-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
5 462 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 313.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 313.00 UAH
Період оскарження:
17.12.2024 16:37 - 25.12.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
732672585758434eab2ef3715b9f0377
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-17-020655-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. ДСТУ EN 501602023 (EN 501602022, IDT);.pdf 21.12.2024 21:44
- 4. «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 21.12.2024 21:44
- Скарга Роздільнянська багатопрофільна лікарня.pdf.p7s 21.12.2024 21:44
- Скарга Роздільнянська багатопрофільна лікарня.pdf 21.12.2024 21:44
- Скарга Роздільнянська багатопрофільна лікарня.docx.p7s 21.12.2024 21:44
- 2. ТД.docx 21.12.2024 21:44
- Скарга Роздільнянська багатопрофільна лікарня.docx 21.12.2024 21:44
- 2. Додаток 5 Документи Учасника.docx 21.12.2024 21:44
- 2. Додаток 6 Документи Переможця.docx 21.12.2024 21:44
- 2. Додаток 4 до тендерної документації.docx 21.12.2024 21:44
- 1. Постанова НКРЕКП про видачу ліцензії ТОВ «РТЕ ЮКРЕЙН».pdf.p7s 21.12.2024 21:44
- 2. Додаток 3 до тендерної документації ДОГОВІР проєкт.docx 21.12.2024 21:44
- 1. Постанова НКРЕКП про видачу ліцензії ТОВ «РТЕ ЮКРЕЙН».pdf 21.12.2024 21:44
- 2. Додаток 2 до тендерної документації.docx 21.12.2024 21:44
- 2. Додаток 1 до тендерної документації.docx 21.12.2024 21:44
- sign.p7s 21.12.2024 21:44
- протокол.pdf 23.12.2024 15:02
- рішення від 24.12.2024 № 20447.pdf 24.12.2024 15:56
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2024 № 20820.pdf 30.12.2024 17:30
- рішення від 30.12.2024 № 20820.pdf 30.12.2024 18:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.12.2024 21:50
Дата розгляду скарги:
30.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.12.2024 15:56
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.12.2024 18:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.12.2024 18:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a9a22270740d41848194b6f2855d4a31
Заголовок пункту скарги:
Умови, викладені у тендерній документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, та заважають нашому підприємству прийняти участь в процедурі закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до підпункту 6 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
2. Відповідно до підпункту 7 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови до системи екологічного управління та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
3. Відповідно до підпункту 8 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо до застосування до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
4. Відповідно до підпункту 9 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо використання до системи енергетичного менеджменту та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
5. Відповідно до підпункту 10 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до інформаційних технологій, методів захисту, системи управління інформаційною безпекою та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
6. Відповідно до підпункту 11 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо застосування до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
7. Відповідно до підпункту 12 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
2. Відповідно до підпункту 7 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови до системи екологічного управління та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
3. Відповідно до підпункту 8 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо до застосування до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
4. Відповідно до підпункту 9 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо використання до системи енергетичного менеджменту та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
5. Відповідно до підпункту 10 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до інформаційних технологій, методів захисту, системи управління інформаційною безпекою та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
6. Відповідно до підпункту 11 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги та настанови щодо застосування до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
7. Відповідно до підпункту 12 пункту 4 . Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Документації вимагається:
«Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі, чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання та виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі».
Скаржник не погоджується з даними положеннями Документації, вважає їх незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія.
Для електричної енергії передбачено відповідні чинні національні стандарти – ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)», а також ДСТУ 3466-96 "Якість електричної енергії. Терміни та визначення". Дана вимога не передбачена національними стандартами для предмета закупівлі. Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Документацію, та виключити оскаржувану вимогу.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
2. Додаток 1 до тендерної документації.docx
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення
-
Повʼязаний документ:
4. «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ EN 501602023 (EN 501602022, IDT)
-
Повʼязаний документ:
3. ДСТУ EN 501602023 (EN 501602022, IDT);.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни Документації та виключити оскаржувані вимоги.