• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вставки вугільні контактні для струмоприймачів тролейбуса згідно коду ДК 021:2015 – 31660000-0 Вугільні електроди

Період постачання: протягом 2025 року.

Завершена

2 956 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 780.00 UAH
Період оскарження: 17.12.2024 16:13 - 23.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 1c862c655d114c168646c7e0bc6faa40
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-17-019449-a.b1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Повідомляємо, що Комунальне підприємство «ХМЕЛЬНИЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛЕКТРОТРАНС» (далі за текстом – Замовник) порушило законодавство України у сфері публічних закупівель шляхом: - допуску до участі в конкурсних торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-17-019449-a) ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПЛАСТМАС» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ» (далі за текстом – ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ», Учасник) (код ЄДРПОУ 32512498), тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. - визнання переможцем конкурсних торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-17-019449-a) ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ» (код ЄДРПОУ 32512498), тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ АБО ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ, ДІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО МОЖУТЬ ЦЕ ПІДТВЕРДЖУВАТИ (на підставі пункту 3 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 17 грудня 2024 року за № 440/2 затверджено Тендерну документацію по процедурі закупівлі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю за предметом: «Вставки вугільні контактні для струмоприймачів тролейбуса згідно коду ДК 021:2015 – 31660000-0 Вугільні електроди» (далі за текстом – тендерна документація, ТД). Замовник розмістив в системі електронних публічних закупівель Prozorro оголошення про проведення відкритих торгів з ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-17-019449-a за предметом закупівлі: назва предмета закупівлі – Вставки вугільні контактні для струмоприймачів тролейбуса згідно коду ДК 021:2015 – 31660000-0 Вугільні електроди; строк поставки товарів - з моменту укладення договору і до 31.12.2025 року включно. Для участі у процедурі вказаних торгів, тендерні пропозиції подали наступні підприємства: - ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ» (код ЄДРПОУ 32512498) (далі за текстом – Учасник), ціна пропозиції – 1 747 200, 00 грн (один мільйон сімсот сорок сім тисяч двісті грн 00 коп.) з ПДВ (ПЕРЕМОЖЕЦЬ); - ТОВ «ЗАПОРІЖБУДТЕХСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 30545961), ціна пропозиції – 1 749 000, 00 грн (один мільйон сімсот сорок дев’ять тисяч грн 00 коп.) з ПДВ; - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРПОВИЧ СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (код РНОКПП 2834016330), ціна пропозиції – 1 750 000, 00 грн (один мільйон сімсот п’ятдесят тисяч грн 00 коп.) з ПДВ. Розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації регламентовано порядок здійснення Замовником оцінки тендерних пропозицій в процедурі відповідної закупівлі. Згідно Глави 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» вказаного Розділу тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Переможцем же відповідно визнається учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки. За результатами аукціону, проведеного 26 грудня 2024 року, системою електронних торгів пропозицію ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ» (далі за текстом – Учасник) було визначено як найбільш економічно вигідну. Протоколом від 31 грудня 2024 року № 468/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою тендерну пропозицію Учасника було визначено як таку, що «…є найбільш економічно вигідною пропозицією…» та «…відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації Закупівлі…», а самого Учасника визнано переможцем торгів. Вказаний Протокол Замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, опубліковано 31 грудня 2024р., о 14:57. Вказані вище дії Замовника щодо прийняття Рішень про визнання тендерної пропозиції ДП «ПЛАСТМАС» ТОВ «ТД ПЛАСТМАС-ПРИЛУКИ» такою, що «…є найбільш економічно вигідною пропозицією…» та «…відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації Закупівлі…», а самого підприємства переможцем конкурсних торгів, вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, положення Закону України «Про публічні закупівлі», а також положення Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», шляхом порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, з наступних підстав. ІІ. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ У СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ІНТЕРЕСІВ З ПРИВОДУ РІШЕННЯ, ДІЇ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ І ВНАСЛІДОК ЯКИХ ПОРУШЕНО ПРАВО ЧИ ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ ТАКОЇ ОСОБИ (на підставі пункту 4 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»). Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Постанова КМУ). Згідно положень пунктів 31, 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерною ж пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, тобто з умовою її дотримання. Обов’язковість дотримання вимог тендерної документації при складанні та поданні тендерної пропозиції закріплено також положеннями статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Так відповідно до положень пункту 2 частини 1 цієї статті однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність такої пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2) пункту 44 Постанови КМУ). Крім того, кореспондуючись з вищезазначеними положеннями пунктів 31 та 32 частини 1 статті 1, положення частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 31 Постанови КМУ встановлюють склад тендерної пропозиції учасника закупівлі, наголошуючи, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Керуючись правовою суттю проаналізованих вище норм, Замовник в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив перелік вимог до змісту та способу подання тендерних пропозицій в межах публічної закупівлі. Зокрема Замовником зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і згідно вимог цієї тендерної документації, та шляхом завантаження: • інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі згідно Додатку №3, відповідно до вимог встановлених в технічній специфікація, що у Додатку № 2 до тендерної документації; • інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 3 до тендерної документації; … • інших документів та/або інформації, що визначені тендерною документацією та додатками до неї.» (Глава 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Відповідні вимоги дублюються в Додатку № 2 та Додатку № 3 до тендерної документації. 1. Щодо документів, передбачених вимогами Додатку № 1 тендерної документації. Замовник в межах Додатку № 1 тендерної документації встановив імперативні норми щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, складених за відповідними формами. За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника на предмет її відповідності вимогам Додатку № 1 слід зауважити наступне: По-перше. В Додатку № 1 до ТД Замовником передбачено форму Інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Форма 3), що має подаватися в складі тендерної пропозиції учасників закупівлі. Також в примітках до Форми 3 передбачено порядок її прикладного викладення, засвідчення та подання – на фірмовому бланку учасника, за підписом уповноваженої особи та з розміщенням у форматі «pdf». Метою подання учасниками відповідної довідки в тендерній пропозиції є забезпечення можливості для Замовника встановити реальний технічний потенціал підприємства-переможця щодо виконання того чи іншого зобов’язання в спосіб, передбачений відповідним договором, укладеним за результатами торгів. За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника, вбачається, що ним Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника ані за Формою 3 Додатку № 1 до ТД, ані за будь-якою іншою формою в складі тендерної пропозиції не надана взагалі. Отже, Учасником, при складанні та поданні власної тендерної пропозиції недотримано положень Додатку № 1 до тендерної документації. По-друге. В Додатку № 1 до ТД Замовником передбачено форму Інформаційної довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Форма 4), що має подаватися в складі тендерної пропозиції учасників закупівлі. Також в примітках до Форми 4 передбачено порядок її прикладного викладення, засвідчення та подання – на фірмовому бланку учасника, за підписом уповноваженої особи та з розміщенням у форматі «pdf». Метою подання учасниками відповідної довідки в тендерній пропозиції є забезпечення можливості для Замовника встановити реальний професійний та кваліфікаційний потенціал працівників підприємства-переможця, що будуть задіяні при виконанні зобов’язань за договором, укладеним за результатами торгів. За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника, вбачається, що ним Інформаційна довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ані за Формою 4 Додатку № 1 до ТД, ані за будь-якою іншою формою в складі тендерної пропозиції не надана взагалі. Отже, Учасником, при складанні та поданні власної тендерної пропозиції недотримано положень Додатку № 1 до тендерної документації. Висновок: виходячи з викладеного Учасником при поданні тендерної пропозиції в межах спірної закупівлі порушено вимоги Додатку № 1 до тендерної документації, а саме не надано в будь-якому вигляді (не тільки за Формою 3 та Формою 4, а взагалі) Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника та Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а, отже не підтверджено ані наявність матеріально-технічної, ані кваліфікаційної бази для виконання договору, що має бути укладений за результатами закупівлі. 2. Щодо документів, передбачених вимогами Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до п. 4 Розділу 1 «Документи щодо технічної специфікації» Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку № 3 до ТД Замовником передбачено, якщо учасником спірної закупівлі пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості, інформацію щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквіваленту товару, що пропонується Учасником. При пропозиції учасником еквіваленту (-ів) товару (-ів) за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі, тобто еквівалент є не гіршим за технічними та якісними характеристиками. При детальному аналізі вище вказаної вимоги Замовника вбачається, що за своєю суттю дана вимога є вимогою про надання технічної документації, яка є первинною при встановленні характеристик товару. Метою такої вимоги є можливість встановлення вихідних технічних характеристик для товару, що пропонується, тобто, характеристик, яким має відповідати товар. Реалізація такої вимоги з боку учасників торгів дає можливість Замовнику перевірити відповідність технічних характеристик такого товару технічним характеристикам предмету закупівлі ще на етапі кваліфікації та визначення переможця закупівлі. За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника, вбачається, що ним жодної технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі, тобто еквівалент є не гіршим за технічними та якісними характеристиками, в будь-якому вигляді не надавалося. Надані ж в складі тендерної пропозиції сертифікати/протоколи випробувань за свідченням Учасника є документами про якість товару, що фактично постачається. Про це Учасником самостійно зазначається в документі Гарантійний лист (файл «Гарантійний лист ( щодо технічної специфікації).pdf»). Таким чином, з тендерної пропозиції вбачається, що Учасником не було надано технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі, тобто еквівалент є не гіршим за технічними та якісними характеристиками. При цьому з наданих документів (сертифікатів) вбачається, що ними підтверджуються фактичні характеристики конкретної партії товару, що досліджувалася та має постачатися. Вихідні ж дані для товару, що пропонується, за якими Замовник має звіряти якість партій товару, що надходитимуть, в жодному з наданих документів не містяться. Висновок: Учасником, при складанні та поданні власної тендерної пропозиції недотримано положень п. 4 Додатку № 3 до тендерної документації. Зазначені порушення вимог тендерної документації, допущені Учасником в тендерній пропозиції свідчать про пряму невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника. За таких порушень Учасником закупівлі вимог тендерної документації, дії Замовника щодо допущення останнього до кваліфікації в закупівлі, визначення останнього переможцем торгів (не відхилення його тендерної пропозиції) є такими, що прямо суперечать вимогам пункту 32 частини 1 статті 1 та вимогам статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід наголосити, що Замовником також грубо порушено вимоги власної тендерної документації, які дублюють положення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ.іі Вказані дії Замовника порушують права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі. Вказані порушення, допущені Замовником та Учасником в межах процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-17-019449-a, є підставами для скасування Рішення у формі Протоколу від 31 грудня 2024 року № 468/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, як такого, що порушує норми діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. Виходячи з вищевикладеного, керуючись умовами тендерної документації Замовника, положеннями статтями 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 52, 53, 56 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - ПРОШУ 1. Прийняти скаргу Фізичної особи-підприємця Карповича Сергія Валентиновича (код РНОКПП 2834016330) до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі при проведенні публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-17-019449-a. 3. Скасувати Рішення у формі Протоколу від 31 грудня 2024 року № 468/2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПЛАСТМАС» ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ПЛАСТМАС – ПРИЛУКИ» (код ЄДРПОУ 32512498), учасника публічних торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-17-019449-a, переможцем торгів. 4. Зобов’язати Замовника провести неупереджену та недискримінаційну оцінку тендерних пропозицій учасників торгів на засадах дотримання основоположних принципів здійснення процедур публічних закупівель.
Дата розгляду скарги: 14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.01.2025 11:57
Дата виконання рішення Замовником: 21.01.2025 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду скарги фізичної особи – підприємця КАРПОВИЧА СЕРГІЯ ВАЛЕНТИНОВИЧА № UA-2024-12-17-019449-a.b1 від 03 січня 2025 року, Рішенням Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України № 578-р/пк-пз від 14.01.2025 року ХКП «Електротранс» зобов’язано скасувати рішення про визначення дочірнього підприємства «Пластмас» ТОВ «Торговий дім Пластмас-Прилуки» переможцем вказаної Закупівлі. На виконання вищевикладеного уповноважена особа, Протоколом щодо прийняття рішення №28/2 від 21.01.2025 року, скасувала рішення, затверджене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №468/2 від 31.12.2024 року щодо визначення переможцем відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Вставки вугільні контактні для струмоприймачів тролейбуса згідно коду ДК 021:2015 – 31660000-0 Вугільні електроди», ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-17-019449-a. В подальшому, Замовником буде повторно проведено кваліфікацію Учасника, та надано вимогу про усунення невідповідностей, зазначених у рішенні АМКУ, що призвели до скасування рішення про визначення переможця.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРПОВИЧ СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Сергій Карпович 380669340340 s.v.karpovichvolya@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9de80ef6d5d34372b482eaa6262de936
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо документів, передбачених вимогами Додатку № 1 тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовник в межах Додатку № 1 тендерної документації встановив імперативні норми щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, складених за відповідними формами.
За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника на предмет її відповідності вимогам Додатку № 1 слід зауважити наступне:
По-перше. В Додатку № 1 до ТД Замовником передбачено форму Інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Форма 3), що має подаватися в складі тендерної пропозиції учасників закупівлі. Також в примітках до Форми 3 передбачено порядок її прикладного викладення, засвідчення та подання – на фірмовому бланку учасника, за підписом уповноваженої особи та з розміщенням у форматі «pdf».
Метою подання учасниками відповідної довідки в тендерній пропозиції є забезпечення можливості для Замовника встановити реальний технічний потенціал підприємства-переможця щодо виконання того чи іншого зобов’язання в спосіб, передбачений відповідним договором, укладеним за результатами торгів.
За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника, вбачається, що ним Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника ані за Формою 3 Додатку № 1 до ТД, ані за будь-якою іншою формою в складі тендерної пропозиції не надана взагалі.
Отже, Учасником, при складанні та поданні власної тендерної пропозиції недотримано положень Додатку № 1 до тендерної документації.
По-друге. В Додатку № 1 до ТД Замовником передбачено форму Інформаційної довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Форма 4), що має подаватися в складі тендерної пропозиції учасників закупівлі. Також в примітках до Форми 4 передбачено порядок її прикладного викладення, засвідчення та подання – на фірмовому бланку учасника, за підписом уповноваженої особи та з розміщенням у форматі «pdf».
Метою подання учасниками відповідної довідки в тендерній пропозиції є забезпечення можливості для Замовника встановити реальний професійний та кваліфікаційний потенціал працівників підприємства-переможця, що будуть задіяні при виконанні зобов’язань за договором, укладеним за результатами торгів.
За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника, вбачається, що ним Інформаційна довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ані за Формою 4 Додатку № 1 до ТД, ані за будь-якою іншою формою в складі тендерної пропозиції не надана взагалі.
Отже, Учасником, при складанні та поданні власної тендерної пропозиції недотримано положень Додатку № 1 до тендерної документації.
Висновок: виходячи з викладеного Учасником при поданні тендерної пропозиції в межах спірної закупівлі порушено вимоги Додатку № 1 до тендерної документації, а саме не надано в будь-якому вигляді (не тільки за Формою 3 та Формою 4, а взагалі) Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника та Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а, отже не підтверджено ані наявність матеріально-технічної, ані кваліфікаційної бази для виконання договору, що має бути укладений за результатами закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: a433e75f87c4473ea0b8956d7b8f6af9
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо документів, передбачених вимогами Додатку № 3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 4 Розділу 1 «Документи щодо технічної специфікації» Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку № 3 до ТД Замовником передбачено, якщо учасником спірної закупівлі пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості, інформацію щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквіваленту товару, що пропонується Учасником. При пропозиції учасником еквіваленту (-ів) товару (-ів) за предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі, тобто еквівалент є не гіршим за технічними та якісними характеристиками.
При детальному аналізі вище вказаної вимоги Замовника вбачається, що за своєю суттю дана вимога є вимогою про надання технічної документації, яка є первинною при встановленні характеристик товару. Метою такої вимоги є можливість встановлення вихідних технічних характеристик для товару, що пропонується, тобто, характеристик, яким має відповідати товар. Реалізація такої вимоги з боку учасників торгів дає можливість Замовнику перевірити відповідність технічних характеристик такого товару технічним характеристикам предмету закупівлі ще на етапі кваліфікації та визначення переможця закупівлі.
За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника, вбачається, що ним жодної технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі, тобто еквівалент є не гіршим за технічними та якісними характеристиками, в будь-якому вигляді не надавалося.
Надані ж в складі тендерної пропозиції сертифікати/протоколи випробувань за свідченням Учасника є документами про якість товару, що фактично постачається. Про це Учасником самостійно зазначається в документі Гарантійний лист (файл «Гарантійний лист ( щодо технічної специфікації).pdf»).
Таким чином, з тендерної пропозиції вбачається, що Учасником не було надано технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі, тобто еквівалент є не гіршим за технічними та якісними характеристиками. При цьому з наданих документів (сертифікатів) вбачається, що ними підтверджуються фактичні характеристики конкретної партії товару, що досліджувалася та має постачатися. Вихідні ж дані для товару, що пропонується, за якими Замовник має звіряти якість партій товару, що надходитимуть, в жодному з наданих документів не містяться.
Висновок: Учасником, при складанні та поданні власної тендерної пропозиції недотримано положень п. 4 Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір