-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) навчального корпусу №4 ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України»
Торги не відбулися
196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 960.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2018 18:04 - 06.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо фактичного розташування учасника –є дискримінаційною, порушує ст. 3, ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
55cbcfe559bf424d9e001f32d50f75aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-002160-b.b2
Назва:
Вимога щодо фактичного розташування учасника –є дискримінаційною, порушує ст. 3, ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Вимоги щодо фактичного розташування учасника закупівлі були розглянуті Адміністративною Колегією АМКУ – Рішення АМКУ від 04.04.2017 № 1758 щодо вимог розташування учасника Додаток 2, згідно чого було винесене рішення що вимоги Замовника щодо фактичного розташування учасника є надмірними та необґрунтованими, такими що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі, дискримінує учасників нерезидентів – які згідно ч1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та свідчать про упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. А дії щодо дискваліфікації учасника – безпідставними та протизаконними, такими що містять корупційну складову, дискредитують систему публічних закупівель та суперечать принципам максимальної ефективності та економії бюджетних коштів. Просимо переглянути рішення щодо відхилення пропозиції ПП «Екіпаж».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2018 11:29
Вирішення:
На Вашу вимогу щодо наявності дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника зазначаємо наступне: При формуванні тендерної документації наш Заклад як Замовник дотримується вимог чинного законодавства, зокрема ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись правом, наданим ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ви як Учасник мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутись із вимогою про усунення порушення, яке, на Ваше думку, мало місце. На даному етапі публічної закупівлі внесення змін до тендерної документації та визнання Вашого Товариства переможцем закупівлі не передбачено чинним законодавством.
Скарга на аналогічну ситуацію були розглянуті Адміністративною Колегією АМКУ – Рішення АМКУ від 09/07/2018 № 6771 щодо вимог розташування учасника. Згідно чого було винесене рішення: У разі незгоди із вимогами Документації кожен учасник мав право на підставі статті 18 Закону подати скаргу, що стосується Документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, у строк не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, однак Скаржник даним правом не скористався, а отже, із вимогами Документації погодився.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про перегляд рішення щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
ccbcf606c70944ae88f78ced3e7c2414
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-002160-b.a1
Назва:
Вимога про перегляд рішення щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник!
На підставі яких документів здійснюється висновок, що підприємство порушило пункт адреси фактичного проведення діяльності? Тендерною документацією не вимагалося жодних документів на підтвердження цього пункту. В довідці про підприємство міститься інформація щодо здійснення діяльності в різних регіонах. Також цим пунктом не було зазначено обмежень: що саме мається на увазі під поняттям «діяльність».
ПП «Екіпаж» має зареєстровані торгові представництва в Харківській, Полтавській, Сумській, Київській, Донецькій, Дніпропетровській та Луганській областях та здійснює більше 10 видів діяльності. Просимо переглянути рішення щодо відхилення пропозиції ПП «Екіпаж».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2018 12:01
Вирішення:
На Вашу вимогу щодо наявності дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника зазначаємо наступне: При формуванні тендерної документації наш Заклад як Замовник дотримується вимог чинного законодавства, зокрема ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись правом, наданим ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ви як Учасник мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або звернутись із вимогою про усунення порушення, яке, на Ваше думку, мало місце. На даному етапі публічної закупівлі внесення змін до тендерної документації та визнання Вашого Товариства переможцем закупівлі не передбачено чинним законодавством.
Скарга на аналогічну ситуацію були розглянуті Адміністративною Колегією АМКУ – Рішення АМКУ від 09/07/2018 № 6771 щодо вимог розташування учасника. Згідно чого було винесене рішення: У разі незгоди із вимогами Документації кожен учасник мав право на підставі статті 18 Закону подати скаргу, що стосується Документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, у строк не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, однак Скаржник даним правом не скористався, а отже, із вимогами Документації погодився.
Статус вимоги:
Не задоволено