-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прання білизни
Завершена
3 276 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 380.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 380.00 UAH
Період оскарження:
17.12.2024 12:01 - 22.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні дії Замовника у вигляді порушення порядку проведення Процедури закупівлі і незаконне відхилення тендерної пропозиції скаржника фізичної особи-підприємця Григорчака Константина Валентиновича
Номер:
9155c1145ae0464c80c8b444ab652efa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-17-008108-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника у вигляді порушення порядку проведення Процедури закупівлі і незаконне відхилення тендерної пропозиції скаржника фізичної особи-підприємця Григорчака Константина Валентиновича
Скарга:
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами та недискримінації Учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» оголошено закупівлю за предметом Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни) за ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-17-008108-a, очікувана вартість закупівлі – 3 276 000,00 гривень (з ПДВ).
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1) Скаржник - ФОП Григорчак Константин Валентинович - 2 724 540,00 грн., пропозиція якого є набільш економічно вигідною;
2) ФОП Семенюк Денис Петрович - 2 945 670,00 грн.
3) ФОП Лавренюк Лариса Костянтинівна - 3 270 540,00 грн.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 26.12.2024 о 14:18.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Пропозицію Скаржника відхилено Замовником.
Інформація про відхилення Пропозиції Скаржника оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 01.01.2025 о 11:23.
Згідно з Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою
ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» №376 від 01.01.2025 (далі – Протокол, спірне рішення УО) уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Григорчака Константина Валентиновича, яке обґрунтовано наступним чином:
Однак, ФОП Григорчак Константин Валентинович (скаржник) не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Замовника - Протоколом уповноваженої особи №376 від 01.01.2025, вважає його незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до учасників, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує порядок проведення Процедури закупівлі, встановлений у частині 16 статті 29 Закону, пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі за текстом – Особливості, у відповідному відмінку), та порушує право учасника на усунення невідповідностей тендерної пропозиції, закріплене частиною 9 статті 26 Закону .
Для об’єктивного обґрунтування неправомірності прийнятого спірного рішення Замовником, нижче наведено фактичні обставини та аргументи щодо кожної з підстав незаконного відхилення моєї пропозиції.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи №376 від 01.01.2025 першою підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є:
«Відповідно до п. 2.12. Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації, «Учасник повинен забезпечити обов’язковість наявності в технології прання операційної медичної білизни дезінфекційного засобу з ензимними складовими та використання відповідно до методичних рекомендацій (Учасник зобов'язаний надати у складі пропозиції належні копії гарантійних листів товаровиробника, або постачальника на якісне та своєчасне постачання дезінфікуючого засобу)». Однак Учасником
ФОП Григорчак Константин Валентинович надано гарантійні листи в яких не вказано, що дезінфекційні засоби містять ензимні складові.»
Дана підстава є необґрунтованою, незаконною, передчасною, такою що порушує право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, порушує вимоги статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 43 Особливостей у частині встановлення невідповідностей тендерної пропозиції учасника, та розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до п .п. 1.1. п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника визначено:
1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у додатках до документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
для керівника учасника – випискою з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників, копією наказу про призначення, а/або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника;
для іншої посадової особи учасника – довіреності (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та копією наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення);
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Тендерна документація Замовника складається, зокрема, з:
- інструкції з підготовки тендерних пропозицій, наведеній у Розділі ІІІ тендерної документації;
- Додатку №1 до Тендерної документації - «Технічні, якісні та кількісні характеристики послуг» - Послуги з прання і сухого чищення ДК 021:2015: 98310000-9 (прання білизни) - Технічні вимоги;
- Додатку №2 до Тендерної документації, який містить перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, зокрема: розділ І «Документально підтверджена інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та розділ ІІ «Інші документи»;
- Додатку №3 до Тендерної документації - «Відомості про учасника»;
- Додатку №4 до Тендерної документації – «ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ»;
- Додатку №5 до Тендерної документації, який містить перелік документів, що подаються переможцем торгів;
- Додатку №6 до Тендерної документації, який містить проєкт договору про закупівлю.
Відповідно до норми статті 23 Закону визначено:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З аналізу наведеного вбачається, що п. 2.12. Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації, яким визначено, що «Учасник повинен забезпечити обов’язковість наявності в технології прання операційної медичної білизни дезінфекційного засобу з ензимними складовими та використання відповідно до методичних рекомендацій (Учасник зобов'язаний надати у складі пропозиції належні копії гарантійних листів товаровиробника, або постачальника на якісне та своєчасне постачання дезінфікуючого засобу)» не відноситься до «інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у додатках до документації». Натомість вказана вимога розміщена Замовником у Розділі ІІ «Інші документи» Додатку 2 Тендерної документації.
Отже, Замовником не враховано той факт, що вимога п.2.12 Розділу ІІ Додатку 2 ТД (на підставі якої прийняте незаконне рішення) не відноситься до вимог технічної специфікації, що викладена у Додатку №1 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики послуг» - Послуги з прання і сухого чищення ДК 021:2015: 98310000-9 (прання білизни) - Технічні вимоги.
Таким чином, Замовник зобов’язаний був керуватися пунктом 43 Особливостей, згідно з яким, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Крім наведеного, варто зауважити, що вимога п.2.12 Розділу ІІ Додатку 2 ТД Замовника зобов'язує Учасників надати у складі пропозиції належні копії гарантійних листів товаровиробника, або постачальника на якісне та своєчасне постачання дезінфікуючого засобу.
Замовник, прийнявши незаконне рішення викривив вимогу/змінив інтерпретацію, про те, що гарантійні листи товаровиробника, або постачальника мали містити інформацію про характеристики і складові частини дезінфікуючого засобу, зокрема, які містять ензимні складові.
Для підтвердження використання в технології прання операційної медичної білизни дезінфікуючого засобу з ензимними складовими та використання відповідно до методичних рекомендацій ФОП Григорчак К.В. у складі своєї пропозиції надав:
1)Гарантійний лист про відповідність миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів №789/12-24 від 24.12.2024 (файл 789 Гарантійний лист про відповідність миючих_ дезінфікуючих та чистячих засобів.pdf), в якому гарантує Замовнику обов’язкову наявність в технології прання операційної медичної білизни дезінфікуючого засобу з ензимними складовими, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам та використання відповідно до методичних рекомендацій;
2)Довідку про дотримання заходів із захисту довкілля №790/12-24 від 24.12.2024 (файл «790 Довідка про дотримання заходів із захичту довкілля.pdf»), у якому гарантує Замовнику, що у процесі надання послуг прання використовує миючі засоби, які в своєму складі не містять фосфатів. В склад включені ензимні складові;
3)Гарантійний лист від постачальника (імпортер-дистерб’ютера) ТОВ «БЕТТА СЕРВІС» від 06.12.2024, яким гарантує своєчасну поставку товару (миючих, чистячих, відбілюючих та дезінфікуючих засобів) контрагенту ФОП Григорчаку Константину Валентиновичу (код 2533502416), у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни протягом 2024-2025 років для використання у встановленій на пральні ФОП Григорчака К. В. автоматичній системі подачі та дозування таких миючих засобів, у обсягах, необхідних для надання послуг за ЄЗС ДК 021:2015 - 98310000-9 – Послуги з прання та сухого чищення (Послуги з прання білизни, у тому числі медичної білизни), ( файл «Гарантійний Бета-сервіс ТМ ТАNA.pdf»);
4) Гарантійний лист від постачальника (імпортер-дистерб’ютера) ТОВ «БЕТТА СЕРВІС», яке є офіційним імпортером-дистриб’ютором продукції “Diversey Europe Operations B.V.” на території України, цим листом гарантує
ФОП Григорчаку К. В.(код 2533502416) якісне та своєчасне (безперебійне) постачання миючих та дезінфікуючих засобів для встановленої автоматичної системи подачі та дозування таких миючих засобів, які встановлені на пральні
ФОП Григорчака К. В. протягом 2024-2025 років в асортименті та кількості для надання послуг (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення постільної білизни, у тому числі медичного призначення) та іншого м’якого інвентарю (файл «Гарантійний Бета-сервіс Diversey.pdf»).
За сукупності вказаних долучених документів, вимога п.2.12 Розділу ІІ Додатку 2 ТД Замовника ВИКОНАНА у повний мірі.
Виснуючи наведене, Замовник усупереч нормам, визначеним ст. 5, 22, 23, 26, 29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. п. 41, 43 Особливостей, неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи №376 від 01.01.2025 другою підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є:
- не надання в складі пропозиції декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів затвердженого постановою КМУ від 28.08.2008 №717 з додатками згідно вимоги пункту 2.16 Розділу ІІ Додатку 2 ТД.
На виконання вказаної вимоги, у складі тендерної пропозиції Скаржником долучено декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів, затвердженого постановою КМУ від 28.08.2008 №717 з додатками, які завантажені Учасником разом з Сертифікатами відповідності на миючі та чистячі засоби у файлах 1)«сертифікат_декларація_хімія Diversey_02.2025 (1).pdf»
2)«сертифікат_декларація_хімія ТМ TANA_10.2025.pdf)».
Відтак, дана підстава «№2» є необґрунтованою та недостовірною, свідчить про упереджене ставлення до учасника-Скаржника, некомпетентну, та недобросовісну оцінку тендерної пропозиції Скаржника, яка є найбільш економічно вигідною, та є суттєво нижчою від пропозицій інших учасників цих торгів.
Вказані неправомірні дії Замовника вказують на порушення ним права Скаржника на об’єктивність та неупередженість розгляду його тендерної пропозиції, закріплених у ст. 5 Закону, порушення статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого Замовник неправомірно зазначив підставу №2 для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Як наслідок – порушення права Скаржника на визначення мене переможцем закупівлі, та укладення договору.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи №376 від 01.01.2025 третьою та четвертою підставами для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є:
«3. Відповідно до п. 2.17. Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації «У зв’язку з оприлюдненням попередніх графіків відключення електроенергії та попередженням на офіційному телеграм каналі АТ «ЧЕРНІВЦІОБЛЕНЕРГО», щодо обмеження електропостачання у разі необхідності – якщо ворог відновить масовані обстріли об’єктів енергетичної інфраструктури, обов’язкова наявність генератора (не менше 100 квА) для безперебійної можливості надання послуг.(Учасник зобов’язаний надати підтверджуючі документи про покупку генератора: контракт, рахунок, платіжне доручення, паспорт або інструкція)». Однак Учасником ФОП Григорчак Константин Валентинович не надано платіжне доручення, паспорт або інструкція на генератор.»
«4. Відповідно до п. 7 Розділу І Тендерної документації, «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою».
Однак Учасником ФОП Григорчак Константин Валентинович в складі пропозиції надано документи під назвою 804-1 Генератор (1).pdf та 804-1 Генератор (2).pdf іноземною мовою без перекладу.»
На виконання вимоги п. 2.17. Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації Замовника, Скаржником у складі тендерної пропозиції надано нижче наведені документи:
1) Для обґрунтування забезпеченості електропостачанням, Скаржником надано роз’яснення у формі Довідки (інформації) про забезпечення електропостачанням у разі виключення світла та гарантію безперебійної можливості надання послуг №804/12-24 від 24.12.2024 (файл «804 Довідка про забезпечення електропостачання у разі відключення світла.pdf»), у якому ФОП Григорчак К.В. повідомляє та гарантує Замовнику, що у разі обмеження електропостачання, має безперебійну можливість надання послуг прання у межах закупівлі Послуги з прання і сухого чищення
ДК 021:2015: 98310000-9 (прання білизни) з ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-17-008108-а, протягом усього періоду зобовʼязань за договором (з 01 січня 2025 року до 31 грудня 2025 року включно), оскільки моє підприємство, зокрема приміщення пральні, яке знаходиться за адресою: вул. Княгині Ольги, 3, у м. Надвірна, Івано-Франківської області забезпечене альтернативним електропостачанням від Орендодавця - Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРУМОК», яке є власником приміщення, та власником надпотужного генератора KJDD705 705 kVA.
У даній довідці зазначено, що зобовʼязання Орендодавця забезпечувати безперебійне постачання електроенергії Скаржнику, як Орендарю, передбачені такими документами, які теж долучені до Пропозиції:
- Договір оренди приміщення №14/01-23 від 01.01.2023 (файл «Договір оренди приміщення.pdf»);
- Додаткова угода №1 від 07.12.2024 до Договору №14/01-23 від 01.01.2023 про продовження дії Договору (файл «Договір оренди приміщення Додаткова угода про продовження дії.pdf);
- Додаткова угода від 06.08.2024 про забезпечення Приміщення Орендаря електроенергією від генератора Орендодавця до Договору №14/01-23 від 01.01.2023 (файл «Договір оренди приміщення Додаткова угода ГЕНЕРАТОР.pdf»).
Окрім наведеного, у складі тендерної пропозиції долучено підтверджуючі документи про покупку Орендодавцем - ТОВ «СТРУМОК» генератора:
- копія Договору №49/24 на поставку обладнання від 29.08.2023 (файл «804-1 Документи на генератор.pdf);
- копію видаткової накладної №126 від 06.10.2023 (файл «804-1 Документи на генератор.pdf);
- копію Акту приймання-передачі товару від 06.10.2023 (файл «804-1 Документи на генератор.pdf);
- скан-копії технічного паспорта генератора (файл «804-1 Документи на генератор.pdf; 804-1 Генератор (2).pdf).
Відповідно до п.1.1. Договору оренди приміщення №14/01-23 від 01.01.2023 (файл «Договір оренди приміщення.pdf») Орендодавець – ТОВ «СТРУМОК» на підставі цього Договору передає, а Орендар – ФОП Григорчак К.В. приймає в оренду виробничо- адміністративне приміщення пральні, далі – об’єкт оренди, за адресою: вул. Княгині Ольги , буд.3, (в технічному паспорті зазначене літерою «Е») у
м. Надвірна , загальною площею 1412,7 м .кв.
Згідно з п. 1.1., 1.2. Додаткової угоди від 06.08.2024 про забезпечення Приміщення Орендаря електроенергією від генератора Орендодавця до договору №14/01-23 від 01.01.2023 (файл «Договір оренди приміщення Додаткова угода ГЕНЕРАТОР.pdf»), Сторони обумовили, що у випадках відключення від центральної електромережі Орендодавець зобов’язаний безперебійно забезпечувати електроенергію (робота генератора) орендоване приміщення - виробничо- адміністративне приміщення пральні, далі – об’єкт оренди, за адресою: вул. Княгині Ольги, буд.3 , у м. Надвірна, Івано-Франківська область (в технічному паспорті зазначене літерою «Е»), загальною площею 1412,7 м .кв., а орендар зобов’язаний оплачувати експлуатаційні платежі за використану електроенергію при роботі генератора.
Відповідно до п.п. «а» п. 1.3. даної Додаткової угоди від 06.08.2024 до Договору №14/01-23 від 01.01.2023 обумовлено, що у випадку подачі до Приміщення Сторони – 2 (ФОП Григорчака К.В.) електроенергії з генератора, який встановлений Стороною – 2 (Орендодавцем-ТОВ «СТРУМОК»), Сторони погодили, що використання генератора Сторонами буде здійснюватися у випадках відсутності централізованого електропостачання.
Згідно з п. 1 Додаткової угоди №1 від 07.12.2024 до Договору №14/01-23 від 01.01.2023 про продовження дії Договору, Сторони дійшли взаємної згоди пролонгувати дію Договору оренди приміщення №14/01-23 від 01.01.2023 на тих самих умовах до 31 грудня 2025 року.
Вказаними документами Скаржник підтвердив забезпечення генератора при відсутності централізованого електропостачання, зокрема на увесь період виконання потенційного Договору з Замовником, до 31.12.2024, що у повній мірі підтверджує можливість ФОП Григорчака К.В. працювати безперебійно, та у разі відключень централізованого електропостачання у час збройної агресії рф проти України.
При цьому, для об’єктивного виконання вимоги п. 2.17. Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації Замовника, Скаржником до складу тендерної пропозиції долучено копію договору на придбання Орендодавцем генератора потужністю більше, ніж 100 квА, та первинні бухгалтерські документи, що безальтернативно підтверджують право власності Орендодавця на даний генератор.
Зокрема, відповідно до п. 1.1, 1.2. Договору №49/24 на поставку обладнання від 29.08.2023, укладеного між ТОВ «СТРУМОК» (замовником) та ТОВ «Ліфт Буд Монтаж» (постачальником), замовник доручає, а постачальник приймає на себе зобов’язання з постачання генератора, надалі «Обладнання», а замовник зобов’язується прийняти та оплатити обладнання, згідно з умовами цього Договору.
Специфікація обладнання визначається у Додатку №1 до цього Договору та є невід’ємною частиною Договору.
Також, варто відзначити, що наведений Додаток №1 до Договору №49/24 на поставку обладнання від 29.08.2023 визначає технічні характеристики придбаного Орендодавцем генератора, зокрема, свідчить про те, що генератор KJDD 705 має потужність в основному режимі 641 kVA, потужність 513 Kw, а в режимі очікування потужність його складає 705 kVA, потужність 564 Kw, що відповідає вимозі Замовника.
Згідно з п. 8.1. Договору №49/24 на поставку обладнання від 29.08.2023 право власності на Обладнання та матеріали в їх складі переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання видаткової накладної за цим Договором та повної оплати Замовником при умові повної комплектності обладнання.
Варто наголосити, що Скаржником також долучено копію видаткової накладної №126 від 06.10.2023 на генератор KJDD 705 (файл «804-1 Документи на генератор.pdf), та копію Акту приймання-передачі товару від 06.10.2023 (файл «804-1 Документи на генератор.pdf).
Також, варто відзначити, що згідно законодавства України видаткова накладна – це первинний документ, який видається постачальником та підтверджує передачу товарно-матеріальних цінностей покупцю. Тому відсутність в складі тендерної пропозиції Скаржника платіжного доручення не може слугувати фактом невиконання вимоги пункту 2.17 Розділу ІІ Додатку 2 ТД.
Відповідно до п. п. 1, 2 Акту приймання-передачі товару від 06.10.2023, складеного Сторонами згідно Договору 49/24 від 29.08.2023, Сторони цього Договору засвідчили, що Постачальник передав, а Покупець прийняв наступний Товар за адресою: Івано-Франківська область, м. Надвірна, вул. Княгині Ольги, буд.3 : генератор KJDD 705, 1 штука, код товару згідно УКТ ЗЕД 8428102000, за загальною вартістю 2 709 539,68 грн. з ПДВ.
Підписанням цього Акту Постачальник та Покупець підтверджують факт Поставки Товару на загальну вартість 2 709 539,68 грн., у тому числі ПДВ, відповідно до умов Договору 49/24 від 29.08.2023.
Окрім наведеного, враховуючи той факт, що Замовник в п. п. 2.17 Розділу ІІ Додатку 2 ТД вимагав альтернативний перелік документів на генератор, як факт підтвердження наявності в Учасників генератора потужністю неменше 100 квА для безперебійної можливості надання послуг, а не сукупність зазначених документів, то вважаю, що надані Скаржником вище зазначені документи, цілком та повністю підтверджують виконання вимоги п. 2.17. Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації Замовника.
Таким чином, для підтвердження безперебійної можливості
ФОП Григорчака К.В. надано Замовнику закупівлі UA-2024-12-17-008108-а, пакет документів, що свідчить про фактичне забезпечення ФОП Григорчака К.В. генератором, що у свою чергу свідчить про безперебійну можливість надання послуг прання Замовнику, згідно предмету закупівлі та у відповідності до вимог, викладених, зокрема, у п. 2.17. Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації.
Окрім наведеного, варто відзначити, що Скаржником також долучені скан-копії технічного паспорта генератора (файл «804-1 Документи на генератор.pdf; файл «804-1 Генератор (2).pdf»), викладені в оригіналі іноземною мовою без перекладу.
Проте, оскільки вимога п.2.17 Розділу ІІ Додатку 2 ТД (на підставі якої прийняте незаконне рішення) не відноситься до вимог технічної специфікації, що викладена у Додатку №1 Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики послуг» - Послуги з прання і сухого чищення ДК 021:2015: 98310000-9 (прання білизни) - Технічні вимоги, то Замовник зобов’язаний був керуватися пунктом 43 Особливостей, згідно з яким, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Так, Тендерною документацією (надалі –ТД) Замовника, а саме Розділом 4 «Відхилення тендерних пропозицій» встановлено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Слід зауважити, що перелічені вимоги, на які посилається Замовник в Протоколі № 376 від 01.01.2025, як на підстави для відхилення, не входять до технічної характеристики предмету закупівлі Додатка №1 ТД (Технічні, якісні та кількісні характеристики послуг), а є Додатком №2 ТД (Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікуючим критеріям та іншим вимогам) Розділ ІІ «Інші документи», а, отже, Замовник зобов’язаний був спочатку виконати вимоги п. 43 Особливостей та Розділом 4 ТД, та надати ФОП Григорчаку К.В. 24 години на виправлення невідповідностей, а не в порушення Закону та Особливостей відхиляти пропозицію Скаржника, керуючись абзацом 1 п.п. 2, п. 44 Особливостей.
Окрім наведеного, промоніторивши попередні закупівлі Замовника за даним предметом закупівлі (UA-2022-01-11-001334-c, UA-2022-08-17-007733-a, UA-2023-01-20-001614-a, UA-2023-10-18-014776-a, UA-2024-11-08-006843-a) робимо припущення, що Замовник, незаконно та безпідставно відхиляючи тендерну пропозицію ФОП Григорчака К.В., яка є найбільш економічно вигідною, зловживає своїм службовим становищем, лобіює інтереси Учасника №3 - ФОП Лавренюк Лариса Костянтинівна, ціна тендерної пропозиції якої є найвищою, проте, з якою склалася усталена співпраця протягом тривалого часу.
Узагальнюючи наведене, такий вибірковий дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерної пропозиції учасника ФОП Григорчака К.В. порушує моє право на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що закріплені в ст. 5 Закону, а також на право виправити виявлені Замовником невідповідності, яке закріплене у ч. 9 ст. 26 Закону, та право бути визнаним переможцем.
З урахуванням усіх вищенаведених обґрунтувань, пояснень та аналізу у сукупності документів учасника ФОП Григорчака К.В., що подані у складі тендерної пропозиції, вважаємо, що Протокол №376 Уповноваженої особи про прийняття рішення від 01.01.2025 є незаконним, та таким, що призвів до позбавлення права Скаржника бути переможцем цієї процедури закупівлі, чим грубо порушені положення частини 1 статті 5 Закону, частини 9 статті 26, статті 33 Закону, та виглядають як штучно створені порушення та перешкоди, що являть собою упереджену оцінку тендерної пропозиції учасника.
Також наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів обґрунтовуємо і тим, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, цілком правомірно претендує на визнання його пропозиції такою, що повністю відповідає умовам тендерної документації та укладення договору із Замовником.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
Практика Антимонопольного Комітету України із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Аналогічні висновки Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено зокрема, але не виключно, у Рішеннях: - рішення від 01.02.2024 № 2009, -– тощо.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закон України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника – ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Григорчака Константина Валентиновича – учасника процедури закупівлі — "код за ДК 021:2015 - 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-12-17-008108-a, яке оформлене рішенням уповноваженого органу про відхилення від 01.01.2025 о 11:23 год згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №376 від 01.01.2025).
Використані Скаржником докази, що додаються до Скарги:
- Протокол №376 від 01.01.2025 уповноваженої особи ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» (файл «Прот. 376 відхил. Григорчак.pdf»);
- Гарантійний лист про відповідність миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів №789/12-24 від 24.12.2024 (файл «789 Гарантійний лист про відповідність миючих_ дезінфікуючих та чистячих засобів.pdf»);
- Довідка про дотримання заходів із захисту довкілля №790/12-24 від 24.12.2024 (файл «790 Довідка про дотримання заходів із захичту довкілля.pdf»);
- Гарантійний лист від постачальника (імпортер-дистерб’ютера) ТОВ «БЕТТА СЕРВІС» від 06.12.2024, (файл «Гарантійний Бета-сервіс ТМ ТАNA.pdf»);
- Гарантійний лист від постачальника від 06.12.2024 (імпортер-дистерб’ютера) ТОВ «БЕТТА СЕРВІС» (файл «Гарантійний Бета-сервіс Diversey.pdf»);
- ДЕКЛАРАЦІЯ про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. №717, виданого на Засоби мийні та чистильні ТМ «TANA» (згідно додатку 64 найменування), код УКТ ЗЕД 3402 (файл «сертифікат_декларація_хімія ТМ TANA_10.2025.pdf)»;
- ДЕКЛАРАЦІЯ про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. №717, виданого на засоби мийні та чистильні в асортименті згідно з Додатком (147 найменувань) Код УКТ ЗЕД 3402 "Diversey Europe BV" (файл «сертифікат_декларація_хімія Diversey_02.2025 (1).pdf»);
- Довідка (інформації) про забезпечення електропостачанням у разі виключення світла та гарантію безперебійної можливості надання послуг №804/12-24 від 24.12.2024 (файл «804 Довідка про забезпечення електропостачання у разі відключення світла.pdf»);
- Договір оренди приміщення №14/01-23 від 01.01.2023 (файл «Договір оренди приміщення.pdf»);
- Додаткова угода №1 від 07.12.2024 до Договору №14/01-23 від 01.01.2023 про продовження дії Договору (файл «Договір оренди приміщення Додаткова угода про продовження дії.pdf);
- Додаткова угода від 06.08.2024 про забезпечення Приміщення Орендаря електроенергією від генератора Орендодавця до Договору №14/01-23 від 01.01.2023 (файл «Договір оренди приміщення Додаткова угода ГЕНЕРАТОР.pdf»).
- копія Договору №49/24 на поставку обладнання від 29.08.2023 (файл «804-1 Документи на генератор.pdf);
- копію видаткової накладної №126 від 06.10.2023 (файл «804-1 Документи на генератор.pdf);
- копію Акту приймання-передачі товару від 06.10.2023 (файл «804-1 Документи на генератор.pdf);
- скан-копії технічного паспорта генератора (файли «804-1 Документи на генератор.pdf; «804-1 Генератор (2).pdf»).
ФОП ГРИГОРЧАК К.В. _____________________
(підпис)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ОКНП Чернівецька лікарня швидкої медичої допомоги.PDF.asice.zip 06.01.2025 18:21
- Гарантійний Бета-сервіс ТМ ТАNA.pdf 06.01.2025 18:21
- Прот. 376 відхил. Григорчак.pdf 06.01.2025 18:21
- 804-1 Генератор (1).pdf 06.01.2025 18:21
- 804-1 Генератор (2).pdf 06.01.2025 18:21
- 804-1 Документи на генератор.pdf 06.01.2025 18:21
- Договір оренди приміщення Додаткова угода ГЕНЕРАТОР.pdf 06.01.2025 18:21
- Договір оренди приміщення Додаткова угода про продовження дії.pdf 06.01.2025 18:21
- Договір оренди приміщення.pdf 06.01.2025 18:21
- 804 Довідка про забезпечення електропостачання у разі відключення світла.pdf 06.01.2025 18:21
- сертифікат_декларація_хімія Diversey_02.2025 (1).pdf 06.01.2025 18:21
- сертифікат_декларація_хімія ТМ TANA_10.2025.pdf 06.01.2025 18:21
- Гарантійний Бета-сервіс Diversey.pdf 06.01.2025 18:21
- 790 Довідка про дотримання заходів із захичту довкілля.pdf 06.01.2025 18:21
- 789 Гарантійний лист про відповідність миючих_ дезінфікуючих та чистячих засобів.pdf 06.01.2025 18:21
- Скарга ОКНП Чернівецька лікарня швидкої медичої допомоги.PDF 06.01.2025 18:21
- Скарга Григорчак Чернівці.docx 06.01.2025 18:21
- Скарга ОКНП Чернівецька лікарня швидкої медичої допомоги.PDF 06.01.2025 18:21
- sign.p7s 06.01.2025 18:23
- рішення від 08.01.2925 № 294.pdf 08.01.2025 16:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2025 № 644.pdf 16.01.2025 12:24
- рішення від 15.01.2025 № 644.pdf 17.01.2025 14:53
- Пояснення 10.01.2025 11:30
- Протокол 10.01.2025 11:30
- Пояснення.docx 10.01.2025 11:30
- Прот._ 376 відхилення Григорчак.docx 10.01.2025 11:30
- ТД прання.doc 10.01.2025 11:30
- Дод. _1 техн. харект..docx 10.01.2025 11:30
- Дод. _5 док. перемож..docx 10.01.2025 11:30
- Дод._6 проект договору.docx 10.01.2025 11:30
- Дод. _2 перелік док..docx 10.01.2025 11:30
- Дод. _4 цінов. пропоз..docx 10.01.2025 11:30
- Дод. _3 Інф. про учас..docx 10.01.2025 11:30
- Протокол 20.01.2025 11:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2025 18:27
Дата розгляду скарги:
15.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.01.2025 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.01.2025 14:53
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2025 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Cкасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи підприємця Григорчака Константина Валентиновича (код ЄДРПОУ 2533502416) від 06 січня 2025р. № UA-2024-12-17-008108-a за процедурою закупівлі — "Прання білизни", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-17-008108-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6308f0a38123419e957403f6cb9bf3a8
Заголовок пункту скарги:
Для об’єктивного обґрунтування неправомірності прийнятого спірного рішення Замовником, нижче наведено фактичні обставини та аргументи щодо кожної з підстав незаконного відхилення моєї пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
ФОП Григорчак Константин Валентинович (скаржник) не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Замовника - Протоколом уповноваженої особи №376 від 01.01.2025, вважає його незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до учасників, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує порядок проведення Процедури закупівлі, встановлений у частині 16 статті 29 Закону, пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі за текстом – Особливості, у відповідному відмінку), та порушує право учасника на усунення невідповідностей тендерної пропозиції, закріплене частиною 9 статті 26 Закону .
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Григорчака Константина Валентиновича – учасника процедури закупівлі — "код за ДК 021:2015 - 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-12-17-008108-a, яке оформлене рішенням уповноваженого органу про відхилення від 01.01.2025 о 11:23 год згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №376 від 01.01.2025).