• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги охорони

Торги відмінено

2 115 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 152.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2024 20:26 - 22.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги охорони (Код ДК 021:2015(СРV) 79710000-4 Охоронні послуги)»

Номер: 2c94dcf4e1024a6e819ff4c974fa9497
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-022448-a.b2
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги охорони (Код ДК 021:2015(СРV) 79710000-4 Охоронні послуги)»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2024 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.12.2024 20:20
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2025 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником прийнято рішення вчинити дії спрямовані на усунення порушень, зазначених у скарзі, а саме: внести зміни до тендерної документації за даної процедурою закупівлі, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення АМКУ.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a6ac97975b024f2b99ab1ad0baeaf6f7
Заголовок пункту скарги: Відповідно до абзацу 3 Додатку 11 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до абзацу 3 Додатку 11 до Тендерної документації: «Інформаційна довідка (форма довільна) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і зможуть забезпечити належне реагування за сигналами «Тривога» та обслуговування охоронного обладнання, з наданням копій відповідних підтверджуючих документів. Учасник має надати копії посвідчень (свідоцтв) про проходження навчання за напрямками:
- надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»;
- «допуск до роботи на електроустановках до 1000 В»;
- «загальний курс навчання з охорони праці»
- «надання робіт (послуг), пов’язаних з охороною та централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами»».

ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:

згідно ГСТУ 78.11.001-98 належать наступні:

5.1.1 Об'єкти категорії "А":
а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів;
б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів;
в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню;
г) державні центральні статистичні управління;
ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються:
- кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.);
- зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.);
- наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини);
- дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.);
- історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.);
- вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат;
е) iншi об'єкти державного значення.

5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються:
а) комп'ютерна техніка;
б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка;
в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом;
г) кіно-, фототехніка;
ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них;
д) шкіра натуральна та вироби з неї;
е) автомобілі та запасні частини до них;
є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту;
ж) технологічне та господарче обладнання;
з) технічна та конструкторська документація;
и) інвентар, напівфабрикати та ін.;
і) інші цінні товари.

5.1.3 Об'єкти та приміщення категорії "В":
-особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.).
З даного випливає, що Замовник не є таким, що підпадає під даний перелік. Оскільки на Замовника не поширюється даний документ, то і вимагати дане навчання Замовник не має права.
Ми, як потенційний учасник всі необхідні документи на працівників, які передбачені ліцензійними вимогами провадження охоронної діяльності затвердженими постановою КМУ від 18.11.2015 року №960.
Жодним чинним нормативно-правовим актом та Ліцензійними вимогами провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язку отримувати вище зазначені посвідчення (свідоцтва) про навчання «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» та «надання робіт (послуг), пов’язаних з охороною та централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами». Оскільки це не передбачено чинним законодавством, то встановлення даної вимоги є дискримінацією потенційних учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги охорони (Код ДК 021:2015(СРV) 79710000-4 Охоронні послуги)»

Номер: a4b774fe58914202a8fc27cfedbec8cf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-022448-a.a1
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги охорони (Код ДК 021:2015(СРV) 79710000-4 Охоронні послуги)»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2024 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.12.2024 20:27
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2025 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником прийнято рішення вчинити дії спрямовані на усунення порушень, зазначених у скарзі, а саме: внести зміни до тендерної документації за даної процедурою закупівлі, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення АМКУ.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2a02613db5544414a5052d37191bd9a6
Заголовок пункту скарги: Відповідно до абзацу 3 Додатку 10 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до абзацу 3 Додатку 10 до Тендерної документації: «Інформаційна довідка (форма довільна) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і зможуть забезпечити належне реагування за сигналами «Тривога» та обслуговування охоронного обладнання, з наданням копій відповідних підтверджуючих документів. Учасник має надати копії посвідчень (свідоцтв) про проходження навчання за напрямками:
- надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»;
- «допуск до роботи на електроустановках до 1000 В»;
- «загальний курс навчання з охорони праці»
- «надання робіт (послуг), пов’язаних з охороною та централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами»».

ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:

згідно ГСТУ 78.11.001-98 належать наступні:

5.1.1 Об'єкти категорії "А":
а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів;
б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів;
в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню;
г) державні центральні статистичні управління;
ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються:
- кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.);
- зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.);
- наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини);
- дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.);
- історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.);
- вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат;
е) iншi об'єкти державного значення.

5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються:
а) комп'ютерна техніка;
б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка;
в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом;
г) кіно-, фототехніка;
ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них;
д) шкіра натуральна та вироби з неї;
е) автомобілі та запасні частини до них;
є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту;
ж) технологічне та господарче обладнання;
з) технічна та конструкторська документація;
и) інвентар, напівфабрикати та ін.;
і) інші цінні товари.

5.1.3 Об'єкти та приміщення категорії "В":
-особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.).
З даного випливає, що Замовник не є таким, що підпадає під даний перелік. Оскільки на Замовника не поширюється даний документ, то і вимагати дане навчання Замовник не має права.
Ми, як потенційний учасник всі необхідні документи на працівників, які передбачені ліцензійними вимогами провадження охоронної діяльності затвердженими постановою КМУ від 18.11.2015 року №960.
Жодним чинним нормативно-правовим актом та Ліцензійними вимогами провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язку отримувати вище зазначені посвідчення (свідоцтва) про навчання «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» та «надання робіт (послуг), пов’язаних з охороною та централізованим спостереженням за підохоронними об’єктами». Оскільки це не передбачено чинним законодавством, то встановлення даної вимоги є дискримінацією потенційних учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації