• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

С_25Т-045_35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплект відеоспостереження в вибухозахисному виконанні)

Торги не відбулися

1 903 999.02 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2024 15:03 - 21.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (надалі - Замовник) щодо визначення переможцем ПП "Олексан" (надалі – Переможець) у закупівлі «С_25Т-045_35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплект відеоспостереження в вибухозахисному виконанні) » у кількості 14 комплектів.

Номер: 6ba32d1e6096453b8679ff047e357609
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-013984-a.c1
Назва: Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (надалі - Замовник) щодо визначення переможцем ПП "Олексан" (надалі – Переможець) у закупівлі «С_25Т-045_35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплект відеоспостереження в вибухозахисному виконанні) » у кількості 14 комплектів.
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: ПП "Олексан", код ЄДРПОУ: 23163615 та ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, код ЄДРПОУ: 3111807349. Протоколом рішення про визначення переможця торгів № 004 від 01.01.2025 року уповноважена особа, Анна ГОЛОВЯШКІНА, провідний фахівець відділу адміністрування тендерів Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування» вирішила визначити переможцем закупівлі 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплект відеоспостереження в вибухозахисному виконанні), С_25Т-045, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-16-013984-a учасника ПП "Олексан" з ціною тендерної пропозиції 1 876 000,00 грн з ПДВ. Також було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ПП "Олексан". З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ПП "Олексан" та рішенням про намір укладення з ним договору не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наведених нижче підстав. Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця закупівлі – ПП "Олексан", було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Тендерної документації Замовника і містить невідповідності технічного характеру пропонованого товару, а саме: 1) У II Частині Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, зазначено, що учасниками обов’язково «Надається скан-копія технічного паспорта або паспорту якості або технічна специфікація, (або інший документ) від фактичного Виробника або уповноваженого представника виробника на запропонований товар (предмет закупівлі), який підтверджує відповідність товару (предмету закупівлі) усім вимогам по позиціям №1.1-1.5». На виконання цієї вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав файл ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf, у якому, запропонований Переможцем товар має назву «Комплект відеоспостереження у вибухозахисному виконанні ПГС – 4(8)». Всього 14 комплектів. Також, на вимогу I Частини Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, Переможцем було надано файл ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження _23.12.2024.pdf, у якому зазначено Інформацію про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання, зокрема вказана назва товару «Комплект відеоспостереження в вибухозахисному виконанні ПГС- 4(8)». Уважно дослідивши файл ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf, наданий Переможцем, на сторінці 3 можна знайти пояснення «В залежності від кількості відеокамер (4 або 8) система може змінювати свою конфігурацію ПГС-4 або ПГС-8». Виходячи з наведеного вище, можна дійти чіткого висновку, що Переможець, у наданій ним технічній документації (файл ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf), ніде не конкретизує ані ключову характеристику – кількість відеокамер, ані назву запропонованого ним товару, яка судячи з пояснень Переможця, наданих ним у файлі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf, повинна мати в кінці конкретний та чіткий вираз – ПГС-4 (в разі використання 4-х камер), або ПГС-8 (в разі використання 8-ми камер). Таким чином Замовник, через невідповідність у технічній документації Переможця, не мав змоги напевно встановити, який саме товар запропоновано і чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації! 2) Надана Переможцем інформація, на вимогу I Частині Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, у файлі ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf містить невідповідність зазначених параметрів робочої температури (температури експлуатації), так Замовник у пп 16, п 1.2 Частини I Додатку 3 встановив вимогу до камер відеоспостереження ІР у складі комплекту «Робоча температура не гірше – Від -30°C до + 65°C», про те Переможцем на сторінці 2 файлу ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf, який було надано ним саме на підтвердження відповідності пропонованого ним товару (включаючи камери відеоспостереження ІР, як складову комплекту) усім вимогам Замовника по позиціям №1.1-1.5, зазначено «Кліматичні умови використання пристроїв: (температура навколишнього повітря від мінус 45°C до плюс 45°C…)» Тобто камери відеоспостереження ІР, які входять до складу комплектів відеоспостереження пропонованих Переможцем, відповідно до зазначеної ним інформації, можуть мати відмінний від шуканого Замовником у Додатку № 3 параметру робочої температури (температури експлуатації). Таким чином Переможець не дотримався технічних вимог Замовника стосовно предмету закупівлі! 3) Переможець, відповідно до Частини І Додатку № 3 до тендерної документації Замовника, зазначив недостовірну інформацію стосовно параметрів одного з компонентів системи відеоспостерження – монітору, так у пп 21 п 1.7 Частини І Додатку № 3 Замовник встановив технічну вимогу до монітору «Вбудовані колонки – наявні». На підтвердження даної характеристики, Переможець, у наданих ним файлах ТЕХНІЧНИЙ бюлетень _ система відеоспостереження.pdf (стор. 8, п 21, таблиці 5) та ПП Олексан_Додаток 3 _комплект відеоспостереження _23.12.2024.pdf (стор. 4, пп 21, п1.7), підтверджує наявність вбудованих колонок у пропонованому ним моніторі «SAMSUNG LS22C310EAIXCI», про те на офіційній веб сторінці виробника моніторів Самсунг, зазначено що дана модель НЕ МІСТИТЬ вбудованої колонок: https://www.samsung.com/ua/monitors/flat/essential-monitor-s3-22-inch-borderless-design-ips-panel-fhd-freesync-ls22c310eaixci/?srsltid=AfmBOorNCD9XOr6r8YeE5tCcIjZEbv-BmLBuehriz1JJsmgpgmrKmKRT. За наданим вище посиланням з офіційного сайту виробника, можна знайти точну назву моделі монітору «LS22C310EAIXCI», та, прогорнувши вниз до Технічних параметрів моделі, знайти у розділі Звук інформацію про відсутність у даної моделі динаміків. Нижче було надано відповідні скріншоти з офіційного сайту виробника Самсунг, де можна побачити модель та параметр «Звук (Динаміки)» із позначкою «Ні». Аби додатково пересвідчитися, що Переможець надав недостовірну інформацію та у вказаній ним моделі відсутні вбудовані колонки, як того вимагає Замовник, нами було направлено запит через вказаний на офіційному сайті телефон 0 800 503 081, про підтвердження відсутності вбудованих колонок у моделі LS22C310EAIXCI. На наш запит було надано відповідь представником Самсунг 18 листопада 2024 року о 10:54 електронною поштою з підтвердженням цього факту! Нижче додано скріншот на підтвердження цієї інформації. Виходячи з вищенаведеного у пункті 3, можна дійти чіткого висновку, що Переможець зазначив НЕДОСТОВІРНУ інформацію у наданій ним тендерній пропозиції, чим ввів в оману Замовника, та не виконав технічні вимоги тендерної документації! У Пункті 2 Розділу V Тендерної документації Замовника зазначено: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі» Таким чином, згідно наведених вище у пунктах 1) - 3) невідповідностей, пропозиція ПП "Олексан" не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації Замовника, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведені доводи, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі UA-2024-12-16-013984-a грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ПП "Олексан", Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 15.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.01.2025 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.01.2025 15:43
Дата виконання рішення Замовником: 21.01.2025 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України №648-р/пк-пз від 15.01.2025р скасувати рішення про визначення приватного підприємства "Олексан" (код ЄДРПОУ: 23163615) переможцем процедури закупівлі — "С_25Т-045_35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплект відеоспостереження в вибухозахисному виконанні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-16-013984-a.»
Автор: ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Олена Капустіна 380997466541 kapustinaolena@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 21366974aab744feba47bbe9b1269d02
Заголовок пункту скарги: Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (надалі - Замовник) щодо визначення переможцем ПП "Олексан" (надалі – Переможець) у закупівлі «С_25Т-045_35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплект відеоспостереження в вибухозахисному виконанні) » у кількості 14 комплектів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: У Пункті 2 Розділу V Тендерної документації Замовника зазначено: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі» Таким чином, згідно наведених вище у пунктах 1) - 3) невідповідностей, пропозиція ПП "Олексан" не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації Замовника, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведені доводи, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі UA-2024-12-16-013984-a грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати
замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ПП "Олексан", Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)