• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з спостереження за допомогою пульту централізованого спостереження та виїздом груп реагування

Завершена

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2024 14:09 - 22.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

на неправомірні дії та рішення Замовника згідно протоколу уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ №203/24 від 27.12.2024р.

Номер: 899c11d49c2948ec85a0f0a7e5e42f62
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-012010-a.a1
Назва: на неправомірні дії та рішення Замовника згідно протоколу уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ №203/24 від 27.12.2024р.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 08.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.12.2024 16:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.01.2025 17:53
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c78dac7b50ff4d29acc13ff0662dfb6b
Заголовок пункту скарги: Відповідно до протоколу уповноваженої особи № 203/24 від 27.12.2024
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: За результатами аукціону, системою ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» було визнано серед учасників переможцем за критерієм «нижча ціна».
Відповідно до абзацу дев’ятого пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) (далі – Особливості), та абзацу першого частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надало обґрунтування аномально низької ціни з закупівлі UA-2024-12-16-012010-а (далі – Обгрунтування).
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 27 грудня 2024 року №203/24 встановлено, що:
«Учасник не надав належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції відповідно до підпункту 1 пункту 45 Особливостей.
Законодавством не встановлено окремих вимог до форми, способу чи документів, якими має обґрунтовуватися аномально низька ціна. Однак, це не дає підстав Учаснику вказувати неправдиву інформацію в обґрунтуванні без будь-якого логічного змісту».
Уповноваженою особою Замовника згідно підпункту 1 пункту 45 Особливостей відхилено тендерну пропозицію Учасника по процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі Послуги з охоронної сигналізації ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації).

ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси, а також прийняте для звуження кола потенційних учасників торгів.
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії та бездіяльності замовника, вважаємо зазначити про наступне.

Безпідставними є доводи Замовника щодо не обґрунтування ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» аномально низької ціни на загальну суму 35 199,36 гривень.
Відповідно до частини 5 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Згідно абзацу 9 пункту 37 Особливостей учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Таким чином, вимоги ч. 14 ст. 29 визначають критерії які є єдиними та основними для обґрунтування Учасником ціни, яка системою визначена як - аномальна.
Розрахунок Замовника щодо підстав для визнання не обґрунтованості Учасником аномальної ціни, ґрунтується на розрахунку середньомісячної ціни на послуги за один об’єкт згідно наданих Учасником аналогічних договорів, проте жодним чином не визначає підстав, які можуть вказувати на те, що наявність ціни ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» може вплинути на неналежне надання послуг охорони, відсутності забезпечення технічної та матеріальної частини учасника або інших обставин, що можуть призвести до негативних наслідків, не можливості надання послуг охорони. Крім цього, вимоги тендерної документації Замовника не встановлюють чітких вимог до способів з’ясування аномальності ціни, критеріїв тощо. Кожен учасник вправі запропонувати під час аукціону цінову пропозицію на свій розсуд з розрахунку наявної матеріально-технічних бази, економічних чинників, що зменшать витрати без погіршення якісних та кількісних показників з надання послуг охорони. Відтак, відхилення Замовником пропозиції Учасника на підставі критеріїв вказаних в рішенні, яких не встановлено в тендерній документації не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, та не відповідає встановленим вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Також, слід зазначити, що згідно із абзацом 7 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та абзц. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей який є імперативною нормою закону, визначено підставу, коли Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель тільки у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
Як вбачається із системи прозоро, повідомлення про аномально низьку ціну надійшло ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» 25.12.2024 року об 15:56 год. Термін для подання письмового обґрунтування, системою визначений до 27.12.2024 до 00:00 год.
Опублікування письмового обґрунтування на Zakupki.Prom.ua зафіксоване 25 грудня 2024 року об 18:08 год.
Отже ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не порушуючи строк, виконали вимогу та надало обґрунтування в строк.
Відтак, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» обґрунтовуючи підставами, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» в тому числі тендерною документацією.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника