• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах: - Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; - Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; - Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22.

Закупівля послуг на 2025 рік

Завершена

4 149 007.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 631.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2024 12:11 - 21.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС»

Номер: fb518528b3b947cfbafe94c61cdc8a42
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-008063-a.a5
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.01.2025 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.02.2025 16:47
Дата виконання рішення Замовником: 11.02.2025 11:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1752-р/пк-пз від 05.02.2025, скасувати рішення прийняте уповноваженою особою Міністерства економіки України від 23.01.2025р № 5, про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» переможцем за процедурою закупівлі -.«70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах» (Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22), за лотом № 2.
Автор: ПП "Клінінг-Про", Ігор Грабовецький +380500294660 i.hrabovetskyi@cpg.fm

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 158353df3e8e476f860eb4381986b523
Заголовок пункту скарги: Тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Міністерством економіки України (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22)., за лотом № 2, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-12-16-008063-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 24.12.2024 року до 11:27 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ПП «КЛІНІНГ-ПРО» 1 036 765,92
UAH з ПДВ 1 036 765,92
UAH з ПДВ
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» 1 021 719,60
UAH з ПДВ 1 021 719,60
UAH з ПДВ
23 січня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 5 від 23 січня 2025 року, відповідно до якого було визначено переможцем учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС».
ПП «Клінінг-Про» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:

Щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС»

1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, що саме стосується лоту № 2, Відповідно до переліку послуг щодо прибирання і догляду будівель, споруд учаник повинен скласти перелік мийних та дезінфікуючих засобів які будуть використовуватися при наданні послуг, з зазначенням назви мийного, дезіфікуючого засобу, назви виробника, короткої характеристики засобів.

На підтвердження вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» наявний лист за вих. № 12 від 23.12.2024 року із переліком мийних засобів, який містить інформацію про «Бланідас Актив» виробником якого є ТОВ «Бланідас» та «Carpasol» виробником якого є ТОВ «Бланідас».

Разом з тим, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, що саме стосується лоту № 2:
Прибирання повинно проводитися з використанням мийних засобів які не містять шкідливих речовин. На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції завірені (учасником) копії наступні документи:
-Декларації ( -ій) про відповідністьТехнічному регламенту мийних засобів;
-інструкції виробника щодо використання (застосування) мийних засобів, що будуть застосовуватися при наданні послуг.
Застосування та реалізація дезінфекційних засобів дозволяються лише за умови їх державної реєстрації. Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів затверджується Кабінетом Міністрів України. Державну реєстрацію дезінфекційних засобів та ведення Державного реєстру дезінфекційних засобів здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за результатами експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної експертною установою.
На виконання вищевказаних норм ЗУ «Про систему громадського здоров’я», учасник повинен надати в складі пропозиції документи на дезінфекційний засіб (витяг з реєстру), який внесено в Державний реєстр дезінфекційних засобів центрального органу виконавчої влади. Також Учасник в складі тендерної пропозиції надає інструкцію виробника щодо використання (застосування) дезінфекційних засобів зазначених у переліку.

Щодо засобу «Бланідас Актив» виробником якого є ТОВ «Бланідас»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», містяться витяг з реєстру Державного реєстру дезинфікаційних засобів (файл - 2.2.2_Витяг з реєстру) в якому міститься інформація про засіб Бланідас Актив, виробником якого є ТОВ «Лізоформ Медікал».


Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», міститься Інструкція щодо використання засобу дезінфікуючого «Бланідас Актив (Blanidas Active)» з метою дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації (файл - 2.2.1_Інструкція_Бланідас Актив), в якій також зазначено виробником ТОВ «Лізоформ Медікал».


Отже тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», не містить документи на дезінфекційний засіб (Бланідас Актив, виробником якого є ТОВ «Бланідас»), а саме витяг з реєстру, який внесено в Державний реєстр дезінфекційних засобів центрального органу виконавчої влади, а також інструкції виробника щодо використання (застосування) дезінфекційних засобів.

Відповідно до абзаців 1-2 пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Оскільки застосування повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Щодо засобу «Carpasol» виробником якого є ТОВ «Бланідас»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», містяться Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (файл - 3.1_ Декларація про відповідність ТУ KIEHL), за № UA.TR.087.0469-22 від 04.10.2022 року, в якій міститься інформація про засіб Carpasol, виробником якого є Johannes Kiehl KG, Robert-Bosch-Strasse 9 D-85235 Odelzhausen Germany, Німеччина.

Отже тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», не містить документи на мийний засіб (Carpasol, виробником якого є ТОВ «Бланідас»), а саме декларації ( -ій) про відповідність Технічному регламенту мийних засобів .

Відповідно до абзаців 1-2 пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Оскільки застосування повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Отже Замовник неправомірно визначив переможцем учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС».

Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статей 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей –
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Міністерством економіки України під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22).,за лотом № 2, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-12-16-008063-a.
3. Зобов’язати Міністерство економіки України скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у закупівлі по предмету 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22).,за лотом № 2, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-12-16-008063-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС»

Номер: 0b6e51f0c67f4a91926d4ccca4c00332
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-008063-a.b4
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.01.2025 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.02.2025 16:44
Дата виконання рішення Замовником: 11.02.2025 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1753-р/пк-пз від 05.02.2025, скасувати рішення прийняте уповноваженою особою Міністерства економіки України від 23.01.2025 № 4, про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» переможцем за процедурою закупівлі -70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах” (Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22), за лотом № 1.
Автор: ПП "Клінінг-Про", Ігор Грабовецький +380500294660 i.hrabovetskyi@cpg.fm

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 376273cc0fd940ca930f4fb6d43077ed
Заголовок пункту скарги: тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Міністерством економіки України (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22)., за лотом № 1, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-12-16-008063-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 24.12.2024 року до 11:27 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ПП «КЛІНІНГ-ПРО» 2 238 777,96
UAH з ПДВ 2 238 777,96
UAH з ПДВ
ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» 2 151 276,00
UAH з ПДВ 2 151 276,00
UAH з ПДВ
23 січня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 4 від 23 січня 2025 року, відповідно до якого було визначено переможцем учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС».
ПП «Клінінг-Про» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:

Щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС»

1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, що саме стосується лоту № 1, Відповідно до переліку послуг щодо прибирання і догляду будівель, споруд учаник повинен скласти перелік мийних та дезінфікуючих засобів які будуть використовуватися при наданні послуг, з зазначенням назви мийного, дезіфікуючого засобу, назви виробника, короткої характеристики засобів.

На підтвердження вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» наявний лист за вих. № 12 від 23.12.2024 року із переліком мийних засобів, який містить інформацію про «Бланідас Актив» виробником якого є ТОВ «Бланідас» та «Carpasol» виробником якого є ТОВ «Бланідас».

Разом з тим, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, що саме стосується лоту № 1:
Прибирання повинно проводитися з використанням мийних засобів які не містять шкідливих речовин. На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції завірені (учасником) копії наступні документи:
-Декларації ( -ій) про відповідність Технічному регламенту мийних засобів;
-інструкції виробника щодо використання (застосування) мийних засобів, що будуть застосовуватися при наданні послуг.
Застосування та реалізація дезінфекційних засобів дозволяються лише за умови їх державної реєстрації. Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів затверджується Кабінетом Міністрів України. Державну реєстрацію дезінфекційних засобів та ведення Державного реєстру дезінфекційних засобів здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за результатами експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної експертною установою.
На виконання вищевказаних норм ЗУ «Про систему громадського здоров’я», учасник повинен надати в складі пропозиції документи на дезінфекційний засіб (витяг з реєстру), який внесено в Державний реєстр дезінфекційних засобів центрального органу виконавчої влади. Також Учасник в складі тендерної пропозиції надає інструкцію виробника щодо використання (застосування) дезінфекційних засобів зазначених у переліку.

Щодо засобу «Бланідас Актив» виробником якого є ТОВ «Бланідас»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», містяться витяг з реєстру Державного реєстру дезинфікаційних засобів (файл - 2.2.2_Витяг з реєстру) в якому міститься інформація про засіб Бланідас Актив, виробником якого є ТОВ «Лізоформ Медікал».


Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», міститься Інструкція щодо використання засобу дезінфікуючого «Бланідас Актив (Blanidas Active)» з метою дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації (файл - 2.2.1_Інструкція_Бланідас Актив), в якій також зазначено виробником ТОВ «Лізоформ Медікал».


Отже тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», не містить документи на дезінфекційний засіб (Бланідас Актив, виробником якого є ТОВ «Бланідас»), а саме витяг з реєстру, який внесено в Державний реєстр дезінфекційних засобів центрального органу виконавчої влади, а також інструкції виробника щодо використання (застосування) дезінфекційних засобів.

Відповідно до абзаців 1-2 пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Оскільки застосування повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Щодо засобу «Carpasol» виробником якого є ТОВ «Бланідас»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», містяться Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (файл - 3.1_ Декларація про відповідність ТУ KIEHL), за № UA.TR.087.0469-22 від 04.10.2022 року, в якій міститься інформація про засіб Carpasol, виробником якого є Johannes Kiehl KG, Robert-Bosch-Strasse 9 D-85235 Odelzhausen Germany, Німеччина.

Отже тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», не містить документи на мийний засіб (Carpasol, виробником якого є ТОВ «Бланідас»), а саме декларації ( -ій) про відповідність Технічному регламенту мийних засобів .

Відповідно до абзаців 1-2 пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Оскільки застосування повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Отже Замовник неправомірно визначив переможцем учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС».

Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статей 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей –
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Міністерством економіки України під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22).,за лотом № 1, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-12-16-008063-a.
3. Зобов’язати Міністерство економіки України скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» у закупівлі по предмету 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22).,за лотом № 1, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-12-16-008063-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 95e8751ccf334d339b8ba58f80a27056
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-008063-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.01.2025 13:40
Дата виконання рішення Замовником: 23.01.2025 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 493-р/пк-пз від 13.01.2025, скасувати рішення прийняте уповноваженою особою Міністерства економіки України від 31.12.2024р № 37, про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС».
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 597e6286624f4466ad026abcea96e5d0
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. В рамках файлу «4.1_Договір_7 + відгук.pdf» на стор.58 міститься лист-відгук №21-21/21-04/14/439 від 05.08.2022 року, в якому мова йде про те, що послуги були надані з використанням відповідної матеріально-технічної бази та фахівців, здатних кваліфіковано виконувати свої обов’язки. Тобто, факт виконання договору підтверджено. В рамках файлу «4.2_Договір_113 + звіт.pdf» на стор. 21-22 міститься звіт про виконання договору, сформований замовником за договором в рамках електронної інформаційної системи Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-03-000422-b, що аналогічно попередньому підтверджує факт виконання такого. Окремо було надано документальне підтвердження №03 від 28.12.2024 року (файл «5_Документальне підтвердження.pdf»), який документально підтверджено факт виконання договорів. 2. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» БУЛО НАДАНО було надано витяг з Реєстру дезінфікаційних засобів (файл «7_Витяг з реєстру дезінфекційних засобів.pdf», файл «2.2.2_Витяг з реєстру.pdf») з інформацією у графі 125 засіб дезінфікуючий «Бланідас Актив (Blanidas Active)» (діючі речовини: додецилбіспропілентриамін (1,3-пропандіамін)-15,0-20,0%; алкілдиметилбензиламоній хлорид-10,0-15,0%., виробник ТОВ «Лізоформ Медікал» чим повністю виконано вимоги тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 73941573e1d44c78b54be81a017cd47b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-008063-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.01.2025 14:44
Дата виконання рішення Замовником: 23.01.2025 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 475-р/пк-пз від 13.01.2025, скасувати рішення прийняте уповноваженою особою Міністерства економіки України від 31.12.2024р № 36, про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС».
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2397fae4008a40e4914a5b39f9c2dc95
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. В рамках файлу «4.1_Договір_7 + відгук.pdf» на стор.58 міститься лист-відгук №21-21/21-04/14/439 від 05.08.2022 року, в якому мова йде про те, що послуги були надані з використанням відповідної матеріально-технічної бази та фахівців, здатних кваліфіковано виконувати свої обов’язки. Тобто, факт виконання договору підтверджено. В рамках файлу «4.2_Договір_113 + звіт.pdf» на стор. 21-22 міститься звіт про виконання договору, сформований замовником за договором в рамках електронної інформаційної системи Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-03-000422-b, що аналогічно попередньому підтверджує факт виконання такого. Окремо було надано документальне підтвердження №03 від 28.12.2024 року (файл «5_Документальне підтвердження.pdf»), який документально підтверджено факт виконання договорів. 2. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» БУЛО НАДАНО було надано витяг з Реєстру дезінфікаційних засобів (файл «7_Витяг з реєстру дезінфекційних засобів.pdf», файл «2.2.2_Витяг з реєстру.pdf») з інформацією у графі 125 засіб дезінфікуючий «Бланідас Актив (Blanidas Active)» (діючі речовини: додецилбіспропілентриамін (1,3-пропандіамін)-15,0-20,0%; алкілдиметилбензиламоній хлорид-10,0-15,0%., виробник ТОВ «Лізоформ Медікал» чим повністю виконано вимоги тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення, просимо надати роз'яснення

Номер: 97bd9e6f9b044c6682ebcf8b37fb4911
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-008063-a.c1
Назва: Щодо відхилення, просимо надати роз'яснення
Вимога:
Просимо надати роз'яснення в чому саме полягає невідповідність нашої пропозиції? Кожен з договорів містить обслуговування будівель площею не менше 3500 кв.м, кожен з роговорів має документальне підтвердження їх виконання. Відразу наголошуємо, що вимоги про повне виконання договорів встановлено не було. Роз'ясніть детально, будь ласка
Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення! По суті Вашого звернення повідомляю, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону з урахуванням “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 2 додатку 1 «Документальне підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог пункту 28 Особливостей», замовник не вимагає у учасників підтвердження повного виконання договорів. Замовник просив надати копії документів, що підтверджують факт виконання даних договорів. Учасником було надано Договір №7 від 21.04.2021р та відгук № 21-21/21-04/14/439 (файл «4.1_Договір_7 + відгук.pdf») та Договір №113 про закупівлю послуг за державні кошти від 28.02.2020 року та Звіт про виконання договору про закупівлю (файл «4.2_Договір_113 + звіт.pdf). Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. За договором надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити отриману послугу (ст. 901 Цивільного кодексу) Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Для оформлення операцій з надання (отримання) послуг таким документом є акт наданих послуг. Враховуючи вищезазначене, документи які надав учасник не містять копії документів, що підтверджують факт виконання наданих договорів.
Статус вимоги: Відхилено