• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (паливо дизельне, бензин А-95, нафтовий газ скраплений)

Завершена

13 500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 500.00 UAH
Період оскарження: 16.12.2024 11:04 - 21.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Пропозиція щодо перегляду рішення про визначення ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР"” переможцем процедури закупівлі

Номер: 5e1a4b92239f4afab8effd4a14ae9c8e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-16-004987-a.a1
Назва: Пропозиція щодо перегляду рішення про визначення ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР"” переможцем процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2024-12-16-004987-a Комунальним підприємством "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" (далі — Замовник) розпочало процедуру відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Паливо рідинне та газ (паливо дизельне, бензин А-95, газ скраплений), код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти. Відповідно до інформації з веб-порталу Уповноваженого органу, ТОВ " УКРПЕТРОЛЦЕНТР ” визнано переможцем процедури закупівлі (далі - Переможець). Проте, тендерна пропозиція Переможця не відповідає всім умовам тендерної документації, що підтверджується наступним. Відповідно до вимог абз. 3 п.п.4.12. п.4 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників»: “Під час участі у закупівлі Учасники зобов’язані дотримуватись антикорупційного законодавства України шляхом документального підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції.” Завантажений сертифікат на систему управління щодо протидії корупції і стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі ТОВ " УКРПЕТРОЛЦЕНТР ” не відповідають вимогам чинного законодавства в частині відповідності зазначеного сертифікати міжнародним нормам та вимогам Національної агенції з акредитації України. Вищезазначений сертифікат не акредитований Національною агенцією з акредитації в Україні, що є невідповідністю вимогам Замовника. У пункті 44 чинної редакції Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (із змінами): тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей”. При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей: “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи все наведене вище, пропонуємо самостійно виправити порушення процедури закупівлі. В інакшому випадку – будемо змушені звернемося зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема: інструкція з підготовки тендерних пропозицій, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас згідно з пунктом 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). А отже, положеннями пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону визначено вичерпний перелік кваліфікаційних критерії які не можуть бути застосовані замовником у разі закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального та ін. Водночас Замовник не обмежений правом вимагати іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, таке право закріплене положеннями частини 3 статті 22 Закону. Отже, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням особливостей та принципів здійснення публічних закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола потенційних учасників. Щодо вимог пункту 4.12 Додатку 6 до тендерної документації, то замовником вимагалося підтвердження дотримання антикорупційного законодавства України шляхом документального підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції. Учасником ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» надано у складі пропозиції сертифікат стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», який був виданий ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ». В свою чергу, ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКУМ», у відповідності до чинного законодавства України є акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з оцінки відповідності. У зв’язку з вище викладеним, учасник ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» виконав вимогу тендерної документації та підстави для відхилення відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено