• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (код ДК 021:2015- 09310000-5 - електрична енергія)

Завершена

2 780 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 901.00 UAH
Період оскарження: 13.12.2024 23:51 - 18.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 9ebff79fec7544f6bd6cbbd87c4f998d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-13-020895-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2024 14:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.01.2025 18:09
Дата виконання рішення Замовником: 12.01.2025 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відділ освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області (код ЄДРПОУ: 41859757) скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАКАРПАТЕНЕРГОПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ: 44817772) переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія (код ДК 021:2015- 09310000-5 - електрична енергія)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-13-020895
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут", Осідач Марія 380677377407 m.osidach@lvivenergozbut.com http://lez.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 165d14df1bc84aebad8dabe4a3d30c32
Заголовок пункту скарги: Замовником порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки переможцем визначено учасника тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому підлягала відхиленню
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Під час оголошення процедури закупівлі 13.12.2024 року Замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозоро» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-13-020895-a, було оприлюднено тендерну документацію затверджену Рішенням Уповноваженої особи Гнипа С.Р. від 13 грудня 2024 року, (файл «Тенд.докум. 2025 світло.doс»), яка складається з 51 сторінки та містить 7 додатків.Відповідно до пунктів 3.14, 3.15, 3.16 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» , який оприлюднений в одному файлі із тендерною документацією (стр. 27-31 тендерної документації, назва файлу Тенд.докум. 2025 світло.doc), учасники у складі пропозиції повинні надати наступні документи:
3.14 На підтвердження наявності web-сайту Учасника та його відповідності вимогам пп. 14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про наявність власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет, з виокремленням та описом відповідності кожній вимозі.
3.15 Відповідність функціонування власного веб-сайту з розміщенням на ньому актуальної інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до чинного законодавства та ліцензійних умов, повинно бути підтверджено Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або її територіальним підрозділом (у формі довідки/акту /листа тощо), що надається Учасником у складі пропозиції.
3.16. З метою щоденного формування та управління даними комерційного обліку, надання можливості аналізування та прогнозування, оптимізації електроспоживання, отримання Замовником якісних послуг з постачання та комерційного обліку електричної енергії, Учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)». Інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією повинна бути внесена в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/, про що учасником надається гарантійний лист.

Аналогічні вимоги містяться у п.2.3, 4 ДОДАТКУ 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», ( стр. 34-36 тендерної документації, назва файлу Тенд.докум. 2025 світло.doc),
У складі пропозиції ТОВ «Закарпатенергопостач» відсутні вищеперелічені документи, які вимагались Додатком 2 та Додатком 5 до тендерної документації. Крім того, Скаржником перевірено реєстр постачальників послуг комерційного обліку, розміщений на офіційному сайті НЕК «Укренерго», за посиланням : https://ua.energy/uchasnikam_rinku/administrator-komertsijnogo-obliku/reyestr-ppko-ta-protsedura-yih-reyestratsiyi/ (реєстр додається до скарги).
Інформація про ТОВ «Закарпатенергопостач» у цьому реєстрі відсутня.Таким чином, пропозиція ТОВ «Закарпатенергопостач», враховуючи вимоги додатку 2 та Додатку 5 до тендерної документації підлягала відхиленню, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, всупереч вимогам Додатку 2 та Додатку 5 до тендерної документації, а також не враховуючи відсутність інформації про ТОВ «Закарпатенергопостач» у реєстрі постачальників послуг комерційного обліку, розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго», що прямо вимагалось Додатком 2 та Додатком 5 до тендерної документації, Замовник надав зазначеному учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке не містило інформації про необхідність усунути невідповідності тендерної пропозиції вимогам Дрдатку 2 та Додатку 5 до тендерної документації та надати документи, які вимагались у Додатку 2 та Додатку 5, а саме :
-- - підтвердження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг або її територіальним підрозділом (у формі довідки/акту /листа тощо) відповідності функціонування власного веб-сайту з розміщенням на ньому актуальної інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до чинного законодавства та ліцензійних умов,
- гарантійного листа про те, що Учасник має статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)» та що інформація про Учасника в статусі постачальника послуг комерційного обліку (ППКО) з вказаною функцією внесена в реєстр постачальників послуг комерційного обліку (ППКО), розміщеному на офіційному сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/.
24 грудня 2024 року Замовник безпідставно визначив ТОВ «Закарпатенергопостач» переможцем даної закупівлі, зазначивши у протоколі розгляду тендерних пропозицій Електрична енергія (код ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія) від 24.12.2024 року наступне:
« «Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено, що до тендерної документації двічі оприлюднено додатки №1-7, а саме: в одному файлі разом із тендерної документацією, а також кожен додаток окремим файлом долучений до оголошення про закупівлю. Під час розгляду тендерної пропозиції замовник керувався додатками, які долучені до оголошення про закупівлю окремими файлами. Додатки №1-7, які знаходяться в одному файлі із тендерною документацією вважаються такими, що оприлюднені помилково» .
Також у згаданому протоколі вказано: «учасник усунув невідповідності та надав усі документи, які вимагалося згідно із додатком №2 до тендерної документації (який оприлюднений окремим файлом)».
Такими діями Замовник порушив вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, який зобов’язує Замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір