• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обладнання (контейнера) для збору твердих побутових відходів (пластикові на 1100 літрів)

Торги відмінено

740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
Період оскарження: 13.12.2024 21:46 - 18.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: ba646eb30435432fbc0873fbcc8e35ac
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-13-020553-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 08.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.12.2024 16:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.01.2025 17:32
Автор: ТОВ "ЮА ПРО", Вікторія Шкрабак +380686111550 infouapro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 07cde182407b47999cec5f42f52e0286
Заголовок пункту скарги: Щодо тендерної пропозиції ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Щодо тендерної пропозиції ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ»
Згідно протоколу уповноваженої особи №228 від 23.12.2024 Замовником було визначено переможцем та направлено повідомлення про намір укласти договір з Учасником - ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ.
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможцем Учасника - ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ, оскільки подана ними тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, в частині:

1) В Додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії, в тому числі:
№ Назва кваліфікаційного критерію Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію
1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.

У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше, такий договір має бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який має бути нотаріально посвідчений у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років (частина 2 статті 793 ЦКУ).

У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений.


Форма 1

Довідка
про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника

Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:

№ Найменування Кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг




ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології Учасника, що містить інформацію про те, що Виробниче приміщення орендоване у ПАТ «Агропроммаш» (Публічне акціонерне товариство «Агропроммаш»):


Проте, згідно наданого ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» договору оренди №06/20 від 01 березня 2020 року орендодавцем є Приватне акціонерне товариство «АГРОПРОММАШ», тобто ПрАТ «АГРОПРОММАШ»:


Згідно ч. 1 ст. 6 ЗУ «Про акціонерні товариства» акціонерні товариства за типом поділяються на публічні акціонерні товариства та приватні акціонерні товариства.
Отже, згідно чинного акціонерні товариства поділяються на:
- Публічні акціонерні товариства, що мають скорочення ПАТ;
- Приватні акціонерні товариства, що мають скорочення ПрАТ.

В такому разі, ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» в складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження на виробниче приміщення, що орендоване у ПАТ «Агропроммаш» (Публічне акціонерне товариство «Агропроммаш»).
Враховуючи тендерна пропозиція ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки на виробниче приміщення, що орендоване у ПАТ «Агропроммаш» не надано:
документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ.
Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ «ЮА ПРО», в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір