-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з організації харчування учнів 1-11 класів пільгових категорій та дітей дошкільного віку, які відвідують дошкільні відділення у складі ЗЗСО Богуславської міської ради (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 55510000-8 – Послуги їдалень)
Завершена
4 467 932.46
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 339.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 339.66 UAH
Період оскарження:
13.12.2024 18:19 - 19.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
f7d40ca9b49f44a8b20142dd678df455
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-13-019355-a.c1
Назва:
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМК_Богуслав_UA-2024-12-13-019355-a.pdf 31.12.2024 11:52
- sign.p7s 31.12.2024 11:53
- Додаткові пояснення (Відділ освіти Богуславської міської ради).pdf 08.01.2025 18:21
- рішення від 02.01.2025 № 26.pdf 02.01.2025 14:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2025 № 384.pdf 09.01.2025 18:20
- рішення від 09.01.2025 № 384.pdf 10.01.2025 14:26
- Про надання пояснення АМКУ.pdf 06.01.2025 12:32
- Наявність МТБ.pdf 06.01.2025 12:32
- Про надання пояснень АМКУ.docx 06.01.2025 12:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.12.2024 12:00
Дата розгляду скарги:
09.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.01.2025 14:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.01.2025 14:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fc30864e297a40c389c16949658bf66a
Заголовок пункту скарги:
Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем в даній Процедурі закупівлі ТОВ «ДОЗ «Чайка» та про намір укласти договір з таким Переможцем, неправомірним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Згідно п. 2.1 ч. 2 Розділу 2 тендерної документації за даною Закупівлею (далі – Документація, а також ТД) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям встановлені Додатком 2.
Згідно п. 1.1 Додатку 2 до ТД, на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені цією тендерною документацією, повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, зокрема, підтвердити набуття права користування транспортним засобом, яким буде здійснюватися підвезення продуктів харчування, необхідних для надання послуг, які є предметом даної закупівлі, а також підтвердити наявність холодильного та технологічного обладнання, кухонного посуду, інвентарю для приготування їжі.
Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку фактично наявних в учасника об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі та визначені у технічних вимогах, в тому числі згідно переліку, передбаченого у відповідності до п. 2.1 розділу 2 тендерної документації, із зазначенням інформації про найменування кожного об’єкта обладнання та матеріально-технічної бази (для транспортного засобу зазначається марка, модель (комерційний опис), тип, реєстраційний номер, серія та номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу), кількості, підстав набуття учасником права користування зазначеними об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до п. 3.2 ч. 3 Розділу 2 ТД перелік та вимоги щодо надання послуг – згідно Додатку 1 цієї тендерної документації.
Згідно Додатку 1 до ТД Учасник повинен гарантувати, зокрема, наявність централізованого складського приміщення, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання.
Отже, приймаючи до уваги вищенаведені умови Додатку 1 та Додатку 2 до ТД, учасник на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, повинен надати відомості (в складі відповідної довідки) про наявність в нього матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом даної закупівлі та визначені у технічних вимогах, зокрема, централізованого складського приміщення, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, з зазначенням інформації про найменування відповідного об’єкту, кількості, підстав набуття учасником права користування зазначеними об’єктами.
В складі тендерної пропозиції Переможця наявний файл «Наявність МТБ.pdf», який містить, зокрема, Інформаційну довідку щодо права власності на нерухоме майно.
В той же час, зазначена Інформаційна довідка щодо права власності на нерухоме майно не містить відомостей про наявність у Переможця саме централізованого складського приміщення, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, з зазначенням інформації про найменування відповідного об’єкту (такого приміщення), кількості, підстав набуття учасником права користування.
Враховуючи викладене вище, Переможцем не надано відповідну інформацію у формі довідки (у складі довідки) про наявність у нього централізованого складського приміщення, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, що є невідповідністю умовам Документації в цій частині.
Враховуючи викладене вище, в інформації та документах, що подані ТОВ «ДОЗ «Чайка» у своїй тендерній пропозиції, та подання яких передбачалося Документацією, мають місце невідповідності, як зазначено вище, що тягне за собою необхідність вжиття Замовником заходів, передбачених п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі - Особливості) та Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), однак такого зроблено не було.
Замовник, не виявивши наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини 16 статті 26 Закону.
2. Згідно пп. 4.1 п. 4 Додатку 2 до ТД учасники подають чотиритижневе меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби, або зразок чотиритижневого меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, разом з гарантійним листом учасника щодо надання такого чотиритижневого меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погодженого з територіальним органом Держпродспоживслужби під час укладення договору про закупівлю.
Відповідно до п. 6 Додатку 1 до ТД, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, згідно предмету закупівлі: «Послуги з організації харчування учнів 1-11 класів пільгових категорій та дітей дошкільного віку, які відвідують дошкільні відділення у складі ЗЗСО Богуславської міської ради, меню розробляється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Згідно п. 3 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого вищезгаданою Постановою КМУ № 305, примірне чотиритижневе сезонне меню - документ, що містить набір страв, вихід (масу) їх порцій для різних вікових груп, враховує особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі наявності), сезонність (осінь, зима, весна, літо).
З Додатку 1 та Додатку 2 до Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених вищезгаданою Постановою КМУ № 305 (далі - Норми № 305), вбачається, що забезпечення харчування дітей дошкільного віку передбачає при триразовому харчуванні прийом їжі саме на сніданок, обід та вечерю, та лише додатково - другий сніданок та підвечірок.
Окрім того, вищезазначені Норми № 305 передбачають розмежування норм харчування для вікових груп від 1 до 4 років, та від 4 до 6 (7) років.
Приймаючи до уваги п. 6 Додатку 1 до ТД та вищезазначені положення Постанови КМУ № 305, меню дітей дошкільного віку, яке повинен надати учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинно бути складено на дві вікові групи: від 1 до 4 років, та від 4 до 6 (7) років; повинно містити набір страв (складене для прийому їжі) саме для сніданку, обіду та вечері.
В складі тендерної пропозиції Переможця наявний файл «Меню НВК Богуслав зима.pdf», який містить чотиритижневе меню для організації дітей дошкільного віку.
В той же час, надане меню складено лише на вікову групу 4-6 років (відсутня вікова група від 1 до 4 років), та містить набір страв для (складено для організації харчування) сніданку, обіду та підвечірку (відсутній прийом їжі у вигляді вечері), що є невідповідністю умовам Документації в цій частині, а отже тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Згідно п. 7 Додатку 1 до ТД, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасники Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, при цьому мають бути враховані особливі дієтичні потреби здобувачів освіти (у разі їх наявності) та сезонність (осінь, зима, весна, літо). Крім послуг з організації шкільного харчування, учасник може забезпечувати (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку») реалізацію в закладі освіти буфетної продукції при наявності персоналу і обладнання.
У складі пропозиції надати калькуляцію однієї порції для різних вікових категорій відповідно до набору основних продуктів згідно з меню та з урахуванням основних принципів раціонального та збалансованого харчування дітей, асортименту, різноманітності їжі та її якості, що будуть використовуватись для приготування обідів за нормами, згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». До калькуляції повинна включатися вартість продуктового набору для приготування сніданку та/або обіду складеного відповідно до вікових норм харчування; вартість послуг приготування, розмір торговельної надбавки.
В складі тендерної пропозиції Переможця наявний файл «Калькуляція вартості.pdf», який містить калькуляцію послуги харчування учнів 1-4 класів, 5-11 класів, та калькуляцію харчування дітей дошкільного віку.
В той же самий час вищезгадані калькуляції не містять калькуляцію саме однієї порції та саме для різних вікових категорій (зокрема, для таких вікових категорій як 1-4 років, 4-6(7) років - дітей дошкільного віку; 6-11 років, 11-14 років та 14-18 років – для учнів 1-11 класів), що є невідповідністю умовам Документації в цій частині, а отже тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ДОЗ «Чайка» не відповідала встановленим умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (технічні вимоги та технічна специфікація, встановлені Додатком 1 до ТД; вимоги та умови встановлені Додатком 2 до ТД) та мала бути відхилена Замовником, враховуючи, що такі невідповідності в інформації та/або документах не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ДОЗ «Чайка», Замовник порушив вимоги аб. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно, рішення Замовника про визнання ТОВ «ДОЗ «Чайка» переможцем у Процедурі закупівлі є безпідставним, неправомірним та таким, що порушує вимоги та приписи Документації, Закону та Особливостей, а так само права та інтереси Скаржника, зокрема на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ДОЗ «Чайка» на підставі вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Згідно п. 1.1 Додатку 2 до ТД, на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені цією тендерною документацією, повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за наявності), необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, зокрема, підтвердити набуття права користування транспортним засобом, яким буде здійснюватися підвезення продуктів харчування, необхідних для надання послуг, які є предметом даної закупівлі, а також підтвердити наявність холодильного та технологічного обладнання, кухонного посуду, інвентарю для приготування їжі.
Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку фактично наявних в учасника об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі та визначені у технічних вимогах, в тому числі згідно переліку, передбаченого у відповідності до п. 2.1 розділу 2 тендерної документації, із зазначенням інформації про найменування кожного об’єкта обладнання та матеріально-технічної бази (для транспортного засобу зазначається марка, модель (комерційний опис), тип, реєстраційний номер, серія та номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу), кількості, підстав набуття учасником права користування зазначеними об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до п. 3.2 ч. 3 Розділу 2 ТД перелік та вимоги щодо надання послуг – згідно Додатку 1 цієї тендерної документації.
Згідно Додатку 1 до ТД Учасник повинен гарантувати, зокрема, наявність централізованого складського приміщення, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання.
Отже, приймаючи до уваги вищенаведені умови Додатку 1 та Додатку 2 до ТД, учасник на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, повинен надати відомості (в складі відповідної довідки) про наявність в нього матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом даної закупівлі та визначені у технічних вимогах, зокрема, централізованого складського приміщення, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, з зазначенням інформації про найменування відповідного об’єкту, кількості, підстав набуття учасником права користування зазначеними об’єктами.
В складі тендерної пропозиції Переможця наявний файл «Наявність МТБ.pdf», який містить, зокрема, Інформаційну довідку щодо права власності на нерухоме майно.
В той же час, зазначена Інформаційна довідка щодо права власності на нерухоме майно не містить відомостей про наявність у Переможця саме централізованого складського приміщення, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, з зазначенням інформації про найменування відповідного об’єкту (такого приміщення), кількості, підстав набуття учасником права користування.
Враховуючи викладене вище, Переможцем не надано відповідну інформацію у формі довідки (у складі довідки) про наявність у нього централізованого складського приміщення, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, що є невідповідністю умовам Документації в цій частині.
Враховуючи викладене вище, в інформації та документах, що подані ТОВ «ДОЗ «Чайка» у своїй тендерній пропозиції, та подання яких передбачалося Документацією, мають місце невідповідності, як зазначено вище, що тягне за собою необхідність вжиття Замовником заходів, передбачених п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі - Особливості) та Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), однак такого зроблено не було.
Замовник, не виявивши наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини 16 статті 26 Закону.
2. Згідно пп. 4.1 п. 4 Додатку 2 до ТД учасники подають чотиритижневе меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби, або зразок чотиритижневого меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, разом з гарантійним листом учасника щодо надання такого чотиритижневого меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погодженого з територіальним органом Держпродспоживслужби під час укладення договору про закупівлю.
Відповідно до п. 6 Додатку 1 до ТД, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, згідно предмету закупівлі: «Послуги з організації харчування учнів 1-11 класів пільгових категорій та дітей дошкільного віку, які відвідують дошкільні відділення у складі ЗЗСО Богуславської міської ради, меню розробляється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Згідно п. 3 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого вищезгаданою Постановою КМУ № 305, примірне чотиритижневе сезонне меню - документ, що містить набір страв, вихід (масу) їх порцій для різних вікових груп, враховує особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі наявності), сезонність (осінь, зима, весна, літо).
З Додатку 1 та Додатку 2 до Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених вищезгаданою Постановою КМУ № 305 (далі - Норми № 305), вбачається, що забезпечення харчування дітей дошкільного віку передбачає при триразовому харчуванні прийом їжі саме на сніданок, обід та вечерю, та лише додатково - другий сніданок та підвечірок.
Окрім того, вищезазначені Норми № 305 передбачають розмежування норм харчування для вікових груп від 1 до 4 років, та від 4 до 6 (7) років.
Приймаючи до уваги п. 6 Додатку 1 до ТД та вищезазначені положення Постанови КМУ № 305, меню дітей дошкільного віку, яке повинен надати учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинно бути складено на дві вікові групи: від 1 до 4 років, та від 4 до 6 (7) років; повинно містити набір страв (складене для прийому їжі) саме для сніданку, обіду та вечері.
В складі тендерної пропозиції Переможця наявний файл «Меню НВК Богуслав зима.pdf», який містить чотиритижневе меню для організації дітей дошкільного віку.
В той же час, надане меню складено лише на вікову групу 4-6 років (відсутня вікова група від 1 до 4 років), та містить набір страв для (складено для організації харчування) сніданку, обіду та підвечірку (відсутній прийом їжі у вигляді вечері), що є невідповідністю умовам Документації в цій частині, а отже тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Згідно п. 7 Додатку 1 до ТД, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасники Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, при цьому мають бути враховані особливі дієтичні потреби здобувачів освіти (у разі їх наявності) та сезонність (осінь, зима, весна, літо). Крім послуг з організації шкільного харчування, учасник може забезпечувати (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку») реалізацію в закладі освіти буфетної продукції при наявності персоналу і обладнання.
У складі пропозиції надати калькуляцію однієї порції для різних вікових категорій відповідно до набору основних продуктів згідно з меню та з урахуванням основних принципів раціонального та збалансованого харчування дітей, асортименту, різноманітності їжі та її якості, що будуть використовуватись для приготування обідів за нормами, згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». До калькуляції повинна включатися вартість продуктового набору для приготування сніданку та/або обіду складеного відповідно до вікових норм харчування; вартість послуг приготування, розмір торговельної надбавки.
В складі тендерної пропозиції Переможця наявний файл «Калькуляція вартості.pdf», який містить калькуляцію послуги харчування учнів 1-4 класів, 5-11 класів, та калькуляцію харчування дітей дошкільного віку.
В той же самий час вищезгадані калькуляції не містять калькуляцію саме однієї порції та саме для різних вікових категорій (зокрема, для таких вікових категорій як 1-4 років, 4-6(7) років - дітей дошкільного віку; 6-11 років, 11-14 років та 14-18 років – для учнів 1-11 класів), що є невідповідністю умовам Документації в цій частині, а отже тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ДОЗ «Чайка» не відповідала встановленим умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (технічні вимоги та технічна специфікація, встановлені Додатком 1 до ТД; вимоги та умови встановлені Додатком 2 до ТД) та мала бути відхилена Замовником, враховуючи, що такі невідповідності в інформації та/або документах не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ДОЗ «Чайка», Замовник порушив вимоги аб. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно, рішення Замовника про визнання ТОВ «ДОЗ «Чайка» переможцем у Процедурі закупівлі є безпідставним, неправомірним та таким, що порушує вимоги та приписи Документації, Закону та Особливостей, а так само права та інтереси Скаржника, зокрема на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ДОЗ «Чайка» на підставі вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга_АМК_Богуслав_UA-2024-12-13-019355-a.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Враховуючи викладене вище, керуючись пунктами 55 – 67 Особливостей, статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення Відділом освіти Богуславської міської ради Процедури закупівлі Послуги з організації харчування учнів 1-11 класів пільгових категорій та дітей дошкільного віку, які відвідують дошкільні відділення у складі ЗЗСО Богуславської міської ради (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 55510000-8 – Послуги їдалень), оголошення UA-2024-12-13-019355-a, зокрема, у вигляді неправомірного визнання ТОВ «ДОЗ «Чайка» переможцем. 3. Зобов'язати Відділ освіти Богуславської міської ради скасувати прийняте рішення про визнання ТОВ «Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу «Чайка» переможцем та про намір укласти договір з ТОВ «Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу «Чайка» у Процедурі закупівлі Послуги з організації харчування учнів 1-11 класів пільгових категорій та дітей дошкільного віку, які відвідують дошкільні відділення у складі ЗЗСО Богуславської міської ради (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 55510000-8 – Послуги їдалень), оголошення UA-2024-12-13-019355-a.