-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території
Торги відмінено
2 040 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 200.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2024 18:12 - 19.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
002acfda785e4553a97698f7c318f6ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-13-019301-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.2_Аналог.договір + відгук.pdf 30.12.2024 13:45
- 4_Довідка_працівники.pdf 30.12.2024 13:45
- 3.3_Акти_частина.pdf 30.12.2024 13:45
- 6.2_Протокол + посв._05.04.2024.PDF 30.12.2024 13:45
- 18_Аналогічний договір_1159 від 24.01.2020.pdf 30.12.2024 13:45
- 3.4_Акти.pdf 30.12.2024 13:45
- 6.3_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF 30.12.2024 13:45
- 6.9_Протоколи.pdf 30.12.2024 13:45
- 6.10_Посвідчення.pdf 30.12.2024 13:45
- 19_Довідка_працівники.pdf 30.12.2024 13:45
- 6.8_Документи_дезінфектор.pdf 30.12.2024 13:45
- 3.1_Довідка_аналог.договір.pdf 30.12.2024 13:45
- 6.4_Протокол+ посвідчення.pdf 30.12.2024 13:45
- 17_Довідка_аналог.договір.pdf 30.12.2024 13:46
- 6.7_Протокол + посвідчення.pdf 30.12.2024 13:46
- 6.6_Протокол+ посвідчення.pdf 30.12.2024 13:46
- Скарга_UA-2024-12-13-019301-a.pdf 30.12.2024 13:46
- 6.1_Потокол + посв._28.03.2024.PDF 30.12.2024 13:46
- sign.p7s 30.12.2024 13:46
- Доповнення_.pdf 05.01.2025 00:31
- рішення від 31.12.2024 № 20926.pdf 31.12.2024 17:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2025 № 345.pdf 09.01.2025 13:02
- рішення від 08.01.2025 № 345.pdf 09.01.2025 16:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2024 14:57
Дата розгляду скарги:
08.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2024 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.01.2025 16:50
Дата виконання рішення Замовником:
16.01.2025 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України на підставі ч. 18 ст.18 та ч.22 ст.18
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0ab7e1c5a5414779a7587bf9e8b7a475
Заголовок пункту скарги:
Протокол №64 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.12.2024 року та форма протоколу розкриття тендерних пропозицій від 27.12.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» було надано у складі своєї тендерної пропозиції довідку №11 від 21.12.2024 року (файл «19_Довідка_працівники.pdf») з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації. Окремо, на виконання вимог про усунення невідповідностей завантажено довідку №03 від 25.12.2024 року (файл «4_Довідка_працівники.pdf») та відповідні посвідчення.
Де, за поз.1 зазначено інженера з охорони праці Білоченка Андрія Євгеновича, що на нашому підприємстві є особою, відповідальною за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежну безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98.
Окремо на такого працівника були надані усі відповідні протоколи та посвідчення, в тому числі:
- навчання з питань охорони праці (файл «6.1_Потокол + посв._28.03.2024.PDF», файл «6.3_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF», файл «6.7_Протокол + посвідчення.pdf»));
- пожежної безпеки (файл «6.7_Протокол + посвідчення.pdf», файл «6.1_Потокол + посв._28.03.2024.PDF»);
- надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим (файл «6.2_Протокол + посв._05.04.2024.PDF», файл «6.7_Протокол + посвідчення.pdf»);
- проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб (файл «6.6_Протокол+ посвідчення.pdf», файл «6.7_Протокол + посвідчення.pdf»)
- НПАОП 0.00-1.71-13 (файл «6.3_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF»);
- ДНАОП 0.00-4.15-98 (файл «6.4_Протокол+ посвідчення.pdf»).
Окремо було надано файл «6.9_Протоколи.pdf» та файл «6.10_Посвідчення.pdf», які аналогічно вищезазначеному підтверджують виконання усіх вищевказаних вимог тендерної документації.
2. В якості усунення невідповідностей ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» було завантажено:
- файл «3.1_Довідка_аналог.договір.pdf»;
- файл «3.2_Аналог.договір + відгук.pdf»;
- файл «3.3_Акти_частина.pdf»;
- файл «3.4_Акти.pdf»,
де такі документи повністю відповідають усім вимогам тендерної документації, що свідчить про те, що Скаржником були усунені невідповідності в цій частині.
Де, за поз.1 зазначено інженера з охорони праці Білоченка Андрія Євгеновича, що на нашому підприємстві є особою, відповідальною за проведення робіт, навчання з питань охорони праці; пожежну безпеки; надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб; НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98.
Окремо на такого працівника були надані усі відповідні протоколи та посвідчення, в тому числі:
- навчання з питань охорони праці (файл «6.1_Потокол + посв._28.03.2024.PDF», файл «6.3_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF», файл «6.7_Протокол + посвідчення.pdf»));
- пожежної безпеки (файл «6.7_Протокол + посвідчення.pdf», файл «6.1_Потокол + посв._28.03.2024.PDF»);
- надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим (файл «6.2_Протокол + посв._05.04.2024.PDF», файл «6.7_Протокол + посвідчення.pdf»);
- проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб (файл «6.6_Протокол+ посвідчення.pdf», файл «6.7_Протокол + посвідчення.pdf»)
- НПАОП 0.00-1.71-13 (файл «6.3_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF»);
- ДНАОП 0.00-4.15-98 (файл «6.4_Протокол+ посвідчення.pdf»).
Окремо було надано файл «6.9_Протоколи.pdf» та файл «6.10_Посвідчення.pdf», які аналогічно вищезазначеному підтверджують виконання усіх вищевказаних вимог тендерної документації.
2. В якості усунення невідповідностей ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» було завантажено:
- файл «3.1_Довідка_аналог.договір.pdf»;
- файл «3.2_Аналог.договір + відгук.pdf»;
- файл «3.3_Акти_частина.pdf»;
- файл «3.4_Акти.pdf»,
де такі документи повністю відповідають усім вимогам тендерної документації, що свідчить про те, що Скаржником були усунені невідповідності в цій частині.
×
-
Назва доказу:
19_Довідка_працівники.pdf
-
Повʼязаний документ:
19_Довідка_працівники.pdf
-
-
Назва доказу:
18_Аналогічний договір_1159 від 24.01.2020.pdf
-
Повʼязаний документ:
18_Аналогічний договір_1159 від 24.01.2020.pdf
-
-
Назва доказу:
17_Довідка_аналог.договір.pdf
-
Повʼязаний документ:
17_Довідка_аналог.договір.pdf
-
-
Назва доказу:
6.10_Посвідчення.pdf
-
Повʼязаний документ:
6.10_Посвідчення.pdf
-
-
Назва доказу:
6.9_Протоколи.pdf
-
Повʼязаний документ:
6.9_Протоколи.pdf
-
-
Назва доказу:
6.7_Протокол + посвідчення.pdf
-
Повʼязаний документ:
6.7_Протокол + посвідчення.pdf
-
-
Назва доказу:
6.6_Протокол+ посвідчення.pdf
-
Повʼязаний документ:
6.6_Протокол+ посвідчення.pdf
-
-
Назва доказу:
6.4_Протокол+ посвідчення.pdf
-
Повʼязаний документ:
6.4_Протокол+ посвідчення.pdf
-
-
Назва доказу:
6.3_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF
-
Повʼязаний документ:
6.3_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF
-
-
Назва доказу:
6.2_Протокол + посв._05.04.2024.PDF
-
Повʼязаний документ:
6.2_Протокол + посв._05.04.2024.PDF
-
-
Назва доказу:
6.1_Потокол + посв._28.03.2024.PDF
-
Повʼязаний документ:
6.1_Потокол + посв._28.03.2024.PDF
-
-
Назва доказу:
4_Довідка_працівники.pdf
-
Повʼязаний документ:
4_Довідка_працівники.pdf
-
-
Назва доказу:
3.4_Акти.pdf
-
Повʼязаний документ:
3.4_Акти.pdf
-
-
Назва доказу:
3.3_Акти_частина.pdf
-
Повʼязаний документ:
3.3_Акти_частина.pdf
-
-
Назва доказу:
3.2_Аналог.договір + відгук.pdf
-
Повʼязаний документ:
3.2_Аналог.договір + відгук.pdf
-
-
Назва доказу:
3.1_Довідка_аналог.договір.pdf
-
Повʼязаний документ:
3.1_Довідка_аналог.договір.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-12-13-019301-a за кодом CPV згідно ДК 021-2015 90910000-9 – Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території) в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, про що винести відповідне рішення.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірна відміна даної процедури закупівлі
Номер:
6226da74f5aa49ceaea61268e8835292
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-13-019301-a.b2
Назва:
Неправомірна відміна даної процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення 11.02.2025 № 2060.pdf 13.02.2025 17:01
- Інформація про резолютивну частину рішення 11.02.2024 № 2060.pdf 12.02.2025 13:10
- рішення від 04.02.2025 № 1593.pdf 04.02.2025 17:22
- Пояснення 07.02.2025 13:50
- Рішення від 08.05.2024 №8186.pdf 31.01.2025 15:52
- рішення від 28.06.2024 № 11286.pdf 31.01.2025 15:52
- Скарга_UA-2024-12-13-019301-a.pdf 31.01.2025 15:52
- Протокол _ 3 23.01.25 відміна.docx 31.01.2025 15:52
- sign.p7s 31.01.2025 15:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2025 17:08
Дата розгляду скарги:
11.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.02.2025 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.02.2025 17:01
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2025 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішеннґ Комісії Антимонопольного комітету України
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2ca50a5f30a645168cbe285445168260
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення відповідно до протоколу №3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.01.2025 року (файл «Протокол _ 3 23.01.25 відміна.docx») та інформації про відміну від 23.01.2025 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протоколу №3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.01.2025 року:
«Під час проведення Закупівлі встановлено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: під час підготовки закупівлі допущено невідповідність інформації в Додатку 1 «інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 1 до проекту Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОСЛУГ», щодо кількості (обсягу) надання послуг.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити шляхом внесення змін до тендерної документації».
Скаржник зазначає, що Замовником НАВМИСНО було вирішено, що тендерну документацію потрібно доопрацювати саме на даному етапі.
Де, виходячи з зазначеного, підтверджуємо наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі.
Окремо зазначаємо, що Замовник не довів правомірність відміни даної процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
«Під час проведення Закупівлі встановлено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: під час підготовки закупівлі допущено невідповідність інформації в Додатку 1 «інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 1 до проекту Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОСЛУГ», щодо кількості (обсягу) надання послуг.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити шляхом внесення змін до тендерної документації».
Скаржник зазначає, що Замовником НАВМИСНО було вирішено, що тендерну документацію потрібно доопрацювати саме на даному етапі.
Де, виходячи з зазначеного, підтверджуємо наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі.
Окремо зазначаємо, що Замовник не довів правомірність відміни даної процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Протокол _ 3 23.01.25 відміна.docx
-
Повʼязаний документ:
Протокол _ 3 23.01.25 відміна.docx
-
-
Назва доказу:
Рішення від 08.05.2024 №8186.pdf
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 08.05.2024 №8186.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення від 28.06.2024 № 11286.pdf
-
Повʼязаний документ:
рішення від 28.06.2024 № 11286.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за номером у ЦБД № UA-2024-12-13-019301-a за кодом CPV згідно ДК 021-2015: 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання адмінбудинків та прилеглої території).