-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Торги не відбулися
1 408 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 040.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2024 16:51 - 18.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Державний навчальний заклад "Львівське вище професійне художнє училище" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2024-12-13-018240-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги». Оголошення було опубліковано 13 грудня 2024 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 21 грудня 2024 року о 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Номер:
e000a8ab2762484c8d34ab1c50f2dd21
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-13-018240-a.a1
Назва:
Державний навчальний заклад "Львівське вище професійне художнє училище" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2024-12-13-018240-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги».
Оголошення було опубліковано 13 грудня 2024 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 21 грудня 2024 року о 00:00.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 6 - Аналогічний досвід.pdf 17.12.2024 12:32
- Доказ 3 - Документи на авто ГШР.pdf 17.12.2024 12:32
- Доказ 5 - Наказ про прийом.pdf 17.12.2024 12:32
- Доказ 2 - Аналогічний досвід та ліцензія.pdf 17.12.2024 12:32
- Доказ 4 - Особиста зброя та залуч.ГШР.pdf 17.12.2024 12:32
- Доказ 1 - ПЦС, офіс та ліцензія.pdf 17.12.2024 12:32
- Скарга.pdf 17.12.2024 12:32
- sign.p7s 17.12.2024 12:35
- рішення від 19.12.2024 № 20214.pdf 19.12.2024 16:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2024 № 20702.pdf 26.12.2024 20:16
- рішення від 26.12.2024 № 20702.pdf 27.12.2024 13:13
- Відповідь Замовника 23.12.2024 17:11
- Відповідь Замовника 23.12.2024 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2024 16:27
Дата розгляду скарги:
26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2024 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.12.2024 13:13
Дата виконання рішення Замовником:
03.01.2025 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонопольний комітет України виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
23eccce0b3d645c78687bc504d111ae0
Заголовок пункту скарги:
Підрозділ охорони, ПЦС та чергова частина у межах м. Львові
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог тендерної документації маємо наступну вимогу:
Копії підтверджуючих документів, на право власності (користування) на об’єкт нерухомості, в якому розміщено підрозділ охорони Учасника у межах м. Львові.
А також така вимога:
Наявність у м. Львові пульта централізованого спостереження та чергової частини, та призначення відповідальної особи за пульт. Для підтвердження надати документи, що підтверджує наявність на право власності (користування) на пульт централізованого спостереження.
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергові частини, групи швидкого реагування, офісне приміщення та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офіс, групи швидкого реагування, та власний пульт централізованого нагляду у Львові та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісу, груп швидкого реагування, підрозділу охорони та власного пульту централізованого нагляду у Львові, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповіде приміщення, залучити партнерів та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у Львові.
Додатково роз’яснюємо, що пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням і на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM. Тому яка різниця, де він знаходиться, якщо пульт – це фактично комп’ютер з певною програмою.
Тобто Скаржник, маючи пульт централізованого спостереження у Києві, може передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Львів за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Копії підтверджуючих документів, на право власності (користування) на об’єкт нерухомості, в якому розміщено підрозділ охорони Учасника у межах м. Львові.
А також така вимога:
Наявність у м. Львові пульта централізованого спостереження та чергової частини, та призначення відповідальної особи за пульт. Для підтвердження надати документи, що підтверджує наявність на право власності (користування) на пульт централізованого спостереження.
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергові частини, групи швидкого реагування, офісне приміщення та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офіс, групи швидкого реагування, та власний пульт централізованого нагляду у Львові та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має офісу, груп швидкого реагування, підрозділу охорони та власного пульту централізованого нагляду у Львові, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповіде приміщення, залучити партнерів та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у Львові.
Додатково роз’яснюємо, що пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням і на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM. Тому яка різниця, де він знаходиться, якщо пульт – це фактично комп’ютер з певною програмою.
Тобто Скаржник, маючи пульт централізованого спостереження у Києві, може передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Львів за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
×
-
Назва доказу:
Декларація про провадження господарської діяльності, офісне приміщення в місті Київ та накладна на придбання програмного комплексу ПЦС
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - ПЦС, офіс та ліцензія.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимоги: Копії підтверджуючих документів, на право власності (користування) на об’єкт нерухомості, в якому розміщено підрозділ охорони Учасника у межах м. Львові. Наявність у м. Львові пульта централізованого спостереження та чергової частини, та призначення відповідальної особи за пульт. Для підтвердження надати документи, що підтверджує наявність на право власності (користування) на пульт централізованого спостереження.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ad1dd5bc7efd4861b1f2f37c052898a5
Заголовок пункту скарги:
10 років досвіду
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог тендерної документації маємо наступну вимогу: Досвід роботи на ринку з надання охоронних послуг не менше 10 (десяти) років (надати копію ліцензії на надання послуг з охорони).
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 10 років, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 10 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вимогам документації.
Враховуючи те, в яких реаліях ми живемо сьогодні, то чи багато є компаній, які на ринку протягом такого часу?
Також варто зазначити, що підприємство може бути на ринку і 20 років, і ліцензію на даний вид послуг отримати 15 роки тому, але фактично не надавати послуги охорони.
Скаржник не має досвіду на ринку 10 років, оскільки було створене лише у 2023 році, але в той же момент Скаржник має ряд діючих контрактів із державними Замовниками за той невеликий термін своєї діяльності.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 10 років, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 10 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вимогам документації.
Враховуючи те, в яких реаліях ми живемо сьогодні, то чи багато є компаній, які на ринку протягом такого часу?
Також варто зазначити, що підприємство може бути на ринку і 20 років, і ліцензію на даний вид послуг отримати 15 роки тому, але фактично не надавати послуги охорони.
Скаржник не має досвіду на ринку 10 років, оскільки було створене лише у 2023 році, але в той же момент Скаржник має ряд діючих контрактів із державними Замовниками за той невеликий термін своєї діяльності.
×
-
Назва доказу:
Аналогічні договори та декларація
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 - Аналогічний досвід та ліцензія.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виключити з тендерної документації вимогу: Досвід роботи на ринку з надання охоронних послуг не менше 10 (десяти) років (надати копію ліцензії на надання послуг з охорони).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
634c7556e32b4b44aa1d09667a3195a7
Заголовок пункту скарги:
документи про військово-транспортний облік транспортних засобів, виданий не раніше 2022 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог тендерної документації маємо наступну вимогу:
Згідно Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921 із змінами, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку. Довідки повинні бути видані не раніше 2022 року на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник має укладений договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності та відповідні документи на транспорт, який буде залучатися до надання послуг з реагування, в тому числі – документи, про те, що транспорт перебуває на військовому обліку. Але зазначені документи датовані 2021 роком, тобто моментом коли транспорт придбали та коли транспорт відповідно ставився на облік і з того часу жодних змін не було, і довідка залишається чинною.
Вимога щодо видачі документів саме пізніше 2022 року є дискримінаційною та обмежує коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 165, Кабінет міністрів України постановив зупинити строки надання, крім строків надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації актів цивільного стану, суб’єктами (особами), що провадять діяльність під час воєнного стану, адміністративних послуг суб’єктами їх надання та строки видачі дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні (крім надання адміністративних послуг у сфері будівництва, визначених Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”).
Тобто, отримання нового документу в період подання пропозицій (та ще й у скорочені строки, бо проводяться відкриті торги з особливостями) за даною закупівлею, саме такою датою, як вимагає Замовник, є неможливим.
Тому, дана вимога є надуманою та націлена на штучне обмеження кола учасників.
Скаржник не має довідок про військово-транспортний облік транспортних засобів, виданих не раніше 2022 року, а має такі документи за 2021 рік, і вони нічим не гірші та підтверджують необхідний факт, а саме – факт обліку авто.
Згідно Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921 із змінами, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку. Довідки повинні бути видані не раніше 2022 року на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник має укладений договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності та відповідні документи на транспорт, який буде залучатися до надання послуг з реагування, в тому числі – документи, про те, що транспорт перебуває на військовому обліку. Але зазначені документи датовані 2021 роком, тобто моментом коли транспорт придбали та коли транспорт відповідно ставився на облік і з того часу жодних змін не було, і довідка залишається чинною.
Вимога щодо видачі документів саме пізніше 2022 року є дискримінаційною та обмежує коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне: відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 165, Кабінет міністрів України постановив зупинити строки надання, крім строків надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації актів цивільного стану, суб’єктами (особами), що провадять діяльність під час воєнного стану, адміністративних послуг суб’єктами їх надання та строки видачі дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні (крім надання адміністративних послуг у сфері будівництва, визначених Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”).
Тобто, отримання нового документу в період подання пропозицій (та ще й у скорочені строки, бо проводяться відкриті торги з особливостями) за даною закупівлею, саме такою датою, як вимагає Замовник, є неможливим.
Тому, дана вимога є надуманою та націлена на штучне обмеження кола учасників.
Скаржник не має довідок про військово-транспортний облік транспортних засобів, виданих не раніше 2022 року, а має такі документи за 2021 рік, і вони нічим не гірші та підтверджують необхідний факт, а саме – факт обліку авто.
×
-
Назва доказу:
Договір реагування та документи на авто, датовані 2021 роком
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 - Документи на авто ГШР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виключити з тендерної документації вимогу: Згідно Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921 із змінами, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку. Довідки повинні бути видані не раніше 2022 року на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
edc18a7cd3d8493d874baaa6d3cf9338
Заголовок пункту скарги:
Об’єкт дозвільної системи у Львові
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог тендерної документації маємо таку вимогу:
Надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові, а також травматичної зброї яка зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з Наказом МВС від 29.03.2016 № 223 та Наказом МВС від 21.08.1998 № 622 передбачено перелік осіб, яким дозволено придбавати та носити пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Таким чином, до надання послуг суб’єкти охоронної діяльності можуть залучати охоронників, які забезпечені власними пристроями для відстрілу патронів та мають дозвіл, виданий на таку особу.
Так, Скаржник не має дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї у місті Львів, але має працівників, які мають особисту зброю та можуть надавати послуги охорони.
Додатково інформуємо, що Скаржник має укладений договір із підрядником щодо надання послуг виїзду на тривоги ГШР, але такий підрядник має Витяг на право зберігання зброї у місті Київ, а не дозвіл.
Оскільки з листопада 2023 року припинено видачу дозволів і на заміну їм запроваджено видачу витягів.
Це передбачено Інструкцією про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженою Наказом Міністерства внутрішніх справ України 21.08.1998 № 622:
2.5. Відомості з ЄРЗ надаються безоплатно в електронній формі шляхом формування витягу з ЄРЗ, довідки або повідомлення про відмову.
Витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову формуються засобами ЄРЗ в електронній формі. Витяги з ЄРЗ, довідки, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять QR-код, що дає змогу звернутися в режимі реального часу до відповідного запису в ЄРЗ. У разі, якщо витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять декілька сторінок, на кожній наступній сторінці проставляються відомості про назву документа, його номер та номер сторінки.
Особа може самостійно сформувати та отримати витяги з ЄРЗ за допомогою ЄВГ або засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за технічної можливості), або звернутися за їх отриманням до органу (підрозділу) поліції чи магазину з торгівлі зброєю.
Витяг з ЄРЗ є підтвердженням запису в ЄРЗ про наявність в особи відповідного дозволу та використовується у випадках, передбачених законодавством.
За необхідності особа може сформувати витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ про наявні дозвільні документи у сфері обігу предметів і матеріалів (додаток 8).
Скаржник, не має посадових осіб в ГШР, дозволу на право зберігання зброї виданого учаснику, але має працівників із особистою зброєю та підрядника з витягом на право зберігання зброї.
Надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові, а також травматичної зброї яка зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з Наказом МВС від 29.03.2016 № 223 та Наказом МВС від 21.08.1998 № 622 передбачено перелік осіб, яким дозволено придбавати та носити пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Таким чином, до надання послуг суб’єкти охоронної діяльності можуть залучати охоронників, які забезпечені власними пристроями для відстрілу патронів та мають дозвіл, виданий на таку особу.
Так, Скаржник не має дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї у місті Львів, але має працівників, які мають особисту зброю та можуть надавати послуги охорони.
Додатково інформуємо, що Скаржник має укладений договір із підрядником щодо надання послуг виїзду на тривоги ГШР, але такий підрядник має Витяг на право зберігання зброї у місті Київ, а не дозвіл.
Оскільки з листопада 2023 року припинено видачу дозволів і на заміну їм запроваджено видачу витягів.
Це передбачено Інструкцією про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженою Наказом Міністерства внутрішніх справ України 21.08.1998 № 622:
2.5. Відомості з ЄРЗ надаються безоплатно в електронній формі шляхом формування витягу з ЄРЗ, довідки або повідомлення про відмову.
Витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову формуються засобами ЄРЗ в електронній формі. Витяги з ЄРЗ, довідки, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять QR-код, що дає змогу звернутися в режимі реального часу до відповідного запису в ЄРЗ. У разі, якщо витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять декілька сторінок, на кожній наступній сторінці проставляються відомості про назву документа, його номер та номер сторінки.
Особа може самостійно сформувати та отримати витяги з ЄРЗ за допомогою ЄВГ або засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за технічної можливості), або звернутися за їх отриманням до органу (підрозділу) поліції чи магазину з торгівлі зброєю.
Витяг з ЄРЗ є підтвердженням запису в ЄРЗ про наявність в особи відповідного дозволу та використовується у випадках, передбачених законодавством.
За необхідності особа може сформувати витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ про наявні дозвільні документи у сфері обігу предметів і матеріалів (додаток 8).
Скаржник, не має посадових осіб в ГШР, дозволу на право зберігання зброї виданого учаснику, але має працівників із особистою зброєю та підрядника з витягом на право зберігання зброї.
×
-
Назва доказу:
ГШР та зброя
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4 - Особиста зброя та залуч.ГШР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу: Надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові, а також травматичної зброї яка зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
10926556f517499d94cb9d57dca18af8
Заголовок пункту скарги:
Документи про працевлаштування людей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог тендерної документації маємо таку вимогу:
2.1. Довідка про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (в кількості не менше 16 охоронників), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років за формою – 4 охоронника на 1 пост, та 2 охоронника на кожну групу швидкого реагування (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації).
Для підтвердження офіційного працевлаштування працівників охорони на підприємстві, учасник повинен надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній квартал.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що зазначена звітність подається щоквартально.
Тобто в розумінні цієї документації: останній звітній період – 3 квартал, тобто липень-вересень 2024 року. Таким чином, люди, які були працевлаштовані після вересня 2024 року НЕ БУДУТЬ відображені у цьому звіті.
Для Скаржника така ситуація є дискримінаційною, оскільки ми не маємо податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній квартал на 16 працівників, але маємо наказ про працевлаштування 20 людей від 01.11.2024 року, тобто звітність по цим працівникам буде здана у січні 2025 року (після завершення 4 кварталу 2024 року – 31 грудня 2024 року).
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання наказів про прийом на роботу для працівників, які були працевлаштовані після звітного періоду.
2.1. Довідка про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (в кількості не менше 16 охоронників), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років за формою – 4 охоронника на 1 пост, та 2 охоронника на кожну групу швидкого реагування (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації).
Для підтвердження офіційного працевлаштування працівників охорони на підприємстві, учасник повинен надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній квартал.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Варто зазначити, що зазначена звітність подається щоквартально.
Тобто в розумінні цієї документації: останній звітній період – 3 квартал, тобто липень-вересень 2024 року. Таким чином, люди, які були працевлаштовані після вересня 2024 року НЕ БУДУТЬ відображені у цьому звіті.
Для Скаржника така ситуація є дискримінаційною, оскільки ми не маємо податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній квартал на 16 працівників, але маємо наказ про працевлаштування 20 людей від 01.11.2024 року, тобто звітність по цим працівникам буде здана у січні 2025 року (після завершення 4 кварталу 2024 року – 31 грудня 2024 року).
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання наказів про прийом на роботу для працівників, які були працевлаштовані після звітного періоду.
×
-
Назва доказу:
Наказ про працевлаштування від 01.11.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5 - Наказ про прийом.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника передбачити можливість надання наказів про прийом на роботу для працівників, які були працевлаштовані після звітного періоду.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
0f081fb3fa49401f942547e6e8191dd5
Заголовок пункту скарги:
Щодо фінансової звітності за 2023 рік
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог тендерної документації маємо таку вимогу:
Учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо річного доходу за 2023 рік у розмірі, який повинен бути не менше, ніж 99% від вартості предмета закупівлі.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник був зареєстрований 02.11.2023 року, відповідно за 2023 рік Скаржник не має щорічного доходу у розмірі 99% від вартості закупівлі.
Але протягом 2024 року Скаржником було укладено низку договорів, і відповідно за 2024 рік Скаржник має щорічний дохід у розмірі 99% від вартості закупівлі. Тобто коли буде здана фінансова звітність, то Скаржник буде мати відповідні показники за 2024 рік.
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання фінансової звітності не за 2023 рік, а за останній звітній період Учасника.
Оскільки якісь суб’єкти господарювання здають фінансову звітність 1 в рік, а хтось щоквартально.
Учасник повинен надати підтверджуючі документи щодо річного доходу за 2023 рік у розмірі, який повинен бути не менше, ніж 99% від вартості предмета закупівлі.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник був зареєстрований 02.11.2023 року, відповідно за 2023 рік Скаржник не має щорічного доходу у розмірі 99% від вартості закупівлі.
Але протягом 2024 року Скаржником було укладено низку договорів, і відповідно за 2024 рік Скаржник має щорічний дохід у розмірі 99% від вартості закупівлі. Тобто коли буде здана фінансова звітність, то Скаржник буде мати відповідні показники за 2024 рік.
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання фінансової звітності не за 2023 рік, а за останній звітній період Учасника.
Оскільки якісь суб’єкти господарювання здають фінансову звітність 1 в рік, а хтось щоквартально.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний досвід
-
Повʼязаний документ:
Доказ 6 - Аналогічний досвід.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника передбачити можливість надання фінансової звітності не за 2023 рік, а за останній звітній період Учасника.