• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезінфікуючи засоби та антисептики)

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 08.08.2018 13:09 - 20.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо написаного Замовником!

Номер: 75af296708f5489b82383262043cf378
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-08-000471-a.a3
Назва: Щодо написаного Замовником!
Вимога:
Шановний Замовник! Ознайомившись з викладеним, складається враження що відповіді на скарги пише або працівник з відсутністю фаху, або психічно хвора людина, або неадекватна людина, бо коментувати таку нісенітницю ми не будемо. Замість відповіді краще поставити "+",що буде більш адекватним. Може це пов"язане з тим, що не вистачає коштів,щоб на посаді працював дійсно фахівець, а не випускник(ця) ВУЗу? Але це не наша справа. Зважаючи на неадекватність відповіді по суті скарги та небажання Замовника виправляти свої помилки, ми надсилаємо листи з зверненнями до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання протиправним діям Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші зауваження прийняті до відома. Дякуємо за увагу!!!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

оскарження рішення Замовника

Номер: ba0e760fba4d4b81ac53d6277bd6ea9d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-08-000471-a.b2
Назва: оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! 03 вересня 2018 року був оприлюднений протокол № 40 Засідання тендерного комітету Комунального лікувально-профілактичний закладу «Міський протитуберкульозний диспансер м. Маріуполя», з гідно до якого відхилено мою тендерну пропозицію. З підставами наведеними в протоколі № 40 від 03 вересня 2018 року повністю незгодна з наступних підстав. В протоколі № 40 від 03 вересня 2018 року, згідно до якого моя тендерна пропозиція була відхилена, а вона до речі відповідає на всі 100% переліку технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, немає жодного посилання на ті норми законодавства України, на підставі яких моя пропозиція була відхилена. Щодо підстав (а вони є надуманими та абсурдними), то по суті: По перше: В протоколі № 40 від 03 вересня 2018 року, в п.1 зазначено, що пропозиція на «Вінсепт» надана 600шт., а потрібно було 90 літрів. Шановний замовнику, а також шановний голова та секретар з членами тендерного комітету, Ви так уважно вивчали мою тендерну пропозицію що навіть не звернули увагу на те, що в Додатку № 4 до тендерної документації від ФОП Яцковської І.В., № 20-14 від 20.08.2018 року чітко зазначено, що пропонується рідина «Вінсепт» ємністю 150 мл., та 90 літрів в перерахунку на флакони 150мл становить 600шт. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до умов тендерної документації, а саме додатку № 4 в якому Замовником зазначено, що Вінсепт (рідина 150мл) ємність не повинна перевищувати 150 мл., а всього потрібно 90 літрів, тобто потрібно замовнику 600 ємностей по 150 мл кожна. Умови виконані в повному обсязі згідно до ваших вимог, от тільки чомусь в протоколі № 40 від 03 вересня 2018 року тендерна пропозиція відхиляється за невиконання умов тендерної документації, то це на хвилиночку як? З цієї ситуації вбачається лише те, Замовник навмисно вигадує якісь нісенітниці для відхилення моєї тендерної пропозиції. По друге: В протоколі № 40 від 03 вересня 2018 року, в п.2 зазначено, що гарантійний лист на «Венсепт» від ТОВ «Торгівельний дім санітарний щит України» вказана кількість шт., а потрібно у літрах. Шановний Замовнику, беруче до уваги вищенаведене, вимоги самого Замовника (Вінсепт (рідина 150мл) ємність не повинна перевищувати 150 мл., а всього потрібно 90 літрів.) а також логіку та математичні зананя зі шкільної програми, маємо 90 літрів ділимо на 600 штук дорівнює 0.15 (90:600=0.15). Виробник надав гарантійний лист на 600 флаконів об’ємом 150 мл., що в сукупності становить 90 літрів. І знову умови також виконані в повному обсязі згідно до ваших вимог, вимог Замовника, от тільки чомусь в протоколі № 40 від 03 вересня 2018 року тендерна пропозиція відхиляється за невиконання умов тендерної документації. Таким чином Замовником порушується ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 3 в частині недискримінації учасників та в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Шановний замовник в особі голови тендерного комітету та членів тендерного комітету, Ви вважаєте, що в ваших діях не вбачається якась схема, бо по іншому неможливо пояснити вже котрий раз незрозумілі відхилення тендерних пропозицій які відповідає на всі 100% переліку технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Нагадую для Вас, що в закупівлі ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікуючи засоби та антисептики), ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-10-000002-с також по надуманим підставам була відхилена моя пропозиція, яка до речі на всі 100% переліку технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та в подальшому оформлено як закупівля не відбулася. Згідно до вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Вимагаю: - усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-08-000471-а», а саме скасувати прийняте рішення про дискваліфікацію ФОП Яцьковська Ірина Володимирівна, повернути мою пропозицію до розгляду та провести неупереджено оцінку згідно до норм діючого законодавства України! Якщо моя вимога не буде задоволена, я буду змушена звернутися на сам перед до Антимонопольний комітет України, а також для відома направити листи до усіх Державних контролюючих установ України, в тому числі МОЗ України, Департамент захисту економіки Національної поліції України, Прокуратуру України, НАБУ, громадських Організацій та інше.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Вивчивши ваше запитання та вашу вимогу повідомляємо наступне: - по-перше в обов’язки тендерного комітету входить перевіряти подані тендерні пропозиції на відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації. - по друге не можливо зменшувати обсяг закупівлі або змінювати одиницю виміру предмету закупівлі. Також зазначаємо, що кожен учасник при підготовці тендерної пропозиції та її поданні повинен врахувати та дотримуватись кількості товару який закуповує Замовник. - Також нагадуємо, що у разі якщо ви вважаєте, що все таки було порушено ваше право ви маєте право звернутися до Уповноваженого органу для оскарження певних дії тендерного комітету у строки які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: cb99a65585414340ad6a19099c4e2b07
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-08-000471-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Ми дивуємось, на скільки Ви "якісно" вивчаєте надані документи та прописуєте "законні" вимоги в документації. Стосовно Вашого твердження, що наданий нами лист-відгук не відповідає вимогам документації. Шановний, ми надали два листа-відгуки, і саме другий - від Обласної дитячої лікарні Чернівці містить всю необхідну важливу для Вас інформацію ( і дату Договору, і строки поставки). Чому Ви його не помітили? Щодо надання гарантійного листа від виробника. Шановний, ми же надали лист, в якому зазначено, що рішенням АМКУ №6000 р/пк-пз від 30.08.2017 року вимога щодо надання Учасником гарантійного листа від виробника про гарантію поставки визнана протизаконною та дискримінаційною. Нам, наприклад, офіційний представник виробника відмовив надати подібний лист,тому що його пообіцяв на ці торги іншому Учаснику. Хіба це не вибірковий та корупційний підхід? Далі, стосовно Вашого твердження, що в гарантійному листі на засіб "Еконорм Хлор" вказані штуки замість кг. так, але вказано "Еконорм Хлор" (1000г) - 333 шт. Тобто 333 кілограмових банки. Що не так? Враховуючи вищевказане, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, АМКУ, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вивчивши ваше запитання та вашу вимогу повідомляємо наступне: 1. В обов’язки тендерного комітету входить перевіряти подані тендерні пропозиції на відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації. 2. У вашій пропозиції інший лист-відгук не відповідає вимогам тендерній пропозиції. Тобто при складанні даної вимоги потрібно було вами краще читати підстави для відхилення вашої тендерної пропозиції. 3. Що стосується надання вами рішення антимонопольного комітету та не відповідності вашої пропозиції в часті не надання гарантійного листа від виробника пропонуємо: - По-перше краще прочитати рішення Уповноваженого органу та встановити для себе що саме оскаржує Скаржник та на якій стадії проведення відкритих торгів. - По друге рішення Антимонопольного комітету України не є законодавчим актом для прийняття його за основу при проведенні інших торгів. - По-третє пропонуємо вам ще раз ознайомитись з Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерну документацію в частині дискримінації учасників. Тобто, якщо ви вважали, що якісь вимоги тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до вас то ви повинні були подати обґрунтовану вимогу до Замовника на внесення змін в «Період уточнення», або до уповноваженого органу. 4. Кожен учасник при підготовці тендерної пропозиції та її поданні повинен врахувати та дотримуватись кількості товару який закуповує Замовник. Не можливо зменшувати обсяг закупівлі або змінювати одиницю виміру предмету закупівлі. Також нагадуємо, що у разі якщо ви вважаєте, що все таки було порушено ваше право ви маєте право звернутися до Уповноваженого органу для оскарження певних дії тендерного комітету у строки які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено