• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ц_25П-017_ДК 021:2015-79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації).

Завершена

63 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.1% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2024 22:29 - 17.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі

Номер: b828b68388b74fc6abb8d588a1026f7e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-022939-a.c1
Назва: СКАРГА щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі Ц_25П-017_ДК 021:2015-79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації), вчинене уповноваженою особою Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «Ц_25П-017_ДК 021:2015-79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)», за ідентифікатором UA-2024-12-12-022939-a, очікувана вартість закупівлі 63`360.00 Гривня (з ПДВ), за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі). Керуючись абзацом 2 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» (надалі – ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ», Скаржник), реалізує це право. Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника. Відповідно до Протоколу №052 від 31.01.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) підставою відхилення пропозиції Скаржника було наступне: Підстава відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 44 Особливостей: - абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Аргументація: Згідно Зведеного висновку за результатами проведеного аналізу пропозиції учасника закупівлі №306.1/1064-С від 30.01.2025 р. (далі-Зведений висновок) було встановлено наступне. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та 27.01.2025 р. відповідно до пункту 43 Особливостей розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, зокрема, повідомлення містило наступні вимоги: Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції не надано копію ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинної на момент подання документів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: Копія ліцензії виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинна на момент подання документів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції копію ліцензії виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинної на момент подання документів. Учасником було завантажено наступні документи: «Лист-роз'яснення щодо надання дозвільного документу вих.№1 від 28.01.2025р.», «Наказ №1029 від 18.12.2018р. про видачу ліцензій на провадження охоронної діяльності», «Лист вих. №98/22 від 21.12.2022р.», «Лист про розгляд повідомлення МВС №32128.38-2024 від 21.11.2024р.», «Витяг з ліцензійного реєстру», (файл з назвою: "Лист-роз’яснення щодо ліцензіі в паперовому вигляді та Витяг з ліц.реєстру.pdf"). Однак, в складі пропозиції Учасника на вимогу Замовника не надано копію ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинної на момент подання документів. Відповідно, Учасник протягом терміну, визначеного Особливостями щодо усунення невідповідностей, не виправив у повному обсязі невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. - абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аргументація: Тендерна пропозиція Учасника не відповідає наступним вимогам Тендерної документації: - пункт 2 «Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства» частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: Учасником в складі пропозиції не надано копію ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинної на момент подання документів. ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: Відхилити тендерну пропозицію учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", код ЄДРПОУ: 42509387, подану для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі «Ц_25П-017_ДК 021:2015- 79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)» відповідно до: - абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його Пропозиції у зв’язку з наступним: Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, на даний час оформлюється органом ліцензування виключно в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР. Набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до ЄДР та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 № 1565/5 «Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» з 01 липня 2016 року технічним адміністратором ЄДР визначено державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС»). На даний час Єдиний ліцензійний реєстр на базі адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань свою роботу не розпочав. Відповідно до частини п’ятої статті 21 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 6 жовтня 2016 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» до набрання чинності положення про внесення до ЄДР інформації про ліцензування МВС формує, веде власний ліцензійний реєстр та оприлюднює прийняті рішення про видачу ліцензій на офіційному веб-сайті. У складі Пропозиції Скаржник надав наступні документи: Лист-роз’яснення щодо надання дозвільного документу, копію НАКАЗУ МВС України від 18.12.2018 року № 1029 про видачу ліцензії на провадження охоронної діяльності, лист стосовно зміни юридичної адреси та керівника ліцензіата та ВИТЯГ з ліцензійного реєстру Міністерства внутрішніх справ України про видачу Скаржнику ліцензії на провадження охоронної діяльності, що є чинною та підтверджує право Скаржнику на провадження діяльності, яка є предметом закупівлі з посиланням, за яким можна переглянути відомості стосовно ліцензії в ліцензійному реєстрі МВС України. Перевірити відомості стосовно ліцензії в ліцензійному реєстрі МВС України можна наступним чином: 1) Перейти в браузері до за посиланням: https://mvs.gov.ua/licenzuvannia-ta-provedennia-zaxodiv-derzavnogo-nagliadu-kontroliu/licenzuvannia/licenziyi/perelik-subjektiv-gospodariuvannia-iakim-vidana-licenziia-na-provadzennia-oxoronnoyi-diialnosti 2) Завантажити «Перелік суб’єктів господарювання, яким видана ліцензія на провадження охоронної діяльності» у форматі .pdf 3) У відкритому реєстрі за допомогою комбінації клавіш Ctrl+F в пошуковому вікні ввести код ЄДРПОУ Скаржника 42509387. 4) Порядковий номер у переліку 6586 – інформація стосовно наявності у Скаржника ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинної на момент подання документів. Отже, у складі Пропозиції Скаржником надана вичерпна достовірна інформація згідно вимоги тендерної документації: - пункт 2 «Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства» частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: Копія ліцензії виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинна на момент подання документів. Пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам Документації та чинному законодавству і не містить невідповідностей та не може бути відхилена за цих підстав. Отже, дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника з наведених підстав, при її відповідності всім вимогам тендерної документації, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Підсумовуючи все зазначене вище, уповноважена особа Замовника грубо порушила порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. На підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Дата розгляду скарги: 14.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.02.2025 15:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.02.2025 15:59
Дата виконання рішення Замовником: 26.02.2025 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Керуючись пунктом 67 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" повідомляємо, що Замовником усунуто порушення, зазначені в скарзі, а саме 25.02.2025 року було прийнято наступне рішення: 1. Скасувати рішення уповноваженої особи Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (ПРОТОКОЛ №052 від 31.01.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", код ЄДРПОУ: 42509387, подану для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі «Ц_25П-017_ДК 021:2015-79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)» відповідно до: - абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Автор: ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", Жиров Анатолій Григорович +380504036307 tovozoffice@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e3a7b17d31d740f8b09215fdf50c561c
Заголовок пункту скарги: СКАРГА щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі Ц_25П-017_ДК 021:2015-79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації), вчинене уповноваженою особою Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «Ц_25П-017_ДК 021:2015-79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з монітори
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі Ц_25П-017_ДК 021:2015-79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації),

вчинене уповноваженою особою Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «Ц_25П-017_ДК 021:2015-79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)», за ідентифікатором UA-2024-12-12-022939-a, очікувана вартість закупівлі 63`360.00 Гривня (з ПДВ), за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).

Керуючись абзацом 2 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Постанова), Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» (надалі – ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ», Скаржник), реалізує це право.

Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.

Відповідно до Протоколу №052 від 31.01.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) підставою відхилення пропозиції Скаржника було наступне:
Підстава відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 44
Особливостей:
- абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій
невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї
тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку,
модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей,
протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі
закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Аргументація:
Згідно Зведеного висновку за результатами проведеного аналізу пропозиції
учасника закупівлі №306.1/1064-С від 30.01.2025 р. (далі-Зведений висновок) було
встановлено наступне.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі
виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником
процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося
тендерною документацією та 27.01.2025 р. відповідно до пункту 43 Особливостей
розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в
електронній системі закупівель.
Так, зокрема, повідомлення містило наступні вимоги:
Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником в складі пропозиції не надано копію ліцензії, виданої Міністерством
внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинної на момент подання
документів.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких)
виявлені невідповідності:
Пункт 2 частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до
учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель
встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД:
Копія ліцензії виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження
охоронної діяльності – чинна на момент подання документів.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для
усунення виявлених невідповідностей:
Долучити до матеріалів пропозиції копію ліцензії виданої Міністерством
внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинної на момент подання
документів.
Учасником було завантажено наступні документи: «Лист-роз'яснення щодо надання дозвільного документу вих.№1 від 28.01.2025р.», «Наказ №1029 від 18.12.2018р. про видачу
ліцензій на провадження охоронної діяльності», «Лист вих. №98/22 від 21.12.2022р.»,
«Лист про розгляд повідомлення МВС №32128.38-2024 від 21.11.2024р.», «Витяг з
ліцензійного реєстру», (файл з назвою: "Лист-роз’яснення щодо ліцензіі в паперовому вигляді та Витяг з ліц.реєстру.pdf").
Однак, в складі пропозиції Учасника на вимогу Замовника не надано копію
ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження охоронної
діяльності – чинної на момент подання документів.
Відповідно, Учасник протягом терміну, визначеного Особливостями щодо
усунення невідповідностей, не виправив у повному обсязі невідповідності в інформації
та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції, та які були
виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій.
- абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не
відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу
першого частини третьої статті 22 Закону.
Аргументація:
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає наступним вимогам Тендерної
документації:
- пункт 2 «Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного
законодавства» частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до
учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель
встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: Учасником в складі
пропозиції не надано копію ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ на
провадження охоронної діяльності – чинної на момент подання документів.
ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ:
Відхилити тендерну пропозицію учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", код ЄДРПОУ: 42509387, подану
для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі «Ц_25П-017_ДК 021:2015-
79710000-4-Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що
надходять з пристроїв охоронної сигналізації)» відповідно до:
- абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій
невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї
тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку,
модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом
24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель
повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його Пропозиції у зв’язку з наступним:
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, на даний час оформлюється органом ліцензування виключно в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до ЄДР та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 № 1565/5 «Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» з 01 липня 2016 року технічним адміністратором ЄДР визначено державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС»).
На даний час Єдиний ліцензійний реєстр на базі адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань свою роботу не розпочав.
Відповідно до частини п’ятої статті 21 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 6 жовтня 2016 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» до набрання чинності положення про внесення до ЄДР інформації про ліцензування МВС формує, веде власний ліцензійний реєстр та оприлюднює прийняті рішення про видачу ліцензій на офіційному веб-сайті.

У складі Пропозиції Скаржник надав наступні документи: Лист-роз’яснення щодо надання дозвільного документу, копію НАКАЗУ МВС України від 18.12.2018 року № 1029 про видачу ліцензії на провадження охоронної діяльності, лист стосовно зміни юридичної адреси та керівника ліцензіата та ВИТЯГ з ліцензійного реєстру Міністерства внутрішніх справ України про видачу Скаржнику ліцензії на провадження охоронної діяльності, що є чинною та підтверджує право Скаржнику на провадження діяльності, яка є предметом закупівлі з посиланням, за яким можна переглянути відомості стосовно ліцензії в ліцензійному реєстрі МВС України.

Перевірити відомості стосовно ліцензії в ліцензійному реєстрі МВС України можна наступним чином:
1) Перейти в браузері до за посиланням: https://mvs.gov.ua/licenzuvannia-ta-provedennia-zaxodiv-derzavnogo-nagliadu-kontroliu/licenzuvannia/licenziyi/perelik-subjektiv-gospodariuvannia-iakim-vidana-licenziia-na-provadzennia-oxoronnoyi-diialnosti
2) Завантажити «Перелік суб’єктів господарювання, яким видана ліцензія на провадження охоронної діяльності» у форматі .pdf
3) У відкритому реєстрі за допомогою комбінації клавіш Ctrl+F в пошуковому вікні ввести код ЄДРПОУ Скаржника 42509387.
4) Порядковий номер у переліку 6586 – інформація стосовно наявності у Скаржника ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ на
провадження охоронної діяльності – чинної на момент подання документів.

Отже, у складі Пропозиції Скаржником надана вичерпна достовірна інформація згідно вимоги тендерної документації:
- пункт 2 «Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства» частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: Копія ліцензії виданої Міністерством внутрішніх справ на провадження охоронної діяльності – чинна на момент подання документів. Пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам Документації та чинному законодавству і не містить невідповідностей та не може бути відхилена за цих підстав.

Отже, дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника з наведених підстав, при її відповідності всім вимогам тендерної документації, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.

Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей.

Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Підсумовуючи все зазначене вище, уповноважена особа Замовника грубо порушила порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку.

На підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,

ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника