• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації РСЦ ГСЦ МВС в Київській та Чернігівській областях (на очікувану вартість)

Завершена

6 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2024 17:11 - 20.12.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги з моніторингу сигналів, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації РСЦ ГСЦ МВС в Київській та Чернігівській областях – за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 (Охоронні послуги)»

Номер: bb5e85fe09994a8dbe408abc8fd0fb49
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-020129-a.a1
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «Послуги з моніторингу сигналів, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації РСЦ ГСЦ МВС в Київській та Чернігівській областях – за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 (Охоронні послуги)»
Скарга:
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 17.12.2024 00:00
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4db1f35391c94beaa555c92895fc57cd
Заголовок пункту скарги: Відповідно Додатку 5 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «- Довідка в довільній формі про обов’язкову наявність в учасника табельної, вогнепальної зброї
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.Відповідно Додатку 5 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «- Довідка в довільній формі про обов’язкову наявність в учасника табельної, вогнепальної зброї;»


ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише:
(а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
(б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*.
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.

Жоден суб’єкт охоронної діяльності не наділений правом мати ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ.
Встановлюючи вимогу щодо наявності озброєних працівників табельною вогнепальною зброєю Замовник обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати ТАБЕЛЬНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ.
Дана вимога встановлена замовником з метою, щоб участь у даній закупівлі прийняла лише одна організація, а саме Управління поліції охорони.
Відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолодженої зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Тобто, такий дозвіл можуть мати згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: dea95e802121432794ad34ab953d954f
Заголовок пункту скарги: Відповідно Додатку 5 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «Довідку про підтвердження наявності не менше 3 (трьох) ГШР у складі не менше 2 співробітників (водій (з посвідченням охоронника) та охоронник у кожному екіпажі) у географічних межах населеного пункту розташування об’єкту на автотранспорті реагування; в разі залучення партнерських ГШР
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно Додатку 5 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «Довідку про підтвердження наявності не менше 3 (трьох) ГШР у складі не менше 2 співробітників (водій (з посвідченням охоронника) та охоронник у кожному екіпажі) у географічних межах населеного пункту розташування об’єкту на автотранспорті реагування; в разі залучення партнерських ГШР»

ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Дана закупівля проводиться Замовником по ДК 021:2015 – охоронні послуги.
Оскільки надання охоронних послуг потребує наявності ліцензії на провадження охоронної діяльності, то суб’єкти господарювання повинні відповідати Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960.
Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності зазначено:
« 15. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.».
Суб’єкти господарювання повинні відповідати ліцензійним умовам, проте ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено обов’язку мати працівників на посаді «водій (з посвідченням охоронника)».
Замовником встановлена дана дискримінаційна вимога з метою лобіювання інтересів потенційного учасника.
В закупівлі можуть взяти участь тільки ті учасники, які мають у штаті працівників за професією водій (з посвідченням охоронника), натомість інші учасники обмежені в участі у зв’язку з встановленням Замовником умови, яка не передбачена законодавством.
Тобто, наявність такої умови в тендерній документації не дає ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» можливості взяти участь в закупівлі, та своєю чергою порушує законні права та інтереси Скаржника.
Наявність вимоги щодо надання Довідку про підтвердження наявності не менше 3 (трьох) ГШР у складі не менше 2 співробітників (водій (з посвідченням охоронника) та охоронник у кожному екіпажі) у географічних межах населеного пункту розташування об’єкту на автотранспорті реагування; в разі залучення партнерських ГШР є дискримінаційною умовою, яка обмежує коло потенційних учасників та такою, що не відповідає Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960, тому така вимога підлягає виключенню з тендерної документації.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі закупівлі здійснювалися, зокрема, за такими принципами:
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Додавання Замовником до тендерної документації непотрібних вимог призводить до явної дискримінації учасників та є зловживанням зі сторони Замовника. Натомість зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні умови призведе до проведення прозорої ефективної та конкурентної закупівлі і економії бюджетних коштів.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації