• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фізична охорона приміщень КП «Луцька міська дитяча поліклініка»

Завершена

1 154 059.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 770.29 UAH
Період оскарження: 12.12.2024 16:58 - 17.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 47dbb0bddd2745b49336618148c9e6b2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-019884-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 06.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2024 15:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.01.2025 17:54
Автор: ТОВ "СИЛА ЗАХИСТУ", Володимир Обломєй +380503990443 tov_sila-zakhistu@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d51207a91ba643a08fa3d5e0677b51c8
Заголовок пункту скарги: Додаток 1 до тендерної документії (технічна специфікація)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: НЕПРАВОМІРНЕ ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПП «СКОРПІОН ПУЛЬТ»

Підстава невідповідності № 1: ПП «СКОРПІОН» не надавав Технічу специфікацію (відсутня згода з обсягом закупівлі) згідно Додатку 1 до тендерної документації

Відповідно до п. 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації ) (надалі – Документація), тендерна пропозиція (надалі – Пропозиція) подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та документи, згідно з переліком визначеним у Додатку 1 до тендерної документації;
Переможець надав у складі виключно документи, згідно з переліком визначеним у Додатку 1 до тендерної документації. Серед них: гарантійний лист № 102 від 19 грудня 2024 (щодо охорони праці), гарантійний лист № 103 від 19 грудня 2024 (щодо цілодобової чергової частини), довідка № 104 від 19 грудня 2024 (щодо груп швидкого реагування), довідка № 105 від 19 грудня 2024 (щодо засобів індивідуального захисту активної оборони та спецзасобів), гарантійний лист № 106 від 19 грудня 2024 (щодо двох транспортних засобів), гарантійний лист № 107 від 19 грудня 2024 (щодо встановлення тривожної сигналізації), довідка № 108 від 19 грудня 2024 (щодо засобів радіозв’язку), довідка № 109 від 19 грудня 2024 (щодо GPS навігації), довідка № 110 від 19 грудня 2024 (щодо GPS-контролю), гарантійний лист № 111 від 19 грудня 2024 (щодо прибуття груп швидкого реагування на тривожні виклики), довідка № 112 від 19 грудня 2024 (щодо відсутності санкцій), лист № 113 від 19 грудня 2024 (щодо згоду на обробку персональних даних), гарантійний лист № 114 від 19 грудня 2024 (щодо забезпечення здійсненн охорони праці) тощо. Також Переможець додає всі необхідні додатки до цих довідок та листів.
Разом з тим, Технічна специфікація (Додаток 1) не наданий як того вимагає Документація (п.1 Розділ 3 Документації) у складі Пропозиції Переможця, а окремі листи та довідки не містить інформації (ОБСЯГУ) про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Документації, зокрема, щодо:

Предметом закупівлі є послуга – Фізична охорона приміщень КП «Луцька міська дитяча поліклініка».
Код CPV ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
Назва предмета закупівлі: «Фізична охорона приміщень КП «Луцька міська дитяча поліклініка».


КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ
№ п/п Найменування Одиниця виміру Кількість
1. Фізична охорона приміщення КП «Луцька міська дитяча поліклініка», яке знаходиться за адресою: м. Луцьк, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 1 шляхом забезпечення щоденної роботи чергового поста охорони в період з 18:00-08:00 по буднях, з 15:00 до 08:00 по суботах, цілодобово по неділях та неробочих днях, а також задіянням групи швидкого реагування. Строк надання охоронних послуг: з «01» січня до «31» грудня 2025 р. включно. Послуга 1
2. Фізична охорона приміщення КП «Луцька міська дитяча поліклініка», яке знаходиться за адресою: м. Луцьк, проспект Волі, 3А шляхом забезпечення щоденної роботи чергового поста охорони в період з 18:00-08:00 по буднях, з 15:00 до 08:00 по суботах, цілодобово по неділях та неробочих днях, а також задіянням групи швидкого реагування. Строк надання охоронних послуг: з «01» січня до «31» грудня 2025 р. включно. Послуга 1

Технічні, якісні та інші вимоги предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.

1. Послуга надається з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року.
2. Послуга з охорони, запропонована Учасником, повинна відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог Тендерної документації.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ДИСЛОКАЦІЯ
№ п/п Найменування
об'єкту Режим чергування постів охорони (години охорони) Примітка
1 Приміщення КП «Луцька міська дитяча поліклініка», яке знаходиться за адресою: м. Луцьк, вул. В’ячеслава Чорновола, буд. 1 В період з 18:00-08:00 по буднях, з 15:00 до 08:00 по суботах, цілодобово по неділях та неробочих днях Без вихідних

З задіянням групи швидкого реагування
2 Приміщення КП «Луцька міська дитяча поліклініка», яке знаходиться за адресою: м. Луцьк, проспект Волі, 3А
В період з 18:00-08:00 по буднях, з 15:00 до 08:00 по суботах, цілодобово по неділях та неробочих днях Без вихідних

З задіянням групи швидкого реагування

Строки постачання послуг - з 01 січня 2025 р. до 31 грудня 2025 р.
Місце постачання послуг – визначено в Додатку №1 до цієї тендерної документації в стовпчику «Найменування об’єкту» таблиці «Дислокація».
Кількість- визначено в Додатку №1 до цієї тендерної документації в стовпчику «кількість» таблиці «КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ».

Отже, Переможець не надав будь-яке підтвердження щодо виконання обсягу закупівлі, а тому містить невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмету закупівлі і мав бути відхиленим.

На підставі абз. 1 ч. 2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.(далі – Закон) та абз. 1 пп. п. 44 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Постанова № 1178), тендерна пропозиція учасника відхиляється у разі не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також абз. 2 п. 43 Постанови № 1178 передбачає, що «…Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
З огляду на те, що відсутні підстави для надання Переможцю 24 годин для усунення невідповідностей, бо таким чином відбудеться зміна предмету закупівлі, Замовник повинен був відхилити пропозицію ПП «СКОРПІОН ПУЛЬТ», однак прийняв неправомірне рішення про визначення переможця, чим було порушено норми Закону та Постанови № 1178.
Не відхиливши Переможця, своїми діями Замовник порушив принцип на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та прийняв неправомірне рішення про визначення його переможцем публічної закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір