• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами

Завершена

184 425.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 922.12 UAH
Період оскарження: 12.12.2024 16:43 - 17.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: bc085ec2d7fe4b48a7b820357b55c752
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-019231-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 7341707ceae94188acb778bd29a14e5c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-12-019231-a) Послуги з управління медичними відходами згідно ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено:12.12.2024 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі – ТОВ «А-ЕНЕРГО). 25.12.2024 р. згідно Протоколу № 1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою переможцем торгів обрано ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол № 1). Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає його дискримінаційним та таким, що порушує права Скаржника, що є порушення основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, з огляду на наступне. 1. Відповідно до п. 3 Додатку 4 до ТД Замовник вимагав «Надати у складі пропозиції дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги статті 27 Закону України «Про управління відходами»)». Відповідно до п. 8.3. проекту Договору, який наведений у Додатку 9 ТД Замовника, зазначено наступне: «Для здійснення операцій з Відходами Виконавець має чинні Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутній Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи у складі своєї тендерної пропозиції, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації та предмета закупівлі. Наданий ТОВ «А-ЕНЕРГО» Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 не відповідає вимогам ТД Замовника, оскільки зазначений дозвіл наданий іншій компанії, аніж учасник, по друге, містить закреслення, що унеможливлює його автентичність та робить його нечитабельним. Звертаємо увагу, що ТД Замовника не передбачає можливості залучення субпідрядника або співвиконавця у наданні послуг, які є предметом Закупівлі. Отже, ТОВ «А-ЕНЕРГО» не виконав вимоги п. 3 Додатку 4 до ТД Замовник, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. 2. Відповідно до п. 1 додатку 4 ТД Замовника, Замовник вимагав «Надати у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, у якому зазначено види та коди відходів відповідно до Національного переліку відходів згідно вимог Закону України «Про управління відходами»: - 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; - 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції; - 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи; - 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.» Відповідно до п. 8.3. проекту Договору, який наведений у Додатку 9 ТД Замовника, зазначено наступне: «Для здійснення операцій з Відходами Виконавець має чинні Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів». Водночас, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» додаток до Ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами не містить всіх кодів, за якими в учасника є право здійснювати діяльність відповідно до предмету закупівлі, а саме: 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Зважаючи на вищезазначене, ТОВ «А-ЕНЕРГО» не виконав вимоги п. 1 Додатку 4 до ТД Замовник, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку тендерної пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-12-12-019231-a ID у PROZORRO 7341707ceae94188acb778bd29a14e5c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-12-019231-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ). 3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ) скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО». Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протоколу № 1 від 25.12.2024 р.; 3) Наказ Міндовкілля № 329 від 29.03.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 4) Додаток до Наказу Міндовкілля № 329 від 29.03.2024; 5) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24.
Дата розгляду скарги: 07.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2024 15:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.01.2025 18:26
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: feae84ee7aa94cb89b1e61c370f040aa
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
про порушення законодавства про публічні закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 7341707ceae94188acb778bd29a14e5c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-12-019231-a) Послуги з управління медичними відходами згідно ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено:12.12.2024 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі – ТОВ «А-ЕНЕРГО).
25.12.2024 р. згідно Протоколу № 1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою переможцем торгів обрано ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Протокол № 1).

Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника, вважає його дискримінаційним та таким, що порушує права Скаржника, що є порушення основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, з огляду на наступне.

1. Відповідно до п. 3 Додатку 4 до ТД Замовник вимагав «Надати у складі пропозиції дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи або документальне підтвердження з офіційного реєстру дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів з присутнім записом назви суб’єкта господарювання, якому видано дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (згідно вимоги статті 27 Закону України «Про управління відходами»)».
Відповідно до п. 8.3. проекту Договору, який наведений у Додатку 9 ТД Замовника, зазначено наступне: «Для здійснення операцій з Відходами Виконавець має чинні Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів».

У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутній Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи у складі своєї тендерної пропозиції, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації та предмета закупівлі.
Наданий ТОВ «А-ЕНЕРГО» Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 не відповідає вимогам ТД Замовника, оскільки зазначений дозвіл наданий іншій компанії, аніж учасник, по друге, містить закреслення, що унеможливлює його автентичність та робить його нечитабельним.
Звертаємо увагу, що ТД Замовника не передбачає можливості залучення субпідрядника або співвиконавця у наданні послуг, які є предметом Закупівлі.
Отже, ТОВ «А-ЕНЕРГО» не виконав вимоги п. 3 Додатку 4 до ТД Замовник, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.

2. Відповідно до п. 1 додатку 4 ТД Замовника, Замовник вимагав «Надати у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з додатком до нього, у якому зазначено види та коди відходів відповідно до Національного переліку відходів згідно вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи;
- 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.»
Відповідно до п. 8.3. проекту Договору, який наведений у Додатку 9 ТД Замовника, зазначено наступне: «Для здійснення операцій з Відходами Виконавець має чинні Ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами та Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів».

Водночас, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» додаток до Ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами не містить всіх кодів, за якими в учасника є право здійснювати діяльність відповідно до предмету закупівлі, а саме:
16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.

Зважаючи на вищезазначене, ТОВ «А-ЕНЕРГО» не виконав вимоги п. 1 Додатку 4 до ТД Замовник, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.

Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку тендерної пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-12-12-019231-a ID у PROZORRO 7341707ceae94188acb778bd29a14e5c (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-12-019231-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ).
3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ) скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО».

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протоколу № 1 від 25.12.2024 р.;
3) Наказ Міндовкілля № 329 від 29.03.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
4) Додаток до Наказу Міндовкілля № 329 від 29.03.2024;
5) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір