-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект особистої гігієни (Тип Б комплект серветок для особистої гігієни) (ДК 021:2015: 33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи)
N-02-05-01-000-0004 Місце поставки – Україна 370 тис. к-тів
Завершена
11 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 500.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2024 16:08 - 18.12.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та прийняття рішення про дискваліфікацію цього ж учасника
Номер:
16d3df91bece4a4c922086877f584491
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-017782-a.b1
Назва:
Щодо скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та прийняття рішення про дискваліфікацію цього ж учасника
Вимога:
Повідомляємо, що учасник ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" не виконав вимоги п.п. 3.3. п.2 додатку 4 до тендерної документації в частині підтвердження аналогічного досвіду, а саме «у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості» що складає 3 330 000,00 грн. Учасником надано видаткову накладну №9 від 27 вересня 2024 року на суму 3 326 400,00 грн. з ПДВ та лист відгук від 16.12.2024 р., де зазначено фактичну суму виконання договору в сумі 3 326 400,00 грн. з ПДВ. З цього питання учаснику ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" надано вимогу на усунення порушень, згідно якої у електронну систему закупівель учасником завантажено відкориговану ту ж саму видаткову накладну №9 від 27 вересня 2024 року на суму 3 348 400,00 грн. з ПДВ та лист відгук від 16.12.2024 р. на цю ж суму. З цього вбачається, що надані документи на усунення невідповідностей являються фіктивними, так як первинна видаткова накладна була надана на суму 3 326 400,00 грн. з ПДВ, але учасник надав цю ж накладну з виправленою сумою, отже сума виконання аналогічного договору не відповідає умовам пп.3.3 п. 2 додатку 4. Крім того учасник не надав ніякого пояснення щодо зміни ціни у видатковій накладній і підтвердження що ця сума була оплачена (наприклад податкова накладна).
Якщо припустити, що у первинному документі допущено помилку і учасник подав виправлений документ, то така процедура чітко передбачена Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерсва фінансів України від 24.05.1995 р № 88.
Якщо документ паперовий, — здійснення надпису над помилкою «виправлено» та підтвердження підписами осіб, які раніше підписували цей документ, зазначення дати виправлення (див. п. 4.7 Положення № 88);
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0168-95#Text
Коректурний спосіб передбачає (див. п. 4.4 Положення № 88):
закреслення неправильного тексту (з помилкою) однією лінією (так, щоб можна було прочитати цей виправлений запис);
написання над закресленим правильного тексту;
здійснення надпису над помилкою «виправлено» та підтвердження підписами осіб, які раніше складали цей документ, та зазначення дати виправлення (див. п. 4.7 Положення № 88);
Окрім того, відповідно до частини другої ст. 9 Закону України від 16.07.1999 №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон №996) первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату складання;
назву суб’єкта господарювання, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Обидві видаткові накладні, надані учасником не містять обов’язкових для такого документа реквізитів - посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення.
Також повідомляємо, що відповідно до п. 5 додатку 9 : Переможець закупівлі у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи згідно з цим Додатком шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель.
5. Уточнена цінова пропозицію за результатами аукціону згідно з Формою, наведеною в ДОДАТКУ № 2 до Оголошення. У випадку, якщо початкова пропозиція учасника не змінювалася за результатами електронного аукціону та є остаточною пропозицією, дозволяється не надавати уточнену форму цінової пропозиції.
У випадку, якщо за результатом електронного аукціону остаточна пропозиція Переможця не відповідає стандартам бухгалтерського обліку у частині наявності не більше двох знаків після коми, Переможець надає уточнену цінову пропозицію за результатами аукціону округлену до двох знаків після коми в бік зменшення та разом з нею надає лист-роз’яснення довільної форми щодо приведення остаточної пропозиції до стандартів бухгалтерського обліку.
Учасник, після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір завантажив оновлену цінову пропозицію, в якій зміним остаточну пропозицію, проте не надав разом з нею лист-роз’яснення довільної форми щодо приведення остаточної пропозиції до стандартів бухгалтерського обліку, як це вимагається п. 5 додатку 9.
Виходячи з вищенаведеного, просимо скасувати рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та прийняти рішення про відхилення пропозиції цього ж учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 08.01.2025 23:07
Дата подачі:
08.01.2025 23:07
Вирішення:
У відповідь на вимогу ідентифікатор - UA-2024-12-12-017782-a.b1, від 08.01.25 від ТОВ "СІРІУС-О" повідомляємо наступне:
1) Відповідно до вимоги про усунення невідповідностей від 03.01.25 ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" надав документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі) із загальним обсягом постачання (за вартістю договору) не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
ДП «ДОТ» не є органом, що уповноважений встановлювати факт підробки/фіктивності документів.
2) Відповідно до вимог підпункту 3.3. пункту 3 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі копія відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує(ють) належне виконання такого договору(ів) має містити номер, дату, предмету, фактичної суми виконання договору(ів), а копії актів або видаткових або податкових накладних мають містити реквізити договору (номер та дата), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини).
ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" дотримався даних вимог оголошення надавши видаткову накладну від 27.09.2024 р. №9 (файл ВН9 _АСЗ_Розумнюк.pdf) та лист-відгук (файл ФОП Розумнюк відгук.pdf).
3) Відповідно до пункту 5 Додатку № 9 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Переможець надає уточнену цінову пропозицію за результатами аукціону округлену до двох знаків після коми в бік зменшення, у випадку, якщо за результатом електронного аукціону остаточна пропозиція Переможця не відповідає стандартам бухгалтерського обліку.
За результатами аукціону цінова пропозиція ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" не змінилася, а надана ним оновлена цінова пропозиція, після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір є власною ініціативою. Надані цінові пропозиції відповідають стандартам бухгалтерського обліку.
Статус вимоги:
Відхилено