-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект особистої гігієни (Тип Б комплект серветок для особистої гігієни) (ДК 021:2015: 33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи)
N-02-05-01-000-0004 Місце поставки – Україна 65 тис. к-тів
Завершена
1 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2024 16:03 - 18.12.2024 00:00
Вимога
Відхилено
У ТРЕТЄ вимога про скасування рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р., повторний розгляд пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
Номер:
012c4a4bc6064dac8dc58d047393b2ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-017561-a.a3
Назва:
У ТРЕТЄ вимога про скасування рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р., повторний розгляд пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
Вимога:
Шановний Замовнику,
учасником було подано про скасування рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р., повторний розгляд пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
Подаючи у третє аналогічну вимогу, учасник просить Замовника звернути увагу на нижченаведене:
Так перша вимога учасника грунтувалася на тому, що рішення про відхилення економічно більш вігідної пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД", яке було оформлене протоколом №31.12.2024-2-5 від 31.12.2024 р. про відхилення пропозицію учасника ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" що грунтовалося викючно на твердженні Замовника про відсутність у учасника забезпечення тендерної пропозиції.
Вищевказане рішення було підписано 31.12.2024 електронно цифровим підписом.
Друга вимога учасника грунтовалася на том, що у відповідь на першу вимоги, Замовник надав протокол №31.12.2024-2-5 від 31.12.2024 р. про відхилення пропозицію учасника ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з текстом який був відмінний від первісного протоколу та містив інші підстави для відхилення Замовником пропозиції Учасника, що не передбачено діючими нормативно правовими актами України.
Третя вимога учасника обгрунтована нижченаведеним:
Так Замовник в обгрунтування відхилення другої вимоги учасника послався на те, що протокол №31.12.2024-2-5 від 31.12.2024 р. було оприлюднено в невірній редакції.
Проте учасник просить Замовника звернути увагу, що протокол №31.12.2024-2-5 від 31.12.2024 р., який було оприлюднено Замовником 31.12.2024, було підписано Замовником електронно цифровим підписом, що є тотожним підписанню паперового екземпляру.
За таких обставин зміна редакції вже підписаного документу не передбачена діючими нормативно правовими актами України.
Щодо посилання Замовника на те, що отриманий Учасником Акт №1398 від 30.12.2024 щодо перевiрки зразка предмету речового майна виготовленого вiдповiдно до Нормативно-технічної документації Міністерства оборони України датований ПІСЛЯ закінчення прийому пропозиції та завантажений у вимозі 01.01.2025 р..,
то учасник просить Замовника звернути увагу на те, що учасником було надано вичерпні гарантії та документи на підтвердження відповідності продукції запропонованої у пропозиції учасника вимогам Замовника. Замовнику 31.12.2024 року було достименно відомо, що учасник отримав 30.12.2024 року Акт №1398 від 30.12.2024 оскільки цей акт було додано до документів пропозиції учасника у іншої аналогічної закупівлі UA-2024-12-12-017782-a, яка до речі в супереч Закону України "Про публічні закупівлі" до теперішнього часу Замовником не розглянута.
Закон України "Про публічні закупівлі" дозволяє Замовнику висувати учаснику вимоги про усунення порушень, що і було зроблено Замовником щодо іншого учасника ТОВ "Сіріус О" в аналогічної заккупівлі UA-2024-12-12-017095-a
Вищеказане свідчить про упереджене ставлення Замовника до учасника ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД", та навпаки поблажливе ставлення Замовника до іншого учасника закупівель ТОВ "Сіріус О", що порушує принцип рівності учасників встановлений Законом України "Про публічні закупівлі".
Учасник просить Замовника звернути увагу, що його метою має бути дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, ст. 5 Закону України " Про публічні закупівлі" а саме:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте дії та рішення Замовника ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД", не висунення учаснику вимоги про усунення порушень, навпаки висунення вимоги про усунення порушень іншому учаснику ТОВ "Сіріус О" в аналогічної закупівлі UA-2024-12-12-017095-a, не розгляд протягом двох днів пропозиції учасника в іншої у іншої аналогічної закупівлі UA-2024-12-12-017782-a закупівлі не відповідає принципам здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі», щодо максимальної економії, ефективності та пропорційністі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасник просить Замовника звернути увагу, що відхилення з формальних підстав більш економічно вигідної пропозиції учасника, наносить збитки дерджавному бюджету України у розмірі 806500 грн, що є різницей між ціною учасника та ТОВ "Сіріус О", та свідчить про неефективну діяльність Замовника щодо організації цієї закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р., повторно розглянути пропозицію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів, у разі необхідності висунути вимоги про усунення порушень щодо до надання акту №1398 від 30.12.2024 щодо перевiрки зразка предмету речового майна виготовленого вiдповiдно до Нормативно-технічної документації Міністерства оборони України
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт щодо перевірки зразка предмету речового майна.pdf.p7s 02.01.2025 19:10
- Акт щодо перевірки зразка предмету речового майна.pdf 02.01.2025 19:10
Дата подачі:
02.01.2025 19:10
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" від 02.01.25, 19:10 (ідентифікатор вимоги - UA-2024-12-12-017561-a.a3) за предметом закупівлі «Комплект особистої гігієни (Тип Б комплект серветок для особистої гігієни) (ДК 021:2015: 33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-12-12-017561-a) повідомляємо наступне:
За результатами розкриття та оцінки найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД".
Учасником ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" у складі пропозиції не було надано копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення), відповідно до вимог Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (та/або ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи вищевикладене Учасник був відхилений на підставі - частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно Додатку №4 до Оголошення Учасник у складі пропозиції має надати копію відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує(ють) належне виконання такого договору(ів), із зазначенням номеру, дати, предмету, фактичної суми виконання договору(ів) АБО копії актів або видаткових або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). Примітка: копії актів або видаткових або податкових накладних мають містити реквізити договору (номер та дата).
ТОВ "СІРІУС-О" надає довідку №14-26 від 24.12.2024 року (файл "15-16_довідка досвід.pdf"), Договір поставки №28-06/2024 від 28 червня 2024 року та видаткові накладні (файл "17-20_договір поставки Заблоцький видаткові накладні.pdf"). Надані видаткові накладні, які підтверджують факт виконання аналогічного договору не мають дати договору.
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі - Особливості) у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
02.01.25, 16:14 Замовником було надано вимогу про усунення порушень. Замовник зможете продовжити кваліфікацію після: 03.01.25, 16:14.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ПОВТОРНА вимога про скасування рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р., повторний розгляд пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
Номер:
addc374be6e043bca08d156b4c950e79
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-017561-a.c2
Назва:
ПОВТОРНА вимога про скасування рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р., повторний розгляд пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
Вимога:
Шановний Замовнику,
вами на майданчику https://prozorro.gov.ua/ було розміщене рішення про відхилення економічно більш вігідної пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД", яке було оформлене протоколом №31.12.2024-2-5 від 31.12.2024 р. про відхилення пропозицію учасника ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" що грунтовалося викючно на твердженні Замовника про відсутність у учасника забезпечення тендерної пропозиції.
Вищевказане рішення було підписано 31.12.2024 електронно цифровим підписом.
ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" звернувся 01.01.2025 року до Замовника з вимогою, в якої категорично заперечув твердження Замовника про відсутність забезпечення тендреної пропозиції учасника, та звернув увагу Замовника що до документів тендерної пропозиції було додано файли «10 банківська гарантія.rar.p7s» та «10 банківська гарантія.rar» які містять банківську гарантію АТ «АЛЬЯНС БАНК» видану відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
З урахуванням чого учасник просив Замовника скасувати рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” Іріни Казьмірчук від 31.12.2024 р., повторно розглянути пропозицію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
До вимоги було додатково додано Акт №1398 від 30.12.2024 щодо перевiрки зразка предмету речового майна виготовленого вiдповiдво до Нормативно-технічної документації Міністерства оборони України
Проте замість розгляду по суті вимоги учасника ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" Замовником було звантажено протокол №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” Іріни Казьмірчук від 31.12.2024 р., ТОБТО З ТИМ САМИМ НОМЕРОМ ТА З ТІЄЮ Ж САМОЮ ДАТОЮ, але з іншою підствою для відмови.
ВІдповідно до метаданих файла, що містив зображення цього протоколу його було створено 02.01.2025 року, тобто значно пізніше ніж первісний протокол та вимоги учасника.
Шановний Замовнику, просимо звернути вашу увагу на те, що "ТАК ЦЕ НЕ ПРАЦЮЄ!"
Тобто ви не можете вносити зміни у вже підписаний протокол, який є офіційним документом!
Бо існування двох різних протоколів з однаковими номерами та датами але з різним текстом Є ПІДРОБКОЮ ТА СЛУЖБОВИМ ПІДЛОГОМ!
Враховуючи вищевикладене, просимо:
негайно скасувати рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” Іріни Казьмірчук від 31.12.2024 р. який було розміщено 31.12.2024 на майданчику https://prozorro.gov.ua/ та підписано ЕЦП, повторно розглянути пропозицію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
ПРОВЕСТИ СЛУЖБОВЕ РОЗСЛІДУВАННЯ ЯКИМ ЧИНОМ ВИНИКЛО ДВА РІЗНІ ПРОТОКОЛИ №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” Іріни Казьмірчук від 31.12.2024 р. з різним текстом, про результати службового розслідування повідомити учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт щодо перевірки зразка предмету речового майна.pdf 02.01.2025 14:34
- Акт щодо перевірки зразка предмету речового майна.pdf.p7s 02.01.2025 14:34
Дата подачі:
02.01.2025 14:34
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" від 02.01.2025, 14:34 (ідентифікатор вимоги - UA-2024-12-12-017561-a.c2) за предметом закупівлі «Комплект особистої гігієни (Тип Б комплект серветок для особистої гігієни) (ДК 021:2015: 33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-12-12-017561-a) повідомляємо наступне:
Замовником була оголошена вищезазначена закупівля, де період прийому пропозиції тривав від 18.12.2024 19:00 до 27.12.2024 00:00.
Учасником ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" у складі пропозиції не було надано копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення), відповідно до вимог Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи вищевикладене Учасник був відхилений на єдиній підставі - частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що протокол № 31.12.2024-2-5 від 31.12.2024 р. було опубліковано у невірній редакції, сканований документ - 02.01.2025 р.
Отриманий Учасником Акт №1398 від 30.12.2024 щодо перевiрки зразка предмету речового майна виготовленого вiдповiдно до Нормативно-технічної документації Міністерства оборони України датований ПІСЛЯ закінчення прийому пропозиції та завантажений у вимозі 01.01.2025 р.
Відповідно до частини 9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про скасування рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р., повторний розгляд пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
Номер:
e0f63d5360024ee79ab1de2da9035d13
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-017561-a.c1
Назва:
Вимога про скасування рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р., повторний розгляд пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
Вимога:
Шановний Замовнику,
Вами було дискваліфіковано пропозицію ТОВ «АНДРУШЕВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД» з зазначенням причини дискваліфікації
«Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі»
Вищевказане рішення про відхилення пропозицію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД", відповідно до частини 13 статті 14 Закону було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р.
У вищевказаному протоколі, зазначено, що за результатами розкриття пропозицій найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД".
Проте при розгляд пропозиції, поданою ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції не надав забезпечення тендреної пропозиції.
Таким чином рішення Замовника оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 від 31.12.2024 р. про відхилення пропозицію учасника ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" грунтовалося викючно на твердженні Замовника про відсутність
ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" категорично заперечує твердження Замовника про відсутність забезпечення тендреної пропозиції учасника, оскільки до документів тендерної пропозиції було додано файли «10 банківська гарантія.rar.p7s» та «10 банківська гарантія.rar» які містять банківську гарантію АТ «АЛЬЯНС БАНК» видану відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Додатково просимо Замовника звернути увагу, що учасником закупівлі було надано інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а саме Гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару та заяву до ЦУРМЗ про проведення перевірки зразка речового майна для отримання акту відповідностей.
Відповідно до нормативно правових актів України такий акт видаєтся протягом 5 днів з моменту подання такої заяви.
ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" просить Замовника звернуту увагу, що учасником було отримано Акт №1398 від 30.12.2024 щодо перевiрки зразка предмету речового майна виготовленого вiдповiдво до Нормативно-технічної документації Міністерства оборони України (додається) до моменту прийняття рішення про дискваліфікацію учасником.
ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" просить Замовника звернуту ОСОБЛИВУ увагу, що в преамбулі Закону України «Про спрощені закупівлі» зазначено, що Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Між тим ця закупівля та рішення Замовника про дискваліфікацію учасника такої меті не відповідає!
Так Замовником було оголошено одночасно дві тотожні спрощені закупівлі UA-2024-12-12-017095-a та UA-2024-12-12-017561-a
В цих закупівлях приймали участь однакові учасники ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та ТОВ «СІРІУС -О», однакова кількість комплектів 65000 шт, однакова очікувана вартість закупівлі 1950000,00 грн.
Проте в закупівлі UA-2024-12-12-017095-a відбувалося зниження ціни обома учасниками Закупівлі, з найнижчою ціною ТОВ «СІРІУС -О» 974 999,99 грн (ціна запропонована ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" 975000,00 грн).
Таким чином ціна комплекту у закупівлі UA-2024-12-12-017095-a склала 15 грн за комплект.
У закупівлі UA-2024-12-12-017561-a ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" запропонував початкову ціну закупівлі 877 500 грн, що складає за комплект 13,5 грн, проте ТОВ «СІРІУС -О» запропонувала початкову ціну закупівлі 1 684 800 грн, що складає 25,90 грн за комплект, та значно на 72,6% дорожче ніж запропонована ТОВ «СІРІУС -О» ціна на той самий комплект, у тієї самої кількості та характеристиках.
Така поведінка ТОВ «СІРІУС -О» могла бути зумовлена виключно впечненістю, що Замовник відхилить найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД".
При цьому втрати державного бюджету України складають 806500 грн = (1 684 800 грн (пропозиція ТОВ «СІРІУС -О» ) - 877 500 грн (пропозиція ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД"), оскільки запропонована ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД") ціна не предмет закупівлі майже вдвічі дешевше ніж ціна ТОВ «СІРІУС -О».
Статтею 5 Закону України « Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте дискваліфікація Замовником ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" не відповідає принципам здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" та рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" яке було оформлено протоколом №31.12.2024-2-5 Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” від 31.12.2024 р., повторно розглянути пропозицію ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" з урахуванням доводів та аргументів викладених у цієї вимозі, та додатково доданих до неї документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт щодо перевірки зразка предмету речового майна.pdf 01.01.2025 19:05
- Акт щодо перевірки зразка предмету речового майна.pdf.p7s 01.01.2025 19:05
- Протокол № 31.12.2024-2-5 від 31.12.2024 р..pdf 02.01.2025 13:20
Дата подачі:
01.01.2025 19:05
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" від 01.01.2025, 19:05 (ідентифікатор вимоги - UA-2024-12-12-017561-a.c1) за предметом закупівлі «Комплект особистої гігієни (Тип Б комплект серветок для особистої гігієни) (ДК 021:2015: 33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-12-12-017561-a) повідомляємо наступне:
Замовником була оголошена вищезазначена закупівля, де період прийому пропозиції тривав від 18.12.2024 19:00 до 27.12.2024 00:00.
Учасником ТОВ "АНДРУШІВСЬКИЙ СПИРТОВИЙ ЗАВОД" у складі пропозиції не було надано копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення), відповідно до вимог Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи вищевикладене Учасник був відхилений на підставі частини 13 статті 14 Звакону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що протокол № 31.12.2024-2-5 від 31.12.2024 р. було опубліковано у невірній редакції. Коректна редакція додається.
Отриманий Учасником Акт №1398 від 30.12.2024 щодо перевiрки зразка предмету речового майна виготовленого вiдповiдво до Нормативно-технічної документації Міністерства оборони України датований ПІСЛЯ закінчення прийому пропозиції та завантажений у вимозі 01.01.2025 р.
Відповідно до частини 9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Статус вимоги:
Відхилено