-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з охорони об’єкту: «Каналізаційна насосна станція (КНС), розташована по вул. Миколи Лисенка (колишня вул. Корнюшина) у м. Одесі»
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Торги відмінено
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2024 15:35 - 17.12.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d9a763f9148c44359a5e0da404dca5c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-016030-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
вимоги є необґрунтовані , а також такими , що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 16.12.2024 22:01
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.12.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
07294ec0f8124fa69ebf6450b87cbe4e
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на скасування закупівлі
Номер:
546df11424a54648969237abd9fb0b8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-016030-a.b2
Назва:
Скарга на скасування закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 28.03.2025 18:00
- Скарга на відміну 2.docx 28.03.2025 17:59
- Рішення 17.03.25 (1).docx 28.03.2025 17:59
- рішення від 15.04.2025 №5948.pdf 18.04.2025 12:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2025 №5948.pdf 16.04.2025 12:49
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 08.04.2025 №867.pdf 08.04.2025 18:47
- рішення від 01.04.2025 №5020.pdf 01.04.2025 17:01
- 14.pdf 10.04.2025 16:34
- 13.pdf 10.04.2025 16:34
- АМК 02.04.25.pdf 02.04.2025 17:05
- АМК щодо участі в засідані 31.03.pdf 31.03.2025 16:38
- АМК 02.04.25.docx 02.04.2025 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2025 18:16
Дата розгляду скарги:
08.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2025 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2025 12:36
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2025 14:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення скасовано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dc19297ff04a42cc9aac8ec8cbcf7ade
Заголовок пункту скарги:
п. п. 1 п. 50 особливостей «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відмінити відкриті торги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатами аукціону нами було запропоновано найкращу пропозицію.
Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням –
«…На підставі п. п. 1 п. 50 особливостей «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відмінити відкриті торги по предмету закупівлі: «Послуги з охорони об’єкту: «Каналізаційна насосна станція (КНС), розташована по вул. Миколи Лисенка (колишня вул. Корнюшина) у м. Одесі»…»
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: На підставі п. п. 1 п. 50 особливостей «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відмінити відкриті торги по предмету закупівлі: «Послуги з охорони об’єкту: «Каналізаційна насосна станція (КНС), розташована по вул. Миколи Лисенка (колишня вул. Корнюшина) у м. Одесі».
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
На нашу думку замовник у власному рішенні та в наведеній інформації з порталу про відміну процедури не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо, що потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг у замовника все ще є, а тому рішення про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 91/Т-6 від 17.03.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Втім для ухилення від укладання з нами договору замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру з наступним обґрунтуванням –
«…На підставі п. п. 1 п. 50 особливостей «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відмінити відкриті торги по предмету закупівлі: «Послуги з охорони об’єкту: «Каналізаційна насосна станція (КНС), розташована по вул. Миколи Лисенка (колишня вул. Корнюшина) у м. Одесі»…»
Також у системі закупівель зазначено –
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: На підставі п. п. 1 п. 50 особливостей «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», відмінити відкриті торги по предмету закупівлі: «Послуги з охорони об’єкту: «Каналізаційна насосна станція (КНС), розташована по вул. Миколи Лисенка (колишня вул. Корнюшина) у м. Одесі».
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
На нашу думку замовник у власному рішенні та в наведеній інформації з порталу про відміну процедури не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо, що потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг у замовника все ще є, а тому рішення про відміну тендеру має бути скасованим.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 91/Т-6 від 17.03.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Рішення
-
Повʼязаний документ:
Рішення 17.03.25 (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, номер оголошення, UA-2024-12-12-016030-a.