-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Страхування майна
Торги відмінено
148 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 482.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 482.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2024 15:19 - 02.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
44c1b81ed6804bcab933d8660fd9b145
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-015472-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - КНП ТМО ВОЦ ЕМД та МК.pdf.p7s 16.12.2024 17:15
- Лист НБУ від 28.08.2024 р..pdf 16.12.2024 17:15
- Скарга до АМКУ - КНП ТМО ВОЦ ЕМД та МК.docx 16.12.2024 17:15
- Скарга до АМКУ - КНП ТМО ВОЦ ЕМД та МК.pdf 16.12.2024 17:15
- sign.p7s 16.12.2024 17:17
- рішення від 18.12.2024 №20136.pdf 18.12.2024 17:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2024 № 20707.pdf 27.12.2024 09:10
- рішення від 26.12.2024 № 20707.pdf 27.12.2024 12:56
- 2195 Лист пояснення.rtf 20.12.2024 16:12
- 2195 Лист пояснення .pdf 20.12.2024 16:12
- Власний капітал.png 20.12.2024 16:12
- протокол.pdf 31.12.2024 11:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2024 17:32
Дата розгляду скарги:
26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.12.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.12.2024 12:56
Дата виконання рішення Замовником:
31.12.2024 11:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник вніс зміни до Тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5fe7151c31b74754903413a471b55e61
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 17 Додатку № 4 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник, а саме, Учасник повинен документально підтвердити сформований власний капітал у розмірі 600 млн. грн. за 6 місяців 2024 року з посиланням на офіційний рейтинг форіншуренс.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 17 Додатку № 4 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник, а саме, Учасник повинен документально підтвердити сформований власний капітал у розмірі 600 млн. грн. за 6 місяців 2024 року з посиланням на офіційний рейтинг форіншуренс.
Отже, прийняти участь в закупівлі може виключно той Учасник, який має сформований власний капітал у розмірі 600 млн. грн. за 6 місяців 2024 року
Скаржник не має можливості виконати вищевказану обов’язкову умову ТД та отримати вказані Замовником фінансові показники, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, та позбавляє учасників, які мають нижчі фінансові показники, можливості взяти участь у закупівлі, у тому числі і Скаржника, адже за даними журналу «InsuranceTop»/портала «Форіншурер» (https://forinsurer.com), прийняти участь у закупівлі можуть лише 9 із 64 існуючих Non-life в Україні (докази: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/6/2; https://forinsurer.com/news/24/10/14/44285#:~:text=%D0%9D%D0%B0%20%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%83%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B0%20%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85,%D0%B1%D1%83%D0%BB%D0%BE%20111)%2C%201%20%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%20(.
Враховуючи те, що Скаржник не має вищевказаних фінансових показників, - Скаржник позбавлений можливості і надати відповідні документи для підтвердження розміру наведених вище обов’язкових фінансових показників.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Скаржником дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18 листопада 2021 року № 1909-ІХ «Про страхування» (копія листа НБУ додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові умови Тендерної документації є дискримінаційними та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі, тому, мають бути видалені Замовником.
Отже, прийняти участь в закупівлі може виключно той Учасник, який має сформований власний капітал у розмірі 600 млн. грн. за 6 місяців 2024 року
Скаржник не має можливості виконати вищевказану обов’язкову умову ТД та отримати вказані Замовником фінансові показники, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, та позбавляє учасників, які мають нижчі фінансові показники, можливості взяти участь у закупівлі, у тому числі і Скаржника, адже за даними журналу «InsuranceTop»/портала «Форіншурер» (https://forinsurer.com), прийняти участь у закупівлі можуть лише 9 із 64 існуючих Non-life в Україні (докази: https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/6/2; https://forinsurer.com/news/24/10/14/44285#:~:text=%D0%9D%D0%B0%20%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%83%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B0%20%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85,%D0%B1%D1%83%D0%BB%D0%BE%20111)%2C%201%20%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%20(.
Враховуючи те, що Скаржник не має вищевказаних фінансових показників, - Скаржник позбавлений можливості і надати відповідні документи для підтвердження розміру наведених вище обов’язкових фінансових показників.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Скаржником дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18 листопада 2021 року № 1909-ІХ «Про страхування» (копія листа НБУ додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові умови Тендерної документації є дискримінаційними та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі, тому, мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Копія листа НБУ від 28.08.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Лист НБУ від 28.08.2024 р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству зазначені у тексті цієї скарги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Незаконна скасування закупівлі
Номер:
95d62e0a2dea4b91af39b91e2ea2d84e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-015472-a.a2
Назва:
Незаконна скасування закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2025 № 568.pdf 15.01.2025 12:13
- рішення від 14.01.2025 № 568.pdf 17.01.2025 12:48
- рішення від 07.01.2025 № 202.pdf 07.01.2025 16:53
- протокол.pdf 21.01.2025 11:54
- Лист пояснення 02 62 від 9.01.25.rtf 09.01.2025 15:45
- Лист пояснення 02 62 від 9.01.25.pdf 09.01.2025 15:45
- 01.01-62 10496 підтвердження критичності.pdf 09.01.2025 15:45
- sign.p7s 04.01.2025 14:48
- протокол (1).pdf 03.01.2025 15:54
- Скарга до АМКУ - КНП ТМО ВОЦ ЕМД та МК скасування.pdf 03.01.2025 15:54
- Скарга до АМКУ - КНП ТМО ВОЦ ЕМД та МК скасування.docx 03.01.2025 15:54
- Скарга до АМКУ - КНП ТМО ВОЦ ЕМД та МК скасування.pdf.p7s 03.01.2025 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2025 10:53
Дата розгляду скарги:
14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.01.2025 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.01.2025 12:48
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2025 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник Скасував рішення про відміну відкритих торгів з особливостями за кодом ДК 021-2015 Єдиного закупівельного словника 66510000-8 «Страхові послуги» (страхування майна) за номером UA-2024-12-12-015472-a. Протокол від 21.01.2025 року додається
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d84a1f069b364b3e84510fcd398ea645
Заголовок пункту скарги:
01.01.2025 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до Протоколу від № 4 (далі - Рішення) на підставі пп.4 п. 50 Особливостей. Дані дії, на думку Скаржника, є незаконні.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
01.01.2025 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до Протоколу від № 4 (далі - Рішення) на підставі пп.4 п. 50 Особливостей.
Даними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника як учасника закупівлі.
Відповідно до пп. 4 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Скаржник наголошує на тому, що зазначені Замовником в оскаржуваному Рішенні обставини не є обставинами непереборної сили, враховуючи наступне.
В п. 2 Рішення Скаржник зазначає, що відповідно до договорів оренди Замовник має застрахувати орендовані будівлі за відповідними адресами. Враховуючи ЗУ «Про страхування» будівлі страхуються за 8, 9 класами страхування. Так як договори на оренду майна, діють в 2025 році, Замовником оголошені відкриті торги за ідентифікатором UA-2024-12-12-015472-a. При оголошенні відкритих торгів, початок дії договору мав бути з 01.01.2025 р. Але, так як була подана скарга на відкриті торги, строки подання пропозицій продовжено, тобто дія договору вже не може бути з 01.01.2025 р. Тому, Уповноважена особа відхиляє торги, коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної дії обставин непереборної сили.
На переконання Комісії АМКУ, Скаржник зауважує, що Зазначене не є обставинами непереборної сили, оскільки Замовник відповідно до абз. 2 п. 54 Особливостей має право та технічну можливість внести зміни до Тендерної документації, зокрема, але не виключно, змінити строки дії договору.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 4 п. 50 Особливостей є надуманими та неправильними.
Даними діями Замовник порушив права і законні інтереси Скаржника як учасника закупівлі.
Відповідно до пп. 4 п. 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Скаржник наголошує на тому, що зазначені Замовником в оскаржуваному Рішенні обставини не є обставинами непереборної сили, враховуючи наступне.
В п. 2 Рішення Скаржник зазначає, що відповідно до договорів оренди Замовник має застрахувати орендовані будівлі за відповідними адресами. Враховуючи ЗУ «Про страхування» будівлі страхуються за 8, 9 класами страхування. Так як договори на оренду майна, діють в 2025 році, Замовником оголошені відкриті торги за ідентифікатором UA-2024-12-12-015472-a. При оголошенні відкритих торгів, початок дії договору мав бути з 01.01.2025 р. Але, так як була подана скарга на відкриті торги, строки подання пропозицій продовжено, тобто дія договору вже не може бути з 01.01.2025 р. Тому, Уповноважена особа відхиляє торги, коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної дії обставин непереборної сили.
На переконання Комісії АМКУ, Скаржник зауважує, що Зазначене не є обставинами непереборної сили, оскільки Замовник відповідно до абз. 2 п. 54 Особливостей має право та технічну можливість внести зміни до Тендерної документації, зокрема, але не виключно, змінити строки дії договору.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник, як Учасник процедури закупівлі, вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, а посилання Замовника на пп. 4 п. 50 Особливостей є надуманими та неправильними.
×
-
Назва доказу:
1. Копія протоколу замовника № 4 від 01.01.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
протокол (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» скасувати протокол № 4 від 01.01.2025 р. щодо відміни закупівлі UA-2024-12-12-015472-a;