• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів), код ДК 021:2015: 55520000-1 – «Кейтерингові послуги»

Торги не відбулися

986 906.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 934.53 UAH
Період оскарження: 12.12.2024 14:07 - 17.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на визначення переможця процедури закупівлі

Номер: ea0a82836cc1432590912398774a688c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-012132-a.a1
Назва: СКАРГА на визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
№ 1 Від 04.01.2025 р. Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Реут Ольга Петрівна 50011 м.Кривий Ріг, вул. Казахська, 26, кв.2 Замовник: Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Надія" Дніпропетровської обласної ради" 50081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, м-н. 5-й Зарічний, 35а СКАРГА на визначення переможця процедури закупівлі Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Надія" Дніпропетровської обласної ради" (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднив оголошення та тендерну документацію за №UA-2024-12-12-012132-a на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів), код ДК 021:2015: 55520000-1 – «Кейтерингові послуги» Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали: 1. ФОП Реут Ольга Петрівна. - скаржник 2. ТОВ «Агатем» - переможець. 2 січня 2025 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Агатем» та оприлюднено протокол щодо прийняття рішення про визначення переможця і оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Вважаю, що Замовник безпідставно визначив переможця процедури закупівлі без врахування умов Тендерної документації та законодавства. 1.Невідповідність Тендерної пропозиції Переможця 1.1. Щодо аналогічного договору Відповідно до п.3.1. Додатку 6 Учасник повинен надати довідку у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного (их) договору (ів) з обов’язковим зазначенням (№ та дати договору (ів), назви предмету договору (ів), терміну виконання договору (ів); назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів Замовника, стан виконання договору (ів)). Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів), а саме: лист (ів)-відгук (ів), оформлений (их) на фірмовому бланку Замовника (у якому (их) має бути зазначено дату видачі, вихідний номер) з обов’язковим посиланням на № та дату договору (у разі наявності такого бланка), та копію (ї) договору (ів) з усіма наявними додатками та додатковими угодами. В складі Тендерної пропозиції надано наступні документи: - довідку про досвід виконання аналогічного договору №1335 від 17.12.2024 р, яка не містить наступної інформації, що вимагалася Замовником: № та дати договору (ів), коду ЄДРПОУ, поштової адреси, Замовника, стан виконання договору; - договір №25 від 02.2023 р. укладений з ТОВ «САНКОІН ІНВЕСТ» на надання кейтерингових послуг. Відпровідно до п.1.1 Договору товар, асортимент і кількість вказується в замовленнях покупця, що є невід’ємною частиною цього договору. Аналіз тендерної пропозиції дає можливість встановити відстуність в її складі замовлень покупця. 2.1. Щодо працівників Відповідно до п.2.1. Додатку 6 Учасником повинно бути надано: 2.1 довідка, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (посада, кваліфікація, категорія/розряд). В складі Тендерної пропозиції Переможця надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг №1334 від 17.12.2024, яка не містить інформацію про кваліфікацію, категорію/розряд. 3.1. Щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики Відповідно до п.7 р.III Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3). Відповідно до п.3 Додатку 6 нформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація) предмета закупівлі, у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (зміст якої повинен відповідати вимогам Додатку 3 тендерної документації). Переможцем надано ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам №1345 від 17.12.2024 р. в якій в п. 4 зазначено: Засновник (засновники) та керівники закладів освіти повинні забезпечити зміну страв, їх приготування та врахування відгуків і пропозицій здобувачів освіти/дітей, їх батьків або інших законних представників та персоналу закладів щодо задоволення якістю харчування з метою обмеження обсягу харчових відходів. Таким чином Переможцем не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3). 4.1. Щодо актів інспектування Відповідно до п.2. Додатку 6 Учасник повинен надати Скановані акт інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства економіки України від 08.08.2023 р. № 1503 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин) та акт інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») видані на транспортні засоби) у 2024 році. Аналіз Тендерної пропозиції Переможця дає можливість встановити відсутність в її складі акта інспектування або листа територіального органу Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») видані на транспортні засоби) у 2024 році. 5.1. Щодо експертного висновку Відповідно до п.4. Додатку 6 до Тендерної документації Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати експертний висновок на готові страви із меню не менше 4-х страв за мікробіологічними показниками (БГКП),датовані не пізніше місячнної давнини до дати подання тендерної пропозиції. Письмово гарантувати згоду з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Аналіз Тендерної пропозиції Переможця дає можливість встановити відсутність в її складі експертний висновок на готові страви із меню не менше 4-х страв за мікробіологічними показниками (БГКП),датовані не пізніше місячнної давнини до дати подання тендерної пропозиції. Відповідно до п.43 Особливостей «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на зазначену невідповідність Замовник повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей чого ним не було вчинено. Крім того, відповідно до абз. 2 ппп.2 пп.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Аналіз Тендерної пропозиції Переможця дає підстави встановити наявність невідповідностей на які не розповсюджуються вимоги про усунення невідповідностей, що є підставою для її відхилення. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції та тендерної пропозиції Переможця. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «Агатем» Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій чим порушено мої права та інтереси. Порушення моїх прав та інтересів також полягає в тому, що за порушення умов тендерної документації Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, в той час, як за наявності невідповідностей в Тендерній пропозиції Переможця Замовником не було вчинено дій по її відхиленню. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Надія" Дніпропетровської обласної ради" скасувати рішення про визнання ТОВ «АГАТЕМ» переможцем процедури закупівлі у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів), код ДК 021:2015: 55520000-1 – «Кейтерингові послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-12-012132-a. Всі документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.01.2025 15:30
Дата виконання рішення Замовником: 20.01.2025 12:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом від 20.01.2025 № 4 скасовано рішення переможця від 03.01.2025 № 1.
Автор: ФОП Реут Ольга Петрівна, Реут Ольга Петрівна +380935307024 olyareut@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 431819861a66433da09a97b71344fe9e
Заголовок пункту скарги: Невідповідність Тендерної пропозиції Переможця.Щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.3.1. Додатку 6 Учасник повинен надати довідку у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного (их) договору (ів) з обов’язковим зазначенням (№ та дати договору (ів), назви предмету договору (ів), терміну виконання договору (ів); назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів Замовника, стан виконання договору (ів)).
Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів), а саме: лист (ів)-відгук (ів), оформлений (их) на фірмовому бланку Замовника (у якому (их) має бути зазначено дату видачі, вихідний номер) з обов’язковим посиланням на № та дату договору (у разі наявності такого бланка), та копію (ї) договору (ів) з усіма наявними додатками та додатковими угодами.
В складі Тендерної пропозиції надано наступні документи:
- довідку про досвід виконання аналогічного договору №1335 від 17.12.2024 р, яка не містить наступної інформації, що вимагалася Замовником: № та дати договору (ів), коду ЄДРПОУ, поштової адреси, Замовника, стан виконання договору;
- договір №25 від 02.2023 р. укладений з ТОВ «САНКОІН ІНВЕСТ» на надання кейтерингових послуг. Відпровідно до п.1.1 Договору товар, асортимент і кількість вказується в замовленнях покупця, що є невід’ємною частиною цього договору. Аналіз тендерної пропозиції дає можливість встановити відстуність в її складі замовлень покупця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 4add6061ddbf4fe7bed9ad9019e56fcc
Заголовок пункту скарги: Щодо працівників
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.2.1. Додатку 6 Учасником повинно бути надано:
2.1 довідка, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (посада, кваліфікація, категорія/розряд).
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг №1334 від 17.12.2024, яка не містить інформацію про кваліфікацію, категорію/розряд.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: d14504cdb0f1464bb9e7aeb674b13759
Заголовок пункту скарги: Щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.7 р.III Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3).
Відповідно до п.3 Додатку 6 нформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічна специфікація) предмета закупівлі, у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (зміст якої повинен відповідати вимогам Додатку 3 тендерної документації).
Переможцем надано ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам №1345 від 17.12.2024 р. в якій в п. 4 зазначено: Засновник (засновники) та керівники закладів освіти повинні забезпечити зміну страв, їх приготування та врахування відгуків і пропозицій здобувачів освіти/дітей, їх батьків або інших законних представників та персоналу закладів щодо задоволення якістю харчування з метою обмеження обсягу харчових відходів.
Таким чином Переможцем не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: dac62759de74496b9de88c2d485ec6f5
Заголовок пункту скарги: , відповідно до абз. 2 ппп.2 пп.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.2. Додатку 6 Учасник повинен надати Скановані акт інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства економіки України від 08.08.2023 р. № 1503 «Про затвердження форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин) та акт інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») видані на транспортні засоби) у 2024 році.
Аналіз Тендерної пропозиції Переможця дає можливість встановити відсутність в її складі акта інспектування або листа територіального органу Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») видані на транспортні засоби) у 2024 році.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: dd3acce95a494b94ad7aa4d98e6c5a67
Заголовок пункту скарги: Щодо експертного висновку
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.4. Додатку 6 до Тендерної документації Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати експертний висновок на готові страви із меню не менше 4-х страв за мікробіологічними показниками (БГКП),датовані не пізніше місячнної давнини до дати подання тендерної пропозиції. Письмово гарантувати згоду з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Аналіз Тендерної пропозиції Переможця дає можливість встановити відсутність в її складі експертний висновок на готові страви із меню не менше 4-х страв за мікробіологічними показниками (БГКП),датовані не пізніше місячнної давнини до дати подання тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір