• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони об’єкту за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охороні послуги»

Торги відмінено

1 092 372.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 461.86 UAH
Період оскарження: 12.12.2024 13:21 - 17.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про визначення ПП "ОЛІМП-ЮГ" переможцем

Номер: 135d738747d5486498906340c34e48af
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-010105-a.b1
Назва: Скарга на рішення про визначення ПП "ОЛІМП-ЮГ" переможцем
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.01.2025 12:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.01.2025 16:28
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2025 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 700-р/пк-пз від 16.01.2025 року Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в електронній системі закупівель виконано. Рішення про визначення приватного підприємства "ОЛІМП-ЮГ" (код ЄДРПОУ: 33933584) переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги з цілодобової фізичної охорони об’єкту за кодом ДК 021:2015 79710000-4 "Охороні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-12-010105-a скасовано.
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6e8bce5e9bb44f32bc9c57c44e5addde
Заголовок пункту скарги: П. 1 додатку 5 до тендерної документації - (видаткові накладні викладені іншою мовою, ніж українська)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1 додатку 5 до тендерної документації: 1.1. довідка, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно предмету закупівлі за формою:


№ з/п Найменування/марка обладнання та/або матеріально-технічної бази Кількість Зазначити право: власність, оренда, користування тощо


Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, з числа зазначених у довідці та які безпосередньо планується залучати до надання послуг учасником надається перелік (виписка) основних засобів за підписом керівника та/або скан-копії з оригіналів інших документів, що підтверджують право власності, володіння чи користування.
Зазначена довідка повинна містити:
- інформацію з переліком форменого одягу з логотипом учасника, наявних спецзасобів захисту (гумові кийки, газові балончики, бронежилети, револьвери під патрон Флобера для груп швидкого реагування), засобів мобільного зв’язку та засобів освітлення (ліхтарі) з акумуляторами для кожного працівника, з наданням копій видаткових накладних на придбання зазначеного майна.
Відповідно до п. 8 розділу 1 тендерної документації: Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Аналогічні вимоги наведені в додатку 1 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі Вих. № 125-24 від 17.12.2024 (файл: 1. Довідка МТБ.doc.asice.zip), в якій вказана інформація про 25 власних мобільних телефонів Nokia 105 SS (п.12).
Також у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні №РН-1406/01 від 14.06.2018 року та № РН-0406/01 від 04.06.2018 року (файл: 1.3. Видаткові накладні телефони мобільні.pdf), які викладені іншою мовою, ніж українська. Тендерна пропозиція не містить перекладу українською вказаних документів.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: decd23be7848430793e44cdae0aadabc
Заголовок пункту скарги: п. 12 додатку 5 до тендерної документації - тендерна пропозиція не містить розрахунку ціни з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 12 додатку 5 до тендерної документації: Учасник надає розрахунок ціни тендерної пропозиції з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів, на період: з січня по грудень 2025 року (по 31 грудня включно з розшифровкою по статтям витрат).
У складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію Вих. № 137-24 від 17.12.2024 (файл: 21 Тендерна пропозиція.doc.asice.zip), яка не містить розрахунку ціни з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів, а також не містить інформації про період з січня по грудень 2025 року (по 31 грудня включно з розшифровкою по статтям витрат).
Наданий розрахунок не містить усіх обов'язкових платежів, податків і зборів, та інформацію про період на з січня по грудень 2025 року (по 31 грудня включно з розшифровкою по статтям витрат).
Таким чином, тендерна пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 1f1888bfa26c4360844dd076bef83e78
Заголовок пункту скарги: п. 2 додатку 5 до тендерної документації - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - не містить інформацію про рівень освіти працівників
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: 1.2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (надається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності).
№___________
від__________
ДОВІДКА
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг що є предметом закупівлі
Для______________________________ (назва предмету закупівлі) __________________(назва Учасника) підтверджує наявність наступних працівників:
№ ПІБ працівників Посада Інформація про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність, тощо



Додатки: на __________ арк.
___________________ _______________ _______________
(Посада) (Підпис) (ПІБ)

Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 12 працівників), їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В якості документального підтвердження кваліфікаційного критерію для всіх працівників, визначених у довідці, надати відскановані оригінали або засвідчені належним чином копії чинних на дату кінцевого строку подання пропозицій.
У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі Вих. № 128-24 від 17.12.2024 (файл: 4. Довідка про працівників.doc), яка не міститься інформації про рівень освіти працівників.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 ЗУ «Про освіту»: рівень освіти - завершений етап освіти, що характеризується рівнем складності освітньої програми, сукупністю компетентностей, які визначені, як правило, стандартом освіти та відповідають певному рівню Національної рамки кваліфікацій;
Відповідно до Національної рамки кваліфікацій, що затверджено ПКМУ від 23 листопада 2011 р. № 1341: 4. Кваліфікації професійної (професійно-технічної) освіти відповідають:
перший (початковий) рівень професійної (професійно-технічної) освіти - 2 рівню Національної рамки кваліфікацій;
другий (базовий) рівень професійної (професійно-технічної) освіти - 3 рівню Національної рамки кваліфікацій;
третій (вищий) рівень професійної (професійно-технічної) освіти - 4 або 5 рівню Національної рамки кваліфікацій.
5. Кваліфікація фахової передвищої освіти - фаховий молодший бакалавр відповідає 5 рівню Національної рамки кваліфікацій.
6. Кваліфікації вищої освіти відповідають:
молодший бакалавр - 5 рівню Національної рамки кваліфікацій та короткому циклу вищої освіти Рамки кваліфікацій Європейського простору вищої освіти;
бакалавр - 6 рівню Національної рамки кваліфікацій та першому циклу вищої освіти Рамки кваліфікацій Європейського простору вищої освіти;
магістр - 7 рівню Національної рамки кваліфікацій та другому циклу вищої освіти Рамки кваліфікацій Європейського простору вищої освіти;
доктор філософії, доктор мистецтва - 8 рівню Національної рамки кваліфікацій та третьому циклу вищої освіти Рамки кваліфікацій Європейського простору вищої освіти;
доктор наук - 8 рівню Національної рамки кваліфікацій.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 0d764df7ab22499380760e7a266927d7
Заголовок пункту скарги: п. 2 додатку 5 до тендерної документації - не надано довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергово психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин охоронника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 12 працівників), їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В якості документального підтвердження кваліфікаційного критерію для всіх працівників, визначених у довідці, надати відскановані оригінали або засвідчені належним чином копії чинних на дату кінцевого строку подання пропозицій:
- Скан-копії чинних на кінцеву дату подання пропозицій довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергово психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин встановленого зразка (затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651).
Аналогічні вимоги наведені в додатку 1 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі Вих. № 128-24 від 17.12.2024 (файл: 4. Довідка про працівників.doc), в якій вказано інформацію про охоронника Криворучко Миколу Володимировича (п.11).
У складі тендерної пропозиції також надано сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду за формою №140/о, що затверджено Наказом МОЗ України від 08.07.2013 року №583 та медичну довідку про проходження обовʼязкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів №122-2/о, що затверджено Наказом МОЗ України від 08.07.2013 року №583. Вказані документи знаходяться у файлі: «4.3. нарк псих 15 осіб.pdf.».
У складі тендерної пропозиції не надано довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергово психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин встановленого зразка (затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651) на охоронника Криворучко Миколу Володимировича.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 031b3a5559e54b8fbf64bb5afd699bae
Заголовок пункту скарги: п. 2 додатку 5 до тендерної документації - не надано документів саме з використанням зразка відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 5. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 12 працівників), їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В якості документального підтвердження кваліфікаційного критерію для всіх працівників, визначених у довідці, надати відскановані оригінали або засвідчені належним чином копії чинних на дату кінцевого строку подання пропозицій:
- Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерстваохорониздоров’яУкраїни від 21.05.2007 № 246).
Аналогічні вимоги наведені в додатку 1 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі Вих. № 128-24 від 17.12.2024 (файл: 4. Довідка про працівників.doc).
Також у складі тендерної пропозиції надано медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (файл: 4.1. медичні довідки 15 осіб.pdf). На працівників Єпура А.М., Бєліка В.В., Бондаренка О.М., Крайнього М.В., Любушкіна Ю.Г., Мальчевського В.П. не надано документів саме з використанням зразка відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246. На вказаних працівників надано документи, які містять візуальні відмінності з формою у Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 01fc78ffeaf741a5b6549893823508a5
Заголовок пункту скарги: п. 2 додатку 5 до тендерної документації - не надано свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією “охоронник”, не нижче 3 кваліфікаційного розряду охоронника Овченецького Дмитра Гавриїловича
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 6. Відповідно до п. 2 додатку 5 до тендерної документації: 1.2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (надається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності).
№___________
від__________
ДОВІДКА
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг що є предметом закупівлі
Для______________________________ (назва предмету закупівлі) __________________(назва Учасника) підтверджує наявність наступних працівників:
№ ПІБ працівників Посада Інформація про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність, тощо



Додатки: на __________ арк.
___________________ _______________ _______________
(Посада) (Підпис) (ПІБ)

Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 12 працівників), їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В якості документального підтвердження кваліфікаційного критерію для всіх працівників, визначених у довідці, надати відскановані оригінали або засвідчені належним чином копії чинних на дату кінцевого строку подання пропозицій:
- Скан-копії документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України “Про охоронну діяльність”, а саме свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією “охоронник”, не нижче 3 кваліфікаційного розряду.
Аналогічні вимоги наведені в додатку 1 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі Вих. № 128-24 від 17.12.2024 (файл: 4. Довідка про працівників.doc), в якій вказано інформацію про охоронника Овченецького Дмитра Гавриїловича.
У складі тендерної пропозиції також надано свідоцтво серії 12СВ №539086 про присвоєння(підвищення) робітничої кваліфікації Овчецького Дмитра Гавриіловича.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції не надано свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією “охоронник”, не нижче 3 кваліфікаційного розряду охоронника Овченецького Дмитра Гавриїловича.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: 1a2adc3b29eb44aeb2da796076a64fbc
Заголовок пункту скарги: п. 11 додатку 5 до тендерної документації - не надано саме дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи, а саме кімнати зберігання пристроїв травматичної дії.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 7. Відповідно до п. 11 додатку 5 до тендерної документації: Учасник повинен підтвердити інформацію про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи, а саме кімнати зберігання пристроїв травматичної дії та надання такого дозволу.

У складі тендерної пропозиції надано витяг про наявність дозволу, проте не надано саме дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи, а саме кімнати зберігання пристроїв травматичної дії.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 8
Номер: 1ca450bf35f549d6b29203963ccc7a28
Заголовок пункту скарги: п. 9 додатку 5 до тендерної документації - ПП "ОЛІМП-ЮГ" не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 8. Відповідно до п. 9 додатку 5 до тендерної документації: 9. Послуги повинні надаватись із забезпеченням вимог законодавства щодо охорони довкілля, охорони праці та пожежної безпеки. Учасник має підтвердити наявність осіб, відповідальних за охорону праці, та пожежну безпеку, а також відповідної комісії на підприємстві зі складу мінімум трьох осіб, які пройшли відповідне навчання, наданням у складі пропозиції сканованих копій протоколів з перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки на таких осіб, видані навчальним центром, що має відповідні повноваження.
Аналогічні вимоги наведені в додатку 3 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції надано наказ №6/а від 01.01.2024 року про утворення комісії з охорони праці та пожежної безпеки (файл: 29.1. Наказ комісія ОП ПБ.pdf), в якому вказано, що до комісії входять: Анатолій Камінський, Володимир Оніщак, Андрій Малішевський.
До кінцевого строку подання тендерних пропозиції не було надано протоколів перевірки знань та посвідчень, виданих навчальним центром на Володимира Оніщака, Андрія Малішевського.
Замовником опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, в які вказано в цій частині:
«…
2) Додатком 3 Технічні вимоги та Додатком 5 Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації вимагається: 7. Послуги повинні надаватись із забезпеченням вимог законодавства щодо охорони праці. Учасник має підтвердити наявність у штаті особи, відповідальної за охорону праці, а також відповідної комісії на підприємстві зі складом мінімум трьох осіб, що пройшли відповідне навчання, наданням у складі пропозиції протоколу перевірки знань та посвідчення на таких осіб, видані навчальним центром, що має відповідні повноваження. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність комісії у складі 3 (трьох осіб), а саме комісії, яка відповідальна за охорону праці, та пожежну безпеку відповідно до наказу № 6/а від 01.01.2024 року «Про утворення комісії з охорони праці та пожежної безпеки». Наказом № 6/а від 01.01.2024 року утворено комісію у складі Анатолія Камінського – директора, Володимира Оніщака – начальника охорони, Андрія Малішевського – електромонтера ОПС. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів на Володимира Оніщака та Андрія Малішевського, а саме: протоколу перевірки знань та посвідчення на таких осіб, видані навчальним центром, що має відповідні повноваження.

Прохання виправити зазначені невідповідності.»

В подальшому учасником було завантажено протокол 21/1 від 28.02.2023 року та посвідчення до вказаного протоколу. Вказані документи були чинні до 28.02.2024 року.
Таким чином, ПП "ОЛІМП-ЮГ" не виправило виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:

1. ПРОТОКОЛ № 05/01-25 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 03.01.2025 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір