• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР.

Завершена

1 509 548.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 547.74 UAH
Період оскарження: 12.12.2024 12:44 - 17.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 09db9c4ad3d247198351eb2e4a61ffc8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-009519-a.c2
Назва: щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради ЄДРПОУ: 01998390 Україна, 57130, Миколаївська область, Миколаївський район, сел. Надбузьке, вул. Веселинівська, 4 тел.: (0512) 53-80-88 e-mail: obl_otd@ukr.net Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРІОН-АВТО» код за ЄДРПОУ 05465809 54031 м. Миколаїв, вул. Казарського, 4 тел. 0632452262, е-mail: tdv.orionauto@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-12-009519-a ID у ЦБД 2883 Плата за подання скарги: 9057,29 грн без ПДВ СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 12.12.2024 Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради (далі - Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)» (далі — Процедура закупівлі). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20.12.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» - ТДВ «ОРІОН-АВТО» Ціна Учасника закупівель ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною. Однак, за результатами розгляду, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА», зазначивши, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Додаток 2 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Ліцензію Серія АВ N° 422579 яка має права тільки на внутрішні перевезення пасажирів автобусами, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі в частині Тендерній документації : Додаток 2. п. ІІ Технічні вимоги до предмета закупівлі. 2. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФРМА» надав такі документи: Інформацію про наявність транспортних засобів ASIA MOTORS рік випуску 1992 рік та ЛАЗ 695Н рік випуску 1993року. Ці транспортні засоби не мають систему кондиціювання салону, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий період. 23.12.24 – КНП «МРФПМЦ» МОР прийняло протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Пані інтерфірма» у зв’язку із невідповідністю її умовам тендерної документації (відсутність відповідної ліцензії та класність автобусів. 25.12.24 - КНП «МРФПМЦ» МОР прийняло протокол №28/7 про визнання ТДВ «Оріон-Авто» переможцем. 27.12.24 - ТОВ «Пані інтерфірма» подає скаргу в АМКУ щодо виявлених порушень законодавства у сфері закупівлі, та просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» (Протокол Nº 28/6 від 23.12.2024.) 4. Зобовʼязати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» буде поновлено і повернено на розгляд у якості переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)» 31.12.24 – АМКУ приймає рішення про розгляд скарги та призначає на 08.01.25р. 08.01.25 – АМКУ частково задовольняє скаргу ТОВ «Пані інтерфірма» та приймає рішення: 1. Зобов'язати КНП «МРФПМЦ» МОР скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПАНІ ІНТЕРФІРМА" (код ЄДРПОУ: 36143344) та рішення про визначення товариства з додатковою відповідальністю "Оріон-Авто" (код ЄДРПОУ: 05465809) переможцем процедури закупівлі — "Послуги з перевезення персоналу КНП "МРФПМЦ" МОР" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за Nº UA-2024-12-12-009519-a. Однак, 13.01.25р. - КНП «МРФПМЦ» МОР посилаючись на рішення АМКУ № №330-р/пк-пз від 08.01.2025р, приймає з перевищенням повноважень протокол №2/8, яким скасовує рішення від 23.12.2024р. протокол №28/6,., про відхилення пропозиції ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» та визначає ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» переможцем процедури закупівлі- «"Послуги з перевезення персоналу КНП "МРФПМЦ" МОР" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за Nº UA-2024-12-12-009519-a». Однак, АМКУ своїм рішення № №330-р/пк-пз від 08.01.2025р., не приймав рішення щодо визнання ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» переможцем. При цьому, ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» не просить у свій скарзі термін на усунення недоліків до своєї тендерної пропозиції та не надає жодних доказів, які б підтвердили, що умови тендерної пропозиції ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» відповідають умовам тендерної документації, та й не просило визнати його переможцем, а лише прийняти нове рішення, згідно з яким ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» поновити і повернути на розгляд. Однак, 14.01.25 - КНП «МРФПМЦ» МОР без усунення недоліків тендерної пропозиції з боку ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА», визнає його пропозицією такою, що відповідає умовам тендерної документації та знову визначає його переможцем, не виявляє невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Та Протоколом №28/9 визначає ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-07-005291-а. ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ОРІОН-АВТО» вважає, що зазначені рішення КНП «МРФПМЦ» МОР №28/8 від 13.01.2025р. та №28/9 від 14.01.2025р. , -прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Свої пропозиції для участі у закупівлі надали ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» та ТДВ «ОРІОН-АВТО». Ціна учасника закупівель ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною. КНП «МРФПМЦ» МОР Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2024 Nº28/6 (Додаток 2) згідно з абзацом 4 підпунтку 2 пункту 44 Особливостей відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА», оскільки їх тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації Додаток 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які підтверджують відповідність, у тому числі відповідна технічна специфікація) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тендерна документація відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону містить такі вимоги: Додаткок 2. п. ІІ Технічні вимоги до предмета закупівлі - Організація-перевізник (Учасник) забезпечить надання послуг перевезення водіями відповідної кваліфікації, які мають досвід водіння по регіонах Україні та за кордоном, для забезпечення безаварійної роботи під час перевезень із дотриманням законодавства відповідної країни. - для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник мас в наявності комфортабельні автомобілі у кількості, що забезпечує перевезення пасажирів за всіма напрямками. Автомобілі повинні бути оснащені мʼякими посадочними місцями, системою кондиціювання салону, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий періоди. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» у складі тендерної пропозиції надало такі документи: - Ліценцію Серія АЕ Nº 422579 яка має права тільки на внутрішні перевезення пасажирів автобусами, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі в частині Тендерної документації : Додаток 2. п. ІІ Технічні вимоги до предмета закупівлі. - Інформацію про наявність транспортних засобів (Додаток 4) ASIA MOTORS рік випуску 1992 рік та ЛАЗ 695Н рік випуску 1993року, в якій їх технічний стан характеризується одним словом «задовільний». Зважаючи на рік випуску ці транспортні засоби не мають систему в салоні, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий періоди. На даний час такі вимоги може задовольнити система кондиціювання, яка призначена для підтримки комфортної температури та вологості повітря в салоні. - Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу Nº 01385-01196-24 (Додаток 5), який містить обмежену інформацію. Окрім ціни, яка у ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» є нижчою, доцільно звернути увагу і на якість наданих послуг при перевезені працівників закладу. Для оцінювання якості надання послуг закладом було затребувано договори аналогічного характеру. В якості аналогічного договору було надано Договір між КНП «МРФПМЦ» МОР та ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» за 2023 рік, що не може розцінюватись як аналогічний, оскільки не може бути відгуком і характеристикою аналогічної роботи ТОВ з іншими замовниками, для формування оцінки якості надання послуги з метою забезпечення комфортних умов при перевезені. Це також може свідчити про відсутність співпраці з іншими замовниками, які могли б підтвердити співпрацю з ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» в даному напрямку. Опираючись на досвід співпраці в 2023-2024 роках у працівників КНП «МРФПМЦ» МОР склалась вкрай негативна оцінка якості послуги. Неодноразово на маршрут виходили транспортні засоби, які відрізняються від змісту пропозиції конкурсних торгів та не відповідають предмету закупівлі тендерної пропозиції, а саме: п.11.1 розділу ХІ Договору від 22.02.2024 року Nº21/2240/4 Додаток б). Транспортні засоби на маршрут виходили брудними, салон буває задимленим гаром від вихлопної труби, кількість сидячих місць менша кількості пасажирів, стан сидячих місць незадовільний, мікроклімат в салоні не відповідає санітарним нормам (влітку - спекотно, взимку - надзвичайно холодно), постійні протяги. Протягом 2024 року адміністрація КНП «МРФПМЦ» МОР неодноразово зверталась в телефонному режимі до ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» з проханням вирішити проблемні питання. Також були складені Акти про порушення умов Договору та Акт-претензія про неналежне надання послуг, які Постачальник відмовлявся підписувати. Додатково, звертаємо увагу, на класність та рік випуску автобусів, які надало ТДВ «Оріон-авто», а також кваліфікаційній відповідність водіїв. Щодо вимоги Замовника про наявність ліцензія у учасника на здійснення міжнародних перевезень, то це є доцільним, оскільки м.Миколаїв та Миколаївська область визначена Кабінетом Міністрів України, як зоною активних бойових дій, і у будь-який момент перевізник зможу вивезти працівників Замовника за кордон у більш безпечне місце. Також, згідно із додатком 2 до тендерної документації, очікувана вартість закупівлі замовником була заявлена 1509548,00 з ПДВ., та пропозиція ТДВ «Оріон-Авто» не виходила за її межі. Протоколом КНП «МРФПМЦ» МОР №28/7 від 25.12.2024р., за результатами розгляду поданою тендерної пропозицією Товариство з додатковою відповідальністю " Оріон-Авто" не виявлено невідповідностей в інформації та в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відтак замовник визначає учасника Товариство з додатковою відповідальністю " Оріон-Авто" переможцем процедури закупівлі унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-12-009519-а 2 та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Даний Протокол КНП «МРФПМЦ» МОР №28/7 від 25.12.2024р., не скасовано та не визнано таким, що не відповідає вимогам законодавства в сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» не відповідає умовам тендерної документації Додаток 2 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) та іншим вимогам шодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на викладене, прийняті рішення КНП «МРФПМЦ» МОР №28/8 від 13.01.2025р. та №28/9 від 14.01.2025р., порушують права ТДВ «ОРІОН-АВТО» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТДВ «ОРІОН-АВТО» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобовʼязання Замовника здійснити вищезазначені дії. Керуючись статтями 5, 18 Закону та Особливостей. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради №28/8 від 13.01.2025р. шодо скасування рішення від 23.12.2024 протоколом №28/6 про відхилення пропозиції ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» та визнання його переможцем, - неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Визнати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради №28/9 від 14.01.2025р. шодо визнання ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» переможцем, - неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Скасувати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради №28/8 від 13.01.2025р. про скасування рішення від 23.12.2024р. протоколом №28/6 про відхилення пропозиції ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФРМА» та визначити переможцем процедури закупівлі - «"Послуги з перевезення персоналу КНП "МРФПМЦ" МОР" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за Nº UA-2024-12-12-009519-a» (Протокол Nº 28/8 від 13.01.2025р.). 5. Скасувати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради №28/9 від 14.01.2025р. про визнання ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФРМА» переможцем процедури закупівлі - «"Послуги з перевезення персоналу КНП "МРФПМЦ" МОР" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за Nº UA-2024-12-12-009519-a» (Протокол Nº 28/8 від 13.01.2025р.). 6. Зобовʼязати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)» та повідомлення про намір укласти договір. 7. Зобовʼязати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким ТДВ «ОРІОН-АВТО» буде поновлено і повернуто на розгляд у якості переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)» та повідомлення про намір укласти договір. Додаток: 1. Ліцензія 2. Протокол Nº 28/7 від 25.12.2024р. 3. Протокол Nº 28/8 від 13.01.2025р. 4. Протокол №28/9 від 14.01.2025р. 5. Форма тендерної пропозиції №736 від 16.12.2024р. 6. інформаційна довідка про наявність кваліфікаційних працівників №738 від 16.12.2024р. 7. довідка про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів №737 від 16.12.24р. 8. довідка про наявність обладнання та матерільно-технічної бази № 739 від 16.12.2024р. Директор Валерій БУРКУН
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.01.2025 17:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.01.2025 07:57
Автор: ТДВ Оріон-Авто, Кравченко Наталя Олександрівна +380503941136 orionauto@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 33000ad8227046e1978884c6f87aaf32
Заголовок пункту скарги: щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 12.12.2024 Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради (далі - Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)» (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20.12.2024.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА»
- ТДВ «ОРІОН-АВТО»
Ціна Учасника закупівель ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною. Однак, за результатами розгляду, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА», зазначивши, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Додаток 2 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА»
у складі тендерної пропозиції надав такі документи:
Ліцензію Серія АВ N° 422579 яка має права тільки на внутрішні перевезення пасажирів автобусами, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі в частині
Тендерній документації : Додаток 2. п. ІІ Технічні вимоги до предмета закупівлі.
2. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФРМА» надав такі документи: Інформацію про наявність транспортних засобів ASIA MOTORS рік випуску 1992 рік та ЛАЗ 695Н рік випуску 1993року. Ці транспортні засоби не мають систему кондиціювання салону, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий період.

23.12.24 – КНП «МРФПМЦ» МОР прийняло протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Пані інтерфірма» у зв’язку із невідповідністю її умовам тендерної документації (відсутність відповідної ліцензії та класність автобусів.

25.12.24 - КНП «МРФПМЦ» МОР прийняло протокол №28/7 про визнання ТДВ «Оріон-Авто» переможцем.

27.12.24 - ТОВ «Пані інтерфірма» подає скаргу в АМКУ щодо виявлених порушень законодавства у сфері закупівлі, та просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» (Протокол Nº 28/6 від 23.12.2024.)
4. Зобовʼязати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» буде поновлено і повернено на розгляд у якості переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)»

31.12.24 – АМКУ приймає рішення про розгляд скарги та призначає на 08.01.25р.

08.01.25 – АМКУ частково задовольняє скаргу ТОВ «Пані інтерфірма» та приймає рішення:
1. Зобов'язати КНП «МРФПМЦ» МОР скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПАНІ ІНТЕРФІРМА" (код ЄДРПОУ: 36143344) та рішення про визначення товариства з додатковою відповідальністю "Оріон-Авто" (код ЄДРПОУ: 05465809) переможцем процедури закупівлі — "Послуги з перевезення персоналу КНП "МРФПМЦ" МОР" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за Nº UA-2024-12-12-009519-a.

Однак, 13.01.25р. - КНП «МРФПМЦ» МОР посилаючись на рішення АМКУ № №330-р/пк-пз від 08.01.2025р, приймає з перевищенням повноважень протокол №2/8, яким скасовує рішення від 23.12.2024р. протокол №28/6,., про відхилення пропозиції ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» та визначає ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» переможцем процедури закупівлі- «"Послуги з перевезення персоналу КНП "МРФПМЦ" МОР" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за Nº UA-2024-12-12-009519-a».
Однак, АМКУ своїм рішення № №330-р/пк-пз від 08.01.2025р., не приймав рішення щодо визнання ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» переможцем.

При цьому, ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» не просить у свій скарзі термін на усунення недоліків до своєї тендерної пропозиції та не надає жодних доказів, які б підтвердили, що умови тендерної пропозиції ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» відповідають умовам тендерної документації, та й не просило визнати його переможцем, а лише прийняти нове рішення, згідно з яким ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» поновити і повернути на розгляд.

Однак, 14.01.25 - КНП «МРФПМЦ» МОР без усунення недоліків тендерної пропозиції з боку ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА», визнає його пропозицією такою, що відповідає умовам тендерної документації та знову визначає його переможцем, не виявляє невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Та Протоколом №28/9 визначає ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-07-005291-а.
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ОРІОН-АВТО» вважає, що зазначені рішення КНП «МРФПМЦ» МОР №28/8 від 13.01.2025р. та №28/9 від 14.01.2025р. , -прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Свої пропозиції для участі у закупівлі надали ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» та ТДВ «ОРІОН-АВТО». Ціна учасника закупівель ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною.
КНП «МРФПМЦ» МОР Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2024 Nº28/6 (Додаток 2) згідно з абзацом 4 підпунтку 2 пункту 44 Особливостей відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА», оскільки їх тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації Додаток 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які підтверджують відповідність, у тому числі відповідна технічна специфікація) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тендерна документація відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону містить такі вимоги: Додаткок 2. п. ІІ Технічні вимоги до предмета закупівлі
- Організація-перевізник (Учасник) забезпечить надання послуг перевезення водіями відповідної кваліфікації, які мають досвід водіння по регіонах Україні та за кордоном, для забезпечення безаварійної роботи під час перевезень із дотриманням законодавства відповідної країни.
- для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник мас в наявності комфортабельні автомобілі у кількості, що забезпечує перевезення пасажирів за всіма напрямками. Автомобілі повинні бути оснащені мʼякими посадочними місцями, системою кондиціювання салону, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий періоди.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» у складі тендерної пропозиції надало такі документи:
- Ліценцію Серія АЕ Nº 422579 яка має права тільки на внутрішні перевезення пасажирів автобусами, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі в частині Тендерної документації : Додаток 2. п. ІІ Технічні вимоги до предмета закупівлі.
- Інформацію про наявність транспортних засобів (Додаток 4) ASIA MOTORS рік випуску 1992 рік та ЛАЗ 695Н рік випуску 1993року, в якій їх технічний стан характеризується одним словом «задовільний». Зважаючи на рік випуску ці транспортні засоби не мають систему в салоні, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий періоди. На даний час такі вимоги може задовольнити система кондиціювання, яка призначена для підтримки комфортної температури та вологості повітря в салоні.
- Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу Nº 01385-01196-24 (Додаток 5), який містить обмежену інформацію.
Окрім ціни, яка у ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» є нижчою, доцільно звернути увагу і на якість наданих послуг при перевезені працівників закладу.
Для оцінювання якості надання послуг закладом було затребувано договори аналогічного характеру. В якості аналогічного договору було надано Договір між КНП «МРФПМЦ» МОР та ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» за 2023 рік, що не може розцінюватись як аналогічний, оскільки не може бути відгуком і характеристикою аналогічної роботи ТОВ з іншими замовниками, для формування оцінки якості надання послуги з метою забезпечення комфортних умов при перевезені. Це також може свідчити про відсутність співпраці з іншими замовниками, які могли б підтвердити співпрацю з ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» в даному напрямку.
Опираючись на досвід співпраці в 2023-2024 роках у працівників КНП «МРФПМЦ» МОР склалась вкрай негативна оцінка якості послуги. Неодноразово на маршрут виходили транспортні засоби, які відрізняються від змісту пропозиції конкурсних торгів та не відповідають предмету закупівлі тендерної пропозиції, а саме: п.11.1 розділу ХІ Договору від 22.02.2024 року Nº21/2240/4 Додаток б). Транспортні засоби на маршрут виходили брудними, салон буває задимленим гаром від вихлопної труби, кількість сидячих місць менша кількості пасажирів, стан сидячих місць незадовільний, мікроклімат в салоні не відповідає санітарним нормам (влітку - спекотно, взимку - надзвичайно холодно), постійні протяги. Протягом 2024 року адміністрація КНП «МРФПМЦ» МОР неодноразово зверталась в телефонному режимі до ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» з проханням вирішити проблемні питання. Також були складені Акти про порушення умов Договору та Акт-претензія про неналежне надання послуг, які Постачальник відмовлявся підписувати.

Додатково, звертаємо увагу, на класність та рік випуску автобусів, які надало ТДВ «Оріон-авто», а також кваліфікаційній відповідність водіїв.
Щодо вимоги Замовника про наявність ліцензія у учасника на здійснення міжнародних перевезень, то це є доцільним, оскільки м.Миколаїв та Миколаївська область визначена Кабінетом Міністрів України, як зоною активних бойових дій, і у будь-який момент перевізник зможу вивезти працівників Замовника за кордон у більш безпечне місце.
Також, згідно із додатком 2 до тендерної документації, очікувана вартість закупівлі замовником була заявлена 1509548,00 з ПДВ., та пропозиція ТДВ «Оріон-Авто» не виходила за її межі.

Протоколом КНП «МРФПМЦ» МОР №28/7 від 25.12.2024р., за результатами розгляду поданою тендерної пропозицією Товариство з додатковою відповідальністю " Оріон-Авто" не виявлено невідповідностей в інформації та в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відтак замовник визначає учасника Товариство з додатковою відповідальністю " Оріон-Авто" переможцем процедури закупівлі унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-12-009519-а 2 та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Даний Протокол КНП «МРФПМЦ» МОР №28/7 від 25.12.2024р., не скасовано та не визнано таким, що не відповідає вимогам законодавства в сфері публічних закупівель.

Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» не відповідає умовам тендерної документації Додаток 2 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) та іншим вимогам шодо предмета закупівлі тендерної документації.

З огляду на викладене, прийняті рішення КНП «МРФПМЦ» МОР №28/8 від 13.01.2025р. та №28/9 від 14.01.2025р., порушують права ТДВ «ОРІОН-АВТО» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТДВ «ОРІОН-АВТО» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобовʼязання Замовника здійснити вищезазначені дії.

Керуючись статтями 5, 18 Закону та Особливостей.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради №28/8 від 13.01.2025р. шодо скасування рішення від 23.12.2024 протоколом №28/6 про відхилення пропозиції ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» та визнання його переможцем, - неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Визнати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради №28/9 від 14.01.2025р. шодо визнання ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» переможцем, - неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
4. Скасувати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради №28/8 від 13.01.2025р. про скасування рішення від 23.12.2024р. протоколом №28/6 про відхилення пропозиції ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФРМА» та визначити переможцем процедури закупівлі - «"Послуги з перевезення персоналу КНП "МРФПМЦ" МОР" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за Nº UA-2024-12-12-009519-a» (Протокол Nº 28/8 від 13.01.2025р.).
5. Скасувати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради №28/9 від 14.01.2025р. про визнання ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФРМА» переможцем процедури закупівлі - «"Послуги з перевезення персоналу КНП "МРФПМЦ" МОР" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за Nº UA-2024-12-12-009519-a» (Протокол Nº 28/8 від 13.01.2025р.).
6. Зобовʼязати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)» та повідомлення про намір укласти договір.
7. Зобовʼязати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким ТДВ «ОРІОН-АВТО» буде поновлено і повернуто на розгляд у якості переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)» та повідомлення про намір укласти договір.


Додаток:
1. Ліцензія
2. Протокол Nº 28/7 від 25.12.2024р.
3. Протокол Nº 28/8 від 13.01.2025р.
4. Протокол №28/9 від 14.01.2025р.
5. Форма тендерної пропозиції №736 від 16.12.2024р.
6. інформаційна довідка про наявність кваліфікаційних працівників №738 від 16.12.2024р.
7. довідка про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів №737 від 16.12.24р.
8. довідка про наявність обладнання та матерільно-технічної бази № 739 від 16.12.2024р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

На неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 552b8250673b418691891f6d9b74cad5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-009519-a.c1
Назва: На неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 12.12.2024 Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)» (далі — Процедура закупівлі). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20.12.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: — ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» — ТДВ «ОРІОН-АВТО» Ціна Учасника закупівель ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною. Однак, за результатами розгляду, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА», зазначивши, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Додаток 2 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» у складі тендерної пропозиції надав такі документи: 1. Ліцензію Серія АЕ Nº 422579 яка має права тільки на внутрішні перевезення пасажирів автобусами, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі в частині Тендерній документації : Додаток 2. п. ІІ Технічні вимоги до предмета закупівлі. 2. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» надав такі документи: Інформацію про наявність транспортних засобів ASIA MOTORS рік випуску 1992 рік та ЛАЗ 695Н рік випуску 1993року. Ці транспортні засоби не мають систему кондиціювання салону, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий період. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. 1. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Даний перелік відсутній у тендерній документації, проте у підпункті 2 пункту 4 Додатку 1 Тендерної документації вимагається надання «Інших документів від Учасника», а саме: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру». Замовником не зазначено надання саме якої Ліцензії вимагається, а значить не може бути причиною відхилення пропозиції. При цьому предметом закупівлі є перевезення персоналу в межах Миколаївської області, а саме від м. Миколаєва до с. Надбузьке Миколаївського району Миколаївської області, відстань між ними не передбачає перетину кордону України, тому наявність ліцензії на внутрішні перевезення є достатньою для надання даної послуги. 2. Замовником вимагалось надання інформації про опис автомобілів, які будуть використовуватися для виконання договору, їх технічний стан і рік випуску (п. 3.1. Додатку1 до Тендерної документації), також згідно Додатку 2 до Тендерної документації було зазначено, що «Для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник має в наявності комфортабельні автомобілі у кількості, що забезпечує перевезення пасажирів за всіма напрямками . Автомобілі повинні бути оснащені м’якими посадочними місцями, системою кондиціювання салону, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий період.». Отже умовами, визначеними замовником, не передбачалось взагалі надання інформації про «систему кондиціювання» салону. Повну інформацію щодо технічного стану і року випуску було надано у складі тендерної пропозиції, копія додається. Таким чином, відхилення нашої пропозиції саме з цих підстав, є надуманим та безпідставним. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» відповідає умовам тендерної документації Додаток 2 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на викладене, прийняті рішення порушують права ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. Керуючись статтями 5, 18 Закону та Особливостей. ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський регіональний фтизіопульмонологічний медичний центр» Миколаївської обласної ради про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» (Протокол № 28/6 від 23.12.2024.) 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким ТОВ «ПАНІ ІНТЕРФІРМА» буде поновлено і повернено на розгляд у якості переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015- 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення персоналу КНП «МРФПМЦ» МОР)»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.12.2024 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.01.2025 17:37
Дата виконання рішення Замовником: 13.01.2025 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 01998390) скасує рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПАНІ ІНТЕРФІРМА" (код ЄДРПОУ: 36143344) та визначить переможцем закупівлі
Автор: ТОВ ПАНІ ІНТЕРФІРМА, Горобець Ірина Вікторівна +380512724831 interfirma1991@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4cbbba47c1ce402681ad9348a9af488d
Заголовок пункту скарги: Щодо ліцензії
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Даний перелік відсутній у тендерній документації, проте у підпункті 2 пункту 4 Додатку 1 Тендерної документації вимагається надання «Інших документів від Учасника», а саме: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру». Замовником не зазначено надання саме якої Ліцензії вимагається, а значить не може бути причиною відхилення пропозиції. При цьому предметом закупівлі є перевезення персоналу в межах Миколаївської області, а саме від м. Миколаєва до с. Надбузьке Миколаївського району Миколаївської області, відстань між ними не передбачає перетину кордону України, тому наявність ліцензії на внутрішні перевезення є достатньою для надання даної послуги.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 1c63b23a47df47cebf8f81589e59b653
Заголовок пункту скарги: щодо безпідставних вимог про систему кондиціювання салону
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником вимагалось надання інформації про опис автомобілів, які будуть використовуватися для виконання договору, їх технічний стан і рік випуску (п. 3.1. Додатку1 до Тендерної документації), також згідно Додатку 2 до Тендерної документації було зазначено, що «Для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник має в наявності комфортабельні автомобілі у кількості, що забезпечує перевезення пасажирів за всіма напрямками . Автомобілі повинні бути оснащені м’якими посадочними місцями, системою кондиціювання салону, яка відповідає технічним вимогам-виробників та санітарно-епідеміологічним нормам, для забезпечення під час переїзду оптимального температурного режиму, враховуючи літній та зимовий період.». Отже умовами, визначеними замовником, не передбачалось взагалі надання інформації про «систему кондиціювання» салону.
Повну інформацію щодо технічного стану і року випуску було надано у складі тендерної пропозиції, копія додається.
Таким чином, відхилення нашої пропозиції саме з цих підстав, є надуманим та безпідставним.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника