• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації і сповіщення про пожежу

Завершена

262 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 620.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2024 12:04 - 17.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: e4acaf7eb59844d4863a5524d12e98e1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-008205-a.b2
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.01.2025 15:54
Дата виконання рішення Замовником: 29.01.2025 10:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ "СФЕРА" переможцем процедури закупівлі
Автор: ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", Марсель Коган +380981554488, +380567880500 savt.tender@gmail.com http://www.s-avt.dp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fd1c2d8521d547be8cc170bc79ddad4d
Заголовок пункту скарги: Порушення п. 44 Особливостей: невідхилення пропозиції, яка не відповідає кваліфікаційним критеріям; невідхилення пропозиції, яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Переможцем не підтверджено у спосіб, визначений у ТД, наявність власного обладнання індикації центру приймання тривожних сповіщень у кількості не менше двох одиниць, оскільки:
- Довідка No 1285 від 18 грудня 2024р. та Оборотно-сальдова ведомість по рахунку 104 за серпень 2022 р. містить інформацію про наявність «Пульта пожежного спостерігання МОСТ-П», однак у наданій Карті пульта пожежного спостереження від 28.03.2024р. №1, у якому зазначене «Устатковання індикації центрів приймання тривожних сповіщень СПТС «МОСТ»;
- У наданій Карті пульта пожежного спостереження від 28.03.2024р. №1 зазначено обладнання «Устатковання індикації центрів приймання тривожних сповіщень СПТС «МОСТ», однак у Довідці No 1285 від 18 грудня 2024р. обладнання саме «Устатковання індикації центрів приймання тривожних сповіщень СПТС «МОСТ» відсутнє, а також на дане обладнання не надано видаткові накладні або квитанції на придбання пультового обладнання або оборотно сальдову відомість.

Таким чином, Переможцем не підтверджено відповідність матеріально-технічної бази вимогам ТД в цій частині.
Натомість, наданий наказ не містить інформації про створення САМЕ центру приймання тривожних сповіщень (ЦПТС) та САМЕ затвердження штату ЦПТС.
Таким чином, Переможцем не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників», встановленому у ТД в цій частині.
Наданий Переможцем сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 не розповсюджується на (не виданий стосовно) САМЕ спостерігання за системами протипожежного захисту, що не відповідає вимогам ТД в цій частині.
Наданий Переможцем сертифікат ДСТУ ISO 14001 – 2015 не розповсюджується на (не виданий стосовно) САМЕ технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та спостерігання за системами протипожежного захисту, що не відповідає вимогам ТД в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування незаконного рішення про визначення переможця

Номер: b8aeeff931b24e1cb53801e2e8b1ff9c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-008205-a.a1
Назва: ВИМОГА про скасування незаконного рішення про визначення переможця
Вимога:
Відповідно до п. 37 Особливостей, Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно до ч. 1 розділу 3 ТД, Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відповідно до інформації в Оголошенні про закупівлю, кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 20 грудня 2024 00:00. Учасником закупівлі ТОВ «СФЕРА» було подано тендерну пропозицію для участі у закупівлі 18 грудня 2024 року з підписанням пропозиції о 18:08 електронним підписом файл «sign.p7s». За результатами перевірки електронного підпису з використанням засобів веб-порталу Центрального засвідчувального органу формується протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, в якому зазначено, що підписувачем є ГУРКОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, директор ТОВ СФЕРА, тип носія особистого ключа – незахищений, а тип підпису – УДОСКОНАЛЕНИЙ. Згідно з висновком, викладеним у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису "удосконалений", то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України, Пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис. Відповідно, Пропозиція Переможця не містить кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника, що прямо вказує на невідповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, пропозиція ТОВ СФЕРА підлягала відхиленню у звʼязку з невідповідністю вимогам тендерної документації. Замовник під час розгляду пропозиції на відповідність вимогам ТД, не виявивши невідповідність, порушив п. 37 та 44 Особливостей. Отже, рішення Замовника від 25.12.2024р. про визначення ТОВ СФЕРА є незаконним та підлягає негайному скасуванню. Аналогічна позиція викладена у рішенням АМКУ №17991-р/пк-пз від 06.11.2024, № 7020-р/пк-пз від 19.04.2024. При цьому, відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати незаконне рішення від 25.12.2024р. про визначення ТОВ СФЕРА переможцем закупівлі, а у разі неможливості усунення порушення – відмінити відкриті торги у порядку п. 50 Особливостей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Скасувати рішення Замовника від 25.12.2024р. про визначення ТОВ «СФЕРА» та повернути учасника ТОВ «СФЕРА» на кваліфікацію.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга не незаконне рішення про відміну закупівлі

Номер: f4573e584464479aa3a63b2c94a45471
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-008205-a.a3
Назва: Скарга не незаконне рішення про відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.02.2025 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2025 14:55
Дата виконання рішення Замовником: 13.03.2025 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано Замовником
Автор: ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", Марсель Коган +380981554488, +380567880500 savt.tender@gmail.com http://www.s-avt.dp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ba9f3bcc63db4656ae1ad810001933bf
Заголовок пункту скарги: Порушення вимог п. 50 Особливостей: неправомірна відміна процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Доводи Замовника про застосування даного методу обрахунку очікуваної вартості не відповідають дійсності, а висновки про завищення вартості послуг є власною інтерпретацією чинного законодавства, не вказують на наявність будь-яких порушень або підстав для відміни закупівлі.
Крім того, попередня вищезазначена закупівля проводилася аналогічно з періодом надання послуг березень-грудень. При цьому, Замовником жодним чином не доведено, що під час розрахунку очікуваної вартості даної закупівлі враховувалися саме період надання послуг у 12 місяців.
Відповідно, жодних порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель в цій частині немає.
Скаржник наголошує, що виявляти порушення законодавства можуть лише контролюючі органи, а не Замовник, а також на те, що нібито “порушення законодавства” існують тільки на думку Замовника, незаконність яких призвела до неправомірної відміни закупівлі.
Отже, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Протокольне рішення №5 від 29.01.2025р. містить посилання на наявність підстав для відміни закупівлі, однак порушення яких саме норм законодавства у сфері публічних закупівель не вказано.
Так, Замовник не зазначив опис порушень, які порушують законодавство у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, як це вимагають Особливості.
Таким чином, уповноважена особа Замовника безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб'єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель".
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Таким чином, Замовник неправомірно відмінив закупівлю з наведених підстав.
Неправомірно відмінивши закупівлю, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Таким чином, Протокольне рішення №5 від 29.01.2025р., про відміну процедури закупівлі є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)