-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Основні неорганічні хімічні речовини (гипохлорит натрію, коагулянти для очищення води на основі алюмінію
Завершена
21 760 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 108 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 108 800.00 UAH
Період оскарження:
12.12.2024 11:10 - 08.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
88921f888a3d4de4af5a5ff235ff67d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-005312-a.a2
Назва:
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 3_pdf (2).pdf 19.01.2025 19:41
- Паспорт якості гіпохлорит.pdf 19.01.2025 19:41
- Паспорт безпеки гіпохлорит.pdf 19.01.2025 19:41
- ТУ Гіпохлорит натрію.pdf 19.01.2025 19:41
- Акт на єврокуб з перекладом.pdf 19.01.2025 19:41
- 19.01.Скарга_АМКУ_Марганець,_переможець.docx 19.01.2025 19:41
- 19.01.Скарга_АМКУ_Марганець,_переможець.pdf 19.01.2025 19:42
- Zminy_Guarantee.7z 19.01.2025 19:42
- UA-2024-12-12-005312-a-active-awards.pdf 19.01.2025 19:42
- Таблиця технічна специфікація.pdf 19.01.2025 19:42
- Guarantee 114426_GL-26_30.zip 19.01.2025 19:42
- sign.p7s 19.01.2025 19:44
- 27.01._Заперечення_на_пояснення_замовника.pdf 27.01.2025 15:09
- рішення від 21.01.2025 №855.pdf 21.01.2025 17:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.01.2025 №1289.pdf 29.01.2025 11:13
- рішення від 28.01.2025 №1289.pdf 30.01.2025 07:58
- відповідь АМК.docx 23.01.2025 10:48
- Відповідь АМК_pdf.pdf 23.01.2025 10:48
- Лист уточнення від банку.pdf 23.01.2025 10:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2025 20:13
Дата розгляду скарги:
28.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 17:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.01.2025 07:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
538c07f6639344ec80cb4f4a25f79711
Заголовок пункту скарги:
І. ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРИДАТНІСТЬ ЄВРОКУБІВ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
І. ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРИДАТНІСТЬ ЄВРОКУБІВ
№ Вимога замовника відповідно вимог Тендерної документації
1. Відповідно пункту 4.10, частини 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку 1, встановлено вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції:
документів, що підтверджують придатність єврокубів, в яких буде перевозитись гіпохлорит натрію марки «А», до перевезення небезпечних вантажів (надати паспорт на єврокуб або акт введення в експлуатацію)
Документ/інформація, що подана Переможцем в складі тендерної пропозиції
В складі тендерної пропозиції Переможця надано лише Протокол введення в експлуатацію IBC контейнера (єврокуб), (див. файл з назвою - Акт на єврокуб з перекладом.pdf), що в жодному випадку не підтверджує виконання вимоги п.4.10, ч.4 Додатку 1.
Пояснення Скаржника
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутній паспорт на єврокуб або АКТ введення в експлуатацію. Вимога щодо подання вказаних документів затверджена п.4.10, ч.4 Додатку 1.
Отже, в тендерній пропозиції Переможця відсутні документи (ПАСПОРТ на єврокуб або АКТ введення в експлуатацію) подання яких передбачалося тендерною документацією (п.4.10, ч.4 Додатку 1).
З врахуванням умов абзаців 17-19, частини 1, Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» документації та пункту 43, Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, передбачено:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.», - Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції Переможця торгів, в частині подання в складі тендерної пропозиції паспорту на єврокуб або акт введення в експлуатацію.
Так як надання 24 годин на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, у випадках, що передбачені законодавством у сфері закупівель – обов’язок замовника, а не його право. Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ГІДРОХІМ" та оприлюднити щодо такого учасника повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції, в частині подання в складі тендерної пропозиції паспорту на єврокуб або акту введення в експлуатацію.
№ Вимога замовника відповідно вимог Тендерної документації
1. Відповідно пункту 4.10, частини 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку 1, встановлено вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції:
документів, що підтверджують придатність єврокубів, в яких буде перевозитись гіпохлорит натрію марки «А», до перевезення небезпечних вантажів (надати паспорт на єврокуб або акт введення в експлуатацію)
Документ/інформація, що подана Переможцем в складі тендерної пропозиції
В складі тендерної пропозиції Переможця надано лише Протокол введення в експлуатацію IBC контейнера (єврокуб), (див. файл з назвою - Акт на єврокуб з перекладом.pdf), що в жодному випадку не підтверджує виконання вимоги п.4.10, ч.4 Додатку 1.
Пояснення Скаржника
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутній паспорт на єврокуб або АКТ введення в експлуатацію. Вимога щодо подання вказаних документів затверджена п.4.10, ч.4 Додатку 1.
Отже, в тендерній пропозиції Переможця відсутні документи (ПАСПОРТ на єврокуб або АКТ введення в експлуатацію) подання яких передбачалося тендерною документацією (п.4.10, ч.4 Додатку 1).
З врахуванням умов абзаців 17-19, частини 1, Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» документації та пункту 43, Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, передбачено:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.», - Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції Переможця торгів, в частині подання в складі тендерної пропозиції паспорту на єврокуб або акт введення в експлуатацію.
Так як надання 24 годин на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, у випадках, що передбачені законодавством у сфері закупівель – обов’язок замовника, а не його право. Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ГІДРОХІМ" та оприлюднити щодо такого учасника повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції, в частині подання в складі тендерної пропозиції паспорту на єврокуб або акту введення в експлуатацію.
×
-
Назва доказу:
Акт на єврокуб з перекладом
-
Повʼязаний документ:
Акт на єврокуб з перекладом.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Так як надання 24 годин на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, у випадках, що передбачені законодавством у сфері закупівель – обов’язок замовника, а не його право. Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ГІДРОХІМ" та оприлюднити щодо такого учасника повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції, в частині подання в складі тендерної пропозиції паспорту на єврокуб або акту введення в експлуатацію.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
92ceb69a9b484100b8d562b41c01fb78
Заголовок пункту скарги:
ІІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
ІІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
№ Вимога замовника відповідно вимог Тендерної документації
1. Відповідно пункту 3.1., частини 3 «Перелік документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції», Додатку 1, встановлено вимогу щодо подання забезпечення тендерної пропозиції, а саме:
Банківської гарантії за формою, наведеною в Додатку 1о, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації.
Документ/інформація, що подана Переможцем в складі тендерної пропозиції
В складі тендерної пропозиції учасника надано:
Банківську гарантію №114426/GL-26/30 від 16.12.2024 року (див.архів Guarantee 114426_GL-26_30.zip, файл Guarantee 114426_GL-26_30.pdf) та Зміни №1 до банківської гарантії №114426/GL-26/30 від «16» грудня 2024 року, дата внесення змін: «02» січня 2025 року (див.архів Zminy_Guarantee.7z, файл Zminy_Guarantee.pdf).
Пояснення Скаржника
Проаналізувавши Зміни №1 до банківської гарантії №114426/GL-26/30 від «16» грудня 2024 року, дата внесення змін «02» січня 2025 року, було встановлено наступне.
Текст Змін № 1 до банківської гарантії, а саме вступна частина (преамбула) містить посилання на найменування та реквізити (ЄДРПОУ, адреса місцезнаходження) Бенефіціара Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», який не є Замовником закупівлі.
Відповідно підпункту 8, пункту 2, Розділу 3 Тендерної документації, затверджено наступне:
«Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.»
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: КП «ВУВКГ» ММР
Місцезнаходження Замовника:
53400, Україна, Дніпропетровська обл., місто Марганець, вулиця Дніпровська, будинок 2-А
Код ЄДРПОУ: 03340989
IBAN № UA738 201 720 34434 000 2 0000 56254;
UA188 201 720 34435 000 2 0900 56254 в ГУДКСУ м. Київ».
Отже, надані Зміни №1 до банківської гарантії №114426/GL-26/30 від «16» грудня 2024 року, дата внесення змін «02» січня 2025 року, містять невідповідність інформації щодо найменування та місцезнаходження Бенефіціара, а саме вступної частини (преамбули) Змін №1 та по тексту форми «Банківська гарантія №114426/GL-26/30», по відношенню до інформації, що зазначена в підпункті 8, пункту 2, Розділу 3 Тендерної документації.
Нижче наводимо підтвердження у вигляді скріншоту зі Змін №1 банківської гарантії:
1) Вступна частина (преамбули) змін до гарантії:
2) Реквізити з тексту гарантії:
Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГІДРОХІМ».
№ Вимога замовника відповідно вимог Тендерної документації
1. Відповідно пункту 3.1., частини 3 «Перелік документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції», Додатку 1, встановлено вимогу щодо подання забезпечення тендерної пропозиції, а саме:
Банківської гарантії за формою, наведеною в Додатку 1о, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації.
Документ/інформація, що подана Переможцем в складі тендерної пропозиції
В складі тендерної пропозиції учасника надано:
Банківську гарантію №114426/GL-26/30 від 16.12.2024 року (див.архів Guarantee 114426_GL-26_30.zip, файл Guarantee 114426_GL-26_30.pdf) та Зміни №1 до банківської гарантії №114426/GL-26/30 від «16» грудня 2024 року, дата внесення змін: «02» січня 2025 року (див.архів Zminy_Guarantee.7z, файл Zminy_Guarantee.pdf).
Пояснення Скаржника
Проаналізувавши Зміни №1 до банківської гарантії №114426/GL-26/30 від «16» грудня 2024 року, дата внесення змін «02» січня 2025 року, було встановлено наступне.
Текст Змін № 1 до банківської гарантії, а саме вступна частина (преамбула) містить посилання на найменування та реквізити (ЄДРПОУ, адреса місцезнаходження) Бенефіціара Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», який не є Замовником закупівлі.
Відповідно підпункту 8, пункту 2, Розділу 3 Тендерної документації, затверджено наступне:
«Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.»
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: КП «ВУВКГ» ММР
Місцезнаходження Замовника:
53400, Україна, Дніпропетровська обл., місто Марганець, вулиця Дніпровська, будинок 2-А
Код ЄДРПОУ: 03340989
IBAN № UA738 201 720 34434 000 2 0000 56254;
UA188 201 720 34435 000 2 0900 56254 в ГУДКСУ м. Київ».
Отже, надані Зміни №1 до банківської гарантії №114426/GL-26/30 від «16» грудня 2024 року, дата внесення змін «02» січня 2025 року, містять невідповідність інформації щодо найменування та місцезнаходження Бенефіціара, а саме вступної частини (преамбули) Змін №1 та по тексту форми «Банківська гарантія №114426/GL-26/30», по відношенню до інформації, що зазначена в підпункті 8, пункту 2, Розділу 3 Тендерної документації.
Нижче наводимо підтвердження у вигляді скріншоту зі Змін №1 банківської гарантії:
1) Вступна частина (преамбули) змін до гарантії:
2) Реквізити з тексту гарантії:
Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГІДРОХІМ».
×
-
Назва доказу:
ЗМІНИ №1 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ №114426/GL-26/30 від «16» грудня 2024 року
-
Повʼязаний документ:
Zminy_Guarantee.7z
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГІДРОХІМ».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8103942ae4b94593b1d257dd71b5cb6b
Заголовок пункту скарги:
ІІІ. ЩОДО ПОКАЗНИКА ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ГІПОХЛОРИТ НАТРІЮ МАРКИ А АБО ЕКВІВАЛЕНТ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ІІІ. ЩОДО ПОКАЗНИКА ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ГІПОХЛОРИТ НАТРІЮ МАРКИ А АБО ЕКВІВАЛЕНТ
№ Вимога замовника відповідно вимог Тендерної документації
1 Відповідно пункту 4.5, частини 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку 1, встановлено вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції наступного документу:
«Копію сертифікату та/або паспорт якості на запропонований Товар, виданий заводом-виробником
Документи про якість повинні включати:
- найменування підприємства, що виготовляє товар;
- найменування, марку продукту;
- масу нетто;
- результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту та встановленим у Додатку 2 показникам щодо кожного виду Товарів;
найменування діючого стандарту.».
Документ/інформація, що подана Переможцем в складі тендерної пропозиції
В складі тендерної пропозиції Переможця надано Паспорт якості (сертифікат якості), номер партія 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А (див. файл Паспорт якості гіпохлорит.pdf.)
Пояснення Скаржника
Відповідно Додатку 2, на гіпохлорит натрію марки А або еквівалент, Замовником встановлено вимогу щодо зовнішнього вигляду:
№ з/п Найменування показників Норма
1 Зовнішній вигляд Рідина, жовто-зеленого кольору, без осаду, прозорий,
рідина з сильним запахом.
В наданому Паспорті якості (сертифікат якості), номер партії 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А, зазначено інформацію про:
1) відповідність товару ТУ У 20.1- 44322406-002:2024;
2) показник зовнішнього вигляду:
- «Норма»: Рідина жовто-зеленого кольору;
- «Фактично» - Рідина жовто-зеленого кольору.
Скріншот з Паспорту якості (сертифікату якості), номер партія 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А:
З врахування вищевикладеної інформації вбачається, що зовнішній вигляд в паспорті якості (сертифікаті якості) не підтверджує в повному об’ємі норму зовнішнього вигляду товару, що вказаний Замовником в Додатку 2, а саме відсутня інформація про те, що пропонований товар «без осаду, прозорий, рідина з сильним запахом». При цьому наданий документ містить висновок про відповідність товару ТУ У 20.1- 44322406-002:2024:
Проаналізувавши надані ТУ У 20.1- 44322406-002:2024 (див.файл ТУ Гіпохлорит натрію.pdf), встановлено, що норма зовнішнього вигляду гіпохлориту марки А, має наступну редакцію: «Однорідна рідина, жовто-зеленого кольору. Допускається утворення осаду» (Таблиця 1, пункт 3.2, Розділу 3 ТУ), що в свою чергу не відповідає технічним вимогам Додатку 2, де наявність такого осаду не допускається.
Скріншот з ТУ У 20.1- 44322406-002:2024:
При цьому, на виконання вимог п.п.4.1, п.4 Додатку 1, Переможець надає заповнену Таблицю 1 «Технічна специфікація» вих.№958 від 18.12.2024 р.(див.файл Таблиця технічна специфікація.pdf), де вказує, що пропонує зовнішній вигляд гіпохлориту натрію марки А, як рідина, жовто-зеленого кольору, без осаду, прозора, рідина з сильним запахом.
Скріншот з Технічної специфікації вих.№958 від 18.12.2024:
Отже, має місце невідповідність інформації, щодо показника «зовнішній вигляд» в Паспорті якості (сертифікат якості), номер партії 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А (див. файл Паспорт якості гіпохлорит.pdf.), по відношенню до документу «Технічна специфікація» вих.№958 від 18.12.2024 р.(див.файл Таблиця технічна специфікація.pdf).
Паспорт якості (сертифікат якості), містить норму показника зовнішнього вигляду, що не відповідає затвердженій редакції ТУ У 20.1- 44322406-002:2024 (Таблиця 1, пункт 3.2, Розділу 3), у відповідності з яким виготовляється запропонований товар.
Паспорт якості (сертифікат якості) не підтверджує в повному обсязі норму зовнішнього вигляду товару, що вказаний Замовником в Додатку 2, а саме відсутня інформація про те, що пропонований товар «без осаду, прозорий, рідина з сильним запахом».
Заявлені технічні показники щодо зовнішнього вигляду, в частині відсутності утворення осаду в наданій «Технічній специфікації» вих.№958 від 18.12.2024 р.(див.файл Таблиця технічна специфікація.pdf) не відповідають встановленому нормативному показнику (нормі) ТУ У 20.1- 44322406-002:2024, у відповідності до якого виготовляється запропонований товар.
Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГІДРОХІМ».
№ Вимога замовника відповідно вимог Тендерної документації
1 Відповідно пункту 4.5, частини 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку 1, встановлено вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції наступного документу:
«Копію сертифікату та/або паспорт якості на запропонований Товар, виданий заводом-виробником
Документи про якість повинні включати:
- найменування підприємства, що виготовляє товар;
- найменування, марку продукту;
- масу нетто;
- результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту та встановленим у Додатку 2 показникам щодо кожного виду Товарів;
найменування діючого стандарту.».
Документ/інформація, що подана Переможцем в складі тендерної пропозиції
В складі тендерної пропозиції Переможця надано Паспорт якості (сертифікат якості), номер партія 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А (див. файл Паспорт якості гіпохлорит.pdf.)
Пояснення Скаржника
Відповідно Додатку 2, на гіпохлорит натрію марки А або еквівалент, Замовником встановлено вимогу щодо зовнішнього вигляду:
№ з/п Найменування показників Норма
1 Зовнішній вигляд Рідина, жовто-зеленого кольору, без осаду, прозорий,
рідина з сильним запахом.
В наданому Паспорті якості (сертифікат якості), номер партії 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А, зазначено інформацію про:
1) відповідність товару ТУ У 20.1- 44322406-002:2024;
2) показник зовнішнього вигляду:
- «Норма»: Рідина жовто-зеленого кольору;
- «Фактично» - Рідина жовто-зеленого кольору.
Скріншот з Паспорту якості (сертифікату якості), номер партія 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А:
З врахування вищевикладеної інформації вбачається, що зовнішній вигляд в паспорті якості (сертифікаті якості) не підтверджує в повному об’ємі норму зовнішнього вигляду товару, що вказаний Замовником в Додатку 2, а саме відсутня інформація про те, що пропонований товар «без осаду, прозорий, рідина з сильним запахом». При цьому наданий документ містить висновок про відповідність товару ТУ У 20.1- 44322406-002:2024:
Проаналізувавши надані ТУ У 20.1- 44322406-002:2024 (див.файл ТУ Гіпохлорит натрію.pdf), встановлено, що норма зовнішнього вигляду гіпохлориту марки А, має наступну редакцію: «Однорідна рідина, жовто-зеленого кольору. Допускається утворення осаду» (Таблиця 1, пункт 3.2, Розділу 3 ТУ), що в свою чергу не відповідає технічним вимогам Додатку 2, де наявність такого осаду не допускається.
Скріншот з ТУ У 20.1- 44322406-002:2024:
При цьому, на виконання вимог п.п.4.1, п.4 Додатку 1, Переможець надає заповнену Таблицю 1 «Технічна специфікація» вих.№958 від 18.12.2024 р.(див.файл Таблиця технічна специфікація.pdf), де вказує, що пропонує зовнішній вигляд гіпохлориту натрію марки А, як рідина, жовто-зеленого кольору, без осаду, прозора, рідина з сильним запахом.
Скріншот з Технічної специфікації вих.№958 від 18.12.2024:
Отже, має місце невідповідність інформації, щодо показника «зовнішній вигляд» в Паспорті якості (сертифікат якості), номер партії 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А (див. файл Паспорт якості гіпохлорит.pdf.), по відношенню до документу «Технічна специфікація» вих.№958 від 18.12.2024 р.(див.файл Таблиця технічна специфікація.pdf).
Паспорт якості (сертифікат якості), містить норму показника зовнішнього вигляду, що не відповідає затвердженій редакції ТУ У 20.1- 44322406-002:2024 (Таблиця 1, пункт 3.2, Розділу 3), у відповідності з яким виготовляється запропонований товар.
Паспорт якості (сертифікат якості) не підтверджує в повному обсязі норму зовнішнього вигляду товару, що вказаний Замовником в Додатку 2, а саме відсутня інформація про те, що пропонований товар «без осаду, прозорий, рідина з сильним запахом».
Заявлені технічні показники щодо зовнішнього вигляду, в частині відсутності утворення осаду в наданій «Технічній специфікації» вих.№958 від 18.12.2024 р.(див.файл Таблиця технічна специфікація.pdf) не відповідають встановленому нормативному показнику (нормі) ТУ У 20.1- 44322406-002:2024, у відповідності до якого виготовляється запропонований товар.
Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГІДРОХІМ».
×
-
Назва доказу:
Таблиця технічна специфікація.pdf
-
Повʼязаний документ:
Таблиця технічна специфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт якості гіпохлорит
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості гіпохлорит.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГІДРОХІМ».
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
f2eb7d4657604769a3fd0a38855293e4
Заголовок пункту скарги:
ІV. ЩОДО ПАСПОРТУ БЕЗПЕКИ ГІПОХЛОРИТ НАТРІЮ МАРКИ А
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ІV. ЩОДО ПАСПОРТУ БЕЗПЕКИ ГІПОХЛОРИТ НАТРІЮ МАРКИ А
№ Вимога замовника відповідно вимог Тендерної документації
1 Відповідно до пункту 4.6, частини 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку 1, встановлено вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції наступного документу:
копію паспорту безпеки на запропонований Товар (остання редакція)
Документ/інформація, що подана Переможцем в складі тендерної пропозиції
В складі тендерної пропозиції Переможця надано:
Паспорт безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор (див. файл Паспорт безпеки гіпохлорит.pdf).
Пояснення Скаржника
Проаналізувавши наданий Переможцем Паспорт безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор (див. файл Паспорт безпеки гіпохлорит.pdf), було встановлено наступне.
Норма зовнішнього вигляду гіпохлориту натрію, що зазначена в Паспорті безпеки, не відповідає технічним параметрам до товару, що зазначені в поданому Паспорті якості (сертифікат якості), номер партії 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А, Технічним умовам ТУ У 20.1- 44322406-002:2024 та «Технічній специфікації» вих.№958 від 18.12.2024 р.(див.файл Таблиця технічна специфікація.pdf).
Скріншот з Паспорту безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор:
Скріншот з Паспорту якості (сертифікат якості), номер партії 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А:
Скріншот з технічної специфікації вих.№958 від 18.12.2024 р:
В даному випадку, наданий в складі тендерної пропозиції паспорт безпеки виданий на Гіпохлорит натрію марки А, має зовнішній вигляд, який не відповідає вимогам Додатку 2, в тому числі має розбіжність з інформацією, що вказана в Паспорті безпеки, Паспорті якості (сертифікат якості) та ТУ У 20.1- 44322406-002:2024:
Зовнішній вигляд продукту в Паспорті безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор Зовнішній вигляд відповідно до ТУ У 20.1- 44322406-002:2024 Зовнішній вигляд відповідно до Паспорту якості (сертифікат якості), номер партія 17 від 14.11.2024 року Зовнішній вигляд відповідно до запропонованої технічної специфікації вих.№958 від 18.12.2024 р Зовнішній вигляд продукту в Додатку 2 до Тендерної документації
Рідина, жовтого кольору, запах хлорований Однорідна рідина, жовто-зеленого кольору. Допускається утворення осаду» Рідина жовто-зеленого кольору Рідина, жовто-зеленого кольору, без осаду, прозора, рідина з сильним запахом Рідина, жовто-зеленого кольору, без осаду, прозорий,
рідина з сильним запахом.
З врахування вищевикладеної інформації вбачається, що в складі тендерної пропозиції відсутній Паспорт безпеки на запропонований Переможцем Гіпохлорит натрію марки А, а саме зовнішній вигляд якого має жовто-зелений колір.
Отже, має місце невідповідність інформації, щодо показника «зовнішній вигляд» в Паспорті безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор, по відношенню Додатку 2, в тому числі до Паспорту якості (сертифікату якості) та ТУ У 20.1- 44322406-002:2024.
Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГІДРОХІМ».
№ Вимога замовника відповідно вимог Тендерної документації
1 Відповідно до пункту 4.6, частини 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку 1, встановлено вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції наступного документу:
копію паспорту безпеки на запропонований Товар (остання редакція)
Документ/інформація, що подана Переможцем в складі тендерної пропозиції
В складі тендерної пропозиції Переможця надано:
Паспорт безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор (див. файл Паспорт безпеки гіпохлорит.pdf).
Пояснення Скаржника
Проаналізувавши наданий Переможцем Паспорт безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор (див. файл Паспорт безпеки гіпохлорит.pdf), було встановлено наступне.
Норма зовнішнього вигляду гіпохлориту натрію, що зазначена в Паспорті безпеки, не відповідає технічним параметрам до товару, що зазначені в поданому Паспорті якості (сертифікат якості), номер партії 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А, Технічним умовам ТУ У 20.1- 44322406-002:2024 та «Технічній специфікації» вих.№958 від 18.12.2024 р.(див.файл Таблиця технічна специфікація.pdf).
Скріншот з Паспорту безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор:
Скріншот з Паспорту якості (сертифікат якості), номер партії 17 від 14.11.2024 року на Гіпохлорит натрію марки А:
Скріншот з технічної специфікації вих.№958 від 18.12.2024 р:
В даному випадку, наданий в складі тендерної пропозиції паспорт безпеки виданий на Гіпохлорит натрію марки А, має зовнішній вигляд, який не відповідає вимогам Додатку 2, в тому числі має розбіжність з інформацією, що вказана в Паспорті безпеки, Паспорті якості (сертифікат якості) та ТУ У 20.1- 44322406-002:2024:
Зовнішній вигляд продукту в Паспорті безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор Зовнішній вигляд відповідно до ТУ У 20.1- 44322406-002:2024 Зовнішній вигляд відповідно до Паспорту якості (сертифікат якості), номер партія 17 від 14.11.2024 року Зовнішній вигляд відповідно до запропонованої технічної специфікації вих.№958 від 18.12.2024 р Зовнішній вигляд продукту в Додатку 2 до Тендерної документації
Рідина, жовтого кольору, запах хлорований Однорідна рідина, жовто-зеленого кольору. Допускається утворення осаду» Рідина жовто-зеленого кольору Рідина, жовто-зеленого кольору, без осаду, прозора, рідина з сильним запахом Рідина, жовто-зеленого кольору, без осаду, прозорий,
рідина з сильним запахом.
З врахування вищевикладеної інформації вбачається, що в складі тендерної пропозиції відсутній Паспорт безпеки на запропонований Переможцем Гіпохлорит натрію марки А, а саме зовнішній вигляд якого має жовто-зелений колір.
Отже, має місце невідповідність інформації, щодо показника «зовнішній вигляд» в Паспорті безпеки на розчин гіпохлориту натрію 190 г/л активний хлор, по відношенню Додатку 2, в тому числі до Паспорту якості (сертифікату якості) та ТУ У 20.1- 44322406-002:2024.
Просимо зобов’язати Замовника, скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ГІДРОХІМ».
×
-
Назва доказу:
ТУ Гіпохлорит натрію.pdf
-
Повʼязаний документ:
ТУ Гіпохлорит натрію.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт безпеки гіпохлорит.pdf
-
Повʼязаний документ:
Паспорт безпеки гіпохлорит.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прошу зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", скасувати рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом від 14.01.2025 р. за № 3 про визнання переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" в процедурі закупівлі № UA-2024-12-12-005312-a та про намір укласти з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ" договір закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
51a57b6f7cd84901b1d1848f78af2be1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-12-005312-a.c1
Назва:
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертификат PAX-14_ Марганець переклад.pdf 16.12.2024 21:31
- Сертифікат якості РАХ 18.pdf 16.12.2024 21:31
- Сертифікат якості РАХ 18 переклад.pdf 16.12.2024 21:31
- Сертифікати.rar 16.12.2024 21:31
- Скарга АМКУ Марганець.pdf 16.12.2024 21:31
- Сертификат №35 гіпохлорит 04.12.2024.pdf 16.12.2024 21:31
- Сертификат PAX-14_ Марганець.pdf 16.12.2024 21:31
- Скарга АМКУ Марганець.docx 16.12.2024 21:31
- sign.p7s 16.12.2024 21:33
- Заперечення на пояснення замовника.pdf 26.12.2024 14:11
- Рішення від 18.12.2024 № 20138.pdf 18.12.2024 17:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2024 № 20768.pdf 27.12.2024 19:53
- Рішення від 27.12.2024 № 20768.pdf 27.12.2024 20:16
- Висновок KemPax-14.pdf 20.12.2024 13:59
- Лист МОЗ України від 05.07.2024.pdf 20.12.2024 13:59
- висновок DeltaPac.pdf 20.12.2024 13:59
- відповідь_pdf.pdf 20.12.2024 13:59
- Висновок гіпохлорит.pdf 20.12.2024 13:59
- Відповідь для АМК.docx 20.12.2024 13:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2024 21:49
Дата розгляду скарги:
27.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.12.2024 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.12.2024 20:16
Дата виконання рішення Замовником:
06.01.2025 12:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20768-р/пк-пз від 27.12.2024 внесено зміни до тендерної документації з відображенням внесених змін в електронній системі закупівель у новій редакції та оголошення додатково до ї попередньої редакції.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ffe0294e73524cb1bcc291bfdf482573
Заголовок пункту скарги:
Оскарження щодо надання документів пункт 4.11 додатку 1 до ТД (Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копія висновку науко)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. В Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником затверджено вимоги з переліком документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (надалі-Додаток). Скаржник вважає, що в пункті 4.11, частини 4 Додатку, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, в частинні надання в складі тендерної пропозиції наступної інформації:
«копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарсько-питного призначення (за наявності)».
Вищезазначена вимога є такою, що порушує норми чинного законодавства України.
1.1. Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров'я» №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (надалі – Висновок).
Реагенти, що є предметом закупівлі, відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання Висновку є незаконною. Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України №2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я": 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності. 8 2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарськопитного призначення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Зазначені вище умови тендерної документації щодо надання непередбаченого законодавством документу є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, оскільки їх відсутність стане підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Таким чином Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
1.2. Щодо висновку наукової державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи
Частиною другої статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 267, МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, а також захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, попередження та профілактики неінфекційних захворювань, забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах епідеміологічного нагляду (спостереження), імунопрофілактики, промоції здорового способу життя, відповідального ставлення до свого здоров’я та запобігання факторам ризику, попередження та зниження рівня вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення, безпеки харчових продуктів, регламентації факторів середовища життєдіяльності населення, гігієнічної регламентації небезпечних факторів, створення національної системи крові, управління системою якості щодо безпеки крові, біологічної безпеки та біологічного захисту, боротьби із стійкістю до протимікробних препаратів, реагування на небезпеки для здоров’я та надзвичайні стани в сфері охорони здоров’я, а також забезпечення формування державної політики у сферах санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Законом України «Про систему громадського здоров’я», іншими актами санітарного законодавство не передбачено такої форми документу як «висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству».
Порядок отримання висновку наукової державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи також відсутній.
За таких умов, вимога документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції. А діюче законодавство не передбачає форми такого висновку.
Комісія листом від 06.06.2024 № 20-29.1/12-47ПЗе направила запит Міністерству охорони здоров’я України, у якому зазначено, зокрема:
"Враховуючи наведене, зазначаємо про необхідність надати наступну інформацію з документальним підтвердженням чи передбачено чинним законодавством:
- нормативно-правові акти, якими визначений "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи";
- нормативно-правові акти, на підставі яких видається "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи" (у разі якщо передбачені, надати перелік нормативноправових актів, на підставі яких видається);
- видача "висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" на відповідність санітарному законодавству установами, уповноваженими на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи (у разі якщо передбачено видачу, надати перелік установ, уповноважених на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи);
- процедура проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видача документів за результатами її проведення".
Листом від 07.06.2024 № 26-04/23524/2-24 Міністерством охорони здоров’я України було надіслано відповідь, в якому зазначено, зокрема, що Законом України "Про систему громадського здоров'я", іншими актами санітарного законодавства не передбачено такої форми документу як "висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи".
Також, Комісія листом від 06.06.2024 № 20-29.1/12-48ПЗе направила запит Міністерству освіти і науки України, у якому зазначено, зокрема:
"Враховуючи наведене, зазначаємо про необхідність надати наступну інформацію з документальним підтвердженням чи передбачено чинним законодавством:
- нормативно-правові акти, якими визначений "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи";
- нормативно-правові акти, на підставі яких видається "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи" (у разі якщо передбачені, надати перелік нормативноправових актів, на підставі яких видається);
- видача "висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" на відповідність санітарному законодавству установами, уповноваженими на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи (у разі якщо передбачено видачу, надати перелік установ, уповноважених на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи);
- процедура проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видача документів за результатами її проведення".
Листом від 10.06.2024 № 1/10227-24 Міністерством освіти і науки України було надіслано відповідь, в якому зазначено, зокрема, що законодавством у сфері наукової та науково-технічної експертизи не визначено поняття "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи", підстави надання таких висновків та процедуру проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі документів за результатами її проведення.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які можуть надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протокол/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару санітарному законодавству, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції, в т.ч. Скаржнику. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника
Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах.
Таким чином, зазначені у даній Скарзі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до нашого Скаржника, який не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ», пов’язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
1. В Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником затверджено вимоги з переліком документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (надалі-Додаток). Скаржник вважає, що в пункті 4.11, частини 4 Додатку, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, в частинні надання в складі тендерної пропозиції наступної інформації:
«копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарсько-питного призначення (за наявності)».
Вищезазначена вимога є такою, що порушує норми чинного законодавства України.
1.1. Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров'я» №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (надалі – Висновок).
Реагенти, що є предметом закупівлі, відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання Висновку є незаконною. Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України №2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я": 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності. 8 2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарськопитного призначення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Зазначені вище умови тендерної документації щодо надання непередбаченого законодавством документу є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, оскільки їх відсутність стане підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Таким чином Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
1.2. Щодо висновку наукової державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи
Частиною другої статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 267, МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, а також захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, попередження та профілактики неінфекційних захворювань, забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах епідеміологічного нагляду (спостереження), імунопрофілактики, промоції здорового способу життя, відповідального ставлення до свого здоров’я та запобігання факторам ризику, попередження та зниження рівня вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення, безпеки харчових продуктів, регламентації факторів середовища життєдіяльності населення, гігієнічної регламентації небезпечних факторів, створення національної системи крові, управління системою якості щодо безпеки крові, біологічної безпеки та біологічного захисту, боротьби із стійкістю до протимікробних препаратів, реагування на небезпеки для здоров’я та надзвичайні стани в сфері охорони здоров’я, а також забезпечення формування державної політики у сферах санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Законом України «Про систему громадського здоров’я», іншими актами санітарного законодавство не передбачено такої форми документу як «висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству».
Порядок отримання висновку наукової державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи також відсутній.
За таких умов, вимога документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції. А діюче законодавство не передбачає форми такого висновку.
Комісія листом від 06.06.2024 № 20-29.1/12-47ПЗе направила запит Міністерству охорони здоров’я України, у якому зазначено, зокрема:
"Враховуючи наведене, зазначаємо про необхідність надати наступну інформацію з документальним підтвердженням чи передбачено чинним законодавством:
- нормативно-правові акти, якими визначений "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи";
- нормативно-правові акти, на підставі яких видається "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи" (у разі якщо передбачені, надати перелік нормативноправових актів, на підставі яких видається);
- видача "висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" на відповідність санітарному законодавству установами, уповноваженими на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи (у разі якщо передбачено видачу, надати перелік установ, уповноважених на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи);
- процедура проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видача документів за результатами її проведення".
Листом від 07.06.2024 № 26-04/23524/2-24 Міністерством охорони здоров’я України було надіслано відповідь, в якому зазначено, зокрема, що Законом України "Про систему громадського здоров'я", іншими актами санітарного законодавства не передбачено такої форми документу як "висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи".
Також, Комісія листом від 06.06.2024 № 20-29.1/12-48ПЗе направила запит Міністерству освіти і науки України, у якому зазначено, зокрема:
"Враховуючи наведене, зазначаємо про необхідність надати наступну інформацію з документальним підтвердженням чи передбачено чинним законодавством:
- нормативно-правові акти, якими визначений "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи";
- нормативно-правові акти, на підставі яких видається "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи" (у разі якщо передбачені, надати перелік нормативноправових актів, на підставі яких видається);
- видача "висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" на відповідність санітарному законодавству установами, уповноваженими на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи (у разі якщо передбачено видачу, надати перелік установ, уповноважених на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи);
- процедура проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видача документів за результатами її проведення".
Листом від 10.06.2024 № 1/10227-24 Міністерством освіти і науки України було надіслано відповідь, в якому зазначено, зокрема, що законодавством у сфері наукової та науково-технічної експертизи не визначено поняття "висновок наукової санітарноепідеміологічної експертизи", підстави надання таких висновків та процедуру проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі документів за результатами її проведення.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які можуть надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протокол/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару санітарному законодавству, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції, в т.ч. Скаржнику. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів скаржника
Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах.
Таким чином, зазначені у даній Скарзі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до нашого Скаржника, який не має можливості виконати викладені в Скарзі вимоги Тендерної документації та позбавляють ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» можливості взяти участь у Закупівлі, а також порушують права та інтереси ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ», пов’язані з його участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
×
-
Назва доказу:
Документи, яки підтверджують якіть товару від виробника
-
Повʼязаний документ:
Сертифікати.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації в тій її частині, яка зазначена в мотивувальній частині даної Скарги Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 22, Закону України «Про публічні закупівлі», п. 28 Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури Закупівлі № UA-2024-12-12-005312-a. 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог.