• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фізична охорона майна і матеріальних цінностей, охорона приміщень бюджетних установ, які знаходяться за адресами: - м. Одеса, вул. Гоголя, 10; - м. Одеса, пров. Отонівський, 1;

Завершена

520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2024 09:32 - 01.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на визначення переможця

Номер: 031bbb084fd443e8a8e2662df88ebb65
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-001799-a.c3
Назва: Скарга на визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2025 14:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.01.2025 17:55
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dbf733ef38af4bd38658dcd0e71554cc
Заголовок пункту скарги: п. 1.2. ч.1 додатку 1 до тендерної документації - надані посвідчення не підтверджують інформацію, що зазначена в довідках про наявність працівників
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1.2. ч.1 додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність Учасників таким критеріям:
1.2.1 Інформаційна довідка (форма довільна) про наявність працівників, яких учасник планує залучати до фізичної охорони об’єкта, у кількості не менше 4 (чотирьох) охоронників не нижче 2-го розряду, які мають досвід роботи охоронником, досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
1.2.2. Інформаційна довідка (форма довільна) про наявність працівників, яких учасник планує залучати до технічної охорони об’єкта, у кількості не менше 2 (двух) охоронників не нижче 3-го розряду, які мають досвід роботи охоронником, досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
1.2.3. Для підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність працівників, наданій на виконання пунктів 1.2.1.; 1.2.2. цього Додатку до ТД учасник повинен надати:
- посвідчення оформлені відповідно до вимог частини 4 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність (дійсні на кінцеву дату розкриття тендерних пропозицій);

В складі пропозиції учасника міститься:
- Довідка № 18-14 від 02.01.2025 (файл «Довідка особовий склад 1 Архітектура СОБ 25.docx»);
- Довідка № 18-16 від 02.01.2025 (файл «Довідка особовий склад 2 Архітектура СОБ 25.docx»)
- Посвідчення (файл «Посвідчення особовий склад Архітектура 2025.pdf»).

У вказаних довідках зазначено інформацію яка яка вимагалась п. 1.2.2. та п. 1.2.3., в тому числі зазначено наступних працівників: Субот Юрій Васильович, Кушта Сергій Іванович, Харлапов Костянтин Петрович, Хижняк Юрій Андрійович, Козаченко Віталій Анатолійович, Пилипчук Микола Антонович, проте надані посвідчення не підтверджують інформацію, що зазначена в довідках на вимогу п. 1.2.1 та 1.2.2, в тому числі через те, що текст посвідчень є нерозбірливим і встановити конкретного працівника неможливо, також неможливо встановити чи оформлені вони відповідно до вимог частини 4 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 2cbb59f6d1834fd493cabef2b9c99642
Заголовок пункту скарги: п. 7 додатку 6 до тендерної документації встановлено інші документи, які вимагаються від учасника: - проекту договору не заповнений
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 7 додатку 6 до тендерної документації встановлено інші документи, які вимагаються від учасника:
Проект договору завірений та заповнений учасником (Додаток 4).

В складі пропозиції учасника міститься:
- Проект договору вих. № 18-34 від 02.01.2025 (файл «Проєкт Договору (заповнений) Архітектура СОБ 25.docx»)

п. 4.1. проекту договору не заповнений, чим учасник не виконав вимоги тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: c916b1c184124d0a822d90d546c912d2
Заголовок пункту скарги: п. 1.2. частини 1 додатку 1 до тендерної документації - надані довідки видані відповідно до форми затвердженої Наказом МОЗ України № 651 від 18.04.2022, яка не була передбачена вимогами тендерної документації ; не надано сертифікати (медичні довідки) встановленого зразка
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п. 1.2. частини 1 додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність Учасників таким критеріям, а саме:
Інформаційна довідка (форма довільна) про наявність працівників, яких учасник планує залучати до фізичної охорони об’єкта, у кількості не менше 4 (чотирьох) охоронників не нижче 2-го розряду, які мають досвід роботи охоронником, досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
Інформаційна довідка (форма довільна) про наявність працівників, яких учасник планує залучати до технічної охорони об’єкта, у кількості не менше 2 (двух) охоронників не нижче 3-го розряду, які мають досвід роботи охоронником, досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, а також у яких відсутні обмеження за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.

Довідка у довільній формі про наявність у штаті Учасника фахівця з організації охорони, що підтверджують наявність у штаті суб’єкта охоронної діяльності особи, до посадових обов’язків якої входить організація та проведення заходів охорони, контроль за виконанням персоналом охорони покладених на нього обов’язків, а також відповідність вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначених Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності.
Для підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність у штаті Учасника фахівця з організації охорони учасник повинен надати:

- сертифікати (медичні довідки) встановленого зразка про проходження, зазначеним в довідці, надані на виконання пункту 1.2.4. цього Додатку до ТД, наркологічного, психіатрічного та загального медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Постанови КМУ від 06.11.1997 №1238, Постанови КМУ від 27.09.2000 № 1465 та додатку 3 до п.13 «Інструкції про проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів» затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 №12, Додатку 8 до п.2.16 «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій”, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246)» (дійсні на кінцеву дату розкриття);

Вищезгадані документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного у довідках про наявність працівників.

В складі пропозиції учасника міститься:
- Довідка № 18-14 від 02.01.2025 (файл «Довідка особовий склад 1 Архітектура СОБ 25.docx»);
- Довідка № 18-16 від 02.01.2025 (файл «Довідка особовий склад 2 Архітектура СОБ 25.docx»);
- Довідка № 18-20 від 02.01.2025 (файл «Довідка про фахісвця з оорони Архітектура СОБ 25.docx»)
- Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (файл «Медичні довідки (Хижняк_Субот_ Козаченко _Пилипчук_ Харлапов.Кушта Масланич ).pdf»);
- Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (файл «Довідка нарколог-психіатр СОБ 2025 Архітектура.pdf»).

Наголошуємо, що вимоги тендерної документації в імперативному порядку передбачали надання документів відповідно до конкретних нормативно-правових актів.
Варто зазначити, що надані довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин видані відповідно до форми затвердженої Наказом МОЗ України № 651 від 18.04.2022, яка не була передбачена вимогами тендерної документації.
У довідках, наданих на виконання вимог п 1.2.1, 1.2.2. та 1.2.4., зазначено інформацію про наступних працівників: Субот Юрій Васильович, Кушта Сергій Іванович, Харлапов Костянтин Петрович, Хижняк Юрій Андрійович, Козаченко Віталій Анатолійович, Пилипчук Микола Антонович, Масланич Віктор Леонтійович, проте в складі тендерної пропозиції на вказаних працівників, в тому числі на фахівця з охорони праці, не надано сертифікати (медичні довідки) встановленого зразка про проходження наркологічного, психіатрічного та загального медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Постанови КМУ від 06.11.1997 №1238, Постанови КМУ від 27.09.2000 № 1465 та додатку 3 до п.13 «Інструкції про проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів» затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 №12.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: bef70f721be94dbdbd4e438580007b00
Заголовок пункту скарги: п. 7 розділу 3 тендерної документації - в складі пропозиції учасника не надано документи щодо залучення чи незалучення субпідрядника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до п. 7 розділу 3 тендерної документації:
Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця.

В складі пропозиції учасника не надано документи на вказану вимогу.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:

1. Протокол № 2 від 10.01.2025 р.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на дискримінаційні умови)

Номер: 4be57e181dbc4b49bf40631b94e8597f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-001799-a.c2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на дискримінаційні умови)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.12.2024 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.12.2024 13:09
Дата виконання рішення Замовником: 30.12.2024 12:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради вирішив внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Фізична охорона майна і матеріальних цінностей, охорона приміщень бюджетних установ, згідно ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуг» які знаходяться за адресами: - м. Одеса, вул. Гоголя, 10; - м. Одеса, пров. Отонівський, 1., згідно рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20595-р/пк—пз від 25.12.2024р.
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 014f962b1bc3478881620825167cde41
Заголовок пункту скарги: п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації - наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: копії не менше 4 (чотирьох ) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів («спеціалізованого» транспорту реагування
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації передбачає наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: копії не менше 4 (чотирьох ) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів («спеціалізованого» транспорту реагування з відповідною відміткою в свідоцтві про реєстрацію ТЗ), що заходяться у власності Учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність».

У своїй господарській діяльності Скаржник використовує орендовані транспортні за договором №6 від 25.12.2023 року (надаємо до скарги).
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників, тобто лише на тих, що можуть підтвердити наявність саме власних транспортних засобів.
Вимога про наявність 4 транспортних засобів розрахована на учасників, в яких наявна у власності саме така кількість транспортних засобів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №4413-р/пк-пз від 11.03.2024 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на дискримінаційні умови)

Номер: 572f6874b7184b94aecaa412663658b7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-12-001799-a.a1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на дискримінаційні умови)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.12.2024 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.12.2024 19:25
Дата виконання рішення Замовником: 30.12.2024 12:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Департамент архітектури та містобудування Одеської міської ради вирішив внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Фізична охорона майна і матеріальних цінностей, охорона приміщень бюджетних установ, згідно ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуг» які знаходяться за адресами: - м. Одеса, вул. Гоголя, 10; - м. Одеса, пров. Отонівський, 1., згідно рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20596-р/пк—пз від 25.12.2024р.
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1e6941f36c5049829078c6dc5674bbfb
Заголовок пункту скарги: пп. 1.1. п. 1 додатку 1 до тендерної документації встановлені документи - взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум) Досвід взаємодії з ГУНП більше 1-го року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до пп. 1.1. п. 1 додатку 1 до тендерної документації встановлені документи, що надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме:
Учасник повинен при організації охорони об’єктів організувати взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області. На підтвердження надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум) Досвід взаємодії з ГУНП більше 1-го року.

Органи Національної поліції діють відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», який додаємо до скарги. Документ, що підтверджує взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум) ніяким чином не розширює та не звужує повноваження правоохоронних органів, в тому числі Національної поліції та жодним чином не допомагає здійснювати діяльність учаснику торгів на додачу до вже існуючих повноважень та процедур, відповідно до яких здійснюють діяльність правоохоронні органи, в тому числі органи Національної поліції України.
Вимога про надання документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум) з досвідом взаємодії з ГУНП більш 1-го року розрахована на учасників, які вже мають такі документи та досвід є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, в яких вони відсутні, в тому числі Скаржника.
Доказами порушення наших прав є тендерна документація за закупівлею UA-2024-12-12-001799-a, Закон України «Про публічні закупівлі», Закон України «Про Національну поліцію», Постанова №1178 від 12.10.2022 року, що додаються.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 2ee51d192d824dbf8516b13800d9953f
Заголовок пункту скарги: п. 2 додатку 1 до тендерної документації встановлені документи, що надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям - присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 4-го кваліфікаційного розряду.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації встановлені документи, що надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме:
Довідку в довільній формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника з інформацією щодо наявності у Учасника достатньої кількості працівників (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи за відповідним напрямком).
- Окремо надати документи на (не менше ніж 4 (чотири) охоронників;
- Надати скан-копії або завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника, копії документів, а саме трудові книжки з відміткою про працевлаштування на підприємстві учасника
- Надати скан-копії або копії документів, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог ст. 14 ЗУ «Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 4-го кваліфікаційного розряду.

У скаржника наявні охоронники: Паянов В.П., Скібюк І.В., Гніденко Ю.І., Прокопенко Ю.В., Тарнані П.В., Кедь Ю.Ф., Молдован С.С., Кравченко М.М., Гавріков Л.З., Бурий М.М., Радько В.В., Дьяченко В.С., Вигівський В. О., Книш О.І., Романчук В. М., Єфімов В.В. (надаємо свідоцтва до скарги). З них лише 2 таких, що мають 4-й розряд.
Вимога про наявність не менше 4 охоронників, які повинні мати робітничу кваліфікацію за професією «охоронник» не нижче 4-го кваліфікаційного розряду розрахована на учасників торгів, в яких вже є така кількість охоронників з необхідним розрядом, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Окремо виділяємо, що Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено обов’язкову мати визначену замовником кількість охоронників з розрядом не нижче 4-го.
На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 10fbab215c45438f8fc761b2c3f290cc
Заголовок пункту скарги: п. 2 додатку 1 до тендерної документації встановлені документи, що надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям - домедичної допомоги (у складі тендерної пропозиції надати підтверджуючий документ – диплом/сертифікат тощо
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації встановлені документи, що надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме:
Сканкопії оригіналів документів, що підтверджують наявність у своїх працівників знань та навичок по наданню домедичної допомоги (у складі тендерної пропозиції надати підтверджуючий документ – диплом/сертифікат тощо про проходження кожним працівником відповідного навчання);

Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено отримання особами, які задіянні для надання послуг документів (довідок/дипломів/сертифікатів), що підтверджують наявність знань та навичок по наданню домедичної допомоги.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні документи, що підтверджують наявність знань та навичок по наданню домедичної допомоги, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вимога про надання вказаних документів суперечить нормам чинного законодавств.
На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: c9ab0cdf808b4d51bd09e194e4b660b5
Заголовок пункту скарги: п. 2 додатку 1 до тендерної документації встановлені документи, що надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям - копій протоколів з перевірки знань з питань пожежної безпеки, а також довідку про застосування заходів із захисту довкілля
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до п. 2 додатку 1 до тендерної документації встановлені документи, що надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме:
Послуги повинні надаватись із забезпеченням вимог законодавства щодо охорони довкілля, та пожежної безпеки. Учасник має підтвердити наявність осіб, відповідальних за пожежну безпеку, які пройшли відповідне навчання, наданням у складі пропозиції сканованих копій протоколів з перевірки знань з питань пожежної безпеки, а також довідку про застосування заходів із захисту довкілля.

Встановлення Замовником такої вимоги, як наявність осіб відповідальних за пожежну безпеку, які пройшли відповідне навчання та мають протоколи з перевірки знань з питань пожежної безпеки є таким що не відповідає вимогам чинного законодавства, зокрема Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності.
Вказаними Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності виділено загальні критерії щодо провадження господарської діяльності з надання послуг охоронної діяльності.
Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, направлена на тих, у кого наявні особи, відповідальні за пожежну безпеку, які пройшли відповідне навчання та мають протоколи з перевірки знань з питань пожежної безпеки.
Вимога про наявність осіб, відповідальних за пожежну безпеку, які пройшли відповідне навчання та мають протоколи з перевірки знань з питань пожежної безпеки не передбачена ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою № 1178 від 12.10.2022 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності (надаємо до скарги копії).
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації