• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з користування стрілецьким тиром (код 70220000-9 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Місце надання послуг: за місцем розташування стрілецького тиру, більш детально у тендерній документації.

Торги не відбулися

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 11.12.2024 20:03 - 17.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: d218a561239e48babcb9067e4e4eb205
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-11-021758-a.c1
Назва: Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.12.2024 17:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.01.2025 15:29
Автор: ПрАТ "ВНЗ "МАУП", Кузьмінська Юлія Миколаївна +380678575755 vshu@iapm.edu.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ea2b8a5127b3bb3a7864c0e6958a9d10
Заголовок пункту скарги: На дискримінаційні вимоги замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 11.12.2024 Національне антикорупційне бюро України (далі – НАБУ) опублікувало тендерну пропозицію на закупівлю послуги з користування стрілецьким тиром на 2025 рік (код 70220000-9 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), що містить явно дискримінаційну вимогу по відношенню до нас та інших потенційних учасників.
Абзацом сьомим Додатка 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу до стрілецького тиру: «Стрілецький тир Учасника повинен бути розташований на відстані не більш ніж 3 км від місця розташування Національного бюро (вул. Дениса Монастирського, 3, м. Київ)».
Дана вимога є дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі. Окрім того, в межах міста Києва є стрілецькі тири з довжиною більше 25 м, які мають змогу надавати якісніші та дешевші послуги, ніж тири, що знаходяться в радіусі 3 км від Національного бюро.
Зважаючи на те, що переміщення зі зброєю працівників Національного бюро здійснюється автотранспортом, тому відстань до стрілецького тиру в межах міста не має суттєвого значення, зважаючи на черговість занять (кілька разів на тиждень, 200 год/рік). Основними критеріями вибору стрілецького тиру, на нашу думку, є ціна та характеристики самого тиру.
Необхідно зазначити, що у 2023 році Приватне акціонерне товариство «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» (далі – Академія) стала переможцем тендеру на закупівлю НАБУ послуг з користування стрілецьким тиром на 2024 рік. Протягом всього 2024 року Академією надавалися НАБУ якісні послуги з користування стрілецьким тиром, немає жодних претензій до організації таких послуг та приміщення тиру. Стрілецький тир Академії є новим та сучасним, обладнаний за всіма вимогами та стандартами чинного законодавства, має дві галереї довжиною 20 та 50 метрів, знаходиться у заглибленому приміщенні, що дозволяє користуватися тиром навіть під час повітряних тривог.
Окрему увагу звертаємо на те, що Академія надавала послугу користування двома галереями за ціною 2666 грн./год, що є значно нижчою середньої ціни по Києву.
В свою чергу, даними умовами, що оскаржуються, Академія позбавлена можливості взяти участь в публічній закупівлі, оскільки знаходиться на відстані біля 4 км від НАБУ.
Звертаємо увагу, що Антимонопольним комітетом України задоволена скарга щодо аналогічних вимог (рішення від 30.10.2023 № 17345-р/пк-пз у закупівлі UA-2023-10-12-002251-a).

Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно, наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації