-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Послуги з організації харчування
Торги не відбулися
6 250 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 250.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2024 16:11 - 12.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
f58c15be085540f48188f08ebb229982
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-11-017585-a.c2
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. лист-відгук.pdf 15.12.2024 19:36
- 2. аналогічний договір.pdf 15.12.2024 19:36
- 1. Рішення від 29.03.2023 № 3900.pdf 15.12.2024 19:36
- 3. акт до договору.pdf 15.12.2024 19:36
- Скарга на умови.pdf 15.12.2024 19:36
- 5. Договір оренди №3539.pdf 15.12.2024 19:36
- sign.p7s 15.12.2024 21:27
- рішення від 17.12.2024 № 20049.pdf 17.12.2024 15:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.12.2024 № 20608.pdf 26.12.2024 12:42
- рішення від 25.12.2024 № 20608.pdf 27.12.2024 12:10
- ТД 07.01.2025.docx 07.01.2025 13:17
- Перелік змін.docx 07.01.2025 13:35
- Виконання рішення АМКУ.pdf 07.01.2025 13:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.12.2024 21:33
Дата розгляду скарги:
25.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.12.2024 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.12.2024 12:11
Дата виконання рішення Замовником:
07.01.2025 13:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20608-р/пк-пз від 25.12.2024р. стосовно скарги товариства ТОВ КИЇВПРОМСЕРВІС 1» від 15.12.2024р. № UA-2024-12-11-017585-а.с2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі закупівлі – «Послуги з організації харчування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-11-017585-а вирішено внести зміни до п. 3.2 Додатку 1 Тендерної документації, а саме видалити абзац «*Аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений не пізніше 2021 року. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)".
ВИРІШЕНО:
1. Внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги з організації харчування», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-11-017585-а.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель тендерної документації зі змінами та переліку змін на виконання рішення АМКУ згідно з вимогами Закону з урахуванням Особливостей.
Додатки:
1.Тендерна документація зі змінами від 07.01.2025
2. Перелік змін
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9b9dabf4a68e4bc4acda9c257d83b1b2
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні та дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси потенційного учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі - Скаржник, учасник), на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов та приведення ТД у відповідність до чинно
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ТД
Відповідно до частини 3 розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ» Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів у довільній формі.
3.2. Надати на підтвердження не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці. Також надати відгук від замовника по вказаному договору, який (відгук) повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі.
*Аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений не пізніше 2021 року. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)".
...»
Відтак, Замовник зазначив у ТД, що аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року.
Формулювання «укладений не пізніше 2021 року» передбачає подання договору, укладеного до 2021 року, по прикладу, як лінгвістичний вислів: «строк для скарження умов тд не пізніше 16.12.2024» - що означає, що скаргу потрібно подати до 23:59 15.12.2024.
Тобто для Замовника буде актуальний досвід до 2021 року, що, навпаки, з врахуванням факту відсутності до 2021 року військового стану, тривог – спрощувало виконання таких договорів і не свідчать про господарчу стабільність підприємства на даний час.
Попри це, Замовник не обґрунтовує, чому аналогічні договори укладенні у 2022-2024 рр. не є підтвердженням кваліфікаційному критерію.
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне:
1. Між Комунальним некомерційним підприємством «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1» було укладено договір №3539 від 06 січня 2022 року. (додається)
Відповідно до п. 1.1. вищезазначеного Договору:
«1.1. Орендодавець і Балансоутримувач передають, а Орендар приймає у строкове платне користування майно, зазначене у пункті 4 Умов…»
Відповідно до п. 4 Умов Договору об’єкт оренди:
«Нежитлові приміщення нежитлової будівлі господарчо-харчового блоку літ. «Ж» (єдиний комплекс) загальною площею 1288 кв.м. (харчоблок – 647,3 кв.м, пральня – 549,3 кв.м) та інше окремо індивідуально визначене майно у кількості 213 одиниць (обладнання) за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 3, що обліковуються на балансі КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги».
З моменту оренди зазначених приміщень, враховуючи його цільове призначення, Скаржник почав вести діяльність з приводу надання послуг харчування.
Таким чином, досвід про надання кейтерингових послуг до 2022 року у Скаржника – відсутній.
2. У Скаржника є успішно виконані аналогічні договори за даним предметом закупівлі після 2021 року, зокрема наявний Договір № 300322 від 30 березня 2022 року (далі – Договір № 300322) (додається).
Договір № 300322 укладений між Комунальним некомерційним підприємством «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1».
Відповідно до п.п. 1.1, 1.2, Договору № 300322:
«1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги, зазначені в пункті 1.2. цього Договору, а Замовник – прийняти та оплатити такі послуги за вартістю, на умовах та у порядку, встановленими цим Договором.
1.2. Найменування послуг: Кейтерингові послуги код за ДК 021:2015:55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих) (далі – послуги).»
Повне та належне виконання Договору № 300322 підтверджується:
- Актом надання послуг №34 від 30.04.2022;
- Листом-відгуком про співпрацю №63 від 14.12.2022.
Відтак, у Скаржника наявний досвід щодо надання кейтерингових послуг, проте відсутні договори, які укладені НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року.
Дана обставина є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників, які мають відповідний досвід надання кейтерингових послуг у 2022-2024 рр. та тих учасників, дата реєстрації яких здійснювалась з 2022 року.
Аналогічна позиція викладена у рішення АМКУ № 3900 -р/пк-пз від 29.03.2023, де підтверджується дискримінаційність такої вимоги:
«1. Скаржник зазначає, що відповідно до додатку 1 Документації, на підтвердження кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" учасники повинні надати у складі Пропозиції в т.ч.: "...Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці: аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, які укладені не пізніше 2022 року".
Фактично, замовник вимагає підтвердження наявності виконання аналогічного договору виключно у 2022 році.
Скаржник додає, що має досвід виконання аналогічного договору вже у 2023 році (UA-2023-03-07-007835-a), а також у 2021 році (UA-2021-10-12-002525-c) проте не здійснював поставку товару, що є предметом закупівлі саме у 2022 році.
…
У ході розгляду зазначених питань встановлено наступне.
…
Додатком 1 Документації містить КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ.
Відповідно до пункту 1 додатку 1 Документації довідка в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону.
Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці:
- аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, які укладені не пізніше 2022 року;
- документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні та листи-відгуки від замовників (лист відгук від замовника повинен бути не пізніше дати оголошення закупівлі).
Аналогічний договір (договори) – договір, який укладений із медичним закладом охорони здоров’я, на поставку аналогічного товару, що відповідають предмету цієї закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору.
Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору (договорів). Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору, в разі зменшення суми договору або його розірвання, із вказанням причин та ініціатора таких подій. (За умови надання копії аналогічного договору укладеного із КНП "ЧООД Черкаської обласної ради" - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).
Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі "ДК 021:2015 (CPV) : 15110000-2 М’ясо (Тушки курячі охолоджені І категорії)".
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати аналогічний договір за предметом закупівлі, який укладений саме не пізніше 2022 року та лист-відгук від замовника, який повинен бути саме не пізніше дати оголошення закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
….»
Таким чином Замовник не довів та документально не підтвердив сенс та законність встановлення даної умови ТД адже виконати її можуть лише ті учасники, які мають наявний аналогічний договір щодо надання кейтерингових послуг, який укладений не пізніше 2021 року.
Таким чином просимо орган оскарження зобов’язати замовника внести зміни до ТД шляхом видалення умови про рік укладення аналогічного договору.
Відповідно до частини 3 розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ» Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів у довільній формі.
3.2. Надати на підтвердження не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці. Також надати відгук від замовника по вказаному договору, який (відгук) повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі.
*Аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений не пізніше 2021 року. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)".
...»
Відтак, Замовник зазначив у ТД, що аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року.
Формулювання «укладений не пізніше 2021 року» передбачає подання договору, укладеного до 2021 року, по прикладу, як лінгвістичний вислів: «строк для скарження умов тд не пізніше 16.12.2024» - що означає, що скаргу потрібно подати до 23:59 15.12.2024.
Тобто для Замовника буде актуальний досвід до 2021 року, що, навпаки, з врахуванням факту відсутності до 2021 року військового стану, тривог – спрощувало виконання таких договорів і не свідчать про господарчу стабільність підприємства на даний час.
Попри це, Замовник не обґрунтовує, чому аналогічні договори укладенні у 2022-2024 рр. не є підтвердженням кваліфікаційному критерію.
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне:
1. Між Комунальним некомерційним підприємством «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1» було укладено договір №3539 від 06 січня 2022 року. (додається)
Відповідно до п. 1.1. вищезазначеного Договору:
«1.1. Орендодавець і Балансоутримувач передають, а Орендар приймає у строкове платне користування майно, зазначене у пункті 4 Умов…»
Відповідно до п. 4 Умов Договору об’єкт оренди:
«Нежитлові приміщення нежитлової будівлі господарчо-харчового блоку літ. «Ж» (єдиний комплекс) загальною площею 1288 кв.м. (харчоблок – 647,3 кв.м, пральня – 549,3 кв.м) та інше окремо індивідуально визначене майно у кількості 213 одиниць (обладнання) за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 3, що обліковуються на балансі КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги».
З моменту оренди зазначених приміщень, враховуючи його цільове призначення, Скаржник почав вести діяльність з приводу надання послуг харчування.
Таким чином, досвід про надання кейтерингових послуг до 2022 року у Скаржника – відсутній.
2. У Скаржника є успішно виконані аналогічні договори за даним предметом закупівлі після 2021 року, зокрема наявний Договір № 300322 від 30 березня 2022 року (далі – Договір № 300322) (додається).
Договір № 300322 укладений між Комунальним некомерційним підприємством «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1».
Відповідно до п.п. 1.1, 1.2, Договору № 300322:
«1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги, зазначені в пункті 1.2. цього Договору, а Замовник – прийняти та оплатити такі послуги за вартістю, на умовах та у порядку, встановленими цим Договором.
1.2. Найменування послуг: Кейтерингові послуги код за ДК 021:2015:55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих) (далі – послуги).»
Повне та належне виконання Договору № 300322 підтверджується:
- Актом надання послуг №34 від 30.04.2022;
- Листом-відгуком про співпрацю №63 від 14.12.2022.
Відтак, у Скаржника наявний досвід щодо надання кейтерингових послуг, проте відсутні договори, які укладені НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року.
Дана обставина є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників, які мають відповідний досвід надання кейтерингових послуг у 2022-2024 рр. та тих учасників, дата реєстрації яких здійснювалась з 2022 року.
Аналогічна позиція викладена у рішення АМКУ № 3900 -р/пк-пз від 29.03.2023, де підтверджується дискримінаційність такої вимоги:
«1. Скаржник зазначає, що відповідно до додатку 1 Документації, на підтвердження кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" учасники повинні надати у складі Пропозиції в т.ч.: "...Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці: аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, які укладені не пізніше 2022 року".
Фактично, замовник вимагає підтвердження наявності виконання аналогічного договору виключно у 2022 році.
Скаржник додає, що має досвід виконання аналогічного договору вже у 2023 році (UA-2023-03-07-007835-a), а також у 2021 році (UA-2021-10-12-002525-c) проте не здійснював поставку товару, що є предметом закупівлі саме у 2022 році.
…
У ході розгляду зазначених питань встановлено наступне.
…
Додатком 1 Документації містить КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ.
Відповідно до пункту 1 додатку 1 Документації довідка в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону.
Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці:
- аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, які укладені не пізніше 2022 року;
- документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні та листи-відгуки від замовників (лист відгук від замовника повинен бути не пізніше дати оголошення закупівлі).
Аналогічний договір (договори) – договір, який укладений із медичним закладом охорони здоров’я, на поставку аналогічного товару, що відповідають предмету цієї закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору.
Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору (договорів). Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору, в разі зменшення суми договору або його розірвання, із вказанням причин та ініціатора таких подій. (За умови надання копії аналогічного договору укладеного із КНП "ЧООД Черкаської обласної ради" - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).
Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі "ДК 021:2015 (CPV) : 15110000-2 М’ясо (Тушки курячі охолоджені І категорії)".
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати аналогічний договір за предметом закупівлі, який укладений саме не пізніше 2022 року та лист-відгук від замовника, який повинен бути саме не пізніше дати оголошення закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
….»
Таким чином Замовник не довів та документально не підтвердив сенс та законність встановлення даної умови ТД адже виконати її можуть лише ті учасники, які мають наявний аналогічний договір щодо надання кейтерингових послуг, який укладений не пізніше 2021 року.
Таким чином просимо орган оскарження зобов’язати замовника внести зміни до ТД шляхом видалення умови про рік укладення аналогічного договору.
×
-
Назва доказу:
наявне приміщення
-
Повʼязаний документ:
5. Договір оренди №3539.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічна практика
-
Повʼязаний документ:
1. Рішення від 29.03.2023 № 3900.pdf
-
-
Назва доказу:
наявний досвід
-
Повʼязаний документ:
2. аналогічний договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з ідентифікатором ua-2024-12-11-017585-a. 3. Зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні умови Тендерної документації у відповідності до мотивувальної частини скарги.
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
0a7360cf728a448a9473487693f5f928
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-11-017585-a.b1
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. аналогічний договір.pdf 15.12.2024 19:32
- 6. Договір оренди №3539.pdf 15.12.2024 19:32
- 5. Довідка аналогічний досвід.pdf 15.12.2024 19:32
- 4. лист-відгук.pdf 15.12.2024 19:32
- 3. акт до договору.pdf 15.12.2024 19:32
- Скарга на умови.pdf 15.12.2024 19:32
- 1. Рішення від 29.03.2023 № 3900.pdf 15.12.2024 19:32
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
15.12.2024 19:34
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ef490c60fb20420eaf10c2045e364b0e
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні та дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси потенційного учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі - Скаржник, учасник), на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов та приведення ТД у відповідність до чинн
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до частини 3 розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ» Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів у довільній формі.
3.2. Надати на підтвердження не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці. Також надати відгук від замовника по вказаному договору, який (відгук) повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі.
*Аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений не пізніше 2021 року. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)".
...»
Відтак, Замовник зазначив у ТД, що аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року.
Формулювання «укладений не пізніше 2021 року» передбачає подання договору, укладеного до 2021 року, по прикладу, як лінгвістичний вислів: «строк для скарження умов тд не пізніше 16.12.2024» - що означає, що скаргу потрібно подати до 23:59 15.12.2024.
Тобто для Замовника буде актуальний досвід до 2021 року, що, навпаки, з врахуванням факту відсутності до 2021 року військового стану, тривог – спрощувало виконання таких договорів і не свідчать про господарчу стабільність підприємства на даний час.
Попри це, Замовник не обґрунтовує, чому аналогічні договори укладенні у 2022-2024 рр. не є підтвердженням кваліфікаційному критерію.
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне:
1. Між Комунальним некомерційним підприємством «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1» було укладено договір №3539 від 06 січня 2022 року. (додається)
Відповідно до п. 1.1. вищезазначеного Договору:
«1.1. Орендодавець і Балансоутримувач передають, а Орендар приймає у строкове платне користування майно, зазначене у пункті 4 Умов…»
Відповідно до п. 4 Умов Договору об’єкт оренди:
«Нежитлові приміщення нежитлової будівлі господарчо-харчового блоку літ. «Ж» (єдиний комплекс) загальною площею 1288 кв.м. (харчоблок – 647,3 кв.м, пральня – 549,3 кв.м) та інше окремо індивідуально визначене майно у кількості 213 одиниць (обладнання) за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 3, що обліковуються на балансі КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги».
З моменту оренди зазначених приміщень, враховуючи його цільове призначення, Скаржник почав вести діяльність з приводу надання послуг харчування.
Таким чином, досвід про надання кейтерингових послуг до 2022 року у Скаржника – відсутній.
2. У Скаржника є успішно виконані аналогічні договори за даним предметом закупівлі після 2021 року, зокрема наявний Договір № 300322 від 30 березня 2022 року (далі – Договір № 300322) (додається).
Договір № 300322 укладений між Комунальним некомерційним підприємством «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1».
Відповідно до п.п. 1.1, 1.2, Договору № 300322:
«1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги, зазначені в пункті 1.2. цього Договору, а Замовник – прийняти та оплатити такі послуги за вартістю, на умовах та у порядку, встановленими цим Договором.
1.2. Найменування послуг: Кейтерингові послуги код за ДК 021:2015:55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих) (далі – послуги).»
Повне та належне виконання Договору № 300322 підтверджується:
- Актом надання послуг №34 від 30.04.2022;
- Листом-відгуком про співпрацю №63 від 14.12.2022.
Відтак, у Скаржника наявний досвід щодо надання кейтерингових послуг, проте відсутні договори, які укладені НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року.
Дана обставина є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників, які мають відповідний досвід надання кейтерингових послуг у 2022-2024 рр. та тих учасників, дата реєстрації яких здійснювалась з 2022 року.
Аналогічна позиція викладена у рішення АМКУ № 3900 -р/пк-пз від 29.03.2023, де підтверджується дискримінаційність такої вимоги:
«1. Скаржник зазначає, що відповідно до додатку 1 Документації, на підтвердження кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" учасники повинні надати у складі Пропозиції в т.ч.: "...Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці: аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, які укладені не пізніше 2022 року".
Фактично, замовник вимагає підтвердження наявності виконання аналогічного договору виключно у 2022 році.
Скаржник додає, що має досвід виконання аналогічного договору вже у 2023 році (UA-2023-03-07-007835-a), а також у 2021 році (UA-2021-10-12-002525-c) проте не здійснював поставку товару, що є предметом закупівлі саме у 2022 році.
…
У ході розгляду зазначених питань встановлено наступне.
…
Додатком 1 Документації містить КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ.
Відповідно до пункту 1 додатку 1 Документації довідка в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону.
Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці:
- аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, які укладені не пізніше 2022 року;
- документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні та листи-відгуки від замовників (лист відгук від замовника повинен бути не пізніше дати оголошення закупівлі).
Аналогічний договір (договори) – договір, який укладений із медичним закладом охорони здоров’я, на поставку аналогічного товару, що відповідають предмету цієї закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору.
Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору (договорів). Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору, в разі зменшення суми договору або його розірвання, із вказанням причин та ініціатора таких подій. (За умови надання копії аналогічного договору укладеного із КНП "ЧООД Черкаської обласної ради" - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).
Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі "ДК 021:2015 (CPV) : 15110000-2 М’ясо (Тушки курячі охолоджені І категорії)".
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати аналогічний договір за предметом закупівлі, який укладений саме не пізніше 2022 року та лист-відгук від замовника, який повинен бути саме не пізніше дати оголошення закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
….»
Таким чином Замовник не довів та документально не підтвердив сенс та законність встановлення даної умови ТД адже виконати її можуть лише ті учасники, які мають наявний аналогічний договір щодо надання кейтерингових послуг, який укладений не пізніше 2021 року.
Таким чином просимо орган оскарження зобов’язати замовника внести зміни до ТД шляхом видалення умови про рік укладення аналогічного договору.
«3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів у довільній формі.
3.2. Надати на підтвердження не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці. Також надати відгук від замовника по вказаному договору, який (відгук) повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі.
*Аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений не пізніше 2021 року. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)".
...»
Відтак, Замовник зазначив у ТД, що аналогічним вважається договір щодо надання кейтерингових послуг та який укладений НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року.
Формулювання «укладений не пізніше 2021 року» передбачає подання договору, укладеного до 2021 року, по прикладу, як лінгвістичний вислів: «строк для скарження умов тд не пізніше 16.12.2024» - що означає, що скаргу потрібно подати до 23:59 15.12.2024.
Тобто для Замовника буде актуальний досвід до 2021 року, що, навпаки, з врахуванням факту відсутності до 2021 року військового стану, тривог – спрощувало виконання таких договорів і не свідчать про господарчу стабільність підприємства на даний час.
Попри це, Замовник не обґрунтовує, чому аналогічні договори укладенні у 2022-2024 рр. не є підтвердженням кваліфікаційному критерію.
Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне:
1. Між Комунальним некомерційним підприємством «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1» було укладено договір №3539 від 06 січня 2022 року. (додається)
Відповідно до п. 1.1. вищезазначеного Договору:
«1.1. Орендодавець і Балансоутримувач передають, а Орендар приймає у строкове платне користування майно, зазначене у пункті 4 Умов…»
Відповідно до п. 4 Умов Договору об’єкт оренди:
«Нежитлові приміщення нежитлової будівлі господарчо-харчового блоку літ. «Ж» (єдиний комплекс) загальною площею 1288 кв.м. (харчоблок – 647,3 кв.м, пральня – 549,3 кв.м) та інше окремо індивідуально визначене майно у кількості 213 одиниць (обладнання) за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, 3, що обліковуються на балансі КНП «Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги».
З моменту оренди зазначених приміщень, враховуючи його цільове призначення, Скаржник почав вести діяльність з приводу надання послуг харчування.
Таким чином, досвід про надання кейтерингових послуг до 2022 року у Скаржника – відсутній.
2. У Скаржника є успішно виконані аналогічні договори за даним предметом закупівлі після 2021 року, зокрема наявний Договір № 300322 від 30 березня 2022 року (далі – Договір № 300322) (додається).
Договір № 300322 укладений між Комунальним некомерційним підприємством «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс 1».
Відповідно до п.п. 1.1, 1.2, Договору № 300322:
«1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги, зазначені в пункті 1.2. цього Договору, а Замовник – прийняти та оплатити такі послуги за вартістю, на умовах та у порядку, встановленими цим Договором.
1.2. Найменування послуг: Кейтерингові послуги код за ДК 021:2015:55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих) (далі – послуги).»
Повне та належне виконання Договору № 300322 підтверджується:
- Актом надання послуг №34 від 30.04.2022;
- Листом-відгуком про співпрацю №63 від 14.12.2022.
Відтак, у Скаржника наявний досвід щодо надання кейтерингових послуг, проте відсутні договори, які укладені НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року.
Дана обставина є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та інших учасників, які мають відповідний досвід надання кейтерингових послуг у 2022-2024 рр. та тих учасників, дата реєстрації яких здійснювалась з 2022 року.
Аналогічна позиція викладена у рішення АМКУ № 3900 -р/пк-пз від 29.03.2023, де підтверджується дискримінаційність такої вимоги:
«1. Скаржник зазначає, що відповідно до додатку 1 Документації, на підтвердження кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" учасники повинні надати у складі Пропозиції в т.ч.: "...Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці: аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, які укладені не пізніше 2022 року".
Фактично, замовник вимагає підтвердження наявності виконання аналогічного договору виключно у 2022 році.
Скаржник додає, що має досвід виконання аналогічного договору вже у 2023 році (UA-2023-03-07-007835-a), а також у 2021 році (UA-2021-10-12-002525-c) проте не здійснював поставку товару, що є предметом закупівлі саме у 2022 році.
…
У ході розгляду зазначених питань встановлено наступне.
…
Додатком 1 Документації містить КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ.
Відповідно до пункту 1 додатку 1 Документації довідка в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), адреси підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору (цифрами та словами), дати укладання договору, строку дії договору, контактної особи замовника та номеру телефону.
Документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці:
- аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору, які укладені не пізніше 2022 року;
- документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні та листи-відгуки від замовників (лист відгук від замовника повинен бути не пізніше дати оголошення закупівлі).
Аналогічний договір (договори) – договір, який укладений із медичним закладом охорони здоров’я, на поставку аналогічного товару, що відповідають предмету цієї закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору.
Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору (договорів). Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору, в разі зменшення суми договору або його розірвання, із вказанням причин та ініціатора таких подій. (За умови надання копії аналогічного договору укладеного із КНП "ЧООД Черкаської обласної ради" - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно).
Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі "ДК 021:2015 (CPV) : 15110000-2 М’ясо (Тушки курячі охолоджені І категорії)".
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати аналогічний договір за предметом закупівлі, який укладений саме не пізніше 2022 року та лист-відгук від замовника, який повинен бути саме не пізніше дати оголошення закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
….»
Таким чином Замовник не довів та документально не підтвердив сенс та законність встановлення даної умови ТД адже виконати її можуть лише ті учасники, які мають наявний аналогічний договір щодо надання кейтерингових послуг, який укладений не пізніше 2021 року.
Таким чином просимо орган оскарження зобов’язати замовника внести зміни до ТД шляхом видалення умови про рік укладення аналогічного договору.
×
-
Назва доказу:
аналогічна практика
-
Повʼязаний документ:
1. Рішення від 29.03.2023 № 3900.pdf
-
-
Назва доказу:
наявне приміщення
-
Повʼязаний документ:
6. Договір оренди №3539.pdf
-
-
Назва доказу:
наявний досвід
-
Повʼязаний документ:
2. аналогічний договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з ідентифікатором ua-2024-12-11-017585-a. 3. Зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні умови Тендерної документації у відповідності до мотивувальної частини скарги.