-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Торги відмінено
96 459.99
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 408.80 UAH
мін. крок: 0.4% або 408.80 UAH
Період оскарження:
11.12.2024 15:42 - 17.12.2024 10:00
Вимога
Є відповідь
вимога лот 2
Номер:
547c42e8d40245bdaa9c5a93afa3c36f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-11-016373-a.a2
Назва:
вимога лот 2
Вимога:
суть вимоги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 26.12.2024 12:41
- ПРОТОКОЛ відповідь.docx 30.12.2024 13:46
Дата подачі:
26.12.2024 12:42
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику. Згідно з п. 6.2. ВИМОГ до предмета закупівлі Учасник повинен підтвердити розрахунок вартості послуг шляхом надання кошторису та/або калькуляції, враховуючи вартість всіх трудовитрат, необхідних погоджень, зборів, мит, вартість матеріально-технічних ресурсів, транспортних витрат та інших платежів відповідно до обсягів надання послуг.
При наданні калькуляції у вартості послуг враховуються прямі, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат організацій, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності - інші витрати.
Калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) – сукупність прийомів і способів, що забезпечують обчислення в грошовому вираженні собівартості одиниці окремих видів виробленої підприємством продукції (робіт, послуг) у розрізі статей витрат, групування та відображення таких витрат на матеріальному або електронному носії.
У ВИМОГАХ до предмета закупівлі Замовником не наведено форму калькуляції, оскільки в кожній галузі економічної діяльності є свої особливості при калькулюванні собівартості продукції (робіт, послуг) і єдина форма відсутня.
Проте, згідно з Методичними рекомендаціями з формування собівартості продукції (робіт, послуг) в промисловості, затвердженого наказом від 09.07.2007 № 373, в Додатку 10 наведена примірна форма оформлення калькуляції, в якій повинні бути відображені витрати в розрізі статей витрат підприємства.
Основою для складання калькуляції на підприємстві мають слугувати обґрунтовані норми витрат матеріальних ресурсів та трудових витрат, вказані в нормативних документах або затверджені керівництвом підприємства.
Перелік статей витрат наведений у п. 6.2 ВИМОГ, сформований на основі Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318, в якому наведено основні принципи формування собівартості продукції (робіт, послуг). Підприємство може відображати у калькуляції й інші/додаткові статті витрат, що необхідні для формування собівартості продукції/послуги.
Проте, у наданій ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» калькуляції відсутнє відображення не тільки статей витрат, передбачених п. 6.2. ВИМОГ до предмета закупівлі, а й інших/додаткових затверджених в ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» витрат, що не дає Замовнику можливості об'єктивно оцінити склад вартості послуг, що будуть надаватись.
Разом з тим, пунктом 3 розділу ІІ наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 передбачено, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Розрахунки, калькуляції, кошториси є інформацією про технічні характеристики предмета закупівлі, що унеможливлює застосування Замовником механізму 24 годин.
Також, Замовник не має технічної можливості скасувати своє рішення та повернути учасника на етап кваліфікації після його відхилення, так як Законом це не передбачено.
Водночас для встановлення Замовником більш чіткої та зрозумілої вимоги стосовно надання учасниками розрахунків дана закупівля буде відмінена та перерозміщена в електронній системі закупівель найближчим часом.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога лот 1
Номер:
8f597a8d0c8b4581b5e958a4f84a43f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-11-016373-a.a1
Назва:
вимога лот 1
Вимога:
суть вимоги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 26.12.2024 12:41
- ПРОТОКОЛ відповідь.docx 30.12.2024 13:45
Дата подачі:
26.12.2024 12:41
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику. Згідно з п. 6.2. ВИМОГ до предмета закупівлі Учасник повинен підтвердити розрахунок вартості послуг шляхом надання кошторису та/або калькуляції, враховуючи вартість всіх трудовитрат, необхідних погоджень, зборів, мит, вартість матеріально-технічних ресурсів, транспортних витрат та інших платежів відповідно до обсягів надання послуг.
При наданні калькуляції у вартості послуг враховуються прямі, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат організацій, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності - інші витрати.
Калькулювання собівартості продукції (робіт, послуг) – сукупність прийомів і способів, що забезпечують обчислення в грошовому вираженні собівартості одиниці окремих видів виробленої підприємством продукції (робіт, послуг) у розрізі статей витрат, групування та відображення таких витрат на матеріальному або електронному носії.
У ВИМОГАХ до предмета закупівлі Замовником не наведено форму калькуляції, оскільки в кожній галузі економічної діяльності є свої особливості при калькулюванні собівартості продукції (робіт, послуг) і єдина форма відсутня.
Проте, згідно з Методичними рекомендаціями з формування собівартості продукції (робіт, послуг) в промисловості, затвердженого наказом від 09.07.2007 № 373, в Додатку 10 наведена примірна форма оформлення калькуляції, в якій повинні бути відображені витрати в розрізі статей витрат підприємства.
Основою для складання калькуляції на підприємстві мають слугувати обґрунтовані норми витрат матеріальних ресурсів та трудових витрат, вказані в нормативних документах або затверджені керівництвом підприємства.
Перелік статей витрат наведений у п. 6.2 ВИМОГ, сформований на основі Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318, в якому наведено основні принципи формування собівартості продукції (робіт, послуг). Підприємство може відображати у калькуляції й інші/додаткові статті витрат, що необхідні для формування собівартості продукції/послуги.
Проте, у наданій ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» калькуляції відсутнє відображення не тільки статей витрат, передбачених п. 6.2. ВИМОГ до предмета закупівлі, а й інших/додаткових затверджених в ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» витрат, що не дає Замовнику можливості об'єктивно оцінити склад вартості послуг, що будуть надаватись.
Разом з тим, пунктом 3 розділу ІІ наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 передбачено, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Розрахунки, калькуляції, кошториси є інформацією про технічні характеристики предмета закупівлі, що унеможливлює застосування Замовником механізму 24 годин.
Також, Замовник не має технічної можливості скасувати своє рішення та повернути учасника на етап кваліфікації після його відхилення, так як Законом це не передбачено.
Водночас для встановлення Замовником більш чіткої та зрозумілої вимоги стосовно надання учасниками розрахунків дана закупівля буде відмінена та перерозміщена в електронній системі закупівель найближчим часом.»
Статус вимоги:
Відхилено