-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля знімального обладнання
Торги не відбулися
2 513 776.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 137.76 UAH
мін. крок: 1% або 25 137.76 UAH
Період оскарження:
03.08.2018 21:04 - 17.08.2018 00:00
Вимога
Вирішена
вимога до зміни технічних вимог тендерної документації
Номер:
f43c0f0f43414bb3af416a109bf13df4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-002851-b.b2
Назва:
вимога до зміни технічних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник,
В Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» в табличній частині Технічні вимоги та об’єм предмета закупівлі, Ви вимагаєте щоб відеокамера була Sony PXW-X160 (або еквівалент). На жаль, в переліку технічних вимог Вы просто зробили копіювання/вставку характеристик відеокамери Sony PXW-X160, тим самим значно обмежили участь багатьох потенційних учасників, які могли би запропонувати відеокамери інших не менш поважних виробників не гірших камер такого класу, таких як Canon, Panasonic, JVC.
Навіть, якби учасник і подав свою пропозицію на альтернативних відеокамерах, Ви все одно відхилили би таку пропозицію, бо технічним вимогам, які «прописані» під відеокамеру Sony PXW-X160 не буде відповідати жодна відеокамера інших виробників і Ви це знаєте, тому і надаєте такі технічні вимоги. Більше того, є дивним, що шановний замовник віддає перевагу відеокамері, яка знімається з виробництва (EOL), а не новим сучасним відеокамерам, що дає підстави сумніватися в об’єктивності та неупередженості замовника.
Вважаємо, що виставлення технічних вимог, наведених в тендерній документації, як умова для участі в тендерних торгах, ставить в нерівні умови постачальників відеокамер Canon, Panasonic, JVC з учасниками , які є постачальниками Sony, що значно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. А це є порушенням основних принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, надавши об’єктивні, неупереджені та недискримінаційні технічні вимоги до предмету закупівлі та привести Тендерну документацію у відповідність до законодавства України.
У випадку Вашої відмови на нашу вимогу, залишаємо за собою право згідно Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» подати скаргу до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2018 19:09
Вирішення:
Задоволення вимоги стосовно внесення змін до технічного завдання
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
13.08.2018 17:25
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник. Ваша вимога стосовно внесення змін до технічного завдання (закупівля знімального обладнання) була уважно розглянута.
Повідомляємо, що технічним відділом ДП "МПІУ" будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації врахувавши ваші зауваження.
Зміни будуть опубліковані додатково.
Дякуємо!
Вимога
Відхилено
текст вимоги замовнику
Номер:
3d7a192385b24822bed7d475af18eec1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-002851-b.a1
Назва:
текст вимоги замовнику
Вимога:
Шановний Замовник,
Наступним ми, ТОВ «БМС ТЕХНО» (надалі – Учасник), як потенційний учасник відкритих торгів на закупівлю знімального обладнання (за кодом CPV ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання), які проводить Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (надалі - Замовник) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-08-03-002851-b) повідомляємо про наші вимоги щодо тендерної документації.
Замовник в таблиці 2 додатку № 1 до тендерної документації «Інші документи, що вимагаються замовником (на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям)» в пп. 1.1. вимагає від учасників нвдання оригніналу листа від виробника (або від офіційного представництва в Україні) на обладнання, зазначене в технічному завданні (на обладнання Sony та Sachtler), про підтвердження партнерських відносин Учасника з виробником (або офіційним представництвом в Україні), а також про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання.
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Жодним нормативним актом стосовно публічних закупівель у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен бути виключно виробником, дистриб’ютором, представником або дилером по продукції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, а також протирічить п.5 Розділу I тендерної документації.
Також відповідальність і гарантії щодо якості продукції, гарантійного та сервісного обслуговування, врегульовано кількома НПА, зокрема Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII. Таким чином така відповідальність і гарантії передбачені законодавчо, і додатково, разом з товаром підтверджуються гарантійним талоном (паспортом). Крім цього, сам постачальник несе зобов’язання оперативно реагувати на сигнал для забезпечення сервісного, гарантійного обслуговування.
Таким чином, виставлення вищезазначеної вимоги, як умова для участі в тендерних торгах ставлять в нерівні умови постачальників товару, зокрема, з учасниками процедури закупівлі, які є виробниками та/чи авторизованими постачальниками товару та обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
На основі зазначеного вище, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, та видалити пункт з дискримінаційною та протиправною вимогою.
У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження згідно Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога замовнику 08.08.2018 18:35
Дата подачі:
08.08.2018 18:35
Вирішення:
Відмова в задоволенні вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
13.08.2018 17:22
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Ваша вимога (ідентифікатор №
UA-2018-08-03-002851-b.a1) стосовно оскарження дискваліфікації була уважно розглянута.
Виходячи з тексту вимоги Замовник надає наступну інформацію.
Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює вичерпного переліку вимог до учасників процедури закупівлі та дає правомірну можливість Замовнику встановлювати інші вимоги до учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Варто зауважити, що оскільки предмет закупівлі «Закупівля знімального обладнання» за кодом ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» має складний та спеціалізований характер, а також вимагає вже після поставки зазначеного товару під час його безпосереднього використання, забезпечення офіційного технічного обслуговування та гарантійної підтримки зі сторони кваліфікованих спеціалістів, наділених відповідними повноваженнями, Замовник встановив вимоги щодо підтвердження офіційних повноважень безпосереднього постачальника товару, який є предметом закупівлі.
Зазначена вимога в тендерній документації замовника, а саме: «підтвердження від виробника або його офіційного представництва в Україні, що підтверджує партнерські відносини учасника з виробником» були внесені в документацію з метою гарантування якості товару, який буде поставлений внаслідок проведення процедури закупівлі та забезпечення належного його функціонування протягом тривалого часу, оскільки такий товару буде використаний для забезпечення потреб ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» .
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
2df74f20247b4f23ba4a50d4fdae51d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-002851-b.a3
Назва:
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
Текст скарги та платіжне доручення надаються
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 16.08.2018 17:22
- Скан-копія платіжного доручення 16.08.2018 17:22
- Рішення від 21.08.2018 № 8511.pdf 21.08.2018 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2018 № 9221.pdf 10.09.2018 14:03
- Рішення від 07.09.2018 № 9221.pdf 12.09.2018 18:25
- Лист звернення до електронного майданчика е-tender.pdf 07.09.2018 12:43
- Відповідь майданчика на звернення Замовника.pdf 07.09.2018 12:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2018 17:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.09.2018 18:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.09.2018 18:26