-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією)
Завершена
1 958 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 792.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 792.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2024 14:26 - 16.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Номер:
7ff2c604095d4a26a4428725dc8b8d8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-11-012714-a.c2
Назва:
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Скарга:
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ перемож.docx 30.12.2024 13:52
- 9.1. Скан Технічне завдання.pdf 30.12.2024 13:52
- 13. Атестат модуль Керування запасами (3).pdf 30.12.2024 13:52
- 12. Листи про інтеграцію.pdf 30.12.2024 13:52
- 8. Авторство.pdf 30.12.2024 13:52
- 9. Атестат відповідності.pdf 30.12.2024 13:52
- Протокол_розгляду_намір.pdf 30.12.2024 13:52
- sign.p7s 30.12.2024 13:53
- Додаткові пояснення та підтвердження від 07.01.2025 перемож_Validation_Report.pdf 07.01.2025 16:32
- Додаткові пояснення та підтвердження від 07.01.2025 перемож.docx.asice 07.01.2025 16:32
- Додаткові пояснення та підтвердження від 07.01.2025 перемож.docx 07.01.2025 16:32
- Рішення від 31.12.2024 № 20917.pdf 31.12.2024 17:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2025 №339.pdf 09.01.2025 13:04
- рішення від 08.01.2024 №339.pdf 09.01.2025 16:39
- 8. Авторство.pdf 02.01.2025 14:46
- 9. Атестат відповідності.pdf 02.01.2025 14:46
- Технічне завдання.pdf 02.01.2025 14:46
- Лист_відповідь_АМКУ_визначення_переможця.pdf 02.01.2025 14:46
- Атестат відповідності МІС ЕМСІМЕД.pdf 02.01.2025 14:46
- Лист про інтеграцію.pdf 02.01.2025 14:46
- 7. Технічна специфікація Health24.pdf 02.01.2025 14:46
- Опис запропонованого товару.pdf 02.01.2025 14:46
- Лист_до_АМКУ_відповідь_скарга_про_визначення_переможця.docx 02.01.2025 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2024 16:41
Дата розгляду скарги:
08.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2024 17:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.01.2025 16:40
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a0feb72cfee04418aa15295ae68317dc
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати: підтвердження наявності комплексної системи захисту інформації учасник здійснює шляхом подання скан-копії Атестату відповідності виданого Державною службою спеціального зв'язку та захисту інфо
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати: підтвердження наявності комплексної системи захисту інформації учасник здійснює шляхом подання скан-копії Атестату відповідності виданого Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації та скан-копії титульної сторінки технічного завдання на побудову КСЗІ, погодженого ДП «Електронне Здоров’я».
×
-
Назва доказу:
Технічне завдання
-
Повʼязаний документ:
9.1. Скан Технічне завдання.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
4. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати: скан-копію з оригінала документу, що підтверджує авторські (майнові) права учасника на медичну систему, що пропонується. Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає файл «8. Авторство», АЛЕ ЧОМУСЬ ТІЛЬКИ НА МІС Healht24, а на МІС «ЕМСІМЕД» - НІ. Не виконавши вимогу Замовника.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати: підтвердження наявності комплексної системи захисту інформації учасник здійснює шляхом подання скан-копії Атестату відповідності виданого Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації та скан-копії титульної сторінки технічного завдання на побудову КСЗІ, погодженого ДП «Електронне Здоров’я». Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає файл «Атестат модуль Керування запасами.» МІС «ЕМСІМЕД» , але не надає скан-копії титульної сторінки технічного завдання на побудову КСЗІ, погодженого ДП «Електронне Здоров’я». Не виконавши вимогу Замовника. Докази додаємо окремими файлами (додатки до цієї Скарги).
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Відповідно до тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 6, підпункту 6.3. Усі посилання у Додатку 3 до тендерної документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Якщо учасником пропонується еквівалент до того, що вимагається замовником, додатково у складі пропозиції учасник надає таблицю, складену в довільній формі. Яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик еквіваленту, що пропонується учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту має відповідати якості, що заявлена у Додатку 3 тендерної документації.
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Номер:
f6572b16db2644cea1f6c165de57d306
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-11-012714-a.a1
Назва:
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2024-12-11-012714-a , яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 11 грудня 2024 року https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-11-012714-a
Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями на закупівлю за предметом: ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ УКРАЇНА» (далі – Скаржник) код ЄДРПОУ 44703690 виявило бажання взяти участь у даній закупівлі та у відповідності до тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Для участі було подано тендерні пропозиції від 2 (двох) учасників, а саме:
Найменування учасника Код учасника згідно з ЄДРПОУ Ціна до початку аукціону Остаточна тендерна пропозиція учасників,
грн без ПДВ Рішення Замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХЕЛСІ УКРАЇНА»
44703690 1 843 200,00 UAH з ПДВ 1 843 200,00 UAH з ПДВ Відхилено
ТОВ "Здоров'я 24"
39138976
1 958 400,00 UAH з ПДВ 1 958 400,00 UAH з ПДВ Переможець
За результатами розгляду пропозиції – ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції (Протокол № 115-ос/Відх уповноваженої особи Терновська В.О. від 25.12. 2024 року).
Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ УКРАЇНА», НЕ погоджується із прийнятим Замовником рішенням про відхилення нашої пропозиції. Вважаємо дії Замовника такими, що порушують права та інтереси, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), а саме такі принципи публічних закупівель, як:
● добросовісна конкуренція серед учасників;
● максимальна економія, ефективність та пропорційність;
● відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
● недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовником зазначається в протоколі, що
Звертаємо увагу, як прописана вимога Замовника: «скан-копії Атестату відповідності виданого Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації та скан-копії титульної сторінки технічного завдання на побудову КСЗІ, погодженого ДП «Електронне Здоров’я». Ми як учасник виконали вимогу повністю та надали Атестат відповідності виданого Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації та скан-копії титульної сторінки технічного завдання на побудову КСЗІ, погодженого ДП «Електронне Здоров’я». Вказані документи долучаємо до скарги.
Відповідно до статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Вимога звучить чітко і експертний висновок там не вимагався, тому ми як потенційний учасник не звертались до Замовника для додаткових пояснень. І з власної ініціативи додали експертний висновок до Атестату. Вважаємо, що вимога нами виконана в повному обсязі.
Вимога про надання титульної сторінки технічного завдання на побудову КСЗІ, погодженого ДП «Електронне Здоров’я». Виконана нами в повному обсязі. Погодження ДП «Електронне Здоров’я» присутнє, так як і вимагав Замовник. Додатково надано файл «Погодження Держспец», де вказано, що Адміністрація Держспецзв’язку погоджує технічне завдання створення КСЗІ.
Далі Замовник зазначає в протоколі:
Замовник упереджено вказує на те, що відсутні характеристики (опис та функціональні можливості) модуля «Керування запасами» тому, що нами як учасником було подано додаток 3 в складі пропозиції, в якому є характеристики (опис та функціональні можливості) модуля «Керування запасами». На підтвердження надаємо скріншот з Додатку 3 та прикладаємо його до скарги.
Також Замовник зазначає в протоколі:
Замовник пише, що відсутня можливість оскільки доступ тип: первинна допомога. Нами, як учасником було надано довідку, яку додаємо до скарги, в якій Посилання https: https://study.helsi.pro , логін - andrii.slipukha@gmail.com , пароль - vladimir0vi486. В якому є профіль лікаря та реєстратора вторинної ланки, надаємо скріншот.
Також Замовник вказує на відсутність інтерфейсу на англійській мові, що суперечить наданій нами як учасником інформації. Ми надали скрін в складі пропозиції на якому видно, що у МІС є англійський інтерфейс.
Нами, як учасником було надано довідку, яку додаємо до скарги, в якій Посилання https: https://study.helsi.pro , логін - andrii.slipukha@gmail.com , пароль - vladimir0vi486.Зайшовши в демонстраційний режимі в систему, можна натиснути translate, надаємо скріншот, що підтверджує наявність англійського інтерфейсу.
Тобто ми вважаємо, що Замовник упереджено і заздалегіть налаштовано негативно, щоб нас дискваліфікувати, шукав невідповість, яка не відповідає дійсності.
Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права скаржника Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ УКРАЇНА» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ УКРАЇНА» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника про відхилення НАШОЇ пропозиції (Протокол № 115-ос/Відх уповноваженої особи Терновська В.О. від 25.12. 2024 року) неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника про відхилення НАШОЇ пропозиції (Протокол № 115-ос/Відх уповноваженої особи Терновська В.О. від 25.12. 2024 року).
4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким ВИЗНАЧИТИ НАС ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ.
Додатки до скарги:
1. Файл «Протокол_відхилення»;
2. Файл «Титулка ТЗ погоджено»;
3. Файл «Погодження Держспец»;
4. Файл «Атестат КСЗІ ХЕЛСІ УКРАЇНА»;
5. Файл «ДОДАТОК 3»;
6. Файл «Скрін з додатку 3 модуль Керування запасами»;
7. Файл «Скрін англ інтерфейс»;
8. Файл «Скрін підтвердження англ мова»;
9. Файл «Підтвердження англ мова»;
10. Файл «Підтвердження лікар спец допомога»;
11. Файл «Підтвердження реєстратор спец допомога»;
З повагою
Директор ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» КЕП/УЕП Євген ДОНЕЦЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 3.docx 30.12.2024 12:25
- Титулка ТЗ погоджено.pdf 30.12.2024 12:25
- Погодження Держспец.pdf 30.12.2024 12:25
- Скрін підтвердження англ мова.png 30.12.2024 12:25
- Атестат КСЗІ ХЕЛСІ УКРАЇНА.pdf 30.12.2024 12:25
- Скрін англ інтерфейс.png 30.12.2024 12:25
- Підтвердження реєстратор спец допомога.png 30.12.2024 12:25
- Підтвердження англ мова.png 30.12.2024 12:25
- Підтвердження лікар спец допомога.png 30.12.2024 12:25
- Скарга диск.docx 30.12.2024 12:26
- Протокол_відхилення.pdf 30.12.2024 12:26
- Скрін з додатку 3 модуль Керування запасами.png 30.12.2024 12:26
- sign.p7s 30.12.2024 12:27
- Додаткові пояснення (обґрунтування) та підтвердження по скарзі.docx 07.01.2025 16:27
- Додаткові пояснення (обґрунтування) та підтвердження по скарзі.docx.asice 07.01.2025 16:29
- Додаткові пояснення (обґрунтування) та підтвердження по скарзі_Validation_Report.pdf 07.01.2025 16:29
- Додаткові пояснення (обґрунтування) та підтвердження по скарзі.docx 07.01.2025 16:29
- рішення від 31.12.2024 № 20925.pdf 31.12.2024 16:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2025 № 344.pdf 09.01.2025 13:03
- рішення від 08.01.2025 № 344.pdf 09.01.2025 16:58
- Лист_відповідь_АМКУ_відхилення.pdf 02.01.2025 15:24
- Скрін не асоційованого лікаря первинної ланки.jpg 02.01.2025 15:24
- Лист_до_АМКУ_відповідь_скарга_відхилення.docx 02.01.2025 15:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2024 16:41
Дата розгляду скарги:
08.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2024 16:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.01.2025 16:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
197f770062d548108507fa13150acb51
Заголовок пункту скарги:
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовникап
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення № UA-2024-12-11-012714-a , яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 11 грудня 2024 року https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-11-012714-a
Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями на закупівлю за предметом: ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією).
Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями на закупівлю за предметом: ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи (доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією).
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Нами, як учасником було надано довідку, яку додаємо до скарги, в якій Посилання https: https://study.helsi.pro , логін - andrii.slipukha@gmail.com , пароль - vladimir0vi486.Зайшовши в демонстраційний режимі в систему, можна натиснути translate, надаємо скріншот, що підтверджує наявність англійського інтерфейсу.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Замовник пише, що відсутня можливість оскільки доступ тип: первинна допомога. Нами, як учасником було надано довідку, яку додаємо до скарги, в якій Посилання https: https://study.helsi.pro , логін - andrii.slipukha@gmail.com , пароль - vladimir0vi486. В якому є профіль лікаря та реєстратора вторинної ланки, надаємо скріншот.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Замовник упереджено вказує на те, що відсутні характеристики (опис та функціональні можливості) модуля «Керування запасами» тому, що нами як учасником було подано додаток 3 в складі пропозиції, в якому є характеристики (опис та функціональні можливості) модуля «Керування запасами». На підтвердження надаємо скріншот з Додатку 3 та прикладаємо його до скарги.