-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення обов'язкового аудиту фінансової звітності КП “Вінницяоблводоканал”
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
10.12.2024 17:13 - 15.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
На неправомірне відхилення пропозиції учасника
Номер:
855ccb75d73049ee8534ae4ffefe01eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-10-020152-a.c1
Назва:
На неправомірне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_про_усунення_порушення_24_год.pdf 26.12.2024 11:31
- Документи_17.12.24.rar 26.12.2024 11:31
- Витяг_з_Тендерноi_документацii_Замовника_Додаток_2.doc 26.12.2024 11:31
- 908_Протокол_УО_про_вiдхилення_Послуги_з_проведення_обов'язкового_аудиту_фiнансовоi_звiтностi_КП_Вiнницяоблводоканал.docx 26.12.2024 11:31
- Скарга_АМКУ_Вiнниця.pdf 26.12.2024 11:31
- Документи_на_вимогу_20.12.24.rar 26.12.2024 11:31
- Витяг_з_Тендерноi_документацii_Замовника_Додаток_1.doc 26.12.2024 11:31
- sign.p7s 26.12.2024 11:32
- рішення від 30.12.2024 №20808.pdf 30.12.2024 15:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.01.2025 №290.pdf 08.01.2025 14:46
- рішення від 07.01.2025 №290.pdf 08.01.2025 18:17
- Пояснення на скаргу ТОВ Аудиторська фірма Імона Аудит.docx 31.12.2024 10:24
- Додаток 2 Наказ про проходження перевірки контролю якості аудиторських послуг ТОВ КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА.pdf 31.12.2024 10:24
- Пояснення на скаргу ТОВ Аудиторська фірма Імона Аудит.pdf 31.12.2024 10:24
- Додаток 1 Наказ про проходження перевірки контролю якості аудиторських послуг ТОВ «Аудиторська фірма «Капітал Груп».pdf 31.12.2024 10:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2024 13:35
Дата розгляду скарги:
07.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2024 15:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.01.2025 18:18
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
21ec9cc55d10b54782d16ad08e39d8ab
Заголовок пункту скарги:
Оскарження неправомірного відхилення пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
КП «Вінницяоблводоканал» 10.12.2024р. оголошено закупівлю (відкриті торги з особливостями) за кодом ДК 021:2015:79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги – «Послуги з проведення обов'язкового аудиту фінансової звітності КП “Вінницяоблводоканал”». Очікувана вартість закупівлі – 280 000,00 грн.
Аукціон по даній закупівлі відбувся 19.12.2024р. В аукціоні взяли участь наступні учасники:
Учасники аукціону Остаточна пропозиція
ТОВ"АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ" 179 400,00 грн
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "КАПІТАЛ ГРУП" 181 200,00 грн
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" 249 000,00 грн
За результатами проведеного аукціону ми, Товариство з обмеженою від¬по¬від¬аль¬ністю «Аудиторська фірма „Імона-аудит“» (надалі – Учасник) запропонували найнижчу ціну – 179 400,00 грн.
21.12.2024 Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення, надав виправлення вказаних невідповідностей.
23.12.2024 Протоколом № 908 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Вінницяоблводоканал» ( далі- Протокол) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ.
У Протоколі в якості підстави для відхилення пропозиції Учасника було зазначено наступне:
Учасник закупівлі не надав копію наказу ОСНАД, який підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, чим не дотримано вимог п.13 Розділу 4 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації. Відповідно до законодавства, яке регулює відносини в сфері надання аудиторських послуг, суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, зобов’язані проходити контроль якості аудиторських послуг не рідше ніж один раз на три роки інспекцією ОСНАД. Рішення інспекції оформляється наказом, ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ІМОНА-АУДИТ» не надано відповідного Наказу, чим не виконано вимоги законодавства та Тендерної документації (Замовником було надано 24 години для виправлення невідповідностей, проте учасником невідповідність належно не виправлена).
Враховуючи результат розгляду, необхідно відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ відповідно до вимог тендерної документації та на підставі пп. 1, пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: 1) учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; 3) тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Замовник в якості законодавчої підстави для відхилення пропозиції учасника посилається на пп. 1, пп. 2 п.44 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі Особливості): «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Вважаємо, що Замовником під час винесення Протоколу порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закон), пп. 1, пп. 2 п. 44 Особливостей.
Зазначені порушення Замовника обґрунтовуємо наступним.
Згідно п.13 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, та Додатку 2 Тендерної документації Учасник мав надати копію наказу ОСНАД, який підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.
У складі тендерної пропозиції 17.12.2024 року Учасником було завантажено документи, що підтверджують проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг. На вимогу про усунення невідповідностей з того ж питання, Учасником 20.12.2024 року було надано оновлені документи, що підтверджують проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг.
Відповідно до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» п.1 та п.3 ст. 40 Контроль якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності здійснюється шляхом проведення перевірки якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності щодо дотримання ними міжнародних стандартів аудиту, принципу незалежності, ефективності системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг (системи управління якістю), дотримання вимог цього Закону. Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, а також об’єднань страховиків, обов’язковість створення яких передбачена законом, зобов’язані проходити контроль якості аудиторських послуг не рідше ніж один раз на три роки.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Імона-Аудит» пройшло контроль якості відповідно до вимог законодавства, що діяло до 01.10.2018 року, та отримало Свідоцтво про відповідність системи контролю якості за рішенням Аудиторської палати України №354/3 від 25.01.2018 року.
Звертаємо увагу, що перевірку відповідності системи контролю якості було пройдено згідно положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», який діяв до 01.10.2018р., згідно з яким створення ОСНАД не було передбачено так само як і отримання наказу, який підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. Такі повноваження належали Аудиторській палаті України.
Відповідно до ч. 1 ст. 20 чинного Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» Суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати аудиторські послуги лише після реєстрації у Реєстрі.
Факт проходження перевірки контролю якості перевіряється Аудиторською палатою України та Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю при вирішенні питань щодо включення аудиторської фірми до відповідних розділів Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Імона-Аудит» відповідає вимогам Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та включене до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, а саме, до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес», про що свідчить Інформаційна довідка Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. Також перевірити інформацію можливо на офіційному вебсайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності: https://register.apob.org.ua/uk/search
Відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»:
п.4 Чинне Свідоцтво про проходження перевірки системи контролю якості, видане Аудиторською палатою України до дати введення в дію цього Закону, є підставою для внесення відповідної інформації до Реєстру. Визначення строку проходження перевірки контролю системи якості відповідно до вимог цього Закону здійснюється з урахуванням результатів проходження перевірок, що проводилися Аудиторською палатою України до дня набрання чинності цим Законом.
п. 22 Установити, що строк дії свідоцтв про відповідність системи контролю якості аудиторських послуг, виданих Аудиторською палатою України протягом 2017-2018 років, продовжується на дванадцять місяців.
Щорічний план-графік перевірок з контролю якості аудиторських послуг, відповідно до ч.1 ст. 18 до Закону «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» оприлюднюється Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі - ОСНАД). План-графік на 2024 рік можливо переглянути за посиланням: https://www.apob.org.ua/wp-content/uploads/2024/05/План-графік-перевірок-2024-переглянутий-002.pdf
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ІМОНА -АУДИТ » внесена у план-графік під номером 12, період початку перевірки ІI квартал 2024 року. На даний час перевірку не завершено.
Виходячи з вищенаведеного Учасник не надав у складі пропозиції Наказ ОСНАД який підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг, оскільки план-графік та визначення строків перевірки відповідності системи контролю якості ОСНАД не залежить від Учасника і встановлюється чинним законодавством у сфері аудиторської діяльності. Однак, надане у складі тендерної пропозиції Учасника Свідоцтво про відповідність системи контролю якості за рішенням АПУ №354/3 від 25.01.2018 року є чинним на сьогоднішній день і підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг, а значить підтверджує відповідність учасника критеріям та вимогам тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що Замовником під час винесення Протоколу порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, п.п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону, пп. 1, пп. 2 п. 44 Особливостей.
Замовник відхилив пропозицію учасника відповідно пп. 1, пп. 2 п. 44 Особливостей.
Однак, подані нами документи повністю відповідають вимогам тендерної документації та додатків до неї, а також нами усунено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані нами у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4));
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5));
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6)).
Замовником у Протоколі були зазначені стосовно Учасника вимоги, які не відповідають чинному законодавству, яке регулює відносини в сфері надання аудиторських послуг, та прийнято незаконне рішення про відхилення пропозиції Учасника, чим допущено дискримінацію учасника – Товариство з обмеженою від¬по¬від¬аль¬ністю «Аудиторська фірма „Імона-аудит“», упереджене та необ’єктивне визначення переможця, зловживання при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені у п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону. Зазначені дії Замовника порушили права та законні інтереси Товариства з обмеженою від¬по¬від¬аль¬ністю «Аудиторська фірма „Імона-аудит“» на участь у процедурі закупівлі на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Аукціон по даній закупівлі відбувся 19.12.2024р. В аукціоні взяли участь наступні учасники:
Учасники аукціону Остаточна пропозиція
ТОВ"АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ" 179 400,00 грн
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "КАПІТАЛ ГРУП" 181 200,00 грн
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" 249 000,00 грн
За результатами проведеного аукціону ми, Товариство з обмеженою від¬по¬від¬аль¬ністю «Аудиторська фірма „Імона-аудит“» (надалі – Учасник) запропонували найнижчу ціну – 179 400,00 грн.
21.12.2024 Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель такого повідомлення, надав виправлення вказаних невідповідностей.
23.12.2024 Протоколом № 908 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Вінницяоблводоканал» ( далі- Протокол) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ.
У Протоколі в якості підстави для відхилення пропозиції Учасника було зазначено наступне:
Учасник закупівлі не надав копію наказу ОСНАД, який підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, чим не дотримано вимог п.13 Розділу 4 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації. Відповідно до законодавства, яке регулює відносини в сфері надання аудиторських послуг, суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, зобов’язані проходити контроль якості аудиторських послуг не рідше ніж один раз на три роки інспекцією ОСНАД. Рішення інспекції оформляється наказом, ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ІМОНА-АУДИТ» не надано відповідного Наказу, чим не виконано вимоги законодавства та Тендерної документації (Замовником було надано 24 години для виправлення невідповідностей, проте учасником невідповідність належно не виправлена).
Враховуючи результат розгляду, необхідно відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ІМОНА-АУДИТ відповідно до вимог тендерної документації та на підставі пп. 1, пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме: 1) учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; 3) тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Замовник в якості законодавчої підстави для відхилення пропозиції учасника посилається на пп. 1, пп. 2 п.44 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі Особливості): «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Вважаємо, що Замовником під час винесення Протоколу порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закон), пп. 1, пп. 2 п. 44 Особливостей.
Зазначені порушення Замовника обґрунтовуємо наступним.
Згідно п.13 Розділу 3 “Інша інформація, яка надається учасником” Додатку 1 Тендерної документації, та Додатку 2 Тендерної документації Учасник мав надати копію наказу ОСНАД, який підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.
У складі тендерної пропозиції 17.12.2024 року Учасником було завантажено документи, що підтверджують проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг. На вимогу про усунення невідповідностей з того ж питання, Учасником 20.12.2024 року було надано оновлені документи, що підтверджують проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг.
Відповідно до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» п.1 та п.3 ст. 40 Контроль якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності здійснюється шляхом проведення перевірки якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності щодо дотримання ними міжнародних стандартів аудиту, принципу незалежності, ефективності системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг (системи управління якістю), дотримання вимог цього Закону. Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, а також об’єднань страховиків, обов’язковість створення яких передбачена законом, зобов’язані проходити контроль якості аудиторських послуг не рідше ніж один раз на три роки.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Імона-Аудит» пройшло контроль якості відповідно до вимог законодавства, що діяло до 01.10.2018 року, та отримало Свідоцтво про відповідність системи контролю якості за рішенням Аудиторської палати України №354/3 від 25.01.2018 року.
Звертаємо увагу, що перевірку відповідності системи контролю якості було пройдено згідно положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», який діяв до 01.10.2018р., згідно з яким створення ОСНАД не було передбачено так само як і отримання наказу, який підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. Такі повноваження належали Аудиторській палаті України.
Відповідно до ч. 1 ст. 20 чинного Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» Суб’єкти аудиторської діяльності можуть надавати аудиторські послуги лише після реєстрації у Реєстрі.
Факт проходження перевірки контролю якості перевіряється Аудиторською палатою України та Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю при вирішенні питань щодо включення аудиторської фірми до відповідних розділів Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Імона-Аудит» відповідає вимогам Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та включене до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, а саме, до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес», про що свідчить Інформаційна довідка Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. Також перевірити інформацію можливо на офіційному вебсайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності: https://register.apob.org.ua/uk/search
Відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»:
п.4 Чинне Свідоцтво про проходження перевірки системи контролю якості, видане Аудиторською палатою України до дати введення в дію цього Закону, є підставою для внесення відповідної інформації до Реєстру. Визначення строку проходження перевірки контролю системи якості відповідно до вимог цього Закону здійснюється з урахуванням результатів проходження перевірок, що проводилися Аудиторською палатою України до дня набрання чинності цим Законом.
п. 22 Установити, що строк дії свідоцтв про відповідність системи контролю якості аудиторських послуг, виданих Аудиторською палатою України протягом 2017-2018 років, продовжується на дванадцять місяців.
Щорічний план-графік перевірок з контролю якості аудиторських послуг, відповідно до ч.1 ст. 18 до Закону «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» оприлюднюється Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі - ОСНАД). План-графік на 2024 рік можливо переглянути за посиланням: https://www.apob.org.ua/wp-content/uploads/2024/05/План-графік-перевірок-2024-переглянутий-002.pdf
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ІМОНА -АУДИТ » внесена у план-графік під номером 12, період початку перевірки ІI квартал 2024 року. На даний час перевірку не завершено.
Виходячи з вищенаведеного Учасник не надав у складі пропозиції Наказ ОСНАД який підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг, оскільки план-графік та визначення строків перевірки відповідності системи контролю якості ОСНАД не залежить від Учасника і встановлюється чинним законодавством у сфері аудиторської діяльності. Однак, надане у складі тендерної пропозиції Учасника Свідоцтво про відповідність системи контролю якості за рішенням АПУ №354/3 від 25.01.2018 року є чинним на сьогоднішній день і підтверджує проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг, а значить підтверджує відповідність учасника критеріям та вимогам тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що Замовником під час винесення Протоколу порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, п.п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону, пп. 1, пп. 2 п. 44 Особливостей.
Замовник відхилив пропозицію учасника відповідно пп. 1, пп. 2 п. 44 Особливостей.
Однак, подані нами документи повністю відповідають вимогам тендерної документації та додатків до неї, а також нами усунено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані нами у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4));
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5));
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6)).
Замовником у Протоколі були зазначені стосовно Учасника вимоги, які не відповідають чинному законодавству, яке регулює відносини в сфері надання аудиторських послуг, та прийнято незаконне рішення про відхилення пропозиції Учасника, чим допущено дискримінацію учасника – Товариство з обмеженою від¬по¬від¬аль¬ністю «Аудиторська фірма „Імона-аудит“», упереджене та необ’єктивне визначення переможця, зловживання при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені у п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону. Зазначені дії Замовника порушили права та законні інтереси Товариства з обмеженою від¬по¬від¬аль¬ністю «Аудиторська фірма „Імона-аудит“» на участь у процедурі закупівлі на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Документи ,що підтверджують проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг, подані у складі тендерної пропозиції Учасника на виконання вимоги про усунення порушення 20.12.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Документи_на_вимогу_20.12.24.rar
-
-
Назва доказу:
Документи ,що підтверджують проходження суб’єктом аудиторської діяльності контролю якості аудиторських послуг, подані у складі тендерної пропозиції Учасника 17.12.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Документи_17.12.24.rar
-
-
Назва доказу:
Витяг з Тендерної документації Замовника Додаток 2
-
Повʼязаний документ:
Витяг_з_Тендерноi_документацii_Замовника_Додаток_2.doc
-
-
Назва доказу:
Витяг з Тендерної документації Замовника Додаток 1
-
Повʼязаний документ:
Витяг_з_Тендерноi_документацii_Замовника_Додаток_1.doc
-
-
Назва доказу:
Вимога про усунення порушення 24 год
-
Повʼязаний документ:
Вимога_про_усунення_порушення_24_год.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол № 908 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Вінницяоблводоканал»
-
Повʼязаний документ:
908_Протокол_УО_про_вiдхилення_Послуги_з_проведення_обов'язкового_аудиту_фiнансовоi_звiтностi_КП_Вiнницяоблводоканал.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника - КП «Вінницяоблводоканал» - скасувати Протоколу №908 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Вінницяоблводоканал» про відхилення тендерної пропозиції Учасника.