-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту
мін. крок: 1% або 3 180.00 UAH
Скарга на умови тендерної документації
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 13.12.2024 11:45
- Скриншот карти Google з зображенням місцезнаходження АЗС на відстані 15,77 км від Замовника.PNG 13.12.2024 11:45
- Скарга_13_12_2024_на умови ТД Замовника_Голованівська селищна рада.pdf 13.12.2024 11:45
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 13.12.2024 11:45
- Скарга_13_12_2024_на умови ТД Замовника_UA-2024-12-10-019294-a.docx 13.12.2024 11:45
- sign.p7s 13.12.2024 11:46
- рішення від 16.12.2024 № 19916.pdf 16.12.2024 16:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.12.2024 № 20540.pdf 25.12.2024 11:55
- рішення від 24.12.2024 № 20540.pdf 25.12.2024 15:39
- Пояснення на скаргу АМКУ.doc 20.12.2024 17:02
- Пояснення на скаргу АМКУ.pdf 20.12.2024 17:02
- Лист зі змінами 20.12.2024.doc 20.12.2024 17:03
- Лист зі змінами 31.12.2024.doc 31.12.2024 09:03
- Лист зі змінами 31.12.2024.doc 31.12.2024 09:05
Пункт скарги
«Заправка автотранспорту буде здійснюватися на АЗС постачальника в межах Голованівського району (учасник повинен мати (власне чи орендоване чи в користуванні) не менше 1-ї автозаправної станції на відстані не більше 10 км. від місцезнаходження замовника. Відпуск палива зі зберігання здійснюється за довірчими документами (скетч-карти, талони, відомість, тощо) на отримання палива на АЗС. Паливо має знаходиться на відповідальному зберіганні у Учасника та відпускається за потребою замовника.»
Дискримінаційна вимога в частині наявності власних, орендованих чи в користуванні АЗС на яких учасник повинен зберігати паливо
Замовником встановлена умова в частині наявності АЗС у учасника (власна чи орендована чи в користуванні), з якої буде відпускатись паливо зі зберігання за довірчими документами, що свідчить про встановлення Замовником критерію наявності у учасника матеріально-технічної бази. При цьому визначена умова зберігання пального на АЗС Учасника (Паливо має знаходиться на відповідальному зберіганні у Учасника та відпускається за потребою замовника).
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві користуванні або АЗС у праві власності/оренди - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування, зберігання пального, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або АЗС у праві користуванні учасником, на який учасник зможе зберігати паливо - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/користувачі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності та не зберігають паливо на АЗС, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Всі суб'єкти, які планують здійснювати господарську діяльність з виробництва, зберігання, роздрібної та/або оптової торгівлі, а також імпорту та / або експорту палива повинні отримати ліцензію на право зберігання пального.
Відповідати таким вимогам зможуть виключно власники/орендарі/користувачі АЗС, оскільки право здійснення зберігання палива передбачає наявність дозвільних на кожне місце роздрібної торгівлі згідно ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
Відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники мали АЗС у праві користуванні, на якому учасником буде здійснюватись відповідальне зберігання та відпуск з відповідального зберігання за довірчими документами, що свідчить про встановлення кваліфікаційного критерію до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази Скаржника.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
В сукупності вищеперелічені вимоги до учасників свідчать про наявність матеріально-технічної бази учасника, а саме наявність АЗС у праві власності або користуванні, що суперечить п. 29 Особливостей в частинні заборони застосування вимог положення п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Дискримінаційна вимога в частині наявності АЗС в межах Голованівського району на відстані не більше 10 км. від місцезнаходження Замовника
Замовником встановлена дискримінаційна вимога в частині наявності АЗС у праві власності/оренди/користуванні учасника в межах Голованівського району на відстані не більше 10 км. від місцезнаходження Замовника, оскільки Скаржник може запропонувати АЗС, яка знаходиться на відстані більше ніж 10 км, а саме на відстані - 15,77 км від смт. Баришівка за адресою:
БРСМ-нафта: Кіровоградська обл., Ульянівський район, а/д «Київ-Одеса» 246 км+500 м – на відстані 15,77 км. від місцезнаходження Замовника (Україна, 26500, Кіровоградська обл., Голованівський р-н, смт. Голованівськ, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 48).
Також звертаємо увагу, що АЗС яку пропонує Скаржник, знаходиться за межами Голованівського району Кіровоградської області, а САМЕ в межах Ульянівського району.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- АЗС в межах Голованівського району на відстані не більше 10 км. від місцезнаходження Замовника.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині місцезнаходження АЗС, а саме - в межах Голованівського району на відстані не більше 10 км. від місцезнаходження Замовника.
Враховуючи вищезазначене, АЗС Скаржника не знаходиться в адміністративно-територіальній межах Голованівського району та знаходиться на відстані більше 10 км від місцезнаходження Замовника - наявні підстави для виключення зазначеної умови тендерної документації.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Отже, документація містить необґрунтовані, суперечливі вимоги, які передбачають наявність у учасника матеріально-технічної бази (бензовозів) для здійснення відпуску товару за талонами.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта за наступною адресою:
Кіровоградська обл., Ульянівський район, а/д «Київ-Одеса» 246 км+500 м
Кіровоградська обл., Ульянівський район, а/д «Київ-Одеса» 246 км+500 м
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
-
Назва доказу:
Скріншот карти Google з зображенням місцезнаходження АЗС Скаржника на відстані більше 10 км (а саме на відстані 15,77 км) та за межами Голованівського району (а саме у Ульянівському районі
-
Повʼязаний документ:
Скриншот карти Google з зображенням місцезнаходження АЗС на відстані 15,77 км від Замовника.PNG
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Голованівська селищна рада внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом бензин А-95 (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-10-019294-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимоги, що в сукупності свідчать про встановлення кваліфікаційного критерію до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази у учасників: АЗС в межах САМЕ Голованського району на відстані САМЕ не більше 10 км від місцезнаходження Замовника, учасник повинен мати АЗС (власну чи орендовану чи в користуванні), паливо має знаходиться на відповідальному зберіганні у Учасника.