-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
(ПК-24Т_0462_ВО) Системи пожежної сигналізації
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-12-10-019549-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0462_ВО) ДК 021:2015 - 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (Системи пожежної сигналізації) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31625200-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 600 089,80 грн без ПДВ (три мільйони шістсот тисяч вісімдесят дев’ять гривень 80 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024-2025 років (до 30.06.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.12.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 108 002,69 грн. (сто вісім тисяч дві гривні 69 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
мін. крок: 1% або 36 000.90 UAH
скарга на рішення Замовника
- Скарга.pdf 28.01.2025 16:08
- sign.p7s 28.01.2025 16:10
- рішення від 31.01.2025 №1485.pdf 31.01.2025 15:53
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 07.02.2025 №205.pdf 07.02.2025 17:11
- інформація про перенесення дати розгляду скарги від 17.02.2025 №290.pdf 17.02.2025 15:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2025 №2475.pdf 19.02.2025 12:02
- рішення від 18.02.2025 №2475.pdf 20.02.2025 17:09
- 3. ТУ ПС-1 зміни.pdf 03.02.2025 14:27
- Порівняльна таблиця технічних характеристик.pdf 03.02.2025 14:27
- 4. ТУ ПС-1 compressed.pdf 03.02.2025 14:27
- 12. Паспорт ПС-1.pdf 03.02.2025 14:27
- Пояснення по суті Скарги_.docx 03.02.2025 14:27
- Порівняльна таблиця.pdf 03.02.2025 14:27
- Пояснення по суті Скарги_.docx.zip 03.02.2025 14:27
- Пояснення по суті Скарги_.pdf 03.02.2025 14:27
- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx 03.02.2025 14:27
- Протокол скасув25.02.2025.docx.zip 25.02.2025 14:10
Пункт скарги
НВП «ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД» (ТОВ) (надалі – Суб’єкт оскарження) взяло участь у процедурі закупівлі
Участь у процедурі закупівлі прийняли:
1. НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ).
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" (далі - ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС»).
Рішенням Уповноваженої особи Замовника від 24.01.2025р. у формі протоколу № 1-24/01-25 від 24.01.2025р. встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, вимогам замовника. Визначено переможцем закупівлі учасника: ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015:31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (Системи пожежної сигналізації), UA-2024-12-10-017351-a та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 1 562 000,00 грн.
Однак, НВП «ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД» із таким рішенням Уповноваженої особи Замовника категорично не погоджується з огляду на наступне:
1. Згідно вимог тендерної документації Додаток 2 учасник повинен надати Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик, в якій є стовпчик «Пропозиція учасника», де зазначаються технічні вимоги та характеристики продукції, яка пропонується учасником.
В наданій ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» порівняльній таблиці міститься невідповідність в характеристиках Пульта пожежної сигналізації номінальна напруга електричної мережі вагону, В, зазначено 35 ÷ 145, а згідно даних паспорту ЖШГИ.425512.005ПС п.2 Основні технічні дані і характеристики зазначено номінальна напруга електричної мережі вагону 35 ÷ 150 В.
2. Згідно вимог тендерної документації Додаток 2 на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки "на постачання подібного товару(ів) за призначенням та/або властивостями до товару(ів) відповідно предмету закупівлі.". У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару.
2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано договір поставки № 451/12/22 від 28.12.2022р. з ПрАТ «КЕВРЗ» на постачання Контактора КР-8А, Контактора КЭ- 042, Регулятора тиску АК 11б за кодом ДК 021:2015-3160000-2 Електричні обладнання та апаратура, та договір поставки №ЦРЕКМ/В-22078від 29.11.2022р. з Філією «ЦРЕКМ» АТ «Укрзалізниця» на постачання Зубка до барового ланцюга з твердосплавною напайкою та Поперечної балки за кодом ДК021:2015-34630000-2 Частини залізничного або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контрольного руху.
Надані документи не можна вважати аналогічними договорами оскільки продукція, що постачалась за ними не є подібною за призначанням або за властивостями.
Таким чином можна стверджувати, що ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» не виконав вимогу тендерної документації стосовно наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
3. Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 до тендерної документації замовником висунуто вимоги стосовно гарантійних зобов’язань, а саме:
- Гарантійний термін зберігання не менше 1 року від дати отримання кінцевим споживачем.
- Гарантійний термін експлуатації не менше 3 років від дати введення в експлуатацію.
Дана вимога ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» не виконана, оскільки запропонована до постачання продукція має наступні гарантійні зобов’язання:
- Сповіщувач СП 212-5 – гарантійний термін експлуатації – 18 місяців з дня введення сповіщувача в експлуатацію або закінчення гарантійного терміну зберігання; гарантійний термін зберігання – 9 місяців з дня приймання ВТК. (паспорт ЖШГИ.425239.000 ПС п. 10 Гарантія виробника та в ТУ У 24885339.007-200 Сповіщувачі пожежні СП 212-5 п. 7 Гарантія підприємства виробника)
- Пульт сигналізації ПС-1 - гарантійний термін експлуатації – 18 місяців з дня відвантаження споживачу чи 9 місяців з дня введення в експлуатацію; гарантійний термін зберігання – 9 місяців з дня виготовлення. (паспорт ЖШГИ.425512.005ПС п. 13 Гарантії виробника (постачальника)), а в ТУ У 24885339.008-04 Пульт сигналізації ПС-1 в п.7 зазначено гарантійний строк експлуатації – 18 місяців з дня введення в експлуатацію; гарантійний строк зберігання пульту 9 місяців з дня виготовлення
- Сповіщувач пожежний тепловий СП 103-2А2- гарантійний термін експлуатації – 18 місяців з дня введення його в експлуатацію або закінчення гарантійного терміну зберігання; гарантійний термін зберігання в упаковці підприємства-виробника – 9 місяців з дня виготовлення та приймання ВТК за умови зберігання його під навісом або в приміщенні де коливання температури та вологості повітря несуттєво відрізняється від коливань в макрокліматичних районах з помірним і холодним кліматом в умовно – чистій атмосфері за температури повітря від 223 К до 323 К (від мінус 50 С, до плюс 50 С) і відносній вологості повітря 80% за температури 293 К (плюс 20 С) (паспортЖШГИ.425239.008-08,09 ПС п. 5), а в ТУ У 24885339.005-99 Сповіщувач пожежний тепловий в п. 7 зазначено Гарантійний строк експлуатації – 18 місяців з дня введення приладу в експлуатацію або закінчення гарантійного терміну зберігання; гарантійний строк зберігання – 9 місяців з дня його виготовлення або приймання ВТК.
Зважаючи на невідповідності у документах тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС», які підтверджують технічні та якісні характеристики запропонованого до постачання товару, та беручи до уваги, що виправлення даної інформації призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, пропозиція ТОВ «НВП «ВАГОН-СЕРВІС» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Звертаємо Вашу увагу, що НВП «ХАРТРОН-ЕСПРЕС ЛТД» (ТОВ) вже подавав аналогічну скаргу (стосовно невідповідностей гарантійних термінів) до АМКУ та отримало позитивне результативне рішення (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-06-18-007381-a).
У рішенні Європейського суду з прав людини від 7 листопада 2013 року у справі «Пічкур проти України» встановлено, що дискримінація означає поводження з особами у різний спосіб, без об`єктивного та розумного обґрунтування, у відносно схожих ситуаціях (див. рішення у справі «Вілліс проти Сполученого Королівства» заява №36042/97, п.48, ECHR 2002-IV). Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об`єктивного та розумного обґрунтування, іншими словами, якщо вона не переслідує легітимну ціль або якщо немає розумного співвідношення між застосованими засобами та переслідуваною ціллю. Договірна держава користується свободою розсуду при визначенні того, чи та якою мірою відмінності в інших схожих ситуаціях виправдовують різне ставлення (див. рішення від 21 лютого 1997 року у справі «Ван Раалте проти Нідерландів», п. 39, Reports 1997-1). За такого визначення недискримінація - це завжди об`єктивне та розумне обґрунтування відмінностей та різного поводження у однаковій ситуації, що може переслідувати лише легітимну ціль.
Зазначені дії Замовника є порушенням основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме: недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 11, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року за № 1178, -
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником: ФІЛІЄЮ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" процедури закупівлі (відкритих торгів з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-017351-a, предметом якої є ДК 021:2015:31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (Системи пожежної сигналізації). 3. Зобов’язати Замовника: ФІЛІЮ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати рішення від 24.01.2025 року у формі протоколу № 1-24/01-25 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» від 24.01.2025р. про визначення переможцем закупівлі учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015:31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації (Системи пожежної сигналізації), та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 1 562 000,00 грн., ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-10-017351-a.