-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Архівні роботи, палітурні роботи).
Завершена
198 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2018 17:31 - 28.08.2018 08:00
Вимога
Вирішена
вимога щодо скасування дискримінаційних положень закупівлі
Номер:
abcdbd52d0084074a28deaae28107e88
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-002496-c.a1
Назва:
вимога щодо скасування дискримінаційних положень закупівлі
Вимога:
Вимога щодо дискримінаційних вимог:
1. Копію підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом?!
2. Сертифікат на систему управління якістю, стосовно надання послуг з архівації документів ДСТУ ISO 9001^2009?!
Обґрунтування: Щомісячний спеціалізований журнал «Держакупівлі» № 10 жовтень 2017.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) одним із принців закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону № 922).
Тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922).
Встановлення в тендерній документації вимоги про те, що аналогічний договір має бути з бюджетною організацією — це пряма дискримінація учасників, які мають досвід виконання таких договорів лише з комерційним сектором.
Статтею 16 Закону № 922 визначено, що замовник вимагає від учасників, аби вони подавали документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Один із таких критеріїв — документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Замовник визначає кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та зазначає їх у тендерній документації (ч. 3 ст. 16 Закону № 922).
Оскільки Закон № 922 чітко встановив, що слід підтверджувати досвід виконання аналогічного договору, рекомендуємо визначати в тендерній документації вимогу про надання документального підтвердження досвіду за одним аналогічним договором.
Таку позицію підтверджує АМКУ своїм рішенням у процедурі UA-2017-03-10-000350-a. Тут зазначено, що встановлення вимоги щодо надання 2-3 договорів на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів. А це дискримінація по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Тендерна пропозиція учасника не відповідатиме вимогам тендерної документації, приміром не міститиме передбачених у ній документів, — це вже підстава, аби замовник її відхилив. А ось відсутність документів, не передбачених законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, зокрема й фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, у жодному разі не може бути підставою для її відхилення!
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо:
Внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вказаних дискримінаційних не визначених нормами діючого законодавства вимог Замовника послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2018 14:28
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації з вилученням вимоги , а саме: Надання Учасником копії підтверджуючого документу про співпрацю (взаємовідносини) з Державним архівом та Сертифікату на систему управління якістю, стосовно надання послуг з архівації документів ДСТУ ISO 9001^2009.
Статус вимоги:
Задоволено