-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охоронної сигналізації
Завершена
43 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 216.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 216.00 UAH
Період оскарження:
10.12.2024 13:07 - 24.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Номер:
3c6e1c39379a475abf12e91c33e543ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-10-009993-a.a1
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 5. Рішення КОЛЕГІЇ АМКУ від 24.01.2024 № 1488.pdf 11.12.2024 14:14
- 6. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf 11.12.2024 14:14
- 1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf 11.12.2024 14:14
- Скарга UA-2024-12-10-009993-a.docx 11.12.2024 14:14
- 4. Договір оренди рацій,дозволи,договір УДЦР.pdf 11.12.2024 14:14
- 2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf 11.12.2024 14:14
- Скарга UA-2024-12-10-009993-a.pdf 11.12.2024 14:14
- 3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf 11.12.2024 14:14
- sign.p7s 11.12.2024 14:15
- рішення від 16.12.2024 №19936.pdf 16.12.2024 15:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.12.2024 №20506.pdf 25.12.2024 10:52
- рішення від 24.12.2024 №20506.pdf 25.12.2024 17:38
- Відповідь на скаргу UA-2024-12-10-009993-a.docx 17.12.2024 17:40
- Відповідь на скаргу UA-2024-12-10-009993-a.pdf 17.12.2024 17:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2024 09:43
Дата розгляду скарги:
24.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.12.2024 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.12.2024 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
22.01.2025 17:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: внеcено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з охоронної сигналізації", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-10-009993-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2628d46f97c041229fd4f2b36961f27b
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пп. 2.4 п. 2 Додатку №3 до Тендерної документації також ідентична вимога міститься і у пп. 2.4 п 13. Додатку №7 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на оренду матеріально-технічної бази.
Дозволи Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровській області або Україні, та максимальною потужністю не менше 2 Вт видаються із прив’язкою до обладнання, а саме до рацій суб’єктам господарювання, які мають дане обладнання.
Оскільки рації, являються матеріально-технічною базою, будь-який суб’єкт господарювання може орендувати дані рації із наявними дозволами, проте вони будуть видані не учаснику, а організації, яка є власником даних рацій.
Оскільки, ми не маємо в наявності власних радіостанцій, ми уклали договір оренди на дане обладнання із наявними дозвільними документами на його використання із ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019».
Відповідно до чинного законодавства України, відсутні будь-які обмеження на використання орендованого обладнання із наявними дозвільними документами.
Додатково повідомляємо, що виразами «Діючий договір між учасником та ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності»», виразом «на використання радіочастот учасник повинен мати дозволи Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровській області або Україні» та виразом «На підтвердження вищевикладеного учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію даних дозволів, виданих учаснику, в кількості не менше 10 шт. або надати Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь учаснику радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку не менше 10 номерів», Замовник обмежив коло потенційних учасників, які планували скористатися своїм Законним правом щодо залучення субпідрядника / співвиконавця та/або на право оренди обладнання (матеріально-технічної бази), чим грубо порушив усі принципи здійснення публічних закупівель.
Також зовсім незрозуміло, чому Замовник встановлю кількість без жодних обґрунтувань.
Дані дозволи видаються на рації, які використовують працівники охорони. Отже, для надання послуг що є предметом даної закупівлі достатньо одного автомобіля в якому повинно перебувати два працівника, а отже і повинні мати лише дві рації (радіостанції) з дозволами до них.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на оренду матеріально-технічної бази.
Дозволи Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровській області або Україні, та максимальною потужністю не менше 2 Вт видаються із прив’язкою до обладнання, а саме до рацій суб’єктам господарювання, які мають дане обладнання.
Оскільки рації, являються матеріально-технічною базою, будь-який суб’єкт господарювання може орендувати дані рації із наявними дозволами, проте вони будуть видані не учаснику, а організації, яка є власником даних рацій.
Оскільки, ми не маємо в наявності власних радіостанцій, ми уклали договір оренди на дане обладнання із наявними дозвільними документами на його використання із ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019».
Відповідно до чинного законодавства України, відсутні будь-які обмеження на використання орендованого обладнання із наявними дозвільними документами.
Додатково повідомляємо, що виразами «Діючий договір між учасником та ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності»», виразом «на використання радіочастот учасник повинен мати дозволи Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровській області або Україні» та виразом «На підтвердження вищевикладеного учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію даних дозволів, виданих учаснику, в кількості не менше 10 шт. або надати Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь учаснику радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку не менше 10 номерів», Замовник обмежив коло потенційних учасників, які планували скористатися своїм Законним правом щодо залучення субпідрядника / співвиконавця та/або на право оренди обладнання (матеріально-технічної бази), чим грубо порушив усі принципи здійснення публічних закупівель.
Також зовсім незрозуміло, чому Замовник встановлю кількість без жодних обґрунтувань.
Дані дозволи видаються на рації, які використовують працівники охорони. Отже, для надання послуг що є предметом даної закупівлі достатньо одного автомобіля в якому повинно перебувати два працівника, а отже і повинні мати лише дві рації (радіостанції) з дозволами до них.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
×
-
Назва доказу:
Рішення КОЛЕГІЇ АМКУ від 24.01.2024 року №1488-р/пк-пз.
-
Повʼязаний документ:
5. Рішення КОЛЕГІЇ АМКУ від 24.01.2024 № 1488.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір оренди рацій, дозволи на рації та договір власника рацій із УДЦР.
-
Повʼязаний документ:
4. Договір оренди рацій,дозволи,договір УДЦР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
453862cb5c0c4687a7cfe316c2db57ef
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пп. 2.6 п. 2 Додатку №3 до Тендерної документації також ідентична вимога міститься і у пп.2.6 п 13. Додатку №7 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Потенційні Учасники під час здійснення господарської діяльності в першу чергу повинні керуватися Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960.
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960 містять виключний перелік необхідних вимог до суб’єктів господарювання.
Жодним із пунктів Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960 не встановлено обов’язку для суб’єктів охоронної діяльності укладати договори із мобільними операторами.
Договір — домовленість одної, двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом (в тому числі в електронному вигляді).
Загальний порядок укладення договору закріплено в статтях 638..650 глави 53 «Укладення, зміна і розірвання договору» Цивільного Кодексу України.
Особливості укладення господарських договорів передбачено в статтях 179..187 глави 20 «Господарські договори» Господарського Кодексу України.
Відповідно до ч. 1 ст. 638 Цивільного Кодексу України договір вважається укладеним, якщо сторони у належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Оскільки відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу встановлено:
«Стаття 633. Публічний договір
1. Публічним є договір, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов'язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв'язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо).»
Отже, договори, які вимагаються умовами тендерної документації, можуть бути публічними, а потенційні Учасники не мати їх в наявності.
Додатково повідомляємо, що у двосторонніх договорах, можливі обмеження щодо розповсюдження домовленостей іншим суб’єктам господарювання.
Також зовсім незрозуміло, чому Замовник встановлю кількість без жодних обґрунтувань.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Потенційні Учасники під час здійснення господарської діяльності в першу чергу повинні керуватися Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960.
Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960 містять виключний перелік необхідних вимог до суб’єктів господарювання.
Жодним із пунктів Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою КМУ від 18 листопада 2015 року №960 не встановлено обов’язку для суб’єктів охоронної діяльності укладати договори із мобільними операторами.
Договір — домовленість одної, двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом (в тому числі в електронному вигляді).
Загальний порядок укладення договору закріплено в статтях 638..650 глави 53 «Укладення, зміна і розірвання договору» Цивільного Кодексу України.
Особливості укладення господарських договорів передбачено в статтях 179..187 глави 20 «Господарські договори» Господарського Кодексу України.
Відповідно до ч. 1 ст. 638 Цивільного Кодексу України договір вважається укладеним, якщо сторони у належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Оскільки відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу встановлено:
«Стаття 633. Публічний договір
1. Публічним є договір, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов'язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв'язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо).»
Отже, договори, які вимагаються умовами тендерної документації, можуть бути публічними, а потенційні Учасники не мати їх в наявності.
Додатково повідомляємо, що у двосторонніх договорах, можливі обмеження щодо розповсюдження домовленостей іншим суб’єктам господарювання.
Також зовсім незрозуміло, чому Замовник встановлю кількість без жодних обґрунтувань.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
6. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
13e8431396a34c35bf6ee8a3e1783d01
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пп. 5.2 п. 5 Додатку №4 (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам) також ідентична вимога міститься і у ппп. 1.2 пп. 1. п 14. Додатку №7 до Тендерної документації:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності наявності пульта центрального спостереження в місті Дніпро та Дніпропетровській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (реагування на тривожну сигналізацію) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Дніпро та Дніпропетровській області.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там пульта центрального спостереження, оскільки маємо пункт централізованого спостереження, який розміщений в м. Києві.
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності наявності пульта центрального спостереження в місті Дніпро та Дніпропетровській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (реагування на тривожну сигналізацію) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Дніпро та Дніпропетровській області.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там пульта центрального спостереження, оскільки маємо пункт централізованого спостереження, який розміщений в м. Києві.
×
-
Назва доказу:
- Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
- Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.