• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

39 250 193.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 196 250.97 UAH
Період оскарження: 06.07.2018 21:15 - 20.07.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Встановлення дискримінаційних вимог до учасників

Номер: 8b444c7f79e94d7787629a9c98bcbac1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002254-a.c3
Назва: Встановлення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Після детального вивчення умов тендерної документації з метою подальшої участі у даній процедурі закупівлі, нами було виявило вимоги, що необґрунтовано обмежують конкуренцію, порушують принципи здійснення закупівель та перешкоджають нам взяти участь у даній процедурі. Так, згідно з підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що учасники повинні відповідати, зокрема, такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, спосіб документального підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію визначено у підпунктах 5.3.1.-5.3.3 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Разом з цим, абзацом 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що учасники повинні мати «відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років». Згідно зі змістом наведених умов підтвердити свою відповідність даному кваліфікаційному критерію можуть лише ті учасники, які протягом останніх чотирьох років виконали два і більше аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше приблизно 30 000 000,00 грн., оскільки враховуючи обсяг робіт згідно додатку 3 до тендерної документації та зроблені нами попередні розрахунки, сума тендерної пропозиції будь-якого учасника буде коливатися в межах від 30 000 000,00 грн. Отже, беручи до уваги положення абзацу 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», ми повинні надати в складі своєї тендерної пропозиції копії не менше 2 аналогічних договорів, які були укладені і виконані протягом останніх чотирьох років із вартістю кожного договору не менше 30 000 000,00 грн. У свою чергу, наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів з капітального ремонту (термомодернізації) будівель, які є співставними за складом та характером робіт з предметом закупівлі, але які укладені і виконані на значно меншу суму ніж 30 000 000,00 грн. Тому, надати копії не менше 2 аналогічних договорів, які відповідатимуть умовам тендерної документації, у нас не має змоги. У зв’язку з цим, умова абзацу 5 підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації перешкоджає нашому підприємству в участі у даній процедурі закупівлі. Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до частини З статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимога «Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років» має бути виключена із наведених вище умов тендерної документації. У разі невиконання нашої вимоги вимушені будемо звернутися до компетентного органу зі відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Замовник не вбачає за можливе внесення змін до тендерної документації, в зв'язку із належністю кваліфікаційних вимог щодо наявності двох аналогічних договорів, виконаних учасниками даної процедури протягом останніх чотирьох років, до обов’язкових кваліфікаційних вимог, встановлених для аналогічних процедур закупівлі на підтвердження досвіду учасників. Детальне обгрунтування у прікріпленому файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

вимога щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: b47e0244adc94135b46c082b0b3905f9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002254-a.c2
Назва: вимога щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
Уповноваженій особі Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради Панченку Д.В. ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-07-06-002254-a «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»). Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ). При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…». Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf). Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001. Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур. Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель. Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників. Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України. Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: f0e27430cd0943dbaaff781441dded36
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002254-a.b1
Назва: вимога щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
Уповноваженій особі Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради Панченку Д.В. ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-07-06-002254-a «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських ЗОШ № 17, 18, 23, 32 та будівлі Краматорського дошкільного навчального закладу № 51» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»). Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ). При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…». Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf). Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001. Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур. Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель. Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників. Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України. Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації. Доброго дня. Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка у тексті
Дата скасування: 12.07.2018 14:54