-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з надання доступу до мережі Інтернет
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
10.12.2024 11:36 - 15.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на відміну закупівлі
Номер:
7cbbb0e2ae104eb59179d9c568a4897c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-10-006774-a.a2
Назва:
СКАРГА на відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №5 від 15.01.2025.pdf 20.01.2025 11:15
- Скарга на дискваліфікацію.docx 20.01.2025 11:15
- Довідка про здійснення діяльності і про оператора_fin.docx 20.01.2025 11:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.01.2025 №466.pdf 20.01.2025 11:15
- Витяг_19.11.2024.pdf 20.01.2025 11:15
- 9000_довіреність_НВ_КГ_ЦОА_спеціалісти.pdf 20.01.2025 11:15
- рішення від 13.01.2025 №466.pdf 20.01.2025 11:15
- sign.p7s 20.01.2025 11:19
- Рішення від 22.01.2025 №948.pdf 22.01.2025 15:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.01.2025 №1374.pdf 30.01.2025 11:05
- Рішення від 29.01.2025 №1374.pdf 30.01.2025 18:39
- Інформація щодо скарги від 24.01.2025.pdf 24.01.2025 14:36
- інформація щодо скарги від 24.01.2025.docx 24.01.2025 14:36
- Протокол №11 від 04.02.2025.pdf 04.02.2025 11:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2025 14:19
Дата розгляду скарги:
29.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.01.2025 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.01.2025 18:39
Дата виконання рішення Замовником:
04.02.2025 11:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення від від 29.01.2025 № 1374-р/пк-пз комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції акціонерного товариства "УКРТЕЛЕКОМ" В ОСОБІ ХАРКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ (код ЄДРПОУ: 21560766) за процедурою закупівлі — "Послуги з надання доступу до мережі Інтернет", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-10- 006774-a- виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
027757c9c04841e29bc8a82a493dc047
Заголовок пункту скарги:
У Протоколі №5 зафіксовано рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВО «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовником, Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ (з додатками) щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги».
Після завершення аукціону 18.12.2024 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну у АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТЕЛЕКОМ" (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком.
(3) Підстави для подання скарги:
15.01.2025 у електронній системі закупівлі Замовником викладено протокол № 5 розгляду та відхилення тендерної пропозиції щодо закупівлі послуги з надання доступу до мережі Інтернет, згідно коду ДК 021:2015 – 72410000-7 — Послуги провайдерів відкритих торгів, унікальний номер оголошення присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-12-10-006774-a, що подана учасником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) (далі – протокол №5).
У Протоколі №5 зафіксовано рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВО «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ).
При цьому, Замовник посилається на абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Замовник у протоколі №5 зазначає, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо тендерної закупівлі тендерної документації, через відсутність документального підтвердження інформації, що вимагалась замовником відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, а саме: інформації про статус (оператор або провайдер).
Підпункт 3.1 Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, містить таку вимогу: «Для підтвердження технічних та якісних та інших характеристик предмета Закупівлі, Учасник закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати: Копії документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» у порядку, запровадженому рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 Ка 560»;
Скаржником на підтвердження цієї вимоги тендерної документації до системи завантажено:
- Витяг із Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг;
- Довідку на вимогу ТД щодо документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» права АТ «Укртелеком» здійснювати діяльність у сфері електронних комунікацій (далі – Довідка).
Відповідно до п.28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Слід звернути увагу, що вказана вище вимога тендерної документації у цій частині не містить жодного переліку документів вказівки на надання конкретно визначеного документу, наприклад «повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації чи Витягу із Реєстр чи інший документ який підтверджує статус оператор/провайдер та не містить вказівки на дату/час створення таких документів.
Вимога тендерної документації сформульована так, що вказує на будь-який документ, який підтверджує включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер). Дійсним документом у часі на момент участі у цій закупівлі, який підтверджує право надавати послуги з доступу до мережі Інтернет, що є предметом закупівлі, є також Витяг із Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж (далі – Витяг).
Витяг містить інформацію про те, що: АТ «Укртелеком» є оператором, оскільки у Витязі зазначено види послуг, які надаються виключно операторами (відповідно до п. 70 ст.2 ЗУ «Про електронні комунікації», оператором електронних комунікацій є суб’єкт господарювання, який володіє, здійснює експлуатацію та управління електронними комунікаційними мережами та/або пов’язаними засобами), наприклад, послуга доступу до мережі Інтернет, забезпечує доступ до мережі Інтернет і можливість логічного з'єднання з кінцевими точками мережі Інтернет незалежно від технології, що застосовується в електронній комунікаційній мережі, і кінцевого (термінального) обладнання, що використовується. У тому числі послуга широкосмугового доступу до мережі Інтернет, тобто ці послуги надається оператором.
Витяг також містить графу «територія на якій здійснюється діяльність у сфері електронних комунікацій».
Додатково у Довідці, Скаржник надав пояснення, про те, що має статус оператора і на якій території надає послуги. Уся необхідна інформація про цей статус оператора викладена у Витязі та розтлумачена у Довідці з вжиттям термінів підпункту 3.1 Додатку 2 Тендерної документації.
Слід звернути увагу на те, що протоколом №114 від 25.12.2024 Замовник відмінив закупівлю UA-2024-12-10-006774-a з підстав «виявлення таких порушень, які неможливо усунути, «У додатку 2 до тендерної документації допущено технічну помилку, встановлено, що у пункті 3. Копії документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» у порядку, запровадженому рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 № 560, яке втратило чинність на підставі рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку №610 від 17.12.2019 року, яке постановою №70 від 20.04.2021 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку(зареєстрованою в Міністерстві юстиції України від 07.05.2022 №502/37838, визнано таким, що втратило чинність, рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 17.12.2019 №610 «Питання ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 02.01.2020 №11/34294.
Рішенням Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель №466-р/пк-пз від 13.01.2025 у закупівлі UA-2024-12-10-006774-a, встановила, що «Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника».
Отже, це ще раз підтверджує можливість учасників закупівлі надати будь-які дійсні документи, що видані відповідним органом державної влади, які підтверджують право Учасника закупівлі надавати послуги доступу до мережі Інтернет, що є предметом даної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відхилення тендерної його пропозиції згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей і відповідно з аргументацією Замовника, як на підставу застосування зазначеної вище норми.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовником цієї закупівлі відсутні.
Вимоги тендерної документації щодо надання копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер), перш за все спрямовані на підтвердження права Учасника здійснювати діяльність у сфері електронних комунікацій (телекомунікацій) та не містять вказівки на конкретно визначений документ, який підтверджує таке право.
Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій, так і Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг вівся і ведеться на даний час регуляторним органом - Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. При цьому до повноважень саме цього органу належало здійснення реєстрації у сфері надання телекомунікаційних послуг (п.4 ч.1 ст. 18 Закону України «Про телекомунікації»).
І, на даний час, належить ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг ( 28-1 ст.4 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК)»).
Отже, виконанням вимоги тендерної документації щодо надання «копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету» є надання Учасником у складі тендерної пропозиції копія витягу з реєстру операторів, провайдерів. Переможцем, АТ «Укртелеком» до системи електронних закупівель було завантажено актуальний на дату проведення закупівлі Витяг з Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг та Довідку на вимогу ТД щодо документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» права АТ «Укртелеком» здійснювати діяльність у сфері електронних комунікацій, тобто вимога тендерної документації виконана.
Окрім цього, слід зазначити, що Замовником не враховано положення пункті 28, 47 Особливостей, ч. 5 ст., 17, ч. 2 ,4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно з яким Замовник не вимагає документального підтвердження інформації у разі коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
До публічної інформації у сфері електронних комунікацій (телекомунікацій) належить Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (затверджений наказом Голови НКРЗІ від 28.01.2020 № 10/нк, зі змінами, внесеними наказом Голови НКРЗІ від 20.10.2020 № 80/нк, від 14.12.2021 № 94/нк).
Відповідно до наказу Голови НКРЗІ від 28.01.2020 № 10/нк (зі змінами, внесеними наказом Голови НКРЗІ від 20.10.2020 № 80/нк, від 14.12.2021 № 94/нк затверджено переліку наборів даних НКРЗІ, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних належить Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій https://nkek.gov.ua/hromadskosti/publichna-informatsiia. Станом на дату проведення закупівлі діє постанова НКЕК від 20.04.2022 № 30 «Питання ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 07.05.2022 за № 502/37838, і зазначений Реєстр належить до відкритих даних https://nkek.gov.ua/diialnist/sfery-diialnosti/elektronni-komunikatsii/zahalna-avtoryzatsiia-subiektiv-hospodariuvannia-iaki-zdiisniuiut-diialnist-u-sferi-elektronnykh-komunikatsii/reiestr-postachalnykiv-elektronnykh-komunikatsiinykh-merezh-taabo-posluh.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія) Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія)
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
- протокол від 15.01.2025 №5;
- Витяг і Реєстру;
- Довідка;
- рішення №466-р/пк-пз від 13.01.2025 .
Після завершення аукціону 18.12.2024 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну у АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТЕЛЕКОМ" (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком.
(3) Підстави для подання скарги:
15.01.2025 у електронній системі закупівлі Замовником викладено протокол № 5 розгляду та відхилення тендерної пропозиції щодо закупівлі послуги з надання доступу до мережі Інтернет, згідно коду ДК 021:2015 – 72410000-7 — Послуги провайдерів відкритих торгів, унікальний номер оголошення присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-12-10-006774-a, що подана учасником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) (далі – протокол №5).
У Протоколі №5 зафіксовано рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВО «УКРТЕЛЕКОМ» (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ).
При цьому, Замовник посилається на абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Замовник у протоколі №5 зазначає, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо тендерної закупівлі тендерної документації, через відсутність документального підтвердження інформації, що вимагалась замовником відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, а саме: інформації про статус (оператор або провайдер).
Підпункт 3.1 Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, містить таку вимогу: «Для підтвердження технічних та якісних та інших характеристик предмета Закупівлі, Учасник закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати: Копії документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» у порядку, запровадженому рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 Ка 560»;
Скаржником на підтвердження цієї вимоги тендерної документації до системи завантажено:
- Витяг із Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг;
- Довідку на вимогу ТД щодо документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» права АТ «Укртелеком» здійснювати діяльність у сфері електронних комунікацій (далі – Довідка).
Відповідно до п.28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Слід звернути увагу, що вказана вище вимога тендерної документації у цій частині не містить жодного переліку документів вказівки на надання конкретно визначеного документу, наприклад «повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації чи Витягу із Реєстр чи інший документ який підтверджує статус оператор/провайдер та не містить вказівки на дату/час створення таких документів.
Вимога тендерної документації сформульована так, що вказує на будь-який документ, який підтверджує включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер). Дійсним документом у часі на момент участі у цій закупівлі, який підтверджує право надавати послуги з доступу до мережі Інтернет, що є предметом закупівлі, є також Витяг із Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж (далі – Витяг).
Витяг містить інформацію про те, що: АТ «Укртелеком» є оператором, оскільки у Витязі зазначено види послуг, які надаються виключно операторами (відповідно до п. 70 ст.2 ЗУ «Про електронні комунікації», оператором електронних комунікацій є суб’єкт господарювання, який володіє, здійснює експлуатацію та управління електронними комунікаційними мережами та/або пов’язаними засобами), наприклад, послуга доступу до мережі Інтернет, забезпечує доступ до мережі Інтернет і можливість логічного з'єднання з кінцевими точками мережі Інтернет незалежно від технології, що застосовується в електронній комунікаційній мережі, і кінцевого (термінального) обладнання, що використовується. У тому числі послуга широкосмугового доступу до мережі Інтернет, тобто ці послуги надається оператором.
Витяг також містить графу «територія на якій здійснюється діяльність у сфері електронних комунікацій».
Додатково у Довідці, Скаржник надав пояснення, про те, що має статус оператора і на якій території надає послуги. Уся необхідна інформація про цей статус оператора викладена у Витязі та розтлумачена у Довідці з вжиттям термінів підпункту 3.1 Додатку 2 Тендерної документації.
Слід звернути увагу на те, що протоколом №114 від 25.12.2024 Замовник відмінив закупівлю UA-2024-12-10-006774-a з підстав «виявлення таких порушень, які неможливо усунути, «У додатку 2 до тендерної документації допущено технічну помилку, встановлено, що у пункті 3. Копії документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» у порядку, запровадженому рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 № 560, яке втратило чинність на підставі рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку №610 від 17.12.2019 року, яке постановою №70 від 20.04.2021 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку(зареєстрованою в Міністерстві юстиції України від 07.05.2022 №502/37838, визнано таким, що втратило чинність, рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 17.12.2019 №610 «Питання ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 02.01.2020 №11/34294.
Рішенням Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель №466-р/пк-пз від 13.01.2025 у закупівлі UA-2024-12-10-006774-a, встановила, що «Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника».
Отже, це ще раз підтверджує можливість учасників закупівлі надати будь-які дійсні документи, що видані відповідним органом державної влади, які підтверджують право Учасника закупівлі надавати послуги доступу до мережі Інтернет, що є предметом даної закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відхилення тендерної його пропозиції згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей і відповідно з аргументацією Замовника, як на підставу застосування зазначеної вище норми.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовником цієї закупівлі відсутні.
Вимоги тендерної документації щодо надання копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер), перш за все спрямовані на підтвердження права Учасника здійснювати діяльність у сфері електронних комунікацій (телекомунікацій) та не містять вказівки на конкретно визначений документ, який підтверджує таке право.
Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій, так і Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг вівся і ведеться на даний час регуляторним органом - Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. При цьому до повноважень саме цього органу належало здійснення реєстрації у сфері надання телекомунікаційних послуг (п.4 ч.1 ст. 18 Закону України «Про телекомунікації»).
І, на даний час, належить ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг ( 28-1 ст.4 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК)»).
Отже, виконанням вимоги тендерної документації щодо надання «копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету» є надання Учасником у складі тендерної пропозиції копія витягу з реєстру операторів, провайдерів. Переможцем, АТ «Укртелеком» до системи електронних закупівель було завантажено актуальний на дату проведення закупівлі Витяг з Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг та Довідку на вимогу ТД щодо документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» права АТ «Укртелеком» здійснювати діяльність у сфері електронних комунікацій, тобто вимога тендерної документації виконана.
Окрім цього, слід зазначити, що Замовником не враховано положення пункті 28, 47 Особливостей, ч. 5 ст., 17, ч. 2 ,4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно з яким Замовник не вимагає документального підтвердження інформації у разі коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
До публічної інформації у сфері електронних комунікацій (телекомунікацій) належить Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (затверджений наказом Голови НКРЗІ від 28.01.2020 № 10/нк, зі змінами, внесеними наказом Голови НКРЗІ від 20.10.2020 № 80/нк, від 14.12.2021 № 94/нк).
Відповідно до наказу Голови НКРЗІ від 28.01.2020 № 10/нк (зі змінами, внесеними наказом Голови НКРЗІ від 20.10.2020 № 80/нк, від 14.12.2021 № 94/нк затверджено переліку наборів даних НКРЗІ, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних належить Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій https://nkek.gov.ua/hromadskosti/publichna-informatsiia. Станом на дату проведення закупівлі діє постанова НКЕК від 20.04.2022 № 30 «Питання ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 07.05.2022 за № 502/37838, і зазначений Реєстр належить до відкритих даних https://nkek.gov.ua/diialnist/sfery-diialnosti/elektronni-komunikatsii/zahalna-avtoryzatsiia-subiektiv-hospodariuvannia-iaki-zdiisniuiut-diialnist-u-sferi-elektronnykh-komunikatsii/reiestr-postachalnykiv-elektronnykh-komunikatsiinykh-merezh-taabo-posluh.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія) Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія)
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
- протокол від 15.01.2025 №5;
- Витяг і Реєстру;
- Довідка;
- рішення №466-р/пк-пз від 13.01.2025 .
×
-
Назва доказу:
Довіреність уповноваженої особи АТ «Укртелеком»
-
Повʼязаний документ:
9000_довіреність_НВ_КГ_ЦОА_спеціалісти.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка
-
Повʼязаний документ:
Довідка про здійснення діяльності і про оператора_fin.docx
-
-
Назва доказу:
Витяг із Реєстру
-
Повʼязаний документ:
Витяг_19.11.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №5 від 15.01.2025
-
Повʼязаний документ:
Протокол №5 від 15.01.2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Комунальне підприємство «Господар» Богодухівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Харківська філія) у закупівлі UA-2024-12-10-006774-a за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 — Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі Інтернет)» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що викладено у протоколі № 5 від 15.01.2025.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на відміну закупівлі UA-2024-12-10-006774-a
Номер:
782e4ebc3f3248eab9ccfa42c0473c09
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-10-006774-a.a1
Назва:
СКАРГА на відміну закупівлі UA-2024-12-10-006774-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на відміну закупівлі.docx 30.12.2024 15:25
- Витяг із тендерної документації.docx 30.12.2024 15:25
- sign.p7s 30.12.2024 15:29
- 9000_довіреність_НВ_КГ_ЦОА_спеціалісти.pdf 30.12.2024 15:25
- Протокол №114 від 25.12.2024.pdf 30.12.2024 15:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.01.2025 №466.pdf 14.01.2025 10:56
- рішення від 13.01.2025 №466.pdf 14.01.2025 11:04
- рішення від 06.01.2025 №130.pdf 06.01.2025 14:42
- Протокол №3 від 14.01.2025.pdf 14.01.2025 16:09
- Інформація щодо проведення процедури.pdf 08.01.2025 09:23
- Додаток 1 до інформації щодо проведення процедури закупівлі.docx 08.01.2025 09:23
- інформація щодо скарги від 08.01.2025.docx 08.01.2025 09:23
- Протокол №3 від 14.01.2025.pdf 14.01.2025 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2025 12:10
Дата розгляду скарги:
13.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.01.2025 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.01.2025 11:05
Дата виконання рішення Замовником:
14.01.2025 16:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення від від 13.01.2025 №466-р/пк-пз комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги з надання доступу до мережі Інтернет", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-10-006774-a за для усунення порушення - виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
113c79d8a8ae4e729d317dde61ee9e30
Заголовок пункту скарги:
Замовником, Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ (з додатками) щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником, Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ (з додатками) щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги».
Після завершення аукціону 18.12.2024 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну у АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТЕЛЕКОМ" (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком.
(3) Підстави для подання скарги:
25.12.2024 у електронній системі закупівлі Замовником викладено протокол відміни відкритих торгів №114 (далі – протокол №114).
У Протоколі №114 зафіксовано рішення Замовника про відміну відкритих торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
При цьому, Замовник посилається на підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
У протоколі №114 Замовником зазначено про виявлення таких порушень, які неможливо усунути, «У додатку 2 до тендерної документації допущено технічну помилку, встановлено, що у пункті 3. «Для підтвердження технічних та якісних та інших характеристик предмета Закупівлі, Учасник закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати: Копії документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» у порядку, запровадженому рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 № 560, яке втратило чинність на підставі рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку №610 від 17.12.2019 року, яке постановою №70 від 20.04.2021 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку(зареєстрованою в Міністерстві юстиції України від 07.05.2022 №502/37838, визнано таким, що втратило чинність, рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 17.12.2019 №610 «Питання ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 02.01.2020 №11/34294.
Замовник далі у протоколі №114 пояснює чому тендерна документація містить посилання на не чинні нормативно-правові акти: «Замовнику при оприлюднені тендерної документації подібні зміни були невідомі і помилково було вказано у вимогах Додатку 2 надання копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» у порядку, запровадженому рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 № 560».
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відміну Закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей і відповідно з аргументацією Замовника, як на підставу застосування зазначеної вище норми.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відміни Замовником цієї закупівлі відсутні.
Вимоги тендерної документації щодо надання копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер), перш за все спрямовані на підтвердження права Учасника здійснювати діяльність у сфері електронних комунікацій (телекомунікацій). Отже, для Замовника у першу чергу важливим було те, що послуги надаватимуться суб’єктом господарювання, який має статус оператора, провайдера (постачальником електронних комунікаційних послуг, згідно з термінологією чинного на даний час законодавства).
Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій, так і Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг вівся і ведеться на даний час регуляторним органом - Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. При цьому до повноважень саме цього органу належало здійснення реєстрації у сфері надання телекомунікаційних послуг (п.4 ч.1 ст. 18 Закону України «Про телекомунікації»).
І, на даний час, належить ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг ( 28-1 ст.4 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК)»).
Отже, виконанням вимоги тендерної документації щодо надання «копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету» є надання Учасником у складі тендерної пропозиції копія витягу з реєстру операторів, провайдерів. Переможцем, АТ «Укртелеком» до системи електронних закупівель було завантажено актуальний на дату проведення закупівлі Витяг з Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, тобто вимога тендерної документації виконана.
За приписом підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис таких порушень, які неможливо виправити Замовником у Тендерній документації та у додатках до неї - не надано. Таким чином, посилання у тендерній документації на ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» не може вважатись порушенням, згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Таким чином, Замовник безпідставно визнав порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель вимогу щодо надання: «Копії документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер»).
Окрім цього, слід зазначити, що Замовником не враховано положення пункті 28, 47 Особливостей, ч. 5 ст., 17, ч. 2 ,4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно з яким Замовник не вимагає документального підтвердження інформації у разі коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
До публічної інформації у сфері електронних комунікацій (телекомунікацій) належить Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (затверджений наказом Голови НКРЗІ від 28.01.2020 № 10/нк, зі змінами, внесеними наказом Голови НКРЗІ від 20.10.2020 № 80/нк, від 14.12.2021 № 94/нк).
Відповідно до наказу Голови НКРЗІ від 28.01.2020 № 10/нк (зі змінами, внесеними наказом Голови НКРЗІ від 20.10.2020 № 80/нк, від 14.12.2021 № 94/нк затверджено переліку наборів даних НКРЗІ, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних належить Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій https://nkek.gov.ua/hromadskosti/publichna-informatsiia. Станом на дату проведення закупівлі діє постанова НКЕК від 20.04.2022 № 30 «Питання ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 07.05.2022 за № 502/37838, і зазначений Реєстр належить до відкритих даних https://nkek.gov.ua/diialnist/sfery-diialnosti/elektronni-komunikatsii/zahalna-avtoryzatsiia-subiektiv-hospodariuvannia-iaki-zdiisniuiut-diialnist-u-sferi-elektronnykh-komunikatsii/reiestr-postachalnykiv-elektronnykh-komunikatsiinykh-merezh-taabo-posluh.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відміну закупівлі Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення щодо відміни закупівлі.
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
- протокол від 25.12.2024 №114.
- витяг із тендерної документації ( щодо відсутності Опису порушень, які неможливо виправити).
Після завершення аукціону 18.12.2024 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну у АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТЕЛЕКОМ" (ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком.
(3) Підстави для подання скарги:
25.12.2024 у електронній системі закупівлі Замовником викладено протокол відміни відкритих торгів №114 (далі – протокол №114).
У Протоколі №114 зафіксовано рішення Замовника про відміну відкритих торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
При цьому, Замовник посилається на підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
У протоколі №114 Замовником зазначено про виявлення таких порушень, які неможливо усунути, «У додатку 2 до тендерної документації допущено технічну помилку, встановлено, що у пункті 3. «Для підтвердження технічних та якісних та інших характеристик предмета Закупівлі, Учасник закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати: Копії документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» у порядку, запровадженому рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 № 560, яке втратило чинність на підставі рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку №610 від 17.12.2019 року, яке постановою №70 від 20.04.2021 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку(зареєстрованою в Міністерстві юстиції України від 07.05.2022 №502/37838, визнано таким, що втратило чинність, рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 17.12.2019 №610 «Питання ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 02.01.2020 №11/34294.
Замовник далі у протоколі №114 пояснює чому тендерна документація містить посилання на не чинні нормативно-правові акти: «Замовнику при оприлюднені тендерної документації подібні зміни були невідомі і помилково було вказано у вимогах Додатку 2 надання копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер) відповідно до вимог ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» у порядку, запровадженому рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 № 560».
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відміну Закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей і відповідно з аргументацією Замовника, як на підставу застосування зазначеної вище норми.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відміни Замовником цієї закупівлі відсутні.
Вимоги тендерної документації щодо надання копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер), перш за все спрямовані на підтвердження права Учасника здійснювати діяльність у сфері електронних комунікацій (телекомунікацій). Отже, для Замовника у першу чергу важливим було те, що послуги надаватимуться суб’єктом господарювання, який має статус оператора, провайдера (постачальником електронних комунікаційних послуг, згідно з термінологією чинного на даний час законодавства).
Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій, так і Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг вівся і ведеться на даний час регуляторним органом - Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. При цьому до повноважень саме цього органу належало здійснення реєстрації у сфері надання телекомунікаційних послуг (п.4 ч.1 ст. 18 Закону України «Про телекомунікації»).
І, на даний час, належить ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг ( 28-1 ст.4 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК)»).
Отже, виконанням вимоги тендерної документації щодо надання «копій документів, які підтверджують включення Учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету» є надання Учасником у складі тендерної пропозиції копія витягу з реєстру операторів, провайдерів. Переможцем, АТ «Укртелеком» до системи електронних закупівель було завантажено актуальний на дату проведення закупівлі Витяг з Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, тобто вимога тендерної документації виконана.
За приписом підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис таких порушень, які неможливо виправити Замовником у Тендерній документації та у додатках до неї - не надано. Таким чином, посилання у тендерній документації на ст. 42 Закону України «Про телекомунікації» не може вважатись порушенням, згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Таким чином, Замовник безпідставно визнав порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель вимогу щодо надання: «Копії документів, які підтверджують включення Учасника до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації з видом діяльності «надання послуг доступу до Інтернету», територією та статусом (оператор або провайдер»).
Окрім цього, слід зазначити, що Замовником не враховано положення пункті 28, 47 Особливостей, ч. 5 ст., 17, ч. 2 ,4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно з яким Замовник не вимагає документального підтвердження інформації у разі коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним.
До публічної інформації у сфері електронних комунікацій (телекомунікацій) належить Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (затверджений наказом Голови НКРЗІ від 28.01.2020 № 10/нк, зі змінами, внесеними наказом Голови НКРЗІ від 20.10.2020 № 80/нк, від 14.12.2021 № 94/нк).
Відповідно до наказу Голови НКРЗІ від 28.01.2020 № 10/нк (зі змінами, внесеними наказом Голови НКРЗІ від 20.10.2020 № 80/нк, від 14.12.2021 № 94/нк затверджено переліку наборів даних НКРЗІ, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних належить Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій https://nkek.gov.ua/hromadskosti/publichna-informatsiia. Станом на дату проведення закупівлі діє постанова НКЕК від 20.04.2022 № 30 «Питання ведення реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 07.05.2022 за № 502/37838, і зазначений Реєстр належить до відкритих даних https://nkek.gov.ua/diialnist/sfery-diialnosti/elektronni-komunikatsii/zahalna-avtoryzatsiia-subiektiv-hospodariuvannia-iaki-zdiisniuiut-diialnist-u-sferi-elektronnykh-komunikatsii/reiestr-postachalnykiv-elektronnykh-komunikatsiinykh-merezh-taabo-posluh.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відміну закупівлі Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення щодо відміни закупівлі.
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
- протокол від 25.12.2024 №114.
- витяг із тендерної документації ( щодо відсутності Опису порушень, які неможливо виправити).
×
-
Назва доказу:
Витяг із тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Витяг із тендерної документації.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол №114 від 25.12.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокол №114 від 25.12.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зважаючи на вище наведене, Замовник порушив процедуру публічних закупівель, вимоги статті 32 Закону «Про публічні закупівлі», пункти 28, 48, 50 Особливостей, ст. 22 Закону та позбавив АТ «Укртелеком» права на визнання переможцем та укладання договору. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, Враховуючи порушення прав та законних інтересів Скаржника та керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 59, 67 Особливостей, прошу орган оскарження: Зобов’язати Комунальне підприємство «Господар» Богодухівської міської ради скасувати рішення про відміну закупівлі UA-2024-12-10-006774-a за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 — Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі Інтернет)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, що викладено у протоколі № 114 від 25.12.2024.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зважаючи на вище наведене, Замовник порушив процедуру публічних закупівель, вимоги статті 32 Закону «Про публічні закупівлі», пункти 28, 48, 50 Особливостей, ст. 22 Закону та позбавив АТ «Укртелеком» права на визнання переможцем та укладання договору. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, Враховуючи порушення прав та законних інтересів Скаржника та керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 59, 67 Особливостей, прошу орган оскарження: Встановити порушення процедури закупівлі Замовником;