• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення (мікрокювети, швидкі тести)

Вироби медичного призначення (мікрокювети, швидкі тести)

Завершена

237 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 376.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2018 13:49 - 21.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Мікрокювета гемоглобінова Hemo Control Hemoglobin Microcuvettes № 50

Номер: 799305e2b0f5434c857ec1e5f763b79b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-09-000436-c.c2
Назва: Мікрокювета гемоглобінова Hemo Control Hemoglobin Microcuvettes № 50
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо зробити окремим лотом Мікрокювету гемоглобінова Hemo Control Hemoglobin Microcuvettes № 50, так як вказаний предмет закупівлі відноситься до коду ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання , а діагностичні тести до ДК 021:2015, код 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання». Даний факт утворює дискримінаційні умови для потенційних учасників, а саме, не дає можливості прийняти участі в торгах. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом визначено предмет закупівлі абсолютно законно та неупереджено і наразі розбивати на лоти предмет закупівлі орієнтуючись на можливості конкретного постачальника (є незаконним) буде вважатися протиправним. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та є правом, а не обов'язком замовника. До Вашого посилання стосовно того, що вказаний предмет закупівлі мікрокювета відноситься до коду ДК 021:2015 33190000-8 — Медичне обладнання, відносимося як до особистої трактовки положень ДК 021:2015, яку учасник має право висловити в процесі процедури, так як належного підтвердження вказаного трактування на законодавчому рівні немає. На ринку України є достатня кількість потенційних постачальників (офіційних представників, чи дистриб'юторів, чи партнерів), що можуть в повному обсязі задовольнити потребу нашого закладу в даному виді товару. Вважаємо, що вимоги нашої тендерної документації жодним чином не обмежують коло потенційних учасників, що у свою чергу підтверджує недоцільність розподілу предмету закупівлі на лоти.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо мікрокювети гемоглобінової Hemo Control Hemoglobin Microcuvettes № 50

Номер: 5d9e8c68b8594c2eacbe7346b46e9725
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-09-000436-c.a1
Назва: Щодо мікрокювети гемоглобінової Hemo Control Hemoglobin Microcuvettes № 50
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо зробити окремим лотом предмет закупівлі Мікрокювета гемоглобінова Hemo Control Hemoglobin Microcuvettes № 50. Згідно з інструкцією з використання аналізатора вимірювання рівня гемоглобіну "Hemo-control", з вказаним аналізатором можуть використовуватися виключно оригінальні мікрокювети (див. Інструкцію стор. 30 у вкладені). В даному випадку не може бути запропоновано еквівалент, що створює дискримінаційні умови для потенційних учасників. З повагою.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет повідомляє, що відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі.» - предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри основного словника. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та є правом, а не обов'язком замовника. Серед переліку товарів, що складають предмет закупівлі вказано товари, які не підпадають під дію частин 3,4,5,6 статті 2 Закону, та є вільно і без обмежень запропоновані у широкому вжитку на товарному ринку України. Отже всі бажаючі можуть прийняти участь у закупівлі запропонувавши товари з дотриманням принципів ЗУ від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Ваше прохання виділити мікрокювету гемоглобінову Hemo Control Hemoglobin Microcuvettes № 50 в окремий лот не є доцільним, оскільки, виробники данної продукції самостійно здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, а також через систему офіційних дистриб'юторів та партнерів. Отримати статус дистриб'ютора чи партнера може будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, за умови виконання умов дистриб'юторського договору. Тому будь -яка юридична чи фізична особа-підприємець, за умов виконання нею умов дистриб'юторського договору з виробником, може взяти участь в процедурі закупівлі та запропонувати необхідну продукцію. Крім того, за таких умов виробник (офіційний представник, чи дистриб'ютор, чи партнер) надає контрагентам на їх запити також всю необхідну інформацію, зокрема й таку, що вимагається документацією. Неможливість Учасників закупівлі запропонувати до закупівлі весь перелік товару може призвести до закупівлі неякісного товару у недобросовісних постачальників. Враховуючи вищезазначене, Вимоги щодо того, що в даному випадку не може бути запропоновано еквівалент, що створює дискримінаційні умови для потенційних учасників не обґрунтовано, так як у тендерній документації зазначено, що мікрокювети повинні бути сумісні з аналізатором вимірювання рівня гемоглобіну "Hemo-control", а який буде виробник без різниці. Замовник не вважає доцільним розбивати закупівлю на лоти. Вважаємо, що вимоги нашої тендерної документації жодним чином не обмежують коло потенційних учасників.
Статус вимоги: Відхилено