-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поводження з побутовими відходами (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Завершена
1 141 484.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 707.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 707.42 UAH
Період оскарження:
10.12.2024 13:35 - 27.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
55a5e7faac8c4f409958292a8b2e114c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-09-021437-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про підтв. права підпису.pdf 05.01.2025 19:41
- Довідка про наявність досвіду анал. договорів.pdf 05.01.2025 19:41
- Відомості про учасника юридичної особи.pdf 05.01.2025 19:41
- Статут.pdf 05.01.2025 19:41
- Довідка про право підпису.pdf 05.01.2025 19:41
- Витяг з ЄДР.pdf 05.01.2025 19:41
- sign.p7s 05.01.2025 19:43
- рішення від 07.01.2025 №228.pdf 07.01.2025 16:11
- інформація про резолютивну частину рішенні від 14.01.2025 №577.pdf 15.01.2025 11:45
- рішення від 14.01.2025 №577.pdf 16.01.2025 11:58
- пояснення антимонопольний сміття.docx 09.01.2025 17:12
- відповідь антимонопольний.PDF 09.01.2025 17:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2025 19:51
Дата розгляду скарги:
14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.01.2025 16:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.01.2025 11:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
18aff72118a041988f0abe4965741ce3
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця закупівлі через неналежну оцінку документів тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Уповноваженою особою з організації та проведення публічних закупівель замовника Поліський національний університет (надалі Замовник) серед умов Тендерної документації (надалі ТД) передбачено, що учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких визначений у Додатку 6 до Тендерної документації (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД).
Згідно умов пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 1 до тендерної документації.
У Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (пунктом 1) та у Додатку 6 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (пунктом 1) визначено подання учасником закупівлі - Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, додаткові угоди до нього на зміну істотних умов з додатками та специфікаціями до договору та документів/у на підтвердження факту виконання).
В складі тендерної пропозиції учасник закупівлі ПП «ВЖРЕП №4» подано файл «Довідка про наявність досвіду анал. Договорів.pdf», згідно якого ПП «ВЖРЕП №4» для підтвердження виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі зазначено виконання договору б/н від 01.06.2018 року з Новогуйвинським виробничо житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством та договору №10 від 01.10.2019 року з товариством з обмеженою відповідальністю «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ». Зазначені договори додані додатком до поданого файлу «Довідка про наявність досвіду анал. Договорів.pdf». Ознайомившись з доданими ПП «ВЖРЕП №4» договорами та перевіривши відкриті данні наявні на Інтернет сайті https://prozorro.gov.ua/ вважаємо, що зазначені договори не відповідають вимогам Замовника закупівлі, визначеним у п. 1 Додатку 1 до ТД та у п. 1 Додатку 6 до ТД виходячи з наступного.
Замовником встановлено у ТД та додатках до неї вимогу до учасників закупівлі - надання інформації про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (по суті – наявність досвіду виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі). Наведена вимога передбачена у двох Додатках (1 та 6) до ТД.
Інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за конструкцією такої тендерної вимоги передбачає виконання договору з аналогічним предметом закупівлі, отже договору, який укладений в рамках закупівлі. Натомість, учасник ПП «ВЖРЕП №4» надано сканкопії двох договорів, інформація про які як договори публічних закупівель відсутня у відкритих даних на Інтернет сайті https://prozorro.gov.ua/ та в цим договорах предметом договорів не зазначено «Послуги з поводження з побутовими відходами КОД ДК 021:2015 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям». Учасником ПП «ВЖРЕП №4» до тендерної пропозиції недодано інших документів, які могли б підтвердити, що договір б/н від 01.06.2018 року або договір №10 від 01.10.2019 року є аналогічним договором з аналогічним предметом закупівлі, що передбачено ТД. Зазначена, на думку скаржника, свідчить про невідповідність поданої учасником ПП «ВЖРЕП №4» інформації та документів вимогам тендерної документації Замовника.
Також, Замовник у ТД у пункті 2 Додатку 1 та у пункті 2 Додатку 6 передбачив, що у складі тендерної пропозиції учасник має надати документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень, щодо підпису тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Учасником ПП «ВЖРЕП №4» у складі документів тендерної пропозиції додано файл «Відомості про учасника юридичної особи.pdf», згідно пункту 7 якого - дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи (учасника) відсутні. Також, учасником ПП «ВЖРЕП №4» у складі документів тендерної пропозиції додано два однотипні файли: «Довідка про підтв. права підпису.pdf» та «Довідка про право підпису.pdf», в яких зазначено про належність права підпису документів пропозицій, договорів на закупівлю директору Тичині Володимиру Андрійовичу. Однак, у зазначених файлах відсутній адресат (Замовник), посилання на номер закупівлі, сума дозволених повноважень.
Поряд з цим, у складі документів тендерної пропозиції учасником ПП «ВЖРЕП №4» додано файл «Статут.pdf» учасника.
Відповідно до доданої учасником сканкопії нової редакції Статуту ПРИВАТНОГО ПІДПРЄМСТВА «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №4», затвердженої рішенням загальних зборів учасників Протокол№3 від 12.08.2019 року (далі Статут), а саме підпункту л) пункту 5.3. Розділу V. «Органи управління» (сторінка 6 Статуту) до компетенції загальних зборів належить вирішення, в тому числі, питання надання згоди на укладання договорів на суму, що перевищує розмір статутного капіталу, а також кредитних договорів, договорів поруки, іпотеки договорів на відчуження та передачу під заставу основних засобів та майна ПП.
Згідно положень пункту 3.4. Розділу ІІІ. «Майно підприємство та його фонди» Статуту передбачено, що статутний капітал складає 21 000 (двадцять одна тисяча) грн., і на момент державної реєстрації нової редакції Статуту сформовано у повному обсязі. Аналогічні відомості щодо розміру статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) також відображені у доданому Учасником ПП «ВЖРЕП №4» у складі документів тендерної пропозиції файлі «Витяг з ЄДР.pdf» (4 сторінка 4 запис).
Але, серед документів тендерної пропозиції учасника ПП «ВЖРЕП №4» відсутні документи, що підтверджують право підпису поданої тендерної пропозиції згідно положень Статут та як того вимагав Замовник згідно пункту 2 Додатку 1 до ТД та пункту 2 Додатку 6 до ТД - рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо.
Зазначена, на думку скаржника, свідчить про невідповідність поданих учасником ПП «ВЖРЕП №4» інформації та документів - вимогам тендерної документації Замовника.
В частині можливої дискримінаційності зазначених у пунктах 1, 2 Додатку 1 до ТД та пунктах 1, 2 Додатку 6 до ТД вимог Замовника, слід зазначити, що учасник ПП «ВЖРЕП №4» не оскаржував такі вимоги ТД, отже подаючи тендерну пропозицію – погодився з такими вимогами.
Враховуючи наведене, вважаємо що Замовник неналежним чином вивчив подані учасником ПП «ВЖРЕП №4» інформацію і документи в складі тендерної пропозиції, та без належної оцінки документів тендерної пропозиції визначив ПП «ВЖРЕП №4» переможцем закупівлі.
Обґрунтування наявності у скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів щодо рішення Замовника:
Скаржник вважає, що оцінюючи документи тендерної пропозиції учасника ПП «ВЖРЕП №4», Замовник неналежним чином, поверхнево дослідив подані учасником інформацію та документи на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації та прийняв передчасне рішення про визначення переможця закупівлі. Таке рішення порушує право скаржника, як другого учасника процедури закупівлі (відкритих торгів), буди допущеним до кваліфікації після відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВЖРЕП №4».
У чому саме полягає порушення процедури закупівлі; яким чином прийняте рішення Замовника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель:
Відповідно до пункту 42 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 (далі Особливості), замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пунктом 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене вважаємо, що Замовник в порушення пунктів 42, 43 Особливостей не реалізувавши законодавчу можливість щодо перевірки невідповідності інформації та документів, наданих учасником ПП «ВЖРЕП №4» в складі тендерної пропозиції, та як наслідок в порушення пункту 44 Особливостей (без належної кваліфікації) визнав даного учасника – переможцем закупівлі.
З огляду на викладене Замовник, на думку скаржника, повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ВЖРЕП №4».
В Протоколі №12-414 від 31.12.2024 року уповноваженою особою Замовника визначено переможцем закупівлі ПП «ВЖРЕП №4» з ціновою пропозицією 972 000,00 грн (дев’ятсот сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ. Однак, ПП «ВЖРЕП №4» не є платником ПДВ згідно поданих даним учасником у складі тендерної пропозиції файлів: «Тендерна пропозиція дод. 4.pdf», «Відомості про учасника юридичної особи.pdf», «Витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf».
Згідно умов пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 1 до тендерної документації.
У Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (пунктом 1) та у Додатку 6 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (пунктом 1) визначено подання учасником закупівлі - Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, додаткові угоди до нього на зміну істотних умов з додатками та специфікаціями до договору та документів/у на підтвердження факту виконання).
В складі тендерної пропозиції учасник закупівлі ПП «ВЖРЕП №4» подано файл «Довідка про наявність досвіду анал. Договорів.pdf», згідно якого ПП «ВЖРЕП №4» для підтвердження виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі зазначено виконання договору б/н від 01.06.2018 року з Новогуйвинським виробничо житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством та договору №10 від 01.10.2019 року з товариством з обмеженою відповідальністю «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ». Зазначені договори додані додатком до поданого файлу «Довідка про наявність досвіду анал. Договорів.pdf». Ознайомившись з доданими ПП «ВЖРЕП №4» договорами та перевіривши відкриті данні наявні на Інтернет сайті https://prozorro.gov.ua/ вважаємо, що зазначені договори не відповідають вимогам Замовника закупівлі, визначеним у п. 1 Додатку 1 до ТД та у п. 1 Додатку 6 до ТД виходячи з наступного.
Замовником встановлено у ТД та додатках до неї вимогу до учасників закупівлі - надання інформації про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (по суті – наявність досвіду виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі). Наведена вимога передбачена у двох Додатках (1 та 6) до ТД.
Інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за конструкцією такої тендерної вимоги передбачає виконання договору з аналогічним предметом закупівлі, отже договору, який укладений в рамках закупівлі. Натомість, учасник ПП «ВЖРЕП №4» надано сканкопії двох договорів, інформація про які як договори публічних закупівель відсутня у відкритих даних на Інтернет сайті https://prozorro.gov.ua/ та в цим договорах предметом договорів не зазначено «Послуги з поводження з побутовими відходами КОД ДК 021:2015 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям». Учасником ПП «ВЖРЕП №4» до тендерної пропозиції недодано інших документів, які могли б підтвердити, що договір б/н від 01.06.2018 року або договір №10 від 01.10.2019 року є аналогічним договором з аналогічним предметом закупівлі, що передбачено ТД. Зазначена, на думку скаржника, свідчить про невідповідність поданої учасником ПП «ВЖРЕП №4» інформації та документів вимогам тендерної документації Замовника.
Також, Замовник у ТД у пункті 2 Додатку 1 та у пункті 2 Додатку 6 передбачив, що у складі тендерної пропозиції учасник має надати документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо); у разі наявності в установчих документах певних обмежень, щодо підпису тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції.
Учасником ПП «ВЖРЕП №4» у складі документів тендерної пропозиції додано файл «Відомості про учасника юридичної особи.pdf», згідно пункту 7 якого - дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи (учасника) відсутні. Також, учасником ПП «ВЖРЕП №4» у складі документів тендерної пропозиції додано два однотипні файли: «Довідка про підтв. права підпису.pdf» та «Довідка про право підпису.pdf», в яких зазначено про належність права підпису документів пропозицій, договорів на закупівлю директору Тичині Володимиру Андрійовичу. Однак, у зазначених файлах відсутній адресат (Замовник), посилання на номер закупівлі, сума дозволених повноважень.
Поряд з цим, у складі документів тендерної пропозиції учасником ПП «ВЖРЕП №4» додано файл «Статут.pdf» учасника.
Відповідно до доданої учасником сканкопії нової редакції Статуту ПРИВАТНОГО ПІДПРЄМСТВА «Виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №4», затвердженої рішенням загальних зборів учасників Протокол№3 від 12.08.2019 року (далі Статут), а саме підпункту л) пункту 5.3. Розділу V. «Органи управління» (сторінка 6 Статуту) до компетенції загальних зборів належить вирішення, в тому числі, питання надання згоди на укладання договорів на суму, що перевищує розмір статутного капіталу, а також кредитних договорів, договорів поруки, іпотеки договорів на відчуження та передачу під заставу основних засобів та майна ПП.
Згідно положень пункту 3.4. Розділу ІІІ. «Майно підприємство та його фонди» Статуту передбачено, що статутний капітал складає 21 000 (двадцять одна тисяча) грн., і на момент державної реєстрації нової редакції Статуту сформовано у повному обсязі. Аналогічні відомості щодо розміру статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) також відображені у доданому Учасником ПП «ВЖРЕП №4» у складі документів тендерної пропозиції файлі «Витяг з ЄДР.pdf» (4 сторінка 4 запис).
Але, серед документів тендерної пропозиції учасника ПП «ВЖРЕП №4» відсутні документи, що підтверджують право підпису поданої тендерної пропозиції згідно положень Статут та як того вимагав Замовник згідно пункту 2 Додатку 1 до ТД та пункту 2 Додатку 6 до ТД - рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо.
Зазначена, на думку скаржника, свідчить про невідповідність поданих учасником ПП «ВЖРЕП №4» інформації та документів - вимогам тендерної документації Замовника.
В частині можливої дискримінаційності зазначених у пунктах 1, 2 Додатку 1 до ТД та пунктах 1, 2 Додатку 6 до ТД вимог Замовника, слід зазначити, що учасник ПП «ВЖРЕП №4» не оскаржував такі вимоги ТД, отже подаючи тендерну пропозицію – погодився з такими вимогами.
Враховуючи наведене, вважаємо що Замовник неналежним чином вивчив подані учасником ПП «ВЖРЕП №4» інформацію і документи в складі тендерної пропозиції, та без належної оцінки документів тендерної пропозиції визначив ПП «ВЖРЕП №4» переможцем закупівлі.
Обґрунтування наявності у скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів щодо рішення Замовника:
Скаржник вважає, що оцінюючи документи тендерної пропозиції учасника ПП «ВЖРЕП №4», Замовник неналежним чином, поверхнево дослідив подані учасником інформацію та документи на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації та прийняв передчасне рішення про визначення переможця закупівлі. Таке рішення порушує право скаржника, як другого учасника процедури закупівлі (відкритих торгів), буди допущеним до кваліфікації після відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВЖРЕП №4».
У чому саме полягає порушення процедури закупівлі; яким чином прийняте рішення Замовника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель:
Відповідно до пункту 42 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 (далі Особливості), замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пунктом 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене вважаємо, що Замовник в порушення пунктів 42, 43 Особливостей не реалізувавши законодавчу можливість щодо перевірки невідповідності інформації та документів, наданих учасником ПП «ВЖРЕП №4» в складі тендерної пропозиції, та як наслідок в порушення пункту 44 Особливостей (без належної кваліфікації) визнав даного учасника – переможцем закупівлі.
З огляду на викладене Замовник, на думку скаржника, повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ВЖРЕП №4».
В Протоколі №12-414 від 31.12.2024 року уповноваженою особою Замовника визначено переможцем закупівлі ПП «ВЖРЕП №4» з ціновою пропозицією 972 000,00 грн (дев’ятсот сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ. Однак, ПП «ВЖРЕП №4» не є платником ПДВ згідно поданих даним учасником у складі тендерної пропозиції файлів: «Тендерна пропозиція дод. 4.pdf», «Відомості про учасника юридичної особи.pdf», «Витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf».
×
-
Назва доказу:
Додані учасником ПП «ВЖРЕП №4» документ до тендерної пропозиції «Витяг з ЄДР.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Витяг з ЄДР.pdf
-
-
Назва доказу:
Додані учасником ПП «ВЖРЕП №4» документ до тендерної пропозиції «Довідка про право підпису.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Довідка про право підпису.pdf
-
-
Назва доказу:
Додані учасником ПП «ВЖРЕП №4» документ до тендерної пропозиції «Довідка про підтв. права підпису.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Довідка про підтв. права підпису.pdf
-
-
Назва доказу:
Додані учасником ПП «ВЖРЕП №4» документ до тендерної пропозиції «Статут.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Статут.pdf
-
-
Назва доказу:
Додані учасником ПП «ВЖРЕП №4» документ до тендерної пропозиції «Відомості про учасника юридичної особи.pdf», «Статут.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Відомості про учасника юридичної особи.pdf
-
-
Назва доказу:
Додані учасником ПП «ВЖРЕП №4» документ до тендерної пропозиції «Довідка про наявність досвіду анал. Договорів.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність досвіду анал. договорів.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника Поліський національний університет скасувати рішення, оформлене Протоколом уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель замовника №12-414 від 31.12.2024 року, про визначення переможцем закупівлі за ідентифікатором UA-2024-12-09-021437-a - ПП «ВЖРЕП №4» з ціновою пропозицією 972 000,00 грн (дев’ятсот сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ та про намір укласти договір про закупівлю.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга щодо виявлення порушень у сфері публічних закупівель
Номер:
c0a9b92503994515bd7c90bb23c52b09
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-09-021437-a.b1
Назва:
скарга щодо виявлення порушень у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дискримінація щодо участі у закупівлі учасників, які не мають тарифів, встановлених органом місцевого самоврядування
Пов'язані документи:
Учасник
- Проект Договору.pdf 13.12.2024 12:00
- Скарга.pdf 13.12.2024 12:00
- Рішення міської ради _ 2069 від 10.11.20 р..pdf 13.12.2024 12:00
- Витяг з рішення Госп. суду.pdf 13.12.2024 12:00
- Витяг з рішення адмінколегії АМК .pdf 13.12.2024 12:00
- sign.p7s 13.12.2024 12:04
- рішення від 16.12.2024 № 19921.pdf 16.12.2024 16:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.12.2024 № 20511.pdf 25.12.2024 11:30
- рішення від 24.12.2024 № 20511.pdf 25.12.2024 16:37
- відповідь сміття.pdf 18.12.2024 09:29
- відповідь амку сміття.docx 18.12.2024 09:29
- протокол сміття амку.pdf 25.12.2024 14:54
- протокол амку сміття.docx 25.12.2024 14:54
- протокол сміття амку.pdf 26.12.2024 10:06
- протокол амку сміття.docx 26.12.2024 10:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2024 12:20
Дата розгляду скарги:
24.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.12.2024 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.12.2024 16:37
Дата виконання рішення Замовником:
26.12.2024 10:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою усунення порушень процедури закупівлі, зазначених у рішення Комісії АМКУ від 24.12.2024р. № 20511-р/пк-пз щодо Закупівлі, замовник зобов’язаний внести зміни до тендерної документації.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до тендерної документації на виконання рішення Комісії АМКУ від 24.12.2024р. № 20511-р/пк-пз.
2. Продовжити в електронній системі закупівель строк для подання тендерних пропозицій на 4 дні, а саме до 30.12.2024 року.
3. Затвердити нову редакцію Тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації та Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.
4. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі нової редакції тендерної документації, переліку змін, що вносяться до тендерної документації. Розмістити в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ зазначеного змісту.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
14e73f905f77402cadae74fa69e2d6f2
Заголовок пункту скарги:
Дискримінація щодо участі у закупівлі учасників, які не мають тарифів, встановлених органом місцевого самоврядування
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
Тендерна документація містить умови, що порушують принципиздійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Копія проекту договору про надання послуги
-
Повʼязаний документ:
Проект Договору.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобовязати Замовника, з метою усунення порушень з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частини скарги.