• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області

Під місцем надання послуг слід розуміти: 77503, м.Долина, вул.О.Грицей, 15 77503, м.Долина, вул.Антоновича, 23 Під кількістю 1 послуга слід розуміти 57 000 ліжко днів, - обсяг послуг відповідно до технічної специфікації (Додаток №2)

Завершена

7 630 350.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 151.75 UAH
Період оскарження: 09.12.2024 16:05 - 14.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Визначення переможця з порушенням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Номер: cf3bf05b54f943d3b23133a1bf2484d6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-09-017147-a.a1
Назва: Визначення переможця з порушенням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Вимога:
У переліку виявлених невідповідностей зазначено, що згідно ч.10 додатку 2 тендерної документації «В окремих випадках строк подачі їжі може бути змінений за домовленістю сторін. Подача їжі здійснюється також у вихідні, святкові та неробочі дні по відділеннях закладу Комунального некомерційного підприємства підприємства «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області (надати гарантійний лист)». Учасником надано не надано гарантійний лист про те, що в окремих випадках строк подачі їжі може бути змінений за домовленістю сторін. Додатком № 2 до тендерної документації є технічна специфікація. Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Гарантійний лист про зміну строку подачі їжі є частиною технічної специфікації, тому пропозиція учасника повинна була бути відхилена, оскільки 24 години не надається на виправлення відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п.10 додатку 2 тендерної документації замовником було встановлено вимогу: «10.В окремих випадках строк подачі їжі може бути змінений за домовленістю сторін. Подача їжі здійснюється також у вихідні, святкові та неробочі дні по відділеннях закладу Комунального некомерційного підприємства підприємства «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області (надати гарантійний лист).» На підтвердження цієї вимоги учасником надано гарантійний лист про те, що «Подача їжі здійснюється також у вихідні, святкові та неробочі дні по відділеннях закладу Комунального некомерційного підприємства підприємства «Долинська багатопрофільна лікарня» Долинської міської ради Івано-Франківської області», однак не надано окремого листа про те, що «В окремих випадках строк подачі їжі може бути змінений за домовленістю сторін.». Замовником також під час кваліфікації було встановлено, що учасником надано у складі пропозиції гарантійний лист про те, що ФОП Мальон М.М. підтверджує згоду з усіма технічними вимогами зазначеними у додатку №2 тендерної документації.» . Тобто, фактично, учасник надав лист про те, що погоджується з вимогою зазначеною у п.10 додатку 2 документації. Такий гарантійний лист міститься у файлі під назвою «гарантійні листи (2)» . Замовник, враховуючи наявність вищенаведеного гарантійного листа про згоду з усіма вимогами технічного завдання, та керуючись п.43 Особливостей, згідно яких «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.», зазначає, що: 1) Гарантійний лист про те, що в окремих випадках строк подачі їжі може бути змінений за домовленістю сторін, не змінює предмет закупівлі, яким є послуга із харчування, оскільки учасником надано згоду з усіма вимогами технічного завдання. 2) Надання на виправлення вимоги згідно додатку 2 є, фактично, виправленням формальної помилки. 3) Замовник, надаючи на виправлення таку невідповідність, керується в т.ч. практикою розгляду аналогічних справ АМКУ, зокрема, наприклад, рішенням від 22.05.2023 № 6961, що містить аналогічну ситуацію, - учасник не надав гарантійний лист згідно технічної специфікації, однак надав лист-згоду з усім технічним завданням. Так, Уповноважений з розгляду скарг орган встановив (п.3 скарги), що така невідповідність підлягає виправленню протягом 24 год і замовник зобов’язаний був надати учаснику час на виправлення невідповідності. (рішення додаємо у підтвердження) Отже, Замовник зобов’язаний був і надає на виправлення зауваження, що вважається невідповідністю у розумінні п.43 Особливостей та не впливає на технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та не змінює сам предмет закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено