-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мобільний рентгенівська палатний апарат
Завершена
6 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 000.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2024 14:54 - 14.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
5d238d6cb8f542f3a138549692acac6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-09-013787-a.b1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
09 грудня 2024 року Державна установа «Центр охорони здоров’я Державної кримінально-виконавчої служби України», (код ЄДРПОУ: 41713679) (надалі – Замовник), керуючись Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019 – із змінами (надалі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (надалі – Особливості), оприлюднив Оголошення про проведення запланованої закупівлі UA-2024-12-09-013787-a за процедурою відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 -Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Мобільний рентгенівський палатний апарат), очікувана вартість закупівлі: 6 800 000,00 грн. з ПДВ.
У процедурі закупівлі взяли участь учасники:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ", код ЄДРПОУ 44699720 (надалі – Скаржник), з ціною тендерної пропозиції 5 800 000,00 грн. з ПДВ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДСЕРВІСГРУП", код ЄДРПОУ 38606078, з ціною тендерної пропозиції 6 785 000,00 грн. з ПДВ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАРАНТ", код ЄДРПОУ 32157279, з ціною тендерної пропозиції 6 800 000,00 грн. з ПДВ
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.12.2024 року №67/1 тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ» була відхилена. 19 грудня 2024 року замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ "МЕДСЕРВІСГРУП", що затверджено Рішенням про визначення переможця та намір укласти договір від 19.12.2024 року.
Підставою для подання скарги є рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, а саме:
- Рішення про визначення переможця та намір укласти договір від 19.12.2024 року, яким уповноваженою особою замовника визнано переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП».
19 грудня 2024 року Замовником оприлюднено Рішення про визначення переможця та намір укласти договір, згідно якого уповноваженою особою Державної установи «Центр охорони здоров’я Державної кримінально-виконавчої служби України» визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» та оголошено про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Відповідно ч.1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника щодо обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» у зв’язку з нерівним ставленням замовника до учасників при розгляді тендерних пропозицій, що полягає в необ’єктивному та упередженому розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДСЕРВІСГРУП». Замовник застосував нерівне ставлення до учасників процедури закупівлі, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та при цьому обравши переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (підпункт 2 пункту 44 Особливостей).
Таким чином, Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 5 Закону щодо рівного ставлення до учасників процедури закупівлі, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, чим порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ "КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ", як учасника даної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник звертається до Органу оскарження з метаю захисту своїх прав з наведених нижче підстав.
Щодо неправомірного вибору переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП»
Замовник застосував нерівний підхід до учасників при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП», якого обрав переможцем процедури закупівлі 19 грудня 2024 року, при тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» наявні невідповідності, а саме:
В частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
в тому числі зокрема, але не виключно,
− інформація та документи, які підтверджують відповідність встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 2 та Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в розділі 3 зазначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2.
Пунктом 1 розділу 3 Додатку 1 до ТД та пунктом 1 вимог Додатку 2 до ТД передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1. Таблицю відповідності запропонованого учасником товару Медико-технічним вимогам. Відповідність медико-технічним вимогам підтверджується наданням заповненої таблиці відповідності, та наданих копій інструкцій щодо використання або офіційних документів (каталоги, проспекти, технічного опису тощо) виробника українською мовою, які містять підтвердження технічних параметрів обладнання, яке пропонується Учасником.
При цьому, наприкінці Додатку 2 до ТД замовником встановлена наступна вимога:
В тендерній пропозиції учасника повинна бути чітко вказана інформація, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар, зокрема про назву товару (марка (виробник), модель, артикул (у разі наявності)), який пропонується учасником, його кількість та інформація про конкретні технічні характеристики пропонованого товару, вимоги до яких встановлено у цьому додатку до Тендерної документації.
1.
На виконання зазначених вище вимог в складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» надано pdf-файл «Технічний опис.pdf», в якому наявні документи:
- «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам» (Вих. №803 від 10.12.2024 р.) (сторінки 1-5 pdf-файлу);
- Технічний опис МАС (сторінки 13-26 pdf-файлу);
На підтвердження вимоги пункту 3.7 таблиці в Додатку 2 до ТД в документі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам» (на стор. 3 файлу «Технічний опис.pdf») зазначена наступна інформація:
3.7 Відсік для транспортування та зберігання касет(детектора) Наявність Так, с.10 Тех. опис MAC
На стор. 10 Технічний опис МАС (що на стор. 22 документу «Технічний опис.pdf») наявна наступна інформація:
Касета / Тримач детектора Аналогова версія Цифрова версія
Чотири касети 35x43 Один детектор або
чотири касети 35x43
При цьому, на сторінці 10 Технічний опис МАС відсутня інформація про наявність відсіку для транспортування та зберігання касет(детектора).
Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» не підтверджена вимога пункту 3.7 таблиці Додатку 2 до ТД щодо наявності відсіку для транспортування та зберігання касет(детектора).
2.
Також, хочемо зауважити наступне: в розділі 6 таблиці Додатку 2 до ТД замовником встановлено вимоги до характеристик портативного плоскопанельного цифрового детектора в пунктах 6.1 – 6.9 таблиці. Учасником ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» по зазначених пунктах надано наступну відповідність:
6.1 Тип детектора: портативний Наявність Так, с.8 Тех. опис MAC
6.2 Тип підключення: бездротовий ( Wi-Fi) Наявність Так, с.8 Тех. опис MAC
6.3 Тип перетворюючого шару Цезій йодид (Csl) Так, с.8 Тех. опис MAC
6.4 Розмір активного поля Не менше 43*35см Так, с.8 Тех. опис MAC
6.5 Роздільна здатність Не менше 3070*2550 пікселів Так, с.8 Тех. опис MAC
6.6 Глибина зображення Не менше 16 біт Так, с.8 Тех. опис MAC
6.7 Розмір пікселя Не більше 140 мкм Так, с.8 Тех. опис MAC
6.8 Просторова роздільна здатність Не менше 3.5 пар ліній на мм Так, с.8 Тех. опис MAC
6.9 Вага детектора з батареєю Не більше 3.7 кг Так, с.8 Тех. опис MAC
На сторінці 8 Технічний опис МАС наявне підтвердження щодо можливих характеристик портативного детектора, що зазначені в пунктах 6.1-6.9.
Проте, на сторінці 9 Технічний опис МАС зазначені доступні конфігурації детекторів із назвами їх моделей. Учасником, в супереч вимоги наприкінці Додатку 2 щодо надання інформації, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар та інформації про конкретні технічні характеристики пропонованого товару, не зазначив модель детектора, який пропонується в комплекті. При цьому, Скаржник, уважно вивчивши доступні конфігурації детекторів на сторінці 9 Технічний опис МАС, звертає увагу Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), що жодна з доступних конфігурацій детекторів не має роздільну здатність не менше 3070*2550 пікселів, що вимагається пунктом 6.5 таблиці МТВ (у всіх доступних конфігурацій детектора роздільна здатність менше, ніж вимагає замовник).
І взагалі, на сторінці 9 Технічний опис МАС серед доступних конфігурацій детекторів ВІДСУТНІ моделі детекторів, які б одночасно відповідали всім вимогам замовника щодо портативного детектору, а саме: з бездротовим підключенням WI-FI , розміром активного поля 43*35, глибиною зображення не менше 16 біт, розміром пікселя не більше 140мкм, типом перетворюючого шару Цезій йодид (Csl) і матрицею не менше 3070*2550 пікселів.
Отже, в супереч зазначеній відповідності з посиланням на сторінку 8 Технічний опис МАС, на сторінці 9 технічного опису немає доступних моделей детектора, які б по всім параметрам відповідали вимогам розділу 6 таблиці Додатку 2 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» не зможе виконати вимоги замовника щодо портативного детектора в комплекті, оскільки не існує такої конфігурації в моделях детектора, що зазначені на сторінці 9 Технічний опис МАС, яка б задовольняла всім вимогам замовника, зазначеним в розділі 6 таблиці в Додатку 2 до ТД.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Незважаючи на це, замовник визнав ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» переможцем процедури закупівлі, чим порушив норми Закону та Особливостей.
3.
Крім того, на сторінці 2 Технічний опис МАС зазначено інформацію про моделі, на які надається цей опис, а саме:
КОД ОБЛАДНАННЯ
MAC‐R32 МОБІЛЬНА РАДІОГРАФІЧНА УСТАНОВКА
MAC‐R32 D МОБІЛЬНА РАДІОГРАФІЧНА УСТАНОВКА DR
Учасником в документі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам» не надано інформацію, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар, зокрема, про назву товару (марка (виробник), модель, артикул (у разі наявності)), який пропонується учасником, його кількість та інформація про конкретні технічні характеристики пропонованого товару, вимоги до яких встановлено у Додатку 2 до Тендерної документації.
Проте, в тендерній пропозиції назва запропонованого товару та кількість зазначена учасником в заповненій специфікації проекту договору (документ «Проєкт договору_рентгени.pdf») та в гарантійному листі від виробника General Medical Merate S.p.A. (Італія) (на стор. 34 файлу «Технічний опис.pdf»), як Система рентгенівська діагностична мобільна МАС – 2 комплекти, але технічний опис наданий для моделей MAC‐R32 та MAC‐R32 D, при тому, що в наданій декларації про відповідність №5 (на стор. 27-33 файлу «Технічний опис.pdf») наявні моделі Системи рентгенівської діагностичної мобільної МАС, МАС 32, МАС D. Тому, можна зробити висновок, що наданий технічний документ стосується інших моделей (MAC‐R32 та MAC‐R32 D) та не містить інформацію про конкретні технічні характеристики запропонованого учасником товару, саме про запропоновану модель МАС, як встановлено вимогою в останньому абзаці Додатку 2 до ТД.
Підсумовуючи зазначаємо, що Замовником застосовано нерівний, дискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, чим порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ "КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ", як учасника даної процедури закупівлі. Такі дії Замовника свідчать про порушення ним Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі UA-2024-12-09-013787-a з урахуванням Особливостей, а саме порушення визначених статтею 5 Закону принципів здійснення публічних закупівель, таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, та пункту 44 Особливостей.
Суб’єкт оскарження дізнався про неправомірні дії замовника та порушення своїх прав 19.12.2024 року, коли було оприлюднено Рішення про визначення переможця та намір укласти договір.
Згідно п.59 Особливостей, протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, Скаржник має право подати скаргу до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, кінцевий строк для подання скарги спливає в 00: 00 25.12.2024.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про вибір переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП», затверджене Рішенням про визначення переможця та намір укласти договір від 19.12.2024 року.
З повагою,
Директор ТОВ «КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ» Зозуля В.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 24,12,24.pdf 24.12.2024 12:34
- Скарга_UA-2024-12-09-013787-a_Мобільний рентген_ЦОЗ ДКВС.doc 24.12.2024 12:34
- sign.p7s 24.12.2024 12:37
- рішення від 26.12.2024 № 20640.pdf 26.12.2024 10:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2024 № 20729.pdf 27.12.2024 11:05
- рішення від 27.12.2024 № 20729.pdf 27.12.2024 11:32
- Пояснення до Антимонопольного комітету.docx 26.12.2024 13:25
- Службова Сектору корупц на УО - 18.12.24.docx 26.12.2024 13:25
- Службова юр. щодо ТОВ_МЕДСЕРВІСГРУП.docx 26.12.2024 13:25
- Пояснення до Антимонопольного комітету.pdf 26.12.2024 13:25
- Службова юр. щодо УКЛЕГПРОМ.docx 26.12.2024 13:25
- Протокол засідання Робочої групи № 6 від 18.12.2024.pdf 26.12.2024 13:25
- протокол УО № 56 від 09.12.2024.pdf 26.12.2024 13:25
- Прот.№ 67 розгляд та відхилення ТОВ УКРЛЕГПРОМ Рентген.doc 26.12.2024 13:25
- Заявка на проведення закупівлі.pdf 26.12.2024 13:25
- Службова Інженер- невідповідність Укрлегпром.docx 26.12.2024 13:25
- Прот.№-6 робочої групи Рентген . 2024.doc 26.12.2024 13:25
- Прот.№ 56 початок Рентген ВТ- 2024.doc 26.12.2024 13:25
- Прот.№-67-1 розгляд та відхиленняТОВ КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ.docx 26.12.2024 13:25
- Прот.№ 68 розгляд ТП та рішення про визнан.переможця Рентген.doc 26.12.2024 13:25
- Службова інженер - відповідність Медсервісгруп.docx 26.12.2024 13:25
- Протокол УО № 68 від 19.12.2024 з додатками.pdf 26.12.2024 13:25
- Протокол № 67_1 від 18.12.2024.pdf 26.12.2024 13:25
- Протокол УО № 67 від 18.12.2024 з додатками.pdf 26.12.2024 13:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2024 12:58
Дата розгляду скарги:
27.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.12.2024 10:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.12.2024 11:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3ae0e0f073734bd79be771ddb5864ac6
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного вибору переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник застосував нерівний підхід до учасників при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП», якого обрав переможцем процедури закупівлі 19 грудня 2024 року, при тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» наявні невідповідності, а саме:
В частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
в тому числі зокрема, але не виключно,
− інформація та документи, які підтверджують відповідність встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 2 та Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в розділі 3 зазначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2.
Пунктом 1 розділу 3 Додатку 1 до ТД та пунктом 1 вимог Додатку 2 до ТД передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1. Таблицю відповідності запропонованого учасником товару Медико-технічним вимогам. Відповідність медико-технічним вимогам підтверджується наданням заповненої таблиці відповідності, та наданих копій інструкцій щодо використання або офіційних документів (каталоги, проспекти, технічного опису тощо) виробника українською мовою, які містять підтвердження технічних параметрів обладнання, яке пропонується Учасником.
При цьому, наприкінці Додатку 2 до ТД замовником встановлена наступна вимога:
В тендерній пропозиції учасника повинна бути чітко вказана інформація, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар, зокрема про назву товару (марка (виробник), модель, артикул (у разі наявності)), який пропонується учасником, його кількість та інформація про конкретні технічні характеристики пропонованого товару, вимоги до яких встановлено у цьому додатку до Тендерної документації.
1.
На виконання зазначених вище вимог в складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» надано pdf-файл «Технічний опис.pdf», в якому наявні документи:
- «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам» (Вих. №803 від 10.12.2024 р.) (сторінки 1-5 pdf-файлу);
- Технічний опис МАС (сторінки 13-26 pdf-файлу);
На підтвердження вимоги пункту 3.7 таблиці в Додатку 2 до ТД в документі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам» (на стор. 3 файлу «Технічний опис.pdf») зазначена наступна інформація:
3.7 Відсік для транспортування та зберігання касет(детектора) Наявність Так, с.10 Тех. опис MAC
На стор. 10 Технічний опис МАС (що на стор. 22 документу «Технічний опис.pdf») наявна наступна інформація:
Касета / Тримач детектора Аналогова версія Цифрова версія
Чотири касети 35x43 Один детектор або
чотири касети 35x43
При цьому, на сторінці 10 Технічний опис МАС відсутня інформація про наявність відсіку для транспортування та зберігання касет(детектора).
Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» не підтверджена вимога пункту 3.7 таблиці Додатку 2 до ТД щодо наявності відсіку для транспортування та зберігання касет(детектора).
2.
Також, хочемо зауважити наступне: в розділі 6 таблиці Додатку 2 до ТД замовником встановлено вимоги до характеристик портативного плоскопанельного цифрового детектора в пунктах 6.1 – 6.9 таблиці. Учасником ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» по зазначених пунктах надано наступну відповідність:
6.1 Тип детектора: портативний Наявність Так, с.8 Тех. опис MAC
6.2 Тип підключення: бездротовий ( Wi-Fi) Наявність Так, с.8 Тех. опис MAC
6.3 Тип перетворюючого шару Цезій йодид (Csl) Так, с.8 Тех. опис MAC
6.4 Розмір активного поля Не менше 43*35см Так, с.8 Тех. опис MAC
6.5 Роздільна здатність Не менше 3070*2550 пікселів Так, с.8 Тех. опис MAC
6.6 Глибина зображення Не менше 16 біт Так, с.8 Тех. опис MAC
6.7 Розмір пікселя Не більше 140 мкм Так, с.8 Тех. опис MAC
6.8 Просторова роздільна здатність Не менше 3.5 пар ліній на мм Так, с.8 Тех. опис MAC
6.9 Вага детектора з батареєю Не більше 3.7 кг Так, с.8 Тех. опис MAC
На сторінці 8 Технічний опис МАС наявне підтвердження щодо можливих характеристик портативного детектора, що зазначені в пунктах 6.1-6.9.
Проте, на сторінці 9 Технічний опис МАС зазначені доступні конфігурації детекторів із назвами їх моделей. Учасником, в супереч вимоги наприкінці Додатку 2 щодо надання інформації, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар та інформації про конкретні технічні характеристики пропонованого товару, не зазначив модель детектора, який пропонується в комплекті. При цьому, Скаржник, уважно вивчивши доступні конфігурації детекторів на сторінці 9 Технічний опис МАС, звертає увагу Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), що жодна з доступних конфігурацій детекторів не має роздільну здатність не менше 3070*2550 пікселів, що вимагається пунктом 6.5 таблиці МТВ (у всіх доступних конфігурацій детектора роздільна здатність менше, ніж вимагає замовник).
І взагалі, на сторінці 9 Технічний опис МАС серед доступних конфігурацій детекторів ВІДСУТНІ моделі детекторів, які б одночасно відповідали всім вимогам замовника щодо портативного детектору, а саме: з бездротовим підключенням WI-FI , розміром активного поля 43*35, глибиною зображення не менше 16 біт, розміром пікселя не більше 140мкм, типом перетворюючого шару Цезій йодид (Csl) і матрицею не менше 3070*2550 пікселів.
Отже, в супереч зазначеній відповідності з посиланням на сторінку 8 Технічний опис МАС, на сторінці 9 технічного опису немає доступних моделей детектора, які б по всім параметрам відповідали вимогам розділу 6 таблиці Додатку 2 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» не зможе виконати вимоги замовника щодо портативного детектора в комплекті, оскільки не існує такої конфігурації в моделях детектора, що зазначені на сторінці 9 Технічний опис МАС, яка б задовольняла всім вимогам замовника, зазначеним в розділі 6 таблиці в Додатку 2 до ТД.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Незважаючи на це, замовник визнав ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» переможцем процедури закупівлі, чим порушив норми Закону та Особливостей.
3.
Крім того, на сторінці 2 Технічний опис МАС зазначено інформацію про моделі, на які надається цей опис, а саме:
КОД ОБЛАДНАННЯ
MAC‐R32 МОБІЛЬНА РАДІОГРАФІЧНА УСТАНОВКА
MAC‐R32 D МОБІЛЬНА РАДІОГРАФІЧНА УСТАНОВКА DR
Учасником в документі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам» не надано інформацію, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар, зокрема, про назву товару (марка (виробник), модель, артикул (у разі наявності)), який пропонується учасником, його кількість та інформація про конкретні технічні характеристики пропонованого товару, вимоги до яких встановлено у Додатку 2 до Тендерної документації.
Проте, в тендерній пропозиції назва запропонованого товару та кількість зазначена учасником в заповненій специфікації проекту договору (документ «Проєкт договору_рентгени.pdf») та в гарантійному листі від виробника General Medical Merate S.p.A. (Італія) (на стор. 34 файлу «Технічний опис.pdf»), як Система рентгенівська діагностична мобільна МАС – 2 комплекти, але технічний опис наданий для моделей MAC‐R32 та MAC‐R32 D, при тому, що в наданій декларації про відповідність №5 (на стор. 27-33 файлу «Технічний опис.pdf») наявні моделі Системи рентгенівської діагностичної мобільної МАС, МАС 32, МАС D. Тому, можна зробити висновок, що наданий технічний документ стосується інших моделей (MAC‐R32 та MAC‐R32 D) та не містить інформацію про конкретні технічні характеристики запропонованого учасником товару, саме про запропоновану модель МАС, як встановлено вимогою в останньому абзаці Додатку 2 до ТД.
Підсумовуючи зазначаємо, що Замовником застосовано нерівний, дискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, чим порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ "КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ", як учасника даної процедури закупівлі. Такі дії Замовника свідчать про порушення ним Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі UA-2024-12-09-013787-a з урахуванням Особливостей, а саме порушення визначених статтею 5 Закону принципів здійснення публічних закупівель, таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, та пункту 44 Особливостей.
Суб’єкт оскарження дізнався про неправомірні дії замовника та порушення своїх прав 19.12.2024 року, коли було оприлюднено Рішення про визначення переможця та намір укласти договір.
Згідно п.59 Особливостей, протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, Скаржник має право подати скаргу до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, кінцевий строк для подання скарги спливає в 00: 00 25.12.2024.
В частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
в тому числі зокрема, але не виключно,
− інформація та документи, які підтверджують відповідність встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним у Додатку 2 та Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» в розділі 3 зазначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2.
Пунктом 1 розділу 3 Додатку 1 до ТД та пунктом 1 вимог Додатку 2 до ТД передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1. Таблицю відповідності запропонованого учасником товару Медико-технічним вимогам. Відповідність медико-технічним вимогам підтверджується наданням заповненої таблиці відповідності, та наданих копій інструкцій щодо використання або офіційних документів (каталоги, проспекти, технічного опису тощо) виробника українською мовою, які містять підтвердження технічних параметрів обладнання, яке пропонується Учасником.
При цьому, наприкінці Додатку 2 до ТД замовником встановлена наступна вимога:
В тендерній пропозиції учасника повинна бути чітко вказана інформація, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар, зокрема про назву товару (марка (виробник), модель, артикул (у разі наявності)), який пропонується учасником, його кількість та інформація про конкретні технічні характеристики пропонованого товару, вимоги до яких встановлено у цьому додатку до Тендерної документації.
1.
На виконання зазначених вище вимог в складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» надано pdf-файл «Технічний опис.pdf», в якому наявні документи:
- «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам» (Вих. №803 від 10.12.2024 р.) (сторінки 1-5 pdf-файлу);
- Технічний опис МАС (сторінки 13-26 pdf-файлу);
На підтвердження вимоги пункту 3.7 таблиці в Додатку 2 до ТД в документі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам» (на стор. 3 файлу «Технічний опис.pdf») зазначена наступна інформація:
3.7 Відсік для транспортування та зберігання касет(детектора) Наявність Так, с.10 Тех. опис MAC
На стор. 10 Технічний опис МАС (що на стор. 22 документу «Технічний опис.pdf») наявна наступна інформація:
Касета / Тримач детектора Аналогова версія Цифрова версія
Чотири касети 35x43 Один детектор або
чотири касети 35x43
При цьому, на сторінці 10 Технічний опис МАС відсутня інформація про наявність відсіку для транспортування та зберігання касет(детектора).
Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» не підтверджена вимога пункту 3.7 таблиці Додатку 2 до ТД щодо наявності відсіку для транспортування та зберігання касет(детектора).
2.
Також, хочемо зауважити наступне: в розділі 6 таблиці Додатку 2 до ТД замовником встановлено вимоги до характеристик портативного плоскопанельного цифрового детектора в пунктах 6.1 – 6.9 таблиці. Учасником ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» по зазначених пунктах надано наступну відповідність:
6.1 Тип детектора: портативний Наявність Так, с.8 Тех. опис MAC
6.2 Тип підключення: бездротовий ( Wi-Fi) Наявність Так, с.8 Тех. опис MAC
6.3 Тип перетворюючого шару Цезій йодид (Csl) Так, с.8 Тех. опис MAC
6.4 Розмір активного поля Не менше 43*35см Так, с.8 Тех. опис MAC
6.5 Роздільна здатність Не менше 3070*2550 пікселів Так, с.8 Тех. опис MAC
6.6 Глибина зображення Не менше 16 біт Так, с.8 Тех. опис MAC
6.7 Розмір пікселя Не більше 140 мкм Так, с.8 Тех. опис MAC
6.8 Просторова роздільна здатність Не менше 3.5 пар ліній на мм Так, с.8 Тех. опис MAC
6.9 Вага детектора з батареєю Не більше 3.7 кг Так, с.8 Тех. опис MAC
На сторінці 8 Технічний опис МАС наявне підтвердження щодо можливих характеристик портативного детектора, що зазначені в пунктах 6.1-6.9.
Проте, на сторінці 9 Технічний опис МАС зазначені доступні конфігурації детекторів із назвами їх моделей. Учасником, в супереч вимоги наприкінці Додатку 2 щодо надання інформації, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар та інформації про конкретні технічні характеристики пропонованого товару, не зазначив модель детектора, який пропонується в комплекті. При цьому, Скаржник, уважно вивчивши доступні конфігурації детекторів на сторінці 9 Технічний опис МАС, звертає увагу Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), що жодна з доступних конфігурацій детекторів не має роздільну здатність не менше 3070*2550 пікселів, що вимагається пунктом 6.5 таблиці МТВ (у всіх доступних конфігурацій детектора роздільна здатність менше, ніж вимагає замовник).
І взагалі, на сторінці 9 Технічний опис МАС серед доступних конфігурацій детекторів ВІДСУТНІ моделі детекторів, які б одночасно відповідали всім вимогам замовника щодо портативного детектору, а саме: з бездротовим підключенням WI-FI , розміром активного поля 43*35, глибиною зображення не менше 16 біт, розміром пікселя не більше 140мкм, типом перетворюючого шару Цезій йодид (Csl) і матрицею не менше 3070*2550 пікселів.
Отже, в супереч зазначеній відповідності з посиланням на сторінку 8 Технічний опис МАС, на сторінці 9 технічного опису немає доступних моделей детектора, які б по всім параметрам відповідали вимогам розділу 6 таблиці Додатку 2 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» не зможе виконати вимоги замовника щодо портативного детектора в комплекті, оскільки не існує такої конфігурації в моделях детектора, що зазначені на сторінці 9 Технічний опис МАС, яка б задовольняла всім вимогам замовника, зазначеним в розділі 6 таблиці в Додатку 2 до ТД.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Незважаючи на це, замовник визнав ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП» переможцем процедури закупівлі, чим порушив норми Закону та Особливостей.
3.
Крім того, на сторінці 2 Технічний опис МАС зазначено інформацію про моделі, на які надається цей опис, а саме:
КОД ОБЛАДНАННЯ
MAC‐R32 МОБІЛЬНА РАДІОГРАФІЧНА УСТАНОВКА
MAC‐R32 D МОБІЛЬНА РАДІОГРАФІЧНА УСТАНОВКА DR
Учасником в документі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності товару необхідним характеристикам» не надано інформацію, яка дозволяє замовнику ідентифікувати пропонований учасником товар, зокрема, про назву товару (марка (виробник), модель, артикул (у разі наявності)), який пропонується учасником, його кількість та інформація про конкретні технічні характеристики пропонованого товару, вимоги до яких встановлено у Додатку 2 до Тендерної документації.
Проте, в тендерній пропозиції назва запропонованого товару та кількість зазначена учасником в заповненій специфікації проекту договору (документ «Проєкт договору_рентгени.pdf») та в гарантійному листі від виробника General Medical Merate S.p.A. (Італія) (на стор. 34 файлу «Технічний опис.pdf»), як Система рентгенівська діагностична мобільна МАС – 2 комплекти, але технічний опис наданий для моделей MAC‐R32 та MAC‐R32 D, при тому, що в наданій декларації про відповідність №5 (на стор. 27-33 файлу «Технічний опис.pdf») наявні моделі Системи рентгенівської діагностичної мобільної МАС, МАС 32, МАС D. Тому, можна зробити висновок, що наданий технічний документ стосується інших моделей (MAC‐R32 та MAC‐R32 D) та не містить інформацію про конкретні технічні характеристики запропонованого учасником товару, саме про запропоновану модель МАС, як встановлено вимогою в останньому абзаці Додатку 2 до ТД.
Підсумовуючи зазначаємо, що Замовником застосовано нерівний, дискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, чим порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ "КОМПАНІЯ УКРЛЕГПРОМ", як учасника даної процедури закупівлі. Такі дії Замовника свідчать про порушення ним Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі UA-2024-12-09-013787-a з урахуванням Особливостей, а саме порушення визначених статтею 5 Закону принципів здійснення публічних закупівель, таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, та пункту 44 Особливостей.
Суб’єкт оскарження дізнався про неправомірні дії замовника та порушення своїх прав 19.12.2024 року, коли було оприлюднено Рішення про визначення переможця та намір укласти договір.
Згідно п.59 Особливостей, протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, Скаржник має право подати скаргу до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, кінцевий строк для подання скарги спливає в 00: 00 25.12.2024.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про вибір переможцем процедури закупівлі ТОВ «МЕДСЕРВІСГРУП», затверджене Рішенням про визначення переможця та намір укласти договір від 19.12.2024 року.