-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
25.12.1 Двері, вікна й рами до них і пороги до дверей металеві
Капітальний ремонт будівлі (заміна вікон)
Завершена
1 499 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 999.99 UAH
мін. крок: 1% або 14 999.99 UAH
Період оскарження:
23.09.2016 15:01 - 03.10.2016 08:00
Скарга
Відхилено
О нарушении тендернім комитетом раздела 7 Статьи 2 Закона Украины «О публичніх закупках»
Номер:
5888617146b44d568b4dc3fb0aaf84b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-23-000723-a.c3
Назва:
О нарушении тендернім комитетом раздела 7 Статьи 2 Закона Украины «О публичніх закупках»
Скарга:
Уважаемый тендерный комитет Киевской городской клинической больницы №18, исходя из Ваших ответов потенциальным участникам торгов, возникает вопрос такого плана: если на данный момент у вас идет дорабатывание технического задания, и нет точных данных по необходимым Вам объемам работ, то по каким соображениям был формирован бюджет допороговой закупки в 1 499 999,00 грн. с НДС? Данные действия свидетельствуют о прямом нарушении раздела 7 Статьи 2 Закона Украины «Про публічні закупівлі» - «7. Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.»
Пов'язані документи:
reviewers
- .docx UA-2016-09-23-000723-a.c3.pdf 16.10.2016 17:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.09.2016 11:31
Вирішення:
Тендерним комітетом буде подовжений термін , відповідно до Закону України .
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.10.2016 17:37
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Щодо невідповідності Технічного завдання
Номер:
d88d4e12cb2540dbb42efddabe1b98c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-23-000723-a.a5
Назва:
Щодо невідповідності Технічного завдання
Скарга:
Пунктом 5 Технічного завдання передбачено, що «Монтаж металопластикових конструкцій повинен відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.6-15-99».
В свою чергу, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30 грудня 2011 року № 440, ДСТУ Б В.2.6-15-99 втратив чинність.
А з 1 жовтня 2012 року було введено в дію національний стандарт ДСТУ Б В.2.6-15:2011 «Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні. Загальні технічні умови», розроблений ДП «Український державний науково-дослідний і проектний інститут цивільного сільського будівництва».
На даний час монтаж вікон та дверей здійснюють відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010, відповідно до якого під час монтажу конструкцій необхідно здійснювати поверхневу ізоляцію (ззовні та зсередини приміщення: герметиком, ущільнюючою стрічкою, прокладкою, плівкою).
Просимо Вас внести зміни до Технічного завдання, відповідно до даних зауважень, із зазначенням обов’язкового використання ущільнюючої стрічки (ПСУЛ)
2. Просимо Вас надати інформацію щодо ширини підвіконням та відливів.
3. Просимо вказати інформацію щодо необхідності улаштування зовнішніх укосів та їх глибини.
4. Просимо Вас надати інформацію яким саме методом планується здійснювати улаштування укосів (сухий метод утеплення або мокрий)
Пов'язані документи:
Замовник
- Пояснення до кап.ремонт (заміна вікон).docx 06.10.2016 10:52
- _347_UA-2016-09-23-000723-a.a5.pdf 15.10.2016 22:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2016 13:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.10.2016 22:52
Скарга
Відхилено
Порушення прав Учасників.
Номер:
8511350def79421eb37959408302c7ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-23-000723-a.b2
Назва:
Порушення прав Учасників.
Скарга:
Шановний Замовник, просимо Вас не порушувати Закон і не обмежувати кількість учасників, які мають бажання прийняти участь в даній закупівлі. Сьогодні вже 27.09.2016 року, період уточнень по закупівлі закінчується 29.09.2016 р. о 12:00 год. Надання Замовником Учасникам технічних та кваліфікаційних вимоги протягом 28-29 вересня, обмежує кількість учасників, які мають бажання прийняти участь, оскільки підготувати конкурентно-спроможню пропозицію з відповідними кошторисними розрахунками на монтаж понад 200 конструкцій за 1-2 дня не можливо.
Вся технічна і кваліфікаційна документація повинна бути надана Замовником для всіх Учасників на початку проведення процедури, а не в останній день періоду уточнень, оскільки при виникненні додаткових питань у Учасників, вони не будуть мати змоги поставити запитання що предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
reviewers
- по скарзіUA-2016-09-23-000723-a.b2.pdf 14.10.2016 17:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2016 16:05
Вирішення:
На даний час допрацьовується технічне завдання , тендерний комітетом подовжений період уточнення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.10.2016 17:50
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
a4d7f8da9990452cba744d4bda05054a
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-23-000723-a.a6
Назва:
Скарга
Вимога:
вих. №11/10
від 11.10.2016р.
Суб’єкт оскарження: Окружний адміністративний суд міста Києва
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус 1
Антимонопольний комітет України
Адреса: 03035, м.Київ, вул. Урицького, 45
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА
Адреса юридична:
01044, м.Київ, вул. Хрещатик, 36
Адреса фактична:
01601, м. Київ-601, вул. Трьохсвятительська, 4Б, 3 поверх
Київська міська клінічна лікарня № 18
Адреса: 01030, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича комерційна фірма «Атлант-плюс»
Юридична адреса:
07400, Київська область, м.Бровари,
вул. Металургів,32
ЄДРПОУ 36107594
Тел.04594 7 36 51/52
СКАРГА
на рішення від 10.10.2016 року про відхилення кандидата
На електронну адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича комерційна фірма «Атлант-плюс» (далі-Учасник) надійшов Протокол засідання тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні №18 про визначення переможця №631 від 10.10.2016 року (надалі-Протокол) від Київської міської клінічної лікарні № 18 (далі-Замовник).
Ознайомившись з вищевказаним Протоколом Учасник вважає його незаконним, необґрунтованим та надуманими виходячи з наступного.
Згідно Протоколу (номер закупівлі: ІІА-2016-09-23- 00723-а.) код 44221100-6 Вікна (25.12.1 Двері, вікна й рами до них і пороги до дверей металеві) за адресою: м. Київ, бульвар Тараса Шевченка,17, Замовник в обґрунтування відхилення пропозиції Учасника зазначив, що Цінова пропозиція подана учасником не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1.Не надано копію фінансової звітності за останній звітний період (1 півріччя 2016року) надано 1 квартал 2016 року.
ТОВ «ВКФ Атлант-плюс» з такими твердженнями не погоджується, оскільки останній надав в повному обсязі копію фінансової звітності, що підтверджується завантаженими документами на електронному майданчику Prozorro.
2. Незрозуміло, яким чином Замовник визначив, що Учасником не надано копію Договору, що не відповідає істотним умова, та як ТОВ «ВКФ Атлант-плюс» погодився з істотними умовами Договору Замовника підписав Договір та скріпив печаткою, та завантажив на електронному майданчику Prozorro даний Договір!!!!!
3. Замовник в Протоколі зазначив, що в кошторисній документації так і відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не зазначений вид матеріалів, а саме:
Немає інформації про використовуваємий профіль крім назви в сертифікаті. Формули склопакету ( склопакет енергозберігаючий двохкамерний ). Не зазначена товщина профілю та кількість камер ( профіль ОреnТесk є 60 і70мм товщиною, також кількість камер може бути не 5 як зазначено в техзавданні, а Зх або 4х). В розрахунках кошторису вказується тільки штукатурка на укоси (без фарби, шпаклівки, грутновки та інших витратних матеріалів). Що призводить до здешевлення вартості робіт. Кошторис складений не тим інженером-проектувальником сертифікат якого прикладене в документах. Витрати за проведення капітального ремонту по супроводженню технагляду покладена на замовника, але при проходженні експертизи кошторисної документації дана глава 10 повинна бути передбачена
Дані твердження спростовуються наступним:
- Кошторисна документація та відомість ресурсів складена у чіткій відповідності до наданого Замовником Дефектного акту.
- В кошторисному розрахунку вказана тільки штукатурка на укоси відповідно до наданого Замовником Дефектного акту.
- Кошти на утримання служби замовника в завданні Замовника були не передбачені тендерною документацією.
- Інженер-проектувальник перевіряє кошторисну документацію підписує та скріплює печаткою та надає сертифікат.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись тим, що Учасник своєчасно та в повному обсязі надав тендерну документацію у відповідності до Дефектного Акту наданого Замовником, підписаними уповноваженою особою та скріплені печаткою, що були розміщенні на електронному майданчику Prozorro, то посилання Замовника, що ніби існує порушення з боку Учасника не відповідають дійсності та є неправдивими, незаконними, необґрунтованими, надуманим та суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі», «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35.
На підставі викладеного, ТОВ «ВКФ Атлант-плюс»,-
ВИМАГАЄ:
1. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником .
2. Скасувати рішення Замовника про відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «ВКФ Атлант-плюс».
3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
Директор ТОВ «ВКФ Атлант-плюс» Мехед А.П.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол засідання тендерного комітету.pdf 13.10.2016 14:28
Дата подачі:
11.10.2016 12:17
Вирішення:
Протокол засідання тендерного комітету №635 від 13.10.2016 року додано
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
13.10.2016 14:32
Скарга
Відхилено
Вимога про усунення порушень у процесі проведення Закупівлі
Номер:
18e9a4a3f640484288a2eb39f8cf5908
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-23-000723-a.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень у процесі проведення Закупівлі
Скарга:
Відповідно до пункту 6.3. Розділу 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» N 35 вiд 13.04.2016 року, Замовник під час оголошення Закупівлі розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, УМОВИ ДОГОВОРУ, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Просимо Вас надати: Технічні вимоги до предмету закупівлі (перелік робіт, технічні вимоги до м/п конструкцій, специфікацію), інформацію щодо основних умов договору (умови оплати, строки виконання робіт), а також кваліфікаційні вимоги до учасників (наявність установчих та дозвільних документів, матеріально-технічної бази, та інше… ).
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-09-23-000723-a.c1.pdf 09.10.2016 20:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2016 15:07
Вирішення:
Технічні вимоги та кваліфікаційні вимоги будуть додані протягом періоду оточнення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.10.2016 20:00
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо відсутності типорозмірів конструкцій в технічному завданні
Номер:
7097364107f54299a498f7cd49514cf0
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-23-000723-a.c4
Назва:
Щодо відсутності типорозмірів конструкцій в технічному завданні
Вимога:
Пунктом 3 таблиці Технічного завдання передбачено, що надання малюнків конструкцій, проте дана інформація відсутня.
Просимо Вас надати типорозміри (малюнки) конструкцій із зазначення їх необхідної кількості.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2016 15:24
Вирішення:
Малюнки конструкцій додано.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так