• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання стихійних сміттєзвалищ на території Губиниської селищної ради Новомосковського району, Дніпропетровської області

Торги відмінено

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період оскарження: 09.12.2024 11:54 - 14.12.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 0d5b37c676e54276b13f4a9487be1bf0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-09-007028-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.12.2024 15:42
Автор: ТОВ "КОМСІТІ", Євген Зайцев +380688188777 tov.komcity@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8c75d729fc4945548dfefe2e8cdfc39d
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні умови допущені Замовником у тендерній документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Частиною 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено право всіх учасників на рівні умови та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Нормою викладеною в пункті 4 частини 1 статті 5, частині 4 статті 5 Закону визначено, що закупівля здійснюється за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Одними із основних видів діяльності Скаржника є збирання безпечних відходів, оброблення та видалення безпечних відходів та інша діяльність щодо поводження з відходами. Наше підприємство реалізує засоби, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель «ProZorro».
Інтерес нашого підприємства в участі в процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від реалізації послуг. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному в Рішенні Конституційного суду України по справі № 1-10/200 від 01.12.2004 р.
Частиною 4 статті 22 передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Скаржником було проаналізовано тендерну документацію та виявлено, що Замовником на етапі складення тендерної документації включено до неї дискримінаційні умови, які істотно обмежують можливість участі у процедурі закупівлі значної частини потенційних учасників, тобто обмежують конкуренцію, а саме в Додатку № 1 до тендерної документації Замовника визначено кваліфікаційний критерій, зокрема наявність наступного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – наявність не менше 1 машини спеціалізованого транспорту бункеровозу; наявність не менше 3 шт. контейнерів для збору великогабаритного сміття об’ємом 8 м3 відкритого типу.
Проте в Таблиці № 1 до тендерної документації Замовника передбачено 8 об’єктів у 5 (п’яти) населених пунктах на території Губиниської селищної ради, на яких потенційно будуть надаватись послуги з прибирання стихійних сміттєзвалищ.
З огляду на вищенаведене, вбачається, що для надання послуг згідно предмету закупівлі встановлені кваліфікаційні критерії в Додатку № 1 до тендерної документації не зможуть гарантувати своєчасність та якість надання послуг з огляду на стислий термін надання послуг (до 31.12.2024р.) та дислокацію об’єктів, а саме значну відстань між об’єктами, які розташовані у різних населених пунктах на території Губиниської селищної ради (Замовника).
Також вид послуг за предметом закупівлі – прибирання стихійних сміттєзвалищ, передбачає, що потенційно для прибирання саме стихійних сміттєзвалищ може (повинно) використовуватись й інше обладнання, а саме самоскид, екскаватор-навантажувач, трактор.
Тому вважаємо, що кваліфікаційні критерії (обладнання та матеріально-технічна база та технології), якими від учасників процедури закупівлі вимагається наявність не менше 1 машини спеціалізованого транспорту бункеровозу; наявність не менше 3 шт. контейнерів для збору великогабаритного сміття об’ємом 8 м3 відкритого типу є дискримінаційними умовами тендерної документації, оскільки для потенційних учасників процедури закупівлі не передбачено альтернативних варіантів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які можуть (повинні) використовуватися для надання послуг за предметом закупівлі.
На підтвердження вищезазначеного, надаємо ідентифікатори закупівель з аналогічним предметом закупівель, в яких Скаржник безпосередньо брав участь, в котрих замовниками визначена альтернатива транспортних засобів та обладнання, зокрема на заміну бункеровозу - вантажні машини та екскаватори-навантажувачі, на заміну контейнерів для збору великогабаритного сміття об’ємом 8 м3 відкритого типу - контейнери меншого об’єму, проте в більшій кількості: UA-2023-09-11-012645-a; UA-2024-09-12-003406-a.
З урахування вищезазначеного, тендерна документація Замовника містить низку положень, що суперечать Закону, а також містить дискримінаційні умови, які перешкоджають участі Скаржника у процедурі та як наслідок грубо порушують законні права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю в процедурі закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації