-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарськи засоби (аскорбінова к-та( Ascorbic acid (vit C)), амінокапронова к-та(Aminocaproic acid), метамізол натрію(Metamizole sodium), калію-магнію аспарагінат (Potassium and magnesium aspartate), натрію аденозинтрифосфат(Adenosine), бензогексоній(Hexamethonium bromide), дифенгідрамін(Diphenhydramine), декскетопрофен(Dexketoprofen), бендазол(Bendazol), урапідил(Urapidil), кремнію діоксид(Silicium dioxide),етамзилат(Etamsylate), ізосорбіду динітрат(Isosorbide dinitrate), йод (Iodine), кофеїн-бензоат натрію(Caffeine and sodium benzoate), етиловий ефір a-бромізовалеріанової к-ти+ фенобарбітал+м’яти олія(Barbiturates in combination with other drugs), каптоприл+ гідрохлоротіазид (Captopril and diuretics), нікетамід(Nikethamide), есцинова сіль 2,6-діаміногексанової к-ти(Lysine), прокаїнамід(Procainamide), пероксид водню(Hydrogen peroxide),папаверину г\х (Papaverine), піридоксину г\х(Pyridoxine (vit B6)),платифіліну г/т(Platyphylline), сорбітол+ натрію лактат+натрію хлорид+кальцію хлориду дигідрат+калію хлорид+магнію хлориду гексагідрат(Electrolytes in combination with other drugs), уабаїн(G-strophanthin), тіаміну хлорид (Thiamine (vit B1)), натрію хлорид+калію хлорид+натрію гідрокарбонат(Electrolytes), хлоропіраміну г\х (Chloropyramine), декспантенол(Dexpanthenol), ацетилсаліцилова к-та+парацетамол+кофеїн (Acetylsalicylic acid, combinations excl. Psycholeptics))
Найменування, асортимент (кількість) товару зазначено в Додатку 2 до тендерної документації ( медико технічні вимоги) 15593 одиниця.В зв'язку з відсутністю технічної можливості на майданчику zakupki.prom.ua обрати одиниці виміру "пляшки"на лікарські засоби:амінокапронова к-та( Aminocaproic acid);натрію хлорид+калію хлорид+натрію гідрокарбонат(electrolytes );сорбітол+ натрію лактат+натрію хлорид+кальцію хлориду дигідрат+калію хлорид+магнію хлориду гексагідрат(Electrolytes in combination with other drugs) обрано одиниці виміру - "флакони"
Завершена
964 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 823.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 823.50 UAH
Період оскарження:
10.08.2018 12:24 - 24.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Запит на зміни
Номер:
44ca028c7b2649c3bf7d846a71bfc876
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-10-000775-b.b1
Назва:
Запит на зміни
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – код 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби(аскорбінова к-та( Ascorbic acid (vit C)), амінокапронова к-та(Aminocaproic acid), метамізол натрію(Metamizole sodium), калію-магнію аспарагінат (Potassium and magnesium aspartate), натрію аденозинтрифосфат(Adenosine), бензогексоній(Hexamethonium bromide), дифенгідрамін(Diphenhydramine), декскетопрофен(Dexketoprofen), бендазол(Bendazol), урапідил(Urapidil), кремнію діоксид(Silicium dioxide),етамзилат(Etamsylate), ізосорбіду динітрат(Isosorbide dinitrate), йод (Iodine), кофеїн-бензоат натрію(Caffeine and sodium benzoate), етиловий ефір a-бромізовалеріанової к-ти+ фенобарбітал+м’яти олія(Barbiturates in combination with other drugs), каптоприл+ гідрохлоротіазид Captopril and diuretics), нікетамід(Nikethamide), есцинова сіль 2,6-діаміногексанової к-ти(Lysine), прокаїнамід(Procainamide), пероксид водню(Hydrogen peroxide),папаверину г\х (Papaverine), піридоксину г\х(Pyridoxine (vit B6)),платифіліну г/т(Platyphylline), сорбітол+ натрію лактат+натрію хлорид+кальцію хлориду дигідрат+калію хлорид+магнію хлориду гексагідрат(Electrolytes in combination with other drugs), уабаїн(G-strophanthin), тіаміну хлорид (Thiamine (vit B1)), натрію хлорид+калію хлорид+натрію гідрокарбонат(Electrolytes), хлоропіраміну г\х (Chloropyramine), декспантенол(Dexpanthenol), ацетилсаліцилова к-та+парацетамол+кофеїн (Acetylsalicylic acid, combinations excl. Psycholeptics)), ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-10-000775-b, повідомляємо, що положення документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Наголошуємо, що деякі лікарські засоби, які заявлені Замовником до закупівлі відповідно до Додатку 2 ТД не мають еквівалентів (аналогів), які повністю відповідають за міжнародною непатентованою назвою або загальноприйнятою назвою діючої речовини відповідно до переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади і установи охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, та можуть бути запропоновані лише деякими дистриб’юторами та/або виробниками, що обмежує потенційну кількість учасників процедури закупівлі.
Так, лікарські препарати за позиціями:
Найменування (або еквівалент), дозування, форма випуску, к-ть в упаковці Міжнародна непатентована назва (укр.) Міжнародна непатентована назва (іноз.) Виробник
Аскорбінова кислота р-н д/ін. 50мг/мл 1мл N 10 аскорбінова к-та Ascorbic acid (vit C) Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідний завод "ГНЦЛС", Україна
Бензогексоній амп 25мг/мл 1мл N 10 бензогексоній Hexamethonium bromide ТОВ"Фармацевтична компанiя "Здоров я", м. Харків, Україна
Атоксіл порошок 2г N 20 кремнію діоксид Silicium dioxide ТОВ "Орісіл - Фарм", Україна
L-Лізину есцинат амп 1мг/мл 5мл N 10 есцинова сіль 2,6-діаміногексанової к-ти Lysine ПАТ "Галичфарм", Україна
Хепідерм піна нашкірна 117г декспантенол Dexpanthenol ТОВ"Фармацевтична компанiя "Здоров я", м. Харків, Україна
виробляються лише одним виробником, тобто не мають еквівалентів, які можуть бути запропоновані на території України, щонайменше, двома виробниками, що підтверджується даними Державного реєстру лікарських засобів України за посиланням http://www.drlz.com.ua/.
Таким чином визначення Замовником у медико-технічному завданні можливість представлення еквівалента до товарів, що закуповуються, є суто формальним виконанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», адже товари, які є еквівалентами тому, що є предметом закупівлі та будуть зареєстрованими в Україні згідно реєстру лікарських засобів МОЗ України, відсутні.
Потенційний учасник, який бажає прийняти участь, так і будь-які вітчизняні виробники або дистриб’ютори будь-якого препарату з переліку МНН і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька лікарських препаратів, не мають можливості прийняти участь в торгах, оскільки предмет закупівлі не поділений на лоти і такі дії Замовника є свідомим обмеженням останнім кола потенційних учасників та конкуренції, чим, в тому числі, зменшується економія бюджетних коштів. Об’єднання означених товарів в один лот штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмету закупівлі.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників та оцінка всього переліку товарів одним лотом) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів. Відповідно до Тендерної документації, Замовник визначив предмет закупівлі за діючою речовиною.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Також, в Додатку 2 ТД Замовником встановлена наступна вимога щодо учасників:
- Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднене на Prozorro. Дана вимога стосується позицій, кількість яких перевищує 200 одиниць виміру.
- У випадку надання еквіваленту Учасник повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які видані уповноваженою на це установою, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару лікам, зазначеним у специфікації даної документації.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме:
1. Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
2. Виключити з ДКТ вимогу щодо надання Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднене на Prozorro. Дана вимога стосується позицій, кількість яких перевищує 200 одиниць виміру.
3. Виключити з ДКТ вимогу щодо надання: У випадку надання еквіваленту Учасник повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які видані уповноваженою на це установою, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару лікам, зазначеним у специфікації даної документації.
Зміни до тендерної документації вимагаємо оприлюднити у відповідності до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
В разі залишення скарги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до прийнятих АМКУ рішень за аналогічними скаргами про виділення лікарських засобів в окремий лот – умови ТД визначались як дискримінаційні, а Замовників зобов’язували внести зміни в документацію. Зазначена практика АМКУ є сталою.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 20.08.18.doc 20.08.2018 10:23
Дата подачі:
15.08.2018 11:18
Вирішення:
1. Вимога щодо поділу предмету закупівлі на лоти відхилена замовником .
2. Вимога щодо виключення з тендерної документації: « у випадку надання еквіваленту Учасник повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які видані уповноваженою на це установою, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару лікам, зазначеним у специфікації даної документації» - відхилена
3.Вимога щодо виключення з тендерної документації: «Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднене на Prozorro. Дана вимога стосується позицій, кількість яких перевищує 200 одиниць виміру.» - відхилена .
Статус вимоги:
Відхилено