• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона об'єкту незавершеного будівництва "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул.Юності,5 в смт.Чабани Києво-Святошинського району Київської області"

Охорона об'єкту незавершеного будівництва "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул.Юності,5 в смт.Чабани Києво-Святошинського району Київської області"

Завершена

340 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 020.00 UAH
Період оскарження: 14.08.2018 10:39 - 25.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено

про необхідність вилучення незаконної вимоги про аналогічний договір

Номер: be97428700634aa1a1ce65762f20ec9f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-14-000140-a.a2
Назва: про необхідність вилучення незаконної вимоги про аналогічний договір
Вимога:
Згідно із ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. У відповідності до ч. 2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору. Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про охоронну діяльність» не зазначаються межа або конкретний досвід надання Учасником послуг у сфері охорони конкретного виділеного майна, наприклад об’єктів незавершеного будівництва значної площі забудови. Таким чином, Замовник не має права вимагати від Учасника наявності досвіду з охорони тільки об’єктів незавершеного будівництва значної площі забудови. Прописуючи дану вимогу, Замовник суттєво обмежує коло учасників і порушує вимоги законодавства. Вважаю, що вимога пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації – надання «довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів щодо охорони об’єктів незавершеного будівництва значної площі забудови» – порушує основні принципи здійснення закупівель, відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», і веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників, а тому вимагаю внести зміни до тендерної документації, якими вилучити з цієї вимоги слова «об’єктів незавершеного будівництва значної площі забудови».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога від 14 серпня 2018 року UA-2018-08-14-000140-a.a2 була розглянута, тому повідомляємо наступне. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Встановлення вимоги пункту 3 Додатку 3 Тендерної документації щодо наявності виконання аналогічних договорів щодо охорони об’єктів незавершеного будівництва значної площі забудови є необхідною, оскільки територія охоронюваного об’єкту складає приблизно 3,2014 гектари відкритої площі, де зберігаються будматеріали, інструменти, техніка потрібен аналогічний досвід надання послуг. Специфіка охорони об’єктів незавершеного будівництва відрізняється від звичайної охорони. Охорона будівельного об'єкта забезпечує збереження огорож, систем освітлення будівельного майданчика, будівельних машин і механізмів, електрообладнання, будівельних матеріалів, виробів, різного роду обладнання. Від служби охорони потрібне посилення пильності, чітка організація прийому та здачі об'єкта і цінностей під охорону, забезпечення недоступності місць їх зберігання. Враховуючи вищезазначене, відсутня ознаки дискримінації Учасника. Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та тендерну документацію на закупівлю розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону, та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Ваша вимога від 14 серпня 2018 року №№ UA-2018-08-14-000140-a.a1 теж була розглянута, тому повідомляємо наступне. Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації для уточнення зазначеної вимоги. Під вимогою підпункту 5 пункту 2 Додатку 3 Тендерної документації малося на увазі те, що охоронники повинні вміти діяти під час пожежі, аварії, вибуху чи при виникненні інших надзвичайних ситуацій, подій, прийняття участі в усуненні наслідків надзвичайної ситуації на об’єкті. Дані навички отримуються охоронниками під час навчання згідно Державного стандарту професійно-технічної освіти для підготовки (підвищення кваліфікації) робітників за професією 5169 «Охоронник» згідно довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 для отримання свідоцтва охоронника відповідного розряду. Недодержання або невиконання зазначеної вимоги Учасником можуть привести до негативних наслідків та збитків Замовника у разі настання таких випадків у майбутньому.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо вилучення з тендерної документації неправомірної вимоги

Номер: 5b929e3383bf4b09914863cbeff02204
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-14-000140-a.a1
Назва: щодо вилучення з тендерної документації неправомірної вимоги
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Підпунктом 5 пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції «Довідки з інформацією про те, що працівники, які будуть залучатися до охоронної діяльності, пройшли навчання на роботу з різними технічними засобами, що призначені для охорони (охоронна та пожежна сигналізації, система відеоспостереження, тощо) та щодо злагодженості та професійних дій охорони в разі виявлення на об’єкті пожежі, аварії, вибуху чи при виникненні інших надзвичайних ситуацій, подій, прийняття участі при усуненні наслідків надзвичайної ситуації (видане ДСНС України)». Просимо пояснити, що це за документ (або документи), яким саме територіальним органом ДСНС України видається, на підставі чого, а також яким нормативно-правовим актом передбачено отримання суб’єктом охоронної діяльності в органах ДСНС подібного документа, чи він видається кожному охороннику, чи охоронній організації тощо? При цьому наголошуємо, що вимогами Закону України «Про охоронну діяльність» та виданими в його розвиток нормативними актами наявність в охоронній компанії такого роду документів не передбачено, а тому Ваша вимога щодо подання такого документу є неправомірною, дискримінаційною і підлягає вилученню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога від 14 серпня 2018 року №№ UA-2018-08-14-000140-a.a1 була розглянута, тому повідомляємо наступне. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Встановлення вимоги пункту 3 Додатку 3 Тендерної документації щодо наявності виконання аналогічних договорів щодо охорони об’єктів незавершеного будівництва значної площі забудови є необхідною, оскільки територія охоронюваного об’єкту складає приблизно 3,2014 гектари відкритої площі, де зберігаються будматеріали, інструменти, техніка потрібен аналогічний досвід надання послуг. Специфіка охорони об’єктів незавершеного будівництва відрізняється від звичайної охорони. Охорона будівельного об'єкта забезпечує збереження огорож, систем освітлення будівельного майданчика, будівельних машин і механізмів, електрообладнання, будівельних матеріалів, виробів, різного роду обладнання. Від служби охорони потрібне посилення пильності, чітка організація прийому та здачі об'єкта і цінностей під охорону, забезпечення недоступності місць їх зберігання. Враховуючи вищезазанчене, відстуня ознаки дискримінації Учасника. Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та тендерну документацію на закупівлю розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону, та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Статус вимоги: Відхилено