• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

протигази та фільтри до них

Завершена

1 737 104.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 685.52 UAH
Період оскарження: 06.12.2024 14:42 - 20.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможця торгів

Номер: 306b4810cee24091a4880e6a506cb912
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-06-012623-a.c1
Назва: СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірне визначення переможця торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 31.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2025 15:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.02.2025 18:27
Дата виконання рішення Замовником: 07.02.2025 12:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Витяг з Протоколу №45 від 07.02.2025: Порядок денний: 1. Скасування рішення Уповноваженої особи прийнятого під час проведення процедури закупівлі: Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" 33855606 Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування Ідентифікатор UA-2024-12-06-012623-a Предмет закупівлі Протигази та фільтри до них Очікувана вартість - 1 737 104,60 Вартість тендерної пропозиції, грн з ПДВ - 1 606 872,00 2. Розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника. 3.Оприлюднення інформації у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Розгляд питань: 1. Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 17.01.2025 року №5 (далі Рішення), згідно з яким ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" було визначено переможцем Закупівлі і прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з таким переможцем відповідно до пункту 49 Особливостей та статті 33 Закону. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 31.01.2025 року №1504-р/пк-пз зобов’язано ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІСИ УКРАЇНИ» скасувати рішення про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СЕЛЛ′КОМ" переможцем за процедурою Закупівлі. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Зважаючи на викладене, з метою виконання рішення Комісії слід скасувати рішення від 17.01.2025 року №5 про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" з вартістю тендерної пропозиції у сумі 1 606 872,00 грн. 2. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. В ході розгляду інформації та/або документів у складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також іншим вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати «Оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) сертифікату експертизи (перевірки) зразка (типу) (на виріб в цілому або на складові), відповідно до вимог технічного регламенту ЗІЗ, що затверджений постановою КМУ України № 771 від 21.08.2019 р.». Додатково, відповідно до вимог, встановлених Замовником в Розділі І Додатку 5 до тендерної документації маска повнолицьова Лицева частина "ІЗОД-2 (МП4У)" (далі маска), має відповідати вимогам ДСТУ EN 136:2003. На виконання зазначеного, Учасником надано сертифікат про експертизу зразка (Модуль В) № UA.TR.131.B.1267-23, відповідно до якого "Засоби індивідуального захисту органів дихання: лицева частина "ІЗОД-2 (МП4У)" для цівільних протигазів, що виготовляється за ТУ У ТУ У 32.9-33855606-002-2023 "Лицева частина "ІЗОД-2 (МП4У)" для цивільних протигазів. Технічні умови" Категорія ризику ІІІ" зразок відповідає: Суттєвим вимогам до безпеки та охорони здоров'я, встановленим Технічним регламентом засобів індивідуального захисту (затвердженого Постановою КМУ № 771 від 21.08.2019), ( ДСТУ EN 136:2003 (EN 136:1998, IDT) п.п. 8.3, 8.5, 8.7, 8.14, 8.15, 8.16, 8.17. В результаті повторного вивчення Замовником документів тендерної пропозиції Учасника, встановлено, що у складі пропозиції Учасника відсутній підтверджуючий технічний документ про якість, зокрема, ДСТУ EN 136:2003 (у повному обсязі). Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, встановлена невідповідність не може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. 3. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі у вигляді цього протоколу у строки, встановлені зазначеною нормою. Вирішила: 1. Скасувати рішення від 17.01.2025 року №5 з відповідним повідомленням Комісії. 2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника Закупівлі згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 3. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерних пропозицій Учасника в Закупівлі в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Яна КАСЬЯН
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА», Грищенко Олександр Володимирович 380676409429 marketing.pirena@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 31c3cec802bc46e98444e1d463d7b324
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 17 січня 2025 року ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" опублікувало Протокол Уповноваженої особи № 5 від 17.01.2025 р. по предмету закупівлі «Протигази та фільтри до них» згідно з кодом ДК 021:2015:35810000-5 Індивідуальне обмундирування, яким вирішено визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" (ЄДРПОУ 33855606) та прийнято рішення про намір укласти відповідний договір про закупівлю.

Вважаємо рішення Замовника, які оформлені Протоколом такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать вимогам Закону з наступних підстав. За результатом розгляду пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" (ЄДРПОУ 33855606) при проведені закупівлі UA-2024-12-06-012623-a, Замовником встановлено, що вона відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. Проте, пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації (далі - ТД) та мала бути відхиленою з наступних підстав.

По-перше:
Тендерною документацією Замовника встановлено вичерпні Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які включені в оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Згідно пункту 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до ТД Замовника «…На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник подає інформацію та/або документи визначені у Додатку 1 до тендерної документації».
Відповідно до РОЗДІЛУ 3 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до ТД, Замовник торгів визначив вичерпний перелік документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме:

1. Згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (Додаток 5 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі.

2. У випадку, якщо Учасник закупівлі пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту та підтверджуючими технічними документами про якість. Запропонований еквівалентний товар повинен бути повністю ідентичним за описовим, кількісними, фізичними та технічними характеристиками товару і забезпечувати такі самі або кращі якісні, експлуатаційні чи функціональні властивості.

3. Оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) сертифікату експертизи (перевірки) зразка (типу) (на виріб в цілому або на складові), відповідно до вимог технічного регламенту ЗІЗ, що затверджений постановою КМУ України № 771 від 21.08.2019 р.

Згідно вимог Розділу І. Кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація) Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначено, що Маска повнолицьова серед іншого має відповідати національному стандарту ДСТУ EN 136:2003.
Окремо зазначаємо, що оцінка відповідності продукції Засоби індивідуального захисту, категорія ризику ІІІ (третя), код ДК 021:2015:35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі – Технічний регламент ЗІЗ). Відповідно до статті 11 Закону № 124, Наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021р. № 281 затверджено Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі - Перелік). Згідно цього Наказу визначено перелік національних стандартів, що є ідентичними гармонізованим європейським стандартам, яким мають відповідати засоби індивідуального захисту, в т.ч. Протигази фільтрувальні, які складаються із Захисних протигазових масок та Фільтрів протигазових (та/або скомбінованих). Відповідно до цього Переліку Захисні протигазові маски мають відповідати ДСТУ EN 136:2003 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, маркування (EN 136:1998, IDT)», а Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані – ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)». Кінцевими документами процедури оцінки відповідності продукції, що відноситься до третьої категорії ризику за Технічним регламентом ЗІЗ – є сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка) та декларація про відповідність технічному регламенту.
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" (ЄДРПОУ 33855606) на виконання вимог пункту 3 РОЗДІЛУ 3 Додатку 1 до тендерної документації у складі своєї пропозиції надав документ «Сертифікат ІЗОД-2.PDF» в якому міститься Сертифікат про експертизу зразка № UA.TR.131.В.1267-23 від 24.08.2023 р. на Лицеву частину ІЗОД-2 (МП4У).
Згідно даних документа чітко вбачається, що Лицева частина ІЗОД-2 (МП4У) відповідає лише окремим пунктам розділу 8 «Випробування» стандарту ДСТУ EN 136:2003 (а саме: п. 8.3 «Візуальне перевіряння», п. 8.5 «Стійкість до займання», п. 8.7 «Чищення та дезінфікування», п. 8.14 «Вміст діоксиду вуглецю у вдихуваному повітрі», п. 8.15 «Опір диханню», п. 8.16 «Коефіцієнт підсосу», п. 8.17 «Площа поля зору»), а не всьому стандарту ДСТУ EN 136:2003.

А це в свою чергу означає, що Лицева частина ІЗОД-2 (МП4У) по інших пунктах 8 розділу, а саме: п. 8.1 «Загальні положення», п. 8.2 «Попередня підготовка», п. 8.4 «Стійкість до впливу температури», п. 8.6 «Стійкість до теплового випромінювання», п. 8.8 «Наголовний гарнітур», п. 8.9 «З’єднувач» (перевірка різьби на відповідність стандарту ДСТУ EN 148-1), п. 8.10 «Переговорна мембрана», п. 8.11 «Окуляри/панорамне скло», п. 8.12 «Вдихальні і видихальні клапани», п. 8.13 «Герметичність», п. 8.18 «Випробовування експлуатаційних властивостей» навіть не випробовувалась (!).

Окремо наголошуємо, що однією із вимог Замовника відповідно до Розділу І. Кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація) Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації визначено, що Маска повнолицьова серед іншого має з’єднання (різьбове кріплення), що відповідає вимогам ДСТУ EN 148-1. Виходячи із наданого Сертифіката про експертизу зразка № UA.TR.131.В.1267-23 від 24.08.2023 р., Лицева частину ІЗОД-2 (МП4У), яка пропонується Учасником до постачання за п. 8.9 «З’єднувач» (перевірка різьби на відповідність стандарту ДСТУ EN 148-1) навіть не випробовувалась!

Таким чином, виникає сумнів щодо відповідності різьбового кріплення Лицевої частини ІЗОД-2 (МП4У) вимогам ДСТУ EN 148-1, що прямо суперечить технічній специфікації та вимогам Замовника.

Як наслідок, невідповідність в комплексі всьому стандарту ДСТУ EN 136:2003 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, маркування», прямо суперечать Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII, Технічному регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, Наказу Міністерства економіки України від 21.07.2021р. № 281 «Про затвердження Переліку національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771», а також суперечить вимогам Технічної специфікації відповідно до Розділу І Додатку 5 до тендерної документації Замовника.

Інших документів які б підтверджували відповідність запропонованого до постачання Товару національному стандарту ДСТУ EN 136:2003 (повністю, а не частково), тендерна документація ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СЕЛЛ′КОМ", не містить.

По-друге:

Згідно вимог Розділу ІІ «Загальні вимоги до Товару» Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначено, що:
У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту та підтверджуючими технічними документами про якість. Запропонований еквівалентний товар повинен бути повністю ідентичним за описовим, кількісними, фізичними та технічними характеристиками товару і забезпечує такі самі або кращі якісні, експлуатаційні чи функціональні властивості.

Метою такої вимоги є можливість встановлення вихідних технічних характеристик для товару, що пропонується, тобто, характеристик, яким має відповідати товар. Реалізація такої вимоги з боку учасників торгів дає можливість Замовнику перевірити відповідність технічних характеристик такого товару технічним характеристикам предмету закупівлі ще на етапі кваліфікації та визначення переможця закупівлі.

На виконання зазначеної вимоги до Технічної специфікації Додатку 5 ТД Замовника Учасник - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" у складі своєї тендерної пропозиції надав документ «3. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf», який зокрема і містить порівняльну таблицю еквівалентного товару, що пропонує учасник.

Проте, за результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" та порівняльної таблиці наданої ним не зрозуміло які саме якісні та технічні характеристики товару, що пропонується Учасником. Так, по позиції 1. Маска повнолицьова Учасник пропонує Лицеву частину «ІЗОД-2 (МП4У)» та зазначаються такі технічні характеристики «…У разі пропонування розмірної маски – Постачальник перед укладенням договору надає Замовнику розмірну сітку від виробника товару, для подальшого формування рознарядки на замовлення.». З цього виразу не зрозуміло, яку саме лицеву частину пропонує до постачання Учасник – універсальну (регульовану) чи розмірну; по позиції 2 учасник пропонує Фільтр SIGMA OF-02 CBRN A2B2E2K2SXP3 D R та зазначає в технічній специфікації, що фільтр відповідає вимогам ДСТУ EN 14387:2017 або ДСТУ EN 14387:2021.

Таким чином, Учасник не зазначив детальні технічні характеристики товару, що пропонується до постачання, а скопіював технічні характеристики, які вимагаються Замовником у ТД чим саме і не виконав вимогу Замовника до Технічної специфікації.

Крім того, згідно до вимог Технічної специфікації Додатку 5 ТД Замовника при пропонуванні еквіваленту товару, Учасник додатково повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю з детальними технічними характеристиками запропонованого еквіваленту та підтверджуючими технічними документами про якість.
Тендерна пропозиція Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ", який запропонував еквівалент Товару, не містить ЖОДНОГО підтверджуючого технічного документа з детальними технічними та якісними характеристиками товару, що пропонується Учасником ні по першій позиції – протигаз фільтрувальний , ні по другій – фільтр комбінований.
Учасником у складі пропозиції надано тільки Сертифікат про експертизу зразка № UA.TR.131.В.1267-23 від 24.08.2023 р., який не підтверджує жодних технічних характеристик, а підтверджує відповідність Товару національному стандарту ДСТУ EN 136:2003 і то тільки частково, як було описано вище.

Таким чином, з тендерної пропозиції вбачається, що Учасником не було надано технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі та технічній специфікації, тобто еквівалент є не гіршим за технічними та якісними характеристиками.

Отже, Учасником, при складанні та поданні власної тендерної пропозиції недотримано положень Розділу ІІ «Загальні вимоги до Товару» Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
За таких обставин, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" та прийняття рішення про визнання даного учасника переможцем відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства.

Відповідно до пункту 40 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Постанова) «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Оскільки, виявлено невідповідності в Сертифікаті експертизи зразка № UA.TR.131.В.1267-23 від 24.08.2023 р. на Лицеву частину ІЗОД-2 (МП4У), та невідповідності в документі «3. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf» (технічній специфікації), які надаються учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" (ЄДРПОУ 33855606) на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, – механізм 24 години на усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується.

Таким чином тендерна пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" (ЄДРПОУ 33855606) підлягає відхиленню згідно з:
- абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- абзацом 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.

Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме не відхиливши тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ", яка не відповідає умовам закупівлі Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного ст.5 Закону, а саме – недискримінація учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

Враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕЛЛ′КОМ" (ЄДРПОУ 33855606) переможцем оскаржуваної закупівлі.
Згідно наявного в пункті 56 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)